Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

je to OT tak se omlouvám

- Mercedesy jezdí každý den po Praze svoji trasu - různé typy ( jede jich třeba 5 za sebou - jsou na německých RZ ) a nebyl to asi až takový problém se tam dostat, znám v zaměstnání dva kolegy kteří tam jezdili, ale co jsem slyšel sic je pěkný se vozit v MB ale je to jen po vytyčených trasách většinou se opakujících.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se na O3 opravdu těším-co mne obzvláště zajímá budou ceny vybavenějších verzí-takový ten střed "ani holota,ani full" -třeba u Golfa se mi to nezdá nějak moc natažené-a já nevím proč trpím pocitem,že u Škodovky dostanu za stejné peníze větší kus auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Všecko bude, jen je potřeba vyčkat až naběhne výroba v mateřským závodu a vychytá se technologie. Dceřinky většinou najíždějí na výrobu new typu zhruba do půl roku po zahájení výroby "doma" - zkus si představit jak dlouho trvá stavba takový kompletní linky na montáž - počínaje lisovnou polotovarů a svařovnou karosérií, lakovnou přes samostatnou montáž motorů a převodovek, "mariage" čili spojení skeletu s platformou a motorem až po montáž vnitřní výbavy. Linka má v klidu přes půl kilometru a cca co 10m na ní je "zastávka" pro nějakou operaci... A všecko se musí nastavit, seřídit a vychytat tak, aby jedna kára vyjížděla stejně přesně sestavená jako ta druhá i dvacátá a klidně i stotisící... To nějakej ten pátek zabere - a taky se přitom bohužel ledacos zničí. Takže se všecko instaluje a seřizuje až podle zkušeností získaných na první rozjetý lince, aby těch zbytečných ztrát při nastavování metodou "pokus-omyl" bylo co nejmíň.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Všecko bude, jen je potřeba vyčkat až naběhne výroba v mateřským závodu a vychytá se technologie. Dceřinky většinou najíždějí na výrobu new typu zhruba do půl roku po zahájení výroby "doma" - zkus si představit jak dlouho trvá stavba takový kompletní linky na montáž - počínaje lisovnou polotovarů a svařovnou karosérií, lakovnou přes samostatnou montáž motorů a převodovek, "mariage" čili spojení skeletu s platformou a motorem až po montáž vnitřní výbavy. Linka má v klidu přes půl kilometru a cca co 10m na ní je "zastávka" pro nějakou operaci... A všecko se musí nastavit, seřídit a vychytat tak, aby jedna kára vyjížděla stejně přesně sestavená jako ta druhá i dvacátá a klidně i stotisící... To nějakej ten pátek zabere - a taky se přitom bohužel ledacos zničí. Takže se všecko instaluje a seřizuje až podle zkušeností získaných na první rozjetý lince, aby těch zbytečných ztrát při nastavování metodou "pokus-omyl" bylo co nejmíň.

no dělám v nošovicích, a přestavět linku na jiný typ auta trvá dobu co je celouzávodní dovolena tj. 14 dní, před rokem a půl takto začla výroba ix35 a přes dovolenou to měli hotové na všech halách, nic nového se nestaví jen nastaví roboti a naprogramuji nové procesy. A to se u nás linka ani nezastavuje a vše se děla za pohybu všechny úkony. Uff ještě, že nedělám na lince ale na dynamické kontrole a jezdím s auty :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neoficiálně koncernem podporovaná dlouhodobá reklamní kampaň s mikroskopickýma (ve srovnání s běžným postupem) finančníma nákladama spočívající v řízeným "úniku informací" z nejrůznějších etap vývoje novýho typu.

Pokud se u těch fotek z lakování skeletů ještě MOŽNÁ jednalo o skutečný únik informací, pak další fotky následující s postupně důmyslně odkrývaným maskováním z nejrůznějších lokalit (nejen Chile, ale i Nürburgring a v neposlední řadě i R10 a další silnice v ČR) NEPOCHYBNĚ svědčí o tom, že celý proces "někdo" postupně dávkuje a z pozadí řídí.

Takže JESTLI to už od samého počátku "úniku" fotek z lakovny nebyl záměr a informace o propuštění dotyčného pracovníka "na hodinu" není jen kamuflážní kec, pak jde o velmi zdařilé využítí příležitosti jak s minimálním vynaložením prostředků na reklamu zajistit dlouhodobou povědomost o stále ještě plně neodtajněném autě = sen každýho reklamního pracovníka. Za uveřejnění "špionážních" fotek nemusí nic platit, nemusí hostit pisálky a půjčovat jim auta "na testy" a přesto jsou příslušné stránky plné informací o "nové škodovce". Auto zatím vidělo na plno jen pár desítek zasvěcených, ale už minimálně půl roku se o něm vedou "zasvěcený" diskuse všude možně včetně obligátních českých hospod. Fabriku to zatím nestálo skoro ani korunu/€uro. Co víc si koncern jenom může přát?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...