Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

šmarja lidi, vždyť na cestách můžete najít i auto s oslí hlavou, postavíte-li si jej.. V globálním hledisku se Bora nikdy jako 2 (3) dveřák nedělala, v ČR existoval jen sedan, v Německu a pár dalších zemích i combi.. Toť vše, neřešme jediný 2-dveřový kus na světě ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... no, za mě:

+ Classic s el. okny vpředu v ceně

+ MDI v ceně už od verze Classic

+ Rádio v základu ve všech verzích

+ Denní svícení již od verze Classic

+ Start-Stop moc nemusím, ale pokud bude fungovat dobře, proč jej nedat do "plusů"...

+ Síťový program v ceně už od Ambition

+ Ambition konečně dostane schránku na brýle už v základu

+ Ambition dostane i Jumbo-Box v základu..

+ LEDky vzadu v základu pro Eleganci? Zasloužila by si to sice každá verze, ale i tak jsem mile překvapen..

+ KESSY v základu pro Eleganci

+ Tempomat v základu pro Eleganci

+ Vyhřívání předních sedadel v základu pro Eleganci

+ Malý kožený paket v základu pro Eleganci

+ Maxi-DOT již v základu pro Eleganci

- Ve verzi Classic jednotónová houkačka (klakson)

- Jak je patrné, úspory budou a budou všude - dočkáme se už pouze vnitřních kliček z pochromovaného plastu - ubohé..

- Odrazka v předních dveřích nahradí světlo až u výbavy Elegance? To vážně bylo tolik nutné?!

- Pouze 1 lampička v kufru u Classicu? Už 2 mi přišly málo.. Aspoň, že další verze mají už 2.....

- Strááášně všichni potřebují kufr pro náklad buldozeru, ale v pohodě odstraní možnost sklopit sedáky zadních sedadel, čímž podlaha dělá jednak schod a jednak je nakřivo

- To bylo opravdu nutné cpát ty poklice i na Ambition? V této třídě a dnešní době je to trošku mimo..... Aspoň, že tam hází (až na Classic) 16" - bude to děs i tak, ale lepší, než drátem do oka..

- Opět až do verze Elegance v autě nejsou v základu koberečky... škoda slov

- Až do verze Elegance opět vzadu není v základu loketní opěra - vzhledem k minimálním rozdílům Ambition vs. Elegance tam být už mohla..

- Také verze Ambition se opět nedočkala plnohodnotných 8 reproduktorů.....

- Ani pro verze Ambition není v základu el. ovládání oken vzadu (Golf to má už v základu)

- Verze Ambition se malého koženého paketu tedy dočkat už konečně mohla...

- Liftback ani ve třetí generaci nedostal pravidelný tvar zavazadelníku, díky integrovaným bočním kapsám tak, jako má kombi.. Opravdu jejich myšlení nepochopím, kufr je tak opět totálně k ničemu...

0 Nevím, co si mám představit pod vnitřním zpětným zrcátkem se senzorem vlhkosti, proto tuto položku nehodnotím

0 Tak samo nechápu, jak si představit difusní osvětlení iteriéru - pokud vím, difuze je rozptýlení částic v prostoru - to mi bude po autě lítat světluška?

... sečteno podtrženo, jsem výbavou tak trošku zklamán, zvláště s ohledem na fakt, že bude OIII 100% DRAŽŠÍ než Golf 7, který má výbavu lepší. Auto by se mělo stát plnohodnotným zástupcem střední třídy a vzhledem k ambicím, jaké mají a cenové politice, jakou (promiňte) "obyčejné" Octavii nastavují, mi přijde výbava tak trošku sociální a pořád se s "premianty" nemůže rovnat. Každý má však požadavky jiné, pro někoho může být valná část mých "mínusů" nepodstatná, ovšem stejně tak může být pro někoho nepodstatná valná část mých "plusů"... ;)

Editováno: , autor: _Denis_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hodne ubohe, presne jak tu nekdo pred casem psal, to co bylo na predvadecce bude mit v Cesku jeden z tisice a to co bude bezne na silnicich bude vypadat uplne jinak. Snad tomu alespon cena bude odpovidat, i kdyz moc tomu neverim. Snad se jednou dockame toho, ze si Cesi prectou, co a za jakou cenu nabizi konkurence a prestanou to kupovat a pak konecne Skodovka bude muset reagovat. Mozna az predstavi L&K tak to zacne byt zajimave, zatim naprosto mimo.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

_Denis_: Vyse uvedene beru silne individualni hodnoceni, proto se vyjadrim jen ke dvema bodum - s prvnim zasadne nesouhlasim, druhy je vysvetlujici.

ad1) Liftback ani ve třetí generaci nedostal pravidelný tvar zavazadelníku, díky integrovaným bočním kapsám tak, jako má kombi.. Opravdu jejich myšlení nepochopím, kufr je tak opět totálně k ničemu...

Skutecne je kufr kvuli tomu totalne k nicemu? Kolego, uber na teatralni dramaticnosti nekterych svych vyjadreni... :)

ad2) Difuzni osvetleni interieru neni nic noveho ani u Skody - staci se podivat na SI a vybavu s nazvem CatVision (stejne se to jmenuje i u OIII)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...to jsem tady psal já :kol-28: Škodovce je Český trh slušně řečeno "u zadku"... Ačkoli tady jsou Škodovky na odbyt, je nás tak málo, že jim na tom nesejde.. Spíše "pokud je nasereme", bude to ještě horší, neboť se zaměří již pouze na pokrokové země (Čína, apod.)... ;)

EDIT Maverick: Promiň, ale nemohu od tebe, jakožto od zaměstnance Škodovky, čekat ani jiné vyjádření (nic osobního, já bych se za svou firmu také stavěl :)). Jak sám píšeš a ostatně jak jsem sám napsal také já, je to velmi individuální a subjektivní, já však nepotřebuji kufr velký jako ploutvonožce, ale dobře využitelný kufr. Sám jsem měl nuceně liftback OII tak, jako máš ty a opravdu byl pro mě kufr totálně k ničemu, neboť nebylo nic kam dát a jen jsem jej tak tahal zbytečně s sebou.

Editováno: , autor: _Denis_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Snad se jednou dockame toho, ze si Cesi prectou, co a za jakou cenu nabizi konkurence a prestanou to kupovat a pak konecne Skodovka bude muset reagovat. Mozna az predstavi L&K tak to zacne byt zajimave, zatim naprosto mimo.

Tohle je placani prazne slamy, pouze prazne proklamace a neustala kritika.

Jak by to tedy melo vypadat a za kolik?

Dalsi veci je to, ze se porad tocis na vybave. Ale co ostatni hodnoty?

Zajimavy je, ze Skoda dealer ke kteremu uz roky jezdim po 4 letech dealerstvi Hyundaie pousti a jde od toho. Proc? Spatna spoluprace s importerem, minimalni rentabilita prodeje i servisu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Maverick: Mrkni na par konkurentu Octavie, co ta auta nabizeji v zakladu v nejvyssi vybave a za jakou cenu. Jestli chces slyset konkretne, tak napr. polokozena sedadla, parkovaci kamera (bude vubec v O3 alespon za priplatek?), zatmavovaci zrcatka, casto i xenony atd. Proste uz trosku konfortnejsi vybavu. Zde je Elegance vybavou, ktera ma proste naproste minimum co je nutne k pouziti auta stredni tridy snad s vyjimkou KESSY. Z te vybavy absolutne neni poznat ze je rok 2012. Veskery pokrok je az za priplatek.

Jinak s tim kufrem se musim Denise zastat. Ja si treba ciste kvuli tomuto koupil kombik misto liftbacku, prestoze se mi liftback libi vic, ale ten kufr ktery ma normalni tvar a plnohodnotne bocni schranky je proste uplne jinak pouzitelny.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinymi slovy - kdo ma Ambition nebo nedej boze Active, zaplatil dobrovolne hromadu penez za auto, ktere nesplnuje ani naproste minimum nutne k pouziti auta... :D

Ale to snad ne... Kazdej ma sve naroky a ze se seriova vybava netrefuje do tvych pozadavku je proste fakt.

Ja mam Eleganci a jsem rad za to, ze v ni neni v serii kuze - ta mi do auta nesmi. A mohli bysme pokracovat.

No a kdyz mas problem s cenou, nikdo te nenuti si Skodovku kupovat, jdi k pro tebe vyhodnejsi konkurenci.

A panove, nezapominejte, ze se tu bavite o ceskem trhu, ktery je z obchodniho hlediska nesmyslne zdeformovanej prave cenovyma pobidkama nekterych znacek. Napr. GVII je v sousednim Nemecku vyrazne drazsi a nikdo nechce, aby dochazelo k nesmyslnym reexportum/reimportum novych vozu.

Problematika nastaveni cen je mnohem komplexnejsi, nez se muze na prvni pohled zdat a zdaleka se neomezuje jen na nas zatuchlej ceskej rybnicek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na "nefungující a zdeformovaný" český zatuchlý rybníček se sem jezdí dokonce dívat ostatní prodejci... :kol-28: protože mentalita českého zákazníka je naprosto ojedinělá :kol-43:

a že se ne každýmu zamlouvá veškerá výbava, která je "v sérii" pro určité úrovně, je prostě všude. Od toho ale máš další (příplatkovou) výbavu, kterou si můžeš své auto individualizovat ku obrazu svému. V Evropě existují i automobilky, které jsou v tomto velice omezené a přesto "bojují" nízkou cenou, jen aby přežily. A to, že v těchto modelech nemáš ani polovinu komfortu, jako např. ve škodovce, seatu či vw, zákazníka netrápí - ten je ochotný slevit ze svých nároků (a remcat u toho), protože auto koupil za super cenu (a tu výbavu vlastně až tak nutně nepotřebuje...). Ale to je pak přece super kauf, ne? :kol-34:

Tak, a teď už jen čekám, až se do mě pustí zase dva zdejší a nejmenovaní členové za to, co jsem si zase dovolil napsat a co vím a co ne... :kol-34:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Maverick: Ano auto o velikosti nove Octavie ve vybave Active je podle me naprosta zhovadilost, pokud chce nekdo holobyt, tak je tu Rapid, ktery pozadavky na nulovou vybavu a maximalni usporu ve vyrobe splnuje dokonale. Od O3 jsem prave i v navaznosti na usporny Rapid ocekaval, ze bude trosku vice luxusnejsi. Ale zaroven at si kazdy jezdi cim chce, takze pokud bude existovat i normalni vybava (coz zatim ale neexistuje) tak je mi to uplne sumak. Uvidime jaka a za kolik bude L&K a taky za jaky priplatek budou vsechny ty prvky vybavy, co ma konkurence v zakladu. :) Pokud bude zakladni Elegance levna a po priplatcich se dostane nekam na uroven stejne vybavene konkurence nebo mirne nad ni, tak rad vezmu vse zpet.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ok, schvalne si pockame na vyjadreni tech nemala hlupaku, kteri kupuji auta, ktere jim vlastne ani neslouzi, protoze nemaji Eleganci... :doh:smich:

Tak bando, kde jste? lol

BTW: Ted kdyz jsem se dozvedel jak to vlastne je, jsem rad, ze mam Eleganci, aspon mi auto slouzi.

Divny ale je, ze si nevybavuju, ze kdyz jsem mel prvni OII Combi Ambiente nebo pred ni FI Combi Classic (!!!), ze by mi slouzily nejak hur. Ale asi mam spatnou pamet...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Maverick: Je treba si nebrat vsechno osobne a hlavne se nezastavat znacky jen proto, ze ji mam nebo k ni mam blizko. Ja mam uz treti Skodovku a presto mi to nebrani ji kritizovat, kdyz je za co a jako ze v posledni dobe opravdu je za co. Jak by mela asi vypadat vybava/ceny auta predstaveneho v roce 2012 se jdi kouknout treba k Toyote na novy Auris a to vcetne hybridni verze. A to podotykam, ze Toyota patri u nas spise k drazsim znackam.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...