Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Každý sýstém funguje samostatně,jak ACA,tak Traveller assistent.Nevidím důvod,proč by ACA bez něho nešel.

Honza9007:Tak že tam bude tvar senzoru jak u staré A8 ?

Tady ve WOBu u VW se ještě pořád testují tři možné tvary pro nového Golfa. Jaký tvar zvolila škodovka, nevím. Třeba odpoví někdo přímo od zdroje ;) Ale už by to neměla být taková bradavice, jedna z verzí je plochá krabice, např. ve stylu Volva atp. takže asi to bude i to řešení z A8 (nemám teď v hlavě, jak to vypadalo).

... ze poslu nekam auto zaparkovat ale osobne bych byl rad kdybych si to zaparkoval sam nez pak nadaval nejakymu SYSTEMU ze to posral a odrel naraznik :D...

už současný ParkAssist od VW (a stejný systém má i O3 či současné verze Superba) ti dokáže zaparkovat. Ty jen jako řidič šlapeš pedály - tzn. v případě automatiky jen popouštíš brzdový pedál. Systém je nastaven tak, že ti VŽDY zahlásí mezeru max 20cm. Pokud se rozhodneš ignorovat táhlý tón, pak je to tvoje blbost, že sis poškrábal auto. I v případě toho autonomního (samostatného) parkování ve videu AUDI jde o stejný princip - systém rozpozná překážku na vzdálenost cca 20 cm a než aby šel do rizika, raději auto ještě jednou nasměruje jízdou vpřed, aby zase začal couvat. Ale vždy tam zůstane minimálně těch 20 centimetrů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

už současný ParkAssist od VW (a stejný systém má i O3 či současné verze Superba) ti dokáže zaparkovat.

Jen upresneni pro ty, kteří o to mají zajem, jde to i na stavajici O2 FL (podelne parkovani), bohuzel jen to koncern nepustil oficialne z tovarny. Myslim, ze to jde také do současného Yeti (tovarne).

Dle lidi od fochu to umi ve vyvojove verzi (v prip. automatu) i samo prerazovat (tzn. D/R), jemne akcelerovat a brzdit, takze by to mělo zaparkovat ZCELA automaticky, to ale legislativa nepripousti, takze to je orezane.Vi o tom něco "Honza9007" ?

Ale chodi dost dobře.

Editováno: , autor: omicron
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To parkování Audi je zajímavá věc :) avšak to vypadá, že než to auto samo zaparkuje, tak by normální člověk do té garáže zajel rychleji a ještě stačil dojít ten kousek zpět :D zřejmě, až tohle někdo vymyslí k dokonalosti, tak to bude zas stát dost peněz a než se to dostane do aut za lidovou cenu, tak budu v důchodu nebo mrtvej :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dix1: vidíš, auto mi stojí pod nosem... :kol-28: jo, tohle je jedna z variant, který se zkouší. Ještě je ve hře o něco menší formát.

omicron: ve svém příspěvku jsi si sám odpověděl (dovolím si Tě citovat):

... Dle lidi od fochu to umi ve vyvojove verzi (v prip. automatu) i samo prerazovat (tzn. D/R), jemne akcelerovat a brzdit, takze by to mělo zaparkovat ZCELA automaticky, to ale legislativa nepripousti, takze to je orezane...

Vývoj je mocný a opravdu to je možný, leč legislativně neproveditelné.

Co ale vím, moc nadšení tento typ nesklidil ani u nejvyšších sfér VW - zákazník je totiž v tomto případě "VYTAŽEN" z řízení auta, což není ani marketingově dobré. Ulehčit jo, ale ne jej zcela nahradit (de facto je to znamení, že zákazník pro značku nic neznamená :kol-32:).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Furt tu řešíte ACC já jsem s tím jezdil v G7 a do auta bych to nechtěl. Bylo to s DSG takže to umělo i dobržďovat na křižovatce. Uplně to zastaví i Start&Stop zafungoval, ale samo se to nerozjede. Kdyby si tam zachrapal tak aby si nejel někam dopryč ... musíš ťuknout o pedál plynu.

Jen občas mi to nezafungovalo nevím proč a jedoduše tomu nevěřím. Hlavně pro ty co jezdí do DE mě šel tempomat jen do 160km/h .... pak už ne. Myslím, že todle budou ty senzory čím dražší tím bude umět vyšší rychlost. Některý audiny mají radary dokonce dva tam co my máme mlhovky ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Todle píšou na audi.de

automatische Distanzregelung (Regelbereich für Handschalter 30–150 km/h, Automatikgetriebe 0–150 km/h, in Verbindung mit dem optionalen Assistenzpaket mit erweitertem Regelbereich bis 200 km/h),

První stupeň za příplatek ... ten druhý znamená ještě 700 E navíc :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta rychlost 160km/h je nějakej mezník uznávanej křížem krážem přes všecky obory - když v 70. letech testovali nad Německem první sérii stíhaček F-16 s dolů pod letadlo nasměrovaným zaměřovacím radarem, měli tuhle rychlost nastavenou jako spodní mez pro identifikaci zachycenýho "cíle" jako letadla - takže nad německou dálnicí letadlo identifikovalo všecky auta řítící se rychleji jak 160km/h jako "nízkoletící cíl"...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mates: těch 160km/h platí pro ty jednodušší varianty s jedním senzorem (G7, OIII atp.). Vyšší verze senzoriky mají vyšší dosah a fungují až do 200/210 km/h (Passat, CC). A nakonec existuje ještě luxusní verze, kterou má např. Turek, Phaeton, A6/8, kdy je rychlost opět sice "jen" do 210km/h, ale zato jsou tam dva senzory + kamera (Phaeton je pravda mezistupeň mezi Turkem a Passatem).

A s tím rozjezdem: vše je opřené o legislativu. Tzn. ty jako řidič MUSÍŠ DÁT POKYN autu, aby se rozjelo. Proto musíš (u DSG) ťuknout do plynovýho pedálu. U manuálu se musíš normálně rozjet sám.

A náhodou je to dobrá věc, hodně komfortní, která celkově usnadňuje cestování :kol-47:

mike_k:

autopilot v letadle je trošku něco jinýho, než automatický parkování.

V letadle jsou zákazníky cestující (piloti jsou sice z pohledu výrobce taky zákazníci, ale spíše jen "specialisté"), v autě je zákazníkem řidič-zákazník. A když mu (jako zdatný prodejce a výrobce aut) do auta prodáš věc, kdy on má vlastně pocit přebytečnosti, tak je to neúcta. V případě toho autopilota v letadle se jedná o POMOCNÍKA a stejně tak to má být/je v automobilovém průmyslu.

Už nevím, jak bych to polopatičtěji vysvětlil, aniž bych z tebe přede všemi dělal hlupáka (což není mým cílem ;)).

Editováno: , autor: Honza9007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to normální Dopplerovskej radar s minimálním výkonem několika mW, jakej používá každej super-hyper-mega krám pro otevírání dveří před zákošem - maká to v mikrovlnným pásmu, jen dosah aktivní oblasti je nastavenej spíš vodorovně před auto a je jinak naprogramovaný vyhodnocení přítomnosti odrazu - hlídá se jak rychle se přibližuje a v případě více čidel se dá do určitý míry pomocí porovnání fázovýho zpoždění vyhodnotit i směr, ze kterýho se "odraz" přibližuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já pořád trvám na názoru, že bych se s autem musel prvně svézt. Pořád mě nějak nepřesvědčila ani cenová politika, ani design (špatný není, ale bombu v tom nevidím) a vzhledem k celkové tendenci v podobě snižování nákladů se domnívám, že ani prvky jako odhlučnění, apod. nebudou kdoví jaké - a to, že za sebou vezu kufr pro buldozer a hodně místa na nohy pro cestující vzadu, kteří tam nesedí, mě zrovna nepřesvědčí. Je to ale hodně individuální, jak zde bylo popsáno již x-krát, každý má jiný vkus a jiné požadavky a jasné je, že klasicky česky smýšlející motoristy s rodinami, nebo firmy Octavia přesvědčí. Tedy přesněji u firem si tolik jistý nejsem, aspoň co se velikosti týče, Octavia postoupila oproti té "dvojkové" o třídu výše a proto vidím velmi pravděpodobné "přesedlání" na Rapidy k nesmírnému nadšení zaměstnanců...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...sponzoruje... Navíc ty jejich názory.. V případě toho Pepy myslím, že se jedná o člověka, který se v tom vyzná a proto má nárok dělat ptákoviny. V případě toho brejlatého se mi však vždy chce smát - myslí si o sobě, jaký není odborník, kolikrát mele ale úplně zcestné nesmysly. Paradoxem je, že například redakci Auto Motor a Sport považuji za aspoň relativní odborníky a například v případně dnes testovaného Sorenta, o němž ten brejlatý básnil, jak vynikající má jízdní vlastnosti a jak bezproblémová je automatická převodovka, napsali v Auto Motor a Sport (upozorňuji, že se jedná o tentýž kus, který KIA půjčila novinářům), že automat při nižších rychlostech dost cuká a že řízení je poměrně vláčné a bez jakékoli zpětné vazby, spolu s velkými náklony v zatáčkách. Asi jsem divný, no já věřím spíše tomu Auto Motor a Sportu, než "týmu profesionálů" na Autosalonu...

Editováno: , autor: _Denis_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Frantisek je povodne automobilovy zavodnik, neskor robil vo Svete motorov. Ten gaspar co bol na premiere O3 a aj teraz v barcelone, je vystudovany herec a s autami prisiel do styku prvy raz v Autosalone :D

Ono, celom tom programe su traja, ktori maju nejaky automobilovy Background. Frantisek Fiala, Daniel Dite, Jozef Siler - Srsen (motorky). Ostatny su typicky moderatori, herci, divadelnici.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já nemyslím Františka, já myslím toho mladšího vyzáblého - neznám jeho jméno.. A ten "kašpar", jak ty tvrdíš, se v autech očividně vyzná a vůbec nemusí být vypovídající, že nebyl před Autosalonem závodníkem. Narozdíl od ostatních má mimo vědomostí prostor také na určitý nadhled, který většině ostatních moderátorů tak nějak chybí.

PS: Mluvíme-li o těch závodnících, ta jejich blondýna, jakožto údajná bývalá automobilová závodnice, také vítězila například v tom připitomělém slalomu s Picantem jen proto, že to jezdila jedním a tím samým autem na dráze, kterou už dokonale znala, pořád dokola. To zvládne i cvičená opice a není divu, že ji většina ostatních řidičů nemohla porazit. Když měla možnost konečně něco ukázat s výborně ovladatelnou Imprezou WRX STI na prázdném a širokém letišti, jezdila jen sem a tam s lehce hvízdajícími pneumatikami a tvrdila, jak to auto drží na limitu. Celý tento pořad je víceméně fraška a to převážně proto, že se cítí být obrovskými odborníky, kterými však většina z nich není...

Editováno: , autor: _Denis_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady souhlasim, Autosalon je spis show nez odborny magazin generujici nejake fundovane zavery - ono je taky nema poradne kdo vyjadrovat. Prictete k tomu řadu sponzoru a jste doma.

No a podle toho je potreba k Autosalonu take pristupovat.

Driv jsem se rozciloval nad tim, co tam placaji za nesmysly a fakticke chyby, dnes se nad tim jen usmeju.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Také to beru informativě a raději si ty auta sám projedu.Jinak je to jedinej motoristickej pořad,co se do září bude vysílat,takže lepší něco,než nic.

K OIII: To hlasové ovládání,moc pěkné. :kol-47: Od 7.1.2013 slevněny Bi-xenony z 39 000 Kč na 24 500 Kč.

Viz ceník: http://www.skoda-auto.cz/SiteCollectionDocuments/skoda-auto/ke-stazeni/nova-octavia-cenik.pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...