Přejít na obsah

44 kW nebo 51 kW


vorlajz

Doporučené příspěvky

Přesně tohle jsem chtěl napsat,nejhorší jsou první tři kilometry.Na dálnici 8 to nedá s vozíkem,ale zase nejedu 130.Počítejte,že HTP má oproti 1,4 asi o 1L menší spotřebu v průměru,okamžitou možná ne,ale stačí ubrat plyn a už ten menší brzdný efekt je znát na spotřebě.Prostě třeba dílniční trasa D1 500km-tak HTP jede bez plynu třeba 25km oproti 1,4 která zvládne jenom 10km.Na dálnici ve třech+kufr lážo plážo v pohodě do 7,5(přes 130 jen při předjíždění)tempomnat 127 GPS který z kopce vypínám. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim všechny,kolik teda má spotřebu z praxe FII 51kW po faceliftu někde jsem vyčetl že spotřeba může klidně vylítnout na 10l/100km při průměrné rychlosti 130km většina jízdy po dálnici a městech. Uvažuji jí koupit jako rodinné auto combíka s stím že do roka pojedu cca 5x 1000km na SK (tam i z5) s docela plným kufrem ve dvou možná i ve 3 :) ...Jasně udávaná spotřeba výrobcem se na ní v praxi málo kdy dostanem ale chtěl bych vidět reálnou spotřebu...

Možná to tu někde na foru je ale nějak sem to nenašel...

Předem děkuji za vaše zkušenosti...

No to by mně zajímalo, jak někdo pojede dálku s průměrem 10l/100km. Jedině cihlu na plynový pedál a furt 160-170.

Já jezdil s HTP 12V (rok 2004, ale ten motor bude prakticky stejný i v FII) dálky přes celou republiku 6,2-6,5l/100km, nikdy jsem se nedostal výš. A to byl podíl dálnic na trase minimálně 50%, spíš více. V autě dva lidi, dvě kola, zavazadla, dálnice 130-140 tachometrových, mimo tak 100, podle provozu,prostě jako jedou ostatní. HTP je úsporný motůrek a běžnému provozu v rámci předpisů naprosto v pohodě stačí, ikdyž to majitelé silnějších motorizací neradi slyší.

Při cestě na Slovensko bych se možná dostal i pod šest litrů, není tam tolik dálnic, deset litrů je nesmysl.

Ale dneska bych při koupi nové fabie asi volil TSI 77kW, je to motor o generaci dál s velice příjemnou spotřebou a ceny nového vozu jsou podstatně níž než před lety, vždyť tenkrát jsem dal za F1 combi HTP se slušnou výbavou ale bez klimy 358 000. Za to je dneska TSI 77kW v Eleganci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukám že je to asi fakt jedno +- je to všechno stejný HTP nebo klasika 1,4 dostal jsem přes víkend KIU Vengu je to parádní auťák ale stejně se to nevyrovná skladové ceně fábie combi a ve výbavě ambiente která mě fakt postačí u Vengy abych měl dobrou výbavu tak bych si musel připlatit min.50tis když to u ambiente s cenou která je momentálně dobrá nabídka kdyspozici s úvěrovým financovánim.Na duhou stranu 1,2 bude menší finální splátka (povin.pojistka)...Mno uvidíme až budu auťák kupovat pro co se nakonec rozhodnu samozdřejmě že se víc líbí přítelkyni Venga je to mini MPV sedí se trochu výš než v klasice a ono to je pak na silnicích znát (přehled,ap.) ale uvidíme.

Zatím všem děkuji za poznatky!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám motor HTP s kodovym oznacenim CGPA. Ma podla Vas zmysel pri tomto menit olej castejsie (pri 10000 km)? Niekde som cital, ze motory HTP trpia na prehrievanie resp. az prilis vysoke zahrievanie oleja, ktory potom treba castejsie menit. Je to kvoli nejakemu blizkemu uchyteniu katalyzatora pri olejovej vani, ale CGPA motory uz by to mali mat mozno odstranene...?

Vie niekto napisat, aka je momentalna situacia uz s motormi CGPA?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám motor HTP s kodovym oznacenim CGPA. Ma podla Vas zmysel pri tomto menit olej castejsie (pri 10000 km)? Niekde som cital, ze motory HTP trpia na prehrievanie resp. az prilis vysoke zahrievanie oleja, ktory potom treba castejsie menit. Je to kvoli nejakemu blizkemu uchyteniu katalyzatora pri olejovej vani, ale CGPA motory uz by to mali mat mozno odstranene...?

Vie niekto napisat, aka je momentalna situacia uz s motormi CGPA?

Provedení CPG je EU5 (nový širší, ale tišší rozvodový řetěz, optimalizavané vstřikování pro EU jízdní cyklus, odlehčená kliková hřídel kompenzuje težší rotojící hmotu nového rozvodového řetězu).

Ohledně ohřívání hlavního olejového kanálu v bloku od katalyzátoru se nic nezměnilo. Jedinou inovací bylo zavedení plechového tepelného štítu s náběhem Fabie II (2007), ale je to jen částečné řešení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Záleží jakým způsobem se s autem jezdí. Jestli to někdo honí denně po dálnicích, tak bych ten interval asi zkrátil, ale na kratší jízdy a párkrát do roka dlouhé cesty, to se ten olej teplem tolik neničí, vždyť se ten motor při cestách do 20km ani pomalu nestačí ohřát.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 měsíce později...

ahojte, takže sestra si bude kupovat F II. Sport s motorem 1.2 HTP... to je jisté, ale teď přemýšlíme, zda bude stačit 44 kW anebo je lepší si připlatit za tu 51 kW? takže bych chtěl poprosit, všechny majitele těchto agregátů, aby mi napsali svoje postřehy a zkušenosti atd. :) počítám, že roční nájezd na tom autě bude cca 5 - 8 tisíc... hlavně město, silnice I. třídy a 2x týdně po 100 km na silnici dálničního typu... :) tak co vy na to?

Zdravím,

tak zřejmě koupě proběhla a jaké jsou dojmy a zkušenosti po víc jak dvou letech?

Přibližně v stejné době jsem vzal na leasing Fabii II 1,2 44kw. Po dvou letech jsem toho začal litovat že jsem si nevybral silnější motor nebo rovnou jiný motor.

Naprostá katastrofa je spotřeba, zpočátku jsem dokázal jezdit s 6,5 l/100, jak se vše usadilo cca po 15 000km, spotřeba se ustálila kolem 8 - 7,4l/100. Když jsem musel jezdit po dálnici, jezdil jsem max. 120km/h při spotřebě 8 - 10 l /100km. Jel li sem 100 - 110 spotřeba byla lepší ale je to nemyslitelné takhle jezdit nehledě na to když je provoz a plný pravý pruh kamionů, je to neštěstí a nedej bože zůstat za kamionem v 80km/h tak těžko se rozjíždí na 100 - 120. Je to víceméně o nervy protože se člověk musí dívat stále za sebe aby ho někdo náhodou nesešrotoval. Fabie s těmito motory jsou vyikající do města a na krátké vzdálenosti ale pro jízdy na delší trasy absolutně nepoužitelné auto.

Po dvou a půl letech jsem absolutně nespokojen a přemýšlím že po doplacení leasingu vrátím a vezmu Octavii.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 4 roky později...

Mam F2 combi po Face 51kW CGPA

 

Na cestě na slovensko a zpátky (1400km) minulej rok po okreskách sem měl 5.47l. Občas sem to drtil i těch 125km/h a po nízkejch tatrách sem se taky trochu proškrabal.

 

Jinak momentálně najeto 16tis.km. Každej den do práce 9km okreskou a 5km městem. Jezdim stylem rozvážným ale motor točim dycky tak nad 2500ot/min.

 

Spotřeba počítaná ručně podle paragonů kolem 6,5l.

 

Takže spokojenost.

 

Fakt nechápu jak se někdo může dostat na 9-10 litrů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som si zvykol v lete "zapinat turbo" :D teda ak som vedel ze potrebujem vystartovat, alebo pohnut sa do kopca, vypol som klimu. Tolko si ten chlad dokazala udrzat a ked uz bolo kludnejsie, zapol som ju...

Spotreba vypocet 5,4 l/100km

Spotreba auto 5,5-5,6 l/100km (momentalne)

Auto ma rok a tristvrte, 30 000km

--

Z mobilu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No. Tak já bych stejně nevyužil auto s větším výkonem.

 

Na křižovatce se stejně rozjíždim pomalu abych moc nezatěžoval a neopotřeboval spojku.

Řadin pěkně volně a pomalinku pouštim spojku.

Před každým retardérem vyřadim a přibzdim, volně přejedu a pak se zas pomalinku rozjíždim abych neopotřebil čepy a ložiska.

Do zatáčky se bojim jezdit rychle a aby sem moc neojezdil gumy.

 

Díky tomu, že mi při poslouchání taneční hudby která člověka nutí jezdit tak nějak agresivnějc hrozně drnčí tapec dveří tak radši poslouchám svůj další oblíbenej styl muziky-vážnou hudbu.

A ono poslouchání Čtvera ročních dob od Antonia Vivaldiho člověka tak nějak uklidnuje a pak jede pohodově.

Není nic krásnějšího tohle poslouchat a ject po dešti při západu slunce po okreskách a pozorovat jak se ta krajina krásně zeleně rozsvítí nebo se dokonce ukáže i duha....

Pak sem rád za každou vteřinu života tomhle světě.  Přes všechny útrapy zůstává svět stále krásným místem k žití.......

 

No nic...... Takže tak....

 

No řekněte, nestačí člověku jako sem já udejchaný HTPéčko?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mr.Pavka po tebe by som nechcel motor, bude lenivy jak veš. Neboj sa tomu motoru naložiť. Ja mám 211tkm na 1.4ke a original spojka a to keby si videl občas moje preraďovanie to je ako na DSG prevodovke. 

Neviem či si to písal ironicky celý príspevok, ale takto to auto až tak neušetríš, stačí na tom aute chodiť normálne, niekedy naložiť mu čo to dá inak zlenivie.

 

Kamarát má Fabiiu 1.2 6v 44kw a nechce sa mi veriť že to má len taký výkon do tých 100kmh to ide slušne, v TT na semaforoch dá aj nejaké silnejšie auto, keď sa mu chce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sice jezdim rozvážně, ale taky mu občas dam pod čumák. Poté co opatrně zařadim a pustim spojku tak tomu necham ochutnat.

A navíc točim motor kolem 2500-3000. Někdy i 3500.

 

Všechno co sem napsal myslim vážně, akorát je to podáno trochu poeticky.

 

Další věc je jak se říká, že motor zleniví, jak může neživá kovová strojní sestava bez duše zlenivět?

 

To mi teda řekněte.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...