Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 4 týdny později...
Vloženo

zdravím chlapi :) neví prosím vás někdo, jaké má číslo origo vzduchový filtr na Fabii II motor 1.2 HTP 51 kw, rok výroby 2007, modelový rok 2008? a kdyžtak ještě případně i číslo olejového filtru? děkuju moc :)

Vloženo (editace)

V Etce je uvedeno toto:

Vložka vzduchového fitru: 6Y0 129 620 (cena Etka 460 Kč)
Olejový filtr (originální název: Nástavec filtru s těsněním): 03D 198 819 A (cena Etka 157 Kč)

Sákriš,než jsem to stačil sesmolit,tak mě mistr Libero předběhnul. :kol-28::kol-47:

Editováno: , autor: Pawouk
  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Nazdar chlapy,

prečítal som celé toto vlákno a aj keď som sa dosť dozvedel chcel by som priamo od Vás radu. Mám fabiu 2 FL s motorom 1,4 16V. Chcel by som dať miesto orig filtru nejaký športový aby sa autu lepšie "dýchalo"(Premýšlal som aj nad chipom ale ostane to asi len pri filtry a kvalitných sviečkach typu NGK). Dal by som len vložku žiadne väčšie zásahy. Mohli by ste mi nejaký filter poradiť a ak máte s nim skúsenosti aj napísať ? (osobné dojmy, hlučnosť motora, spotreba, výkon ...) 

 

Dík

Vloženo

Ja mám filter od KN, dokonca v TSI. Reálny prínos iba dobrý pocit, ale auto ide rovnako ako so sériovým filtrom. Netvrdím že nemôže byť nejaký na brzde merateľný rozdiel pri maximálnej záťaži, alebo pri nízkom tlaku vzduchu, ale reálne to jazdí rovnako. Jediná výhoda je, že sa dá umývať, takže teoreticky po čase sa mi vráti jeho cena, ale vzhľadom na to že treba ho striekať aj tým olejom ktorý stojí tiež peniaze, návratnosť "investície" je X rokov a odhadom nejakých 200 tisíc km, čo je moc. K sviečkam sa vyjadriť nedokážem, ale ja osobne si myslím, že ak porovnáš novú bežnú sviečku a nejakú tú lepšiu, tak rozdiel tiež nebude. Ak niekto cíti rozdiel po výmene, podľa môjho názoru je to skôr tým, že menil staré sviečky za nové.

Vloženo

Hmm tak začíam mať dilemu či vôbec sa pustiť do takejto kúpi. Na jednu stranu tu ludia píšu, že dať motoru lepšie dýchať je dobré, ovplyvnilo to pár ludom aj spotrebu, ale keď nemajú tie športvé filtre inak žiadny valnejší efekt .... . Cena je dosť vysoká aj keď teda sa dá prať. papieraky počítam, že to je kvalita jeden jak druhý tam sa asi lepšie a horšie kúpiť nedajú. Skúsim počkať ešte na pár názorov. 

Vloženo

Spotreba by mala teoreticky klesnúť iba v daždivom počasí. Vtedy papierové filtre nasajú do seba vodu a tým pádom prepúšťajú menej vzduchu a ide hore spotreba. Takže so športovým filtrom budeš v daždi jazdiť viacmenej ako za sucha. Osobne to odsledované/potvrdené nemám, dával som filter na jar, a odkedy skončila zima jazdím aj s ľahšou nohou. Takže JPP.

Vloženo

Mám športový filter KN, ale nemôžem ho jednoznačne doporučiť, lebo žiadnu pozitívnu skúsenosť s týmto filtrom oproti klasickému nemám. Napísal som, že v čom by mohol byť športový filter teoreticky lepší, ale v praxi som zatiaľ nemal možnosť si to overiť. V bežnom jazdení necítim žiaden rozdiel. Čo sa týka ostrého jazdenia, už aj so športovým filtrom som bol na okruhu, ale na úplne inom ako so sériovým, takže nemôžem reálne porovnať. 

  • o 8 měsíců později...
Vloženo

Za mě jsou to vyhozené peníze.A věc přes kterou je vidět bych si do auta na filtrování vzduchu nedal.Měl jsem ho v motorce,výsledek co se týče nárustu výkonu nula,dal jsem zpět papírák.Myslím,že za deště se do toho filtru voda nedostane,a jestli,tak namočená bavlna asi nebude mít o moc větší propustnost než namočený papír.

  • o 11 měsíců později...
Vloženo (editace)

Takže ikdyž servis doporučuje na F2 měnit co 60 000km, mám měnit co 30 000?

A ví někdo jak se dá dostat k němu na F2 1,6 TDI? Já tam mám samé hadičky okolo a čidla a tak tak jsem oddělal těch pár šroubů co ho drží a jen pootevřel airbox. Víc jsem nedokázal.

 

Na staré 1,4 jsem měnil co 15 000 :)

Editováno: , autor: Petrkiller
Vloženo

Přesně, já se chystám již podruhé na výměnu vzduchového filtru. (1.2 HTP 12V BZG ) a to mám při dnešním dni najeto  57 745km. Mě vychází vzduchový filtr zn.Bosch na 440Kč což není hrůza. 

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Pro výměnu vzduchového filtru motoru 1.6 BTS jsem si chtěl zakoupit v autorizovaném servisu náhradní vruty, které drží víko krytu. Je jich 5 a mají křížovou drážku. Délka 30 mm, závit v dolní polovině těla vrutu.

Přesto, že servis objednal vruty pro uvedený motor, přišly vruty délky asi 25 mm, s Torx drážkou a závitem po celé délce těla vrutu. Závit byl tedy o 5 mm kratší a hrozilo by tak vytrhnutí z krytu. Navíc díky závitu po celé délce by se při dotahování mohla hlava vrutu opřít o horní díl a mezi spodním dílem by mohla být ještě mezera.

Existuje více druhů krytů vzduchového filtru pro tento motor ?

post-34246-0-42294300-1433615837_thumb.j

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 roky později...
Vloženo (editace)

Mám na HTP takový problém. Ten box se vzduchovým filtrem není pevně napojen na "trubku" k motoru, protože stahovací pásek (či spona?), který má spoj evidentně držet a utěsňovat, je narvaný až na boxu mimo "trubku," které tam překáží. Jak ho v domácích podmínkách uvolnit?

 

EDIT: bleskově vyřešeno kleštěmi, omlouvám se za zbytečný poplach. Teď jen doufat, že se do motoru nedostal bordel.

Editováno: , autor: Twisted

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...