Přejít na obsah

Koupe nove O1 - nastaveni


buml

Doporučené příspěvky

Me bylo v salonu receno, ze jakykoli muj zasah do vozu, at uz tajny vypinac, nebo rele svetel, proste co si provedu sam, porusim podminky zaruky, to same, kdyby mi to montoval kdokoli, ci jakykoli jiny servis nez SKODA. Dle me je to jen jejich vymysl a tah, jak z tebe vyndat prachy. To rekl jeden a v jinem jsem nemel s nikym problem, i pres to, ze jsem tam ten zasah udelal...

Co se tyce nastaveni, myslim si, ze vse co se da nakodovat na VAG /moc toho na OI vsak neni/ tak by MELI udelat bezplatne na pozadani. Penez tam nechas snad dost, ne?

;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to ja taky. Kdyz sem platim zalohu tak sliboval prodejce, ze hned jak jeho kolegyne zada moji konfiguraci Boleslavi, tak uvidi ve kterym tejdnu se bude auto vyrabet a ze mi da hned vedet. Samozrejme nevim dodnes nic;(

jak auto vyrabet ???? :feve: mas O1 a to uz jsou jen doprodejove kousky,ne??? :kuk:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Minulý měsíc jsem si taky koupil novou O1 a co? Dělají se a je po nich stále poptávka. Jak zde bylo zmíněno, někteří vrtí hlavou proč starou O1, ale asi je to proto, že je to vychytaný model, který už má designově svůj vrchol za sebou, ale na druhou stranu je v přijatelných finančních mezích. Mě se upřímně řečeno taky nechtělo dávat za O2 ve stejný výbavě o 150 000Kč víc jen proto, abych měl poslední model Octávky. V mém případě to bylo o penězích...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak Boleslav už oznámila že s O1 ve výrobě počítá i po roce 2010....

Je to max vychytaný a spolehlivý model a ač se o tom moc nemluví, tak právě O1 stojí za těmi perfektními tabulkami spolehlivosti které vydává ADAC a pod...

V jednoduchosti je síla... na co komplikovanou víceprvkovou nápravu kde zákonitě musí vzniknout vůle když ta traverza má téměř stejné jízdní vlastnosti a je věčná... (na ty naše tankodromy....)

Rozdíl je podle výbavy na oproti O2 tak 50-150 tis....

Jediný co mi na O2 vadí je nepochopitelně široký středový tunel a uzký prostor pro nohy řidiče. Sedím v autě trošku "tureckým" sedem (sedák dost vepředu a opěradlo hóódně položené a nemám si kam dát pravou nohu.

Taky uvažuju jestli O1 nebo O2.... motorizace je v obou případech jasná 1,8 T(SI) :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak Boleslav už oznámila že s O1 ve výrobě počítá i po roce 2010....

Je to max vychytaný a spolehlivý model a ač se o tom moc nemluví, tak právě O1 stojí za těmi perfektními tabulkami spolehlivosti které vydává ADAC a pod...

V jednoduchosti je síla... na co komplikovanou víceprvkovou nápravu kde zákonitě musí vzniknout vůle když ta traverza má téměř stejné jízdní vlastnosti a je věčná... (na ty naše tankodromy....)

Rozdíl je podle výbavy na oproti O2 tak 50-150 tis....

Jediný co mi na O2 vadí je nepochopitelně široký středový tunel a uzký prostor pro nohy řidiče. Sedím v autě trošku "tureckým" sedem (sedák dost vepředu a opěradlo hóódně položené a nemám si kam dát pravou nohu.

Taky uvažuju jestli O1 nebo O2.... motorizace je v obou případech jasná 1,8 T(SI) :)

a můžu s zeptat, jakou motorizaci ma 01 v nabídce ??? díkec

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Me se u O1 libi interier a hlavne palubka.Krasne jednoducha a pritom funkcni.Malo tlacitek a pritom hodne.Proste perfektne vyresene.Ciste prechody.

mě OII nadchnula jen tím jak se cítim uvnitř. To ticho při vyšších rychlostech,obrovská tuhost všeho a jizdní vlastnosti. Jinak vzhled je takový prostě ne ošklivý ale mě se moc nelíbí. Třeba RS s těma odrazkama vzadu,to je běs. OI na mě při pohledu působí takovým hřejivějším dojmem a hlavně vejde se mi tam pravá noha a dokážu do ní nastoupit. Kdyby OII vypadala zvenčí jako OI tak by mé srdce zaplesalo :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...