Publikováno Červen 23, 200817 r Zdravím, vie niekto poradiť ? , začínajú sa mi prejavovať problémy pri radení 1. a 2.rýclostného stupňa.Radičku musím silne tlačiť vľavo. Mám O1/99.Vďaka za rady?
Červen 23, 200817 r Nieco tu uz bolo popisane, skusal si hladat? Na druhej strane, neuviedol si motorizaciu a ani nic o aute, takze Ti tazko radit.
Červen 23, 200817 r Autor Zdravím, vie niekto poradiť ? , začínajú sa mi prejavovať problémy pri radení 1. a 2.rýclostného stupňa.Radičku musím silne tlačiť vľavo. Mám O1/99.Vďaka za rady? Je to 1,6 AEE 55kW r.v.99 MR2000 prevodovka 02K kód DUT Upraveno Červen 23, 200817 r od fhs
Červen 23, 200817 r Autor Je to 1,6 AEE 55kW r.v.99 MR2000 prevodovka 02K kód DUT Nikto nemá s týmto skúsenosť alebo aspon výkres mierky na nastavenie radiacej páky?
Červen 27, 200817 r Nikto nemá s týmto skúsenosť alebo aspon výkres mierky na nastavenie radiacej páky? Mrkni jest-li ti nemáš vytahanou reakční vzpěru převodovky ty 1,6 na to docela trpí
Červen 27, 200817 r Autor Mrkni jest-li ti nemáš vytahanou reakční vzpěru převodovky ty 1,6 na to docela trpí Vďaka , skúsim to pozrieť
Červenec 16, 200817 r Autor Vďaka , skúsim to pozrieť Vzpera ok problém pri radení 1. a 2. rýchlostného stupňa pretrváva
Červenec 16, 200817 r Jak napsal PROCHY603, zkus vyměnit ten olej v převodovce. Mě někdy taky šla blbě zařadit 2 a 3 a po výměně oleje je vše v pořádku...
Červenec 19, 200817 r Cawte ,mam podobny problem pri 1 a 2 ale iba po nastartovani ked vypnem motor tak krasne ide vsetko zaradit
Červenec 20, 200817 r Mám podobný problém, není to nic hrozného ale občas tam jde špatně 1 a 2 pak už je to dobrý. Nevím taky čím by to mohlo byt. Prý je tam ještě na šeštelování nějaké táhla k převodovce a tím by to mohlo byt taky.
Červenec 20, 200817 r Autor Mám podobný problém, není to nic hrozného ale občas tam jde špatně 1 a 2 pak už je to dobrý. Nevím taky čím by to mohlo byt. Prý je tam ještě na šeštelování nějaké táhla k převodovce a tím by to mohlo byt taky. Presne tak niekedy to ide ok a niekedy ako by to o niečo drhlo, neviem kadial prechádza to tiahlo od radičky k prevodovke, lebo je to zospodu zakryté tym protitepelným hliníkovým krytom.
Srpen 1, 200817 r Pokud musíš řadicí páku tlačit hodně doleva, zkus vyndat rámeček manžety a dole pod ním je levý doraz páky, zkus povolit ty dva šrouby, co to držej a lehce(je to hodně citlivé) posunout ten doraz doleva a zase utáhnout. Další důvod může být blbě vystavující spojka vlivem jisté závady na převodovce, nebo povolený třmen páky řazení (najdeš na konci tunelu před nápravnicí) Upraveno Srpen 1, 200817 r od masoprst
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.