ruger Vloženo 6. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2008 V tomto tématu bych chtěl shrnout nejčastější závady, které se objevují na fábii s tímto motorem. Mám najeto 90000km a jelikož chci jet do ciziny tak bych rád věděl co třeba raději preventivně vyměnit, aby mě to nepřekvapilo někde na cestě a za velké peníze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FiKuZZ Vloženo 6. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2008 Ja jsem asi v 97000 menil teplotni cidlo a ve 102000 erg ventil.Kdyz pominu,ze po 100000 zacal klepat tak nic jineho.Zbytek je klasika jako u jine fabky loziska,stabilizator. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 6. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2008 Dokud se nic nesere, nic bych neměnil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 7. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2008 presne tak pokial neviem o nicom co tam je ako zavada tak je blbost cokolvek robit. mam otazku a kolko km planujes v zahranici s tym najzdit? p.s.: tiez pri cca 98tkm uz klepe motor po nastartovani ( minutu taka larva ala TDI ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ruger Vloženo 7. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 7. Červenec 2008 Chtěl bych jet napříč evropou až do Portugalska takže to kiláků bude dost. Teď ještě začlo zlobit zřejmě teplotní čidlo. Rafička teploty vody se pohybuje jak se jí zachce. Nekdy vyjede jak má a někdy do půlky. Teď se ještě chystám měnit rozvody. Ještě jsem se tady dočetl, že by nebylo marný přetěsnit hlavu když už budou rozvody zdělaný. Prý je to zase odfliknutý. To je k*rva německá kvalita. Klepe to, žere olej . shit motor, ale co už když už je doma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FiKuZZ Vloženo 7. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2008 Radsi se v tom opravdu nehrab pokud to slape. Ja mam najeto 120000 a s tesnim problemy nemam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thief1 Vloženo 7. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2008 Otec ma firemnu 2 a pol rocnu fabiu s tymto motorom a zatial ziaden vazny problem. Len v 30 000 bola menena spojka, vraj vyrobna vada. Motor ma aktualne nabehane 153 000km. Pri rannom starte zaklepe na chvilku, ale nepripomina to vobec zvuk dieslaku, potom pocas dna uz iba pradie. Spotreba oleja skoro ziadna. Medzi servisnymi prehliadkami sa nedolieva ani kvapka. S motorom je zatial u nas spokojnost-KLOP-KLOP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 8. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2008 (editace) ruger: tak pokial cidlo uz blbne tak vymen a sprav aj rozvody s vodnou pumpou. hlavu pretesnovat neviem ze by tym trpeli 16V tym trpia skor ceske MPI. p.s.: nechaj si to pozret prejst diagnostikou a pokial tam nie je problem tak bych to zbytocne nerozoberal a nevrtal sa v tom, moze to mat horsie nasledky ako ked to nechas tak. zakial to ide treba nechat tak. p.s.: co by som si nechal skontrolovat su loziska v kolesach ci nie su na rozsypanie. Editováno: 8. Červenec 2008, autor: houmr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaspur Vloženo 11. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2008 Kdysi testovali fábku s tímhle motorem ve Světě motorů na 100.000 km a potom celé auto rozebrali do šroubku včetně motoru. Motor byl kompletně proměřen a opotřebení pístů a válců bylo ve výrobních tolerancích. Jediné co bylo více opotřebované byla spojka, ale s tím autem byl mj. prováděn srovnávací test pneumatik, takže dostalo pěknou čočku. Jo a na brzdě měl před rozebráním tuším 63 kW, ale lovím to zpaměti, možná to bylo i víc nebo míň. Rozhodně víc než 55. V Auto-motor a sport pak testovali s tímhle motorem Golfa a po 100.000 km bez problému (s motorem) se rozhodli prodloužit test na 200.000 km. Bohužel výsledek jsem nečetl. Ale nikde si nestěžovali na spotřebu oleje. Našel jsem pár vět z toho testu: Ani v motoru neodhalil endoskop nic závažného. „Vše se zdá být v pořádku…“ konstatoval Wolf Gudlat. Vymontovaný a rozebraný motor prošel dalšími měřeními a analýzami. Všechny díly se nacházely v téměř nulové toleranci. Motor vypadal, jako by právě sjel z montážní linky. Nejinak tomu bylo s převodovkou. Mnohdy razantní styl jízdy se na ni vůbec nepodepsal. Minimální množství kovových pilin ve skříni převodovky svědčilo o vynikajícím stavu ozubených kol. Dokonce ani velmi namáhaný synchronizační mechanismus nenesl výraznější známky opotřebení. Podle slov přítomných odborníků by převodovka, stejně jako motor, vydržela bez demontáže dalších 100 000 kilometrů. V průběhu dlouhodobého testu se samozřejmě vyskytly i závady, pro jejichž odstranění bylo potřeba vyhledat odbornou pomoc. To však bylo hlavním záměrem testu SM: „Chtěli jsme zatopit Fabii natolik, aby se ukázaly vady a závady, které za normálních okolností přicházejí mnohem později." Tímto nechci dělat žádnou reklamu, mám na tomhle motoru najeto 45000 km, spotřeba benzínu dlouhodobě 6,1, oleje 0,0 , závady 0. Ono by to taky bylo brzo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 11. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2008 Když čtu to hodnocení převodovky... Tak pokud se nepletu, tak právě v tomto testu se jim auto nekde v Praze zastavilo a nešelo zařadit. Převodovka byla pak celá na záruku vyměněna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 11. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2008 mam to doma tu to je presne dva clanky: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 11. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2008 a este jeden clanok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaspur Vloženo 11. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2008 To byla rychlost, nevím kde jsem vzal ty údaje o výkonu, asi to byl nějaký jiný test.Omlouvám se. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Hero Vloženo 11. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2008 Chtěl bych jet napříč evropou až do Portugalska takže to kiláků bude dost. Teď ještě začlo zlobit zřejmě teplotní čidlo. Rafička teploty vody se pohybuje jak se jí zachce. Nekdy vyjede jak má a někdy do půlky. Teď se ještě chystám měnit rozvody. Ještě jsem se tady dočetl, že by nebylo marný přetěsnit hlavu když už budou rozvody zdělaný. Prý je to zase odfliknutý. To je k*rva německá kvalita. Klepe to, žere olej . shit motor, ale co už když už je doma. Koukni ještě na termostat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ruger Vloženo 13. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 13. Červenec 2008 Termostat je vyměněnej, ale rafička lítá jak se jí zamane. Budu měnit čidlo, ale až s rozvody. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lorus7 Vloženo 31. Březen 2009 Sdílet Vloženo 31. Březen 2009 no ja ji mam a mam najete nejakych 115 000 a menil jsem EGR ventil a ceka me cidlo natoceni kol (nepocitam nenavijejci se pas ) jinac sem mel odrovnane zadni bubny nechapu proc ale jinac drzi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.