nogi Vloženo 3. Duben 2007 Sdílet Vloženo 3. Duben 2007 Ahoj, ještě jeden dotaz . Mám na svoji oktě 1,8 20 V 97 imobilizér META a při startu se mi sem tam stává, že jak otočím klíček do polohy 3 tak na palubovce žlutá ikona imobilizéru problíkává (a nesvítí kontinuálně) a potom auto nejde nastartovat. Co stím?? Neměm někdo podobný problém??? Budu rád za každou good radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinRS Vloženo 3. Duben 2007 Sdílet Vloženo 3. Duben 2007 (editace) starý problem starších modelů ...........vyměnit čtecí cívku ima a překontrolovat vedení do přístrojovky ....... problem je že čtecí cívka je zalisovaná na spínačce takže výměna celé sady zámkové.....rovnou bych doporučil přestavbu na 3generaci ........ nové budíky třeba s maxidotem ,vystřelovací klíče atd..... Editováno: 3. Duben 2007, autor: MartinRS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nogi Vloženo 3. Duben 2007 Autor Sdílet Vloženo 3. Duben 2007 starý problem starších modelů ...........vyměnit čtecí cívku ima a překontrolovat vedení do přístrojovky .......problem je že čtecí cívka je zalisovaná na spínačce takže výměna celé sady zámkové.....rovnou bych doporučil přestavbu na 3generaci ........ nové budíky třeba s maxidotem ,vystřelovací klíče atd..... no a cenově by mě to vyšlo asi na kolik? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinRS Vloženo 3. Duben 2007 Sdílet Vloženo 3. Duben 2007 no v první řadě by sla udělat jen ta věc......nové budíky bez maxe nebo s ním a zámková sada auto bude mít imo 3generace ale nebude se zobrazovat kontrolka AIR a nepujde orig dálka pokud tam je v klíči....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 6. Duben 2007 Sdílet Vloženo 6. Duben 2007 (editace) no bylo by to sice krásný s maxidotem ALE: maxidot + klíče cca 5 tis. + práce (přispůsobení immo 2 na 3g.) a taky u 97 benzín ti na 90% nebude maxidot ukazovat spotřebu což bych řekl že je hodně velký mínus Editováno: 6. Duben 2007, autor: Vaša Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johanson Vloženo 23. Září 2007 Sdílet Vloženo 23. Září 2007 Zdravim Chtěl sem se zeptat na problem s blikaním imobilizeru za jízdy. Auto startuje,jedeale stale blika! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinRS Vloženo 24. Září 2007 Sdílet Vloženo 24. Září 2007 Klasický problém prvních oktávek :-))))je tam slabá indukce (IMMO přenos)....možné odstranění výměna cívky na spínačce a vedení do přístrojovky!!!!!!!!!!!!!!! Mrs Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johanson Vloženo 25. Září 2007 Sdílet Vloženo 25. Září 2007 Díky Martine Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pawel Vloženo 16. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2007 Dobrý den, mám 4. den ojetou Octavii 1,6 74kW a jsem z ní dost zdeptaný. Někdy se nedaří nastartovat, pak během jízdy sám vypíná motor (při zastavení), taky už blikala kontrolka oleje, airbagu a baterie, někdy auto jakoby zpomalí a skoro nejede a pak se zase rozjede. Imobilizér někdy pípá a jindy ne, taky už nešly při startu zapnout automaticky nastavená světla pro denní svícení. Při zkušební jízdě (za účasti známého automechanika) ani při 200 km přesunu domů po koupi nebyl jediný problém. Mám pocit, že třeba něco nevím nebo nedělám správně, že u prověřeného auta nemůže být tolik závad najednou.. Díky za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 16. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2007 rok auta? bylo to na diagnostice ? nějaky chyby ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pawel Vloženo 16. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2007 rok auta?bylo to na diagnostice ? nějaky chyby ? Bylo, počet problémů: 0. Rok výroby 2000. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 16. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2007 A nake rele napajeni RJ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pawel Vloženo 17. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2007 Díky za rady. Už vím, že s imobilizérem to nesouvisí, jde asi o čidlo, které míchá palivo se vzduchem a uvolňuje ho do motoru. Nemáte někdo tušení, kolik taková oprava obvykle stojí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladaBrno Vloženo 17. leden 2008 Sdílet Vloženo 17. leden 2008 Ahoj, tak mam uz dalsi nemoc na me octavence... Za poslednich 14dni se mi stalo 3x ze sem strcil klicek do zapalovani, zapnul a zacala na me blikat kontrolka imobilizeru - klicek v aute - nekdy stacil vytahnout klicek a znova vlozit a bylo to ok, dneska uz ne, zabralo az kdyz sem klicek otocil o 180 stupnu a vlozil znova. Docela nerad bych nekde daleko resil blikajici kontrolku...stalo se mi to uz jednou driv, ale vzhledem k tomu ze jen jednou tak sem tomu nevenoval pozornost ze sem ho tam asi spatne strcil nebo neco jineho...ted uz to nevypada na nahodu Ma nekdo podobnou zkusenost? Kamarad mi rikal ze zkusi znova pripajet nejake dratky od imo na spinaci skrince, uvidime jestli to pomuze...doufam .) diky za postrehy! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 17. leden 2008 Sdílet Vloženo 17. leden 2008 Ahoj, tak mam uz dalsi nemoc na me octavence... Za poslednich 14dni se mi stalo 3x ze sem strcil klicek do zapalovani, zapnul a zacala na me blikat kontrolka imobilizeru - klicek v aute - nekdy stacil vytahnout klicek a znova vlozit a bylo to ok, dneska uz ne, zabralo az kdyz sem klicek otocil o 180 stupnu a vlozil znova. Docela nerad bych nekde daleko resil blikajici kontrolku...stalo se mi to uz jednou driv, ale vzhledem k tomu ze jen jednou tak sem tomu nevenoval pozornost ze sem ho tam asi spatne strcil nebo neco jineho...ted uz to nevypada na nahoduMa nekdo podobnou zkusenost? Kamarad mi rikal ze zkusi znova pripajet nejake dratky od imo na spinaci skrince, uvidime jestli to pomuze...doufam .) diky za postrehy! na starších ročníkách odchází vedení k cívce na spínačce nebo samotná cívka, jaký MR máš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 17. leden 2008 Sdílet Vloženo 17. leden 2008 na starších ročníkách odchází vedení k cívce na spínačce nebo samotná cívka, jaký MR máš? má 99,tak vyměnit jen ten drátek,co jsem měnil já,od spínačky k budíkum,musí budíky ven,vypichovák a dát druhy dratek,ve škodovce stál 250kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gdanx Vloženo 17. leden 2008 Sdílet Vloženo 17. leden 2008 má 99,tak vyměnit jen ten drátek,co jsem měnil já,od spínačky k budíkum,musí budíky ven,vypichovák a dát druhy dratek,ve škodovce stál 250kč potvrzuji, taky 99, taky stacila vymena dratu, u nas v praze za nej asi 170,- kc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 17. leden 2008 Sdílet Vloženo 17. leden 2008 jo a abcha, jsou dva druhy těch drátů, resp jejich konektorů do cívky, musíte si sehnat starší provedení, konektor z TOURky do cívky ve staré oktě nenarvete bez řezací úpravy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 17. leden 2008 Sdílet Vloženo 17. leden 2008 když se piny propájí je po problému Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladaBrno Vloženo 18. leden 2008 Sdílet Vloženo 18. leden 2008 Diky chlapi za komentare, kamos mi to zkusi prvne propajet, snad to stihne o vikendu, nerad bych nekde zustal viset :-) dam vedet! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladaBrno Vloženo 21. leden 2008 Sdílet Vloženo 21. leden 2008 Ahoj, tak mi to kamos preletoval a zatim zadny problem...diky za postrehy! ted jdu resit zbyvajici nemoci me octavenky .) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
montek Vloženo 22. leden 2008 Sdílet Vloženo 22. leden 2008 Ahoj, tak mi to kamos preletoval a zatim zadny problem...diky za postrehy! ted jdu resit zbyvajici nemoci me octavenky .) Nebylo by nějaký FOTO,kde a jak to propajet a co přesně-taky mi to občas zablne.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladaBrno Vloženo 22. leden 2008 Sdílet Vloženo 22. leden 2008 Nebylo by nějaký FOTO,kde a jak to propajet a co přesně-taky mi to občas zablne.... Sakra to me nenapadlo ho poprosit, priste budu u jine zavady chytrejsi, ale jak sem pochopil je to nejcastejsi nemoc imo na octach, v servisech to budou vedet a tady mozna nekdo poradi, nafoti... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanly Vloženo 26. leden 2008 Sdílet Vloženo 26. leden 2008 Taky prosím o návod, jak propájet piny. Občas mě to taky blbne: Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinRS Vloženo 26. leden 2008 Sdílet Vloženo 26. leden 2008 Přesně tak častá nemoc před faceliftů......už jsem to parkrát opravoval....raději jsem prohodil celé vedení za nové.....a byl klid...:-) pokud na starém modelu uděláme přestavbu na 3.generaci a dáme nové budíky neni potřeba dělat nové vedení přenos je bez problému....!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.