Publikováno Červenec 29, 200817 r Poraďtě prosím jestli máte zkušenosti co je nejlepší varianta. Mám výfuk Remus - celonerez, kvalitní, ten bych nechal, ale řeším co se zbytkem, měl jsem už místo katalyzátoru a stř. tlumiče rovnou trubku, ovšem hodně vysoká spotřeba a palivo vybuchuje ještě v potrubí, jede to ale nádherně. Je lepší dát tam třeba sportovní katalyzátor (oproti serii 400cpsi by měl jenom 100cpsi, tedy 4x nižš odpor) a místo středního tlumiče trubku nebo dynamizér? Prostě jsou možnosti buď sportovní katalyzátor nebo jenom trubka a místo středu dynymizér a nebo opět jenom trubka.... dá se tak nakombinovat více možností, co je nejlepší? Na emise nebo hluk kašlu Díky za případné rady (odborné!!! )
Červenec 29, 200817 r to by mě také zajímalo, a hlavně, jestli to nebude nějakým způsopem vadit turbu.
Červenec 29, 200817 r no já mám od katalizátorů vedené potrubí ne 50 ale 60 žádný středový tlumič a na konci nějaký uni a to má zvuk že mi ho každý závidí a když místo katalizátorů byla jen trubka co na to říkaly lambda sondy???
Červenec 29, 200817 r no já mám od katalizátorů vedené potrubí ne 50 ale 60 žádný středový tlumič a na konci nějaký uni a to má zvuk že mi ho každý závidía když místo katalizátorů byla jen trubka co na to říkaly lambda sondy??? a neni lambda pred katem jako to mela felda
Červenec 29, 200817 r má jednu sondu pře katama má 2 katalizátory a za katama a to mě štve protože to muže blbnout když ty katy vyhodím
Červenec 29, 200817 r Autor Já mám pouze jendu lambda sondu a to před katem, takže tu tam nechám a jenom za ni dám trubku, je pravda zmatená, proto říkám že mi jde ještě do výfuku palivo a při každým přeřazení nebo prudkých přídaní plynu v té trubce vybuchne, je to náhodou pěknej efekt ale bojím se aby se mi to nevrátilo do motoru....
Červenec 29, 200817 r Autor Mám za to, že lambda sondy z benzínů před i za katem mělo pouze RSo, ale nechci kecat. Já tam mám pouze jednu, to vím jistě.
Červenec 30, 200817 r Autor tak a dost, chci radu!!! nebudeme řešit kdo má kde lambdu, já mám jenom jednu a to před katem
Červenec 30, 200817 r říkám skuste se zamyslet nad tím mojím systemem od katu trupka 60ka a koncevý tlumič ale bez středového tlumiče
Červenec 30, 200817 r Takže sice nevím co je nejlepší ale ja mam sportovní kat ve středu rezonátor a na konci remus. A do výfuku to nestřelí.
Červenec 31, 200817 r Autor říkám skuste se zamyslet nad tím mojím systemem od katu trupka 60ka a koncevý tlumič ale bez středového tlumiče Jenže to bych musel měnit zadní tlumič Remus a to fakt nechci, nemá cenu aby potrubí začínalo 55, pak 60 a na konci zase 55....
Červenec 31, 200817 r karlos55: Ha! Ty máš jednu z uvažovaných možností! A co? Spokojenost? Ja sem. Nic nestřeli spotřeba taky nějak moc nestoupla hluk je v normě. těšte chci laděné svody ale to je ranec
Červenec 31, 200817 r Aj ja riesim podobny problem. na 1,8T AGu zajtra mi ide bratranec menit vlnovec a spytal som sa ho ci nedame namiesto katu trubku povedal ze neni problem, no a od toho momentu sa neviem rozhodnut ci to naozaj chcem. Ekologia ma nesere ani stk. Mam len jednu lambdu tak to by nebol problem ale mam z toho taky blby pocit. A ucitim vobec rozdiel? Ma to zmysel? A navise tento kat mozem predat kamosovi, jemu sa rozsypal a je to ekoclovek A preco sa tym zvísi spotreba? o kolko cca?
Červenec 31, 200817 r Autor danone: no hele, já na autě už měl místo katu rovnou trubku stejně tak i místo středního tlumiče... jestli se ptáš na rozdíl, je to pro mě rozdíl jako prase, možná mě tu někdo napadne, že je to kravina a já nevím co, ale bez katu jede auto o nevím kolik procent líp, má to sílu odspodu a jede to jako prase.... když jsem tam pak zase v záchvatu spořilkovkoství kat vrátil, zjistil jsem, že ta zvýšená spotřeba sice byla asi katem, ale hlavně jak jsem toho výkonu navíc využival a jezdil furt jako hovado takže odpověď na spotřebu je, že pokud s ním budeš jezdit slušně nemáš absolutně problém, zvuk (hluk) byl pro mě spíš potěcha ucha teď ho zase chci oddělávat protože vím o kolik líp to jelo, minulý týden jsem prošel stk takže nebudu muset ani řešit dlouho technickou. Ale upozorňuju, že když jsem stál dlouho na místě, dost ti jde smrad do kabiny a všude za tebou (extrém v zimě) se dělá oblak dýmu
Červenec 31, 200817 r ok tak ho dam prec. Skusim zmerat casový rozdiel napr zaradeny druhy prevodovy stupen a za kolko to zrychli z 30 na 80km/h s katom a bez?
Srpen 1, 200817 r Ahoj chlape, jak víš, tak já mám celonerezovej supersprint bez katu a středu a k dokonalosti sem se dopracoval teprve včera - od turba cca 1 metr mám průměr potrubí 75 mm, pak mám redukci na 63,5 mm a v tomto průměru je to až do konce. Tedy roura jak kráva bez katu a středu a jen koncovej tlumič - vše v nerezu včetne přírub. Pokud ti nejde o emise ( hluk neřešim, protože mám v autě ticho a vejfuk má super zvuk kterej je slyšet až tak od 4 ti otáček ), tak tam nic nedávej - nech jen trubku s koncovim tlumičem a dej větší průměr potrubí. Mě to taky občas střelí do vejfuku, ale jen občas a když na to brutálně šlápnu, a spotřebu mám dlouhodobě okolo 8,5 l. Takže podle mě máš blbě udělanej čip ( máš to bohatý a proto ti to žere a střílí do vejfuku ), nebo jezdíš pořád jak PRASE.
Srpen 2, 200817 r mno takze kat mi tam ostal lebo som nezohnal vhodnu trubku. Ale skusil som sa povozit bez vyfuku. To je rachot
Srpen 15, 200817 r No a kdybch se i já rozhodl pro sportovní katalyzátor, tak který mi doporučítě?Nějaké odkazy, ceny apd?
Srpen 18, 200817 r čus třeba tady. http://www.sportovniautodoplnky.cz/vyfuk/s...i-katalyzatory/ Jo, tak na ten jsem se díval, nevíš náhodou nebo někdo jiný,jaký průměr zvolit,aby to sedělo?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.