Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

nevedeli by jste nekdo co to muze byt ? auto mi zaclo z niceho nic zrat dost oleje , a vypisuje vadu 16555 system odmerovani paliva - system prilis chudy

co jsem vycet tady na foru mohou to byt krouzky kolem ventilu , ale opravdu by se tamtudy spalilo litr oleje za 1000km ? nebo nevite nekdo co by s tim mohlo byt ? nez to dam do skodovky a zaplatim desetitisice :help:

typ auta O1 1.6 75kw AVU

Upraveno od creck

Mas AVU ze jo? s LPG? To je fuk, taky mi neco malo bere.Ale tolik,no nevim.Chudou smes mi to pise standartne jako sporadickou,mozna pri prechodu na LPG po zahrati je mozne na okamzik tahle chybka,neresim to.Udelej si kontrolu vsech akcnich clenu majicich vliv na emise,pokud oK,tak bud ti nekde tece olej=zkontroluj trubky a motor,a nebo zacal papat,ale nestava se to najednou,neupek si to nebo tak?Jinak asi nenim problem pres ventily spalit i vic oleje na 1000km,protoze nad sacim ventilem vznika podtlak,tudiz si pekne nasaje olej ze driku.Jinak normalni spotreba oleje dle navodu je az 0,6l/1000km.Jeste zkontroluj svicky,jestli maj stejnou barvu,valec,ktery zere olej bude vyrazne jiny.

  • Autor

diky za radu, nemam LPG, po drobnejsi prohlidce mechanikem mi rekl ze na 70% je to zavada v tech krouzcich na ventilech , pise to valec c.1 takze asi tam , no pristi stredu se do toho pusti a udela pri jednom rozvody, neupek jsem to , proste najednou z niceho nic to zaclo brat olej jako krava a pod autem i motor je sucho , jen okraje vyfuku jsou nejake moc cerne ne sede jako vzdy, prej kolem 100 000 se to stava , oprava rozvody 3500 a pretesneni hlavy 2000, uvazuji jeste o svickach

Dej pak vedet pls jo,at mam predstavu.

  • 2 týdny později...
  • Autor

no takze auto po oprave , bylo praskle bronzove vedeni ventilu na druhem valci, tudiz vymena vsech osmi,zabrouseni ventilu,vymena gufer na ventilech,sedla ventilu,tesneni hlavy,tesneni ventiloveho vika,tesneni skrtici klapy,tesneni saciho a vyfukoveho potrubi,svicky,hned jsem nechal udelat rozvody komplet(kladka,remen,pumpa),vycisteni skrtici klapy,vycisteni EGR a cena 9500kc

nedokazu si predstavit co bych zaplatil odbornikum v skoda auto kteri nedokazi udelat hlavu ktera by vydrzela 100 000 , to mi rikal ze pred tydnem byl u nej borec co musel koupit komplet hlavu na fabku ktera mela najeto 40 000km , jeste mi nekdo rekne ze skodovka je supr auto a urvu mu hlavu :D

Upraveno od creck

to mas z toho jak se porad navazis do naftaku :))))))))))))))

pokud ti bere víc než je zdrávo, tak to může být způsobeno:

a) opotřebením motoru (v tvém případě snad nee ;) )

B) nevhodném použití oleje (nebo nekvalitní oleje)

c) přeplňování oleje nad rysku MAX

můj tajný tip je za B)

smajlík s brýlemi je b

Upraveno od HONZA83

  • Autor

nic proti ale uz jsem napsal cim to bylo :huh: ,trosku mimo misu ne ? ;)

jen trochu mimo mísu? teď to vypadá že úplně :feve:

  • Autor

co jsem vycet na strankach cimbu , tak tam doporucuji menit olej co 10 000 km, ze olej po nejakych 7000 km ztraci aditiva nebo co a neplni uz svou funkci a nasledne dostavaji driky naprdel,tak nevim kdo si z nas dela prdel ;)

http://www.cimbu.cz/?page=whole&lng=cz...ip=&item=12

Upraveno od creck

co jsem vycet na strankach cimbu , tak tam doporucuji menit olej co 10 000 km, ze olej po nejakych 7000 km ztraci aditiva nebo co a neplni uz svou funkci a nasledne dostavaji driky naprdel,tak nevim kdo si z nas dela prdel ;)

Maji pravdu,ale kvalitni olej resit nemusis,nejhorsi pro motor je LongLife.Normalni synt. olej ztraci stabilitu viskozity tak uz po 3000km.

ano, když si necháš čipnout auto u Jandy, tak ti to přímo zdůrazní, že máš měnit kolem 7000km

no takze auto po oprave , bylo praskle bronzove vedeni ventilu na druhem valci, tudiz vymena vsech osmi,zabrouseni ventilu,vymena gufer na ventilech,sedla ventilu,tesneni hlavy,tesneni ventiloveho vika,tesneni skrtici klapy,tesneni saciho a vyfukoveho potrubi,svicky,hned jsem nechal udelat rozvody komplet(kladka,remen,pumpa),vycisteni skrtici klapy,vycisteni EGR a cena 9500kc

nedokazu si predstavit co bych zaplatil odbornikum v skoda auto kteri nedokazi udelat hlavu ktera by vydrzela 100 000 , to mi rikal ze pred tydnem byl u nej borec co musel koupit komplet hlavu na fabku ktera mela najeto 40 000km , jeste mi nekdo rekne ze skodovka je supr auto a urvu mu hlavu :D

jo, jo, a to se vyplatí mít benžonku...

co jsem vycet na strankach cimbu , tak tam doporucuji menit olej co 10 000 km, ze olej po nejakych 7000 km ztraci aditiva nebo co a neplni uz svou funkci a nasledne dostavaji driky naprdel,tak nevim kdo si z nas dela prdel ;)

http://www.cimbu.cz/?page=whole&lng=cz...ip=&item=12

kámoš si u něj nechával upravit OI z 81kW na cca 97kW. Dával to k němu hned jako funglovku. Dneska má najeto 140tkm, turbo v pi*i, spojka taky. A to se taky vyplatí.

Jde, abych presel od pristiho roku pri vymene na jednorocku z dvouletky (LONGLIFE)??? Stane se neco?

jasně že jde, stát by se nic nemělo

kámoš si u něj nechával upravit OI z 81kW na cca 97kW. Dával to k němu hned jako funglovku. Dneska má najeto 140tkm, turbo v pi*i, spojka taky. A to se taky vyplatí.

No nevim,jesti je to uplne Jandova chyba...Ono udelat turbo a spojku na 40tkm na fungl novem nechiplem aute taky neni problem.. ;) Hlavne to turbo..

@creck: Myslel jsem,ze jsi starej automechanik...? ;)

  • Autor

prave ze jsem starej :D potrebujes opravit stodvacitku nebo ladu ? :p

  • 2 týdny později...
  • Autor

no a jsem tu zas jelikoz jsem po oprave ktera me stala pomalu deset litru ujel tisic kilacu a olej je zase pryc :blink::o uz jsem z toho zoufaly , kde se sakra jeste muze tratit olej kdyz pisty a hlava je v poradku ? pokud ma nekdo nejaky napad pls radu , olej nikde pod autem neni, viditelne netece,hlava po generalce, pisty drzi tlak , presto se olej ztraci cca litr na 1000km,jeste dodam auto jede uplne normalne

Upraveno od creck

no a jsem tu zas jelikoz jsem po oprave ktera me stala pomalu deset litru ujel tisic kilacu a olej je zase pryc :blink::o uz jsem z toho zoufaly , kde se sakra jeste muze tratit olej kdyz pisty a hlava je v poradku ? pokud ma nekdo nejaky napad pls radu , olej nikde pod autem neni, viditelne netece,hlava po generalce, pisty drzi tlak , presto se olej ztraci cca litr na 1000km,jeste dodam auto jede uplne normalne

Tak to je maso .. ale někde je chyba ... někdy se staně ,že se poškodí při montáži ty tesnění na ventilech ... težko říct ..

Kazdopádně super cena za tolik práce... :palec2:

crecku,jedine bys musel mit prasklou hlavu.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.