M-a-r-e-k Vloženo 8. Březen 2009 Sdílet Vloženo 8. Březen 2009 Zdravím všechny, tak jsem byl reklamovat drnčící ventilátor, dali mi nový, ale ten zas na druhý stupeň nepříjemně hučí, nemá někdo podobnou zkušenost? Začne hučet až po nastartování auta (když se zvedne napětí), při vypnutém motoru to není tak patrné. Mohli tam třeba něco blbě složit? Ani bych se po zkušenostech nedivil... Na dalších rychlostech hučení nejde slyšet je už přehlušeno hlasitostí proudícího vzduchu. Díky všem za případné cenné rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rexton Vloženo 27. Duben 2009 Sdílet Vloženo 27. Duben 2009 Ahojte mám taky problém ked zapnem ventilator na 2 tak pod nohami spolujazdca strasne fuci neviem ci to tak ma byt okrum ventilatoru je vypnuty a ked ho zapnem je trochu iny zvuk a je to jedno kde to mam prepnute ci na nohy alebo ci na nohy a na celne sklo alebo iba na celne alebo na ludi taky fucivy zvuk na 1 je to slabsie skuste poradit dufam ze tomu pochopíte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 5. Červen 2009 Sdílet Vloženo 5. Červen 2009 (editace) Jak jste psali výš o tom, že při zařazení zpátečky se pustí recirkulace, aby nešly výfukový plyny do auta, tak mě se nic nezapne. Všechen smrad mi jde do auta, nedávno mi z toho pěkně pálily oči. Nejde to už od koupi auta. Ten smrad je jenom při studeném motoru, když je zapnutý sytič. Máte s tím někdo podobný problém? Ta recirkulace se vám spustí, i když nemáte zapnutý větrání? Editováno: 6. Červen 2009, autor: mambo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Evers Vloženo 30. Září 2009 Sdílet Vloženo 30. Září 2009 Hoši dotaz .. nevim jestli mi hrabe nebo je to normální ... Mám mauální klimatizaci.Dříve sem jezdil standartně na teplotu 21-23stupnů - krásně teploučko optimalně ( podotýkám bez zaplé AC!!! ) auto se ohřeje nazopí a bylo mi krásně. Niní je stav takový že auto topí pouze když otočím ovladačem naplno ( potom když točím zpět k chladnějšímu vzduchu neochlazuje se ale překročím li určitý bod cca 23 stupnů ( do té doby stále fouká horký ) začne terpve topení reagovat, ale tak že netopí a fouká pouze studený vzduch ... je to normální stav ... ?? Přijde mi to dost divné na to že bych si toho všimnul až po 30tkm Dík za reakce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arts Vloženo 30. Září 2009 Sdílet Vloženo 30. Září 2009 teraz ako sa ochladilo zacinam mat rovnaky pocit .. ze to hreje len na max ked je teplota nastavena . (potom mi je teplo) a ked dam o trosku menej hned ide chladny ..( a je mi zima) zatial som to riesil tak ze som kuril a otvoril okno . .ale to je blbost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Evers Vloženo 1. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2009 Dobrá myšlenka začnu k vůli tomu kouřit )) Je to divný ... mám 2tkm do kontroly tak je na to zkusim upozornit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 1. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2009 Kuril - topil, ne kouřil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 1. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2009 heheeh slovencina. Zjistuju, ze docela dobre rozumim a prijde mi to normalni, ale o 10 let mladsi studenti uz nerozumej vubec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arts Vloženo 1. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2009 Hehe .. Ano ano TOPIL . Nefajcim a SOM zasadne proti tomu a v aute obzvlast. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Evers Vloženo 2. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2009 tak chlapi ted sem si teprve uvedomil o cem tu melete No jo kdyz sem debil a nectu to poradne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1.4 TDI Elegance Vloženo 4. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2009 Ahojte mám taky problém ked zapnem ventilator na 2 tak pod nohami spolujazdca strasne fuci neviem ci to tak ma byt okrum ventilatoru je vypnuty a ked ho zapnem je trochu iny zvuk a je to jedno kde to mam prepnute ci na nohy alebo ci na nohy a na celne sklo alebo iba na celne alebo na ludi taky fucivy zvuk na 1 je to slabsie skuste poradit dufam ze tomu pochopíte Já mám uplně stejný problém, začlo mě to dělat po servisní prohlídce po 60000 km, při které mě čistili klimatizaci. Prosím poraďte jestli jste se s tím někdo setkal. dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thief1 Vloženo 4. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2009 Tí mamľasi v servise asi zle nasadili kryt filtra vzduchu. Pozri pod palubnú dosku či dobre dolieha tá krytka a či sú vôbec zasunuté tie zámky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1.4 TDI Elegance Vloženo 16. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2009 (editace) Na to jsem se koukal a všechno je ok. Ještě jsem zjistil, že to dělá když je zapnutý topení a když uberu ulně na studeno tak to nedělá. Tak nevím co by to mohlo být Editováno: 16. Listopad 2009, autor: Blacky pravidla rikaji - necituj posledni prispevek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 16. Září 2013 Sdílet Vloženo 16. Září 2013 (editace) Zdravím hoši, na mé Fabii MR2010 také bouchal při přejezdu nerovností ventilátor. Na radu engine123 jsem vyzkoušel nejprve magnet a opravdu to funguje, díky. Pořídil jsem na magsy.cz magnet 20421, 20x10 mm, odtrhová síla 107,7 N. Po sundání horní schránky u spolujezdce je vidět horní část ventilátoru. Magnet jsem umístil do malého pytlíčku a "spustil" ho ke středu ventilátoru. Sám se přichytil a drží. Za pytlík ho lze případně zase zpátky vytáhnout. A hlavně to ticho! Edit: Stačí i magnet se sílou kolem 50N. Nový ventilátor s tím silným magnetem po roce začal vibrovat. Slabší magnet to zatím vyřešil. Editováno: 16. Září 2013, autor: rkonf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda237 Vloženo 18. Září 2013 Sdílet Vloženo 18. Září 2013 Prosím poraďte, na F II při zapnutí ventilátoru topení na stupeň 1 a 2 funguje, při přepnutí na stupeň 3 přepaluje pojistku. Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jipol57 Vloženo 18. Září 2013 Sdílet Vloženo 18. Září 2013 Jak je starý? Spálí se hned, nebo po chvilce? Jestli je to hned, tak by mohl být problém někde v předřadných odporech. jestli po chvíli, možná by pomohlo vyčištění komutátoru motorku, ale vzhledem k náročnosti vyjmutí ventilátoru (musí se demontovat celá palubka), je asi lepší ho vyměnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda237 Vloženo 18. Září 2013 Sdílet Vloženo 18. Září 2013 Pro jipol57 : auto je rok v provozu, kupováno nové, a k tvému dotazu upřesnění - po přepnutí rychlosti ventilátoru z 2 na 3 se pojistka přepálí okamžitě. Jo a prosím,,kde se ten předřadný odpor nachází ? Předělal jsem auto na LPG a nevím, jestli mi Škodovka uzná záruku, teď by se mělo jít v září na roční prohlídku, ale mám najeto už 16 000 km a olej jsem měnil sám, protože mi ve škodovce řekli, že montáží plynu jsem přišel o záruku na motor i karoserii. V každém případě zkusím uplatnit záruku aspoň na ten ventilátor, když to nepůjde, budu řešit sám. Nemám ale v elektrikáře škodovky moc důvěru, neuměli zapojit ani autorádio aby hrálo. Děkuji za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 18. Září 2013 Sdílet Vloženo 18. Září 2013 (editace) Prerábka na LPG je síce dobrá výhovorka na stratu záruky, ale myslím si že v tomto prípade majú smolu a budú musieť ten ventilátor riešiť, a to v záruke. Montážou LPG môžeš stratiť záruku iba tých súčastí auta ktorých sa montáž reálne dotkla. Editováno: 19. Září 2013, autor: e1. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda237 Vloženo 18. Září 2013 Sdílet Vloženo 18. Září 2013 Také si myslím, že montáží LPG jsem nezasáhl do elektrických zařízení v autě. Ale uvidím, když jsem auto kupoval, vedli sladké řeči, až jsem ho nechal předělat na plyn a objevil se první náznak nějakého problému (který souvisel s LPG a firma montující plyn se k tomu naštěstí postavila rovně a v rámci záruky dali díl nový), tak se prodejce škodovky při pomyšlení že by připadala v úvahu reklamace elektro dílu moc vlídně netvářil. Auto cukalo při přepnutí z benzínu na plyn a původně se zdálo, že to jede na dva válce např. v důsledku vadné cívky na svíčce, po delším bádání se ukázala chybná jednotka LPG, která se zpožděním vypínala dodávku benzínu při přepnutí na plyn a auto se dusilo bohatou směsí, že to skákalo na dva válce, pak jeden a pak to zhasínalo. Tak uvidím, na netu jsem našel, že předřadné odpory se pohybují okolo 600 kč, tak to mně nezabije, kdybych to musel koupit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jipol57 Vloženo 18. Září 2013 Sdílet Vloženo 18. Září 2013 Jo taky si myslím že montáž LPG nemá nic společného s ventilátorem. I když nevím jaký byl zásah do elektriky. Nevím co vše při montáži dělali s elektrikou, myslím přepínač plyn - benzín. Nemohli poškodit nějaký svazek? To by taky mohla být příčina. Těžko se odhaduje na dálku příčina, rok je krátká doba na opotřebení motorku, ale já jsem měl ten samý případ u Feldy, a tam byla příčina, že na motorek pršelo a komutátor se velice rychle opotřebil a taky pálil pojistku ve vysokých otáčkách. Ale až po chvilce. Vyměnil jsem si ho ještě v záruce. Na F2 je ale dobře schovaný, tam by k nějakému mechanickému poškození od nečistot snad nemělo dojít. Ty předřadné odpory budou někde ve ventilačním kanále u ventilátoru a přístup k nim bude asi stejný jako k motorku. Přesně nevím. Zkus zatahat za svazky vodičů v místech kde montovali nějaký přepínač, nebo v místech jestli protahovali nějaké vedení v souvislosti s tím LPG. Může být taky závitový zkrat na kotvě motorku. Ale to by se snad projevilo nezvyklým chodem i při nižších rychlostech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jipol57 Vloženo 18. Září 2013 Sdílet Vloženo 18. Září 2013 V těch odporech to je malá pravděpodobnost, a kdyby, tak by se snad nemusely měnit, ale jen nějak opravit, nějaký krat na kostru, nebo tak něco. Ale stejně jestli ty první dva stupně jedou stejně jako od nova, tak bych viděl příčinu v nějakém tom svazku. Já mám Climatronic, odstupňovaný ventilátor nemám, tak nevím přesně. Ale ty stupně jsou tuším 4. Zkus zapnout 4. stupeň s vypnutým zapalováním a pak teprve zapalování zapni. Kdyby náhodou ventilátor jel, tak je chyba určitě ve vedení. Nejhorší je že je ten ventilátor tak těžko přístupný. Napadlo mě teď, že kdyby se to stalo mě, tak bych na zkoušku motorku připojil místo pojistky regulovaný zdroj a v nejvyšší poloze přepínače ventilátoru, bych plynule zvyšoval napětí, a měřil proud. To by mělo ukázat kolik motor bere a jestli je vadný. Ale to je tak pro elektrikáře a nemusí to být autoelektrikář. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda237 Vloženo 19. Září 2013 Sdílet Vloženo 19. Září 2013 Zítra zajdu do škodovky a objednám se na reklamaci. LPG mám namontováno od dubna, tak s tím problém asi není a kabelizaci k němu vedli jinudy. Ještě ale zkusím zapnout bez klíčku na 4. rychlost, to by mohlo být také nějaké vodítko. Jinak děkuji za zájem a odpovědi, doufám, že se mi ve škodovce mechanici nebudou v autě vrtat slovy Zdeňka Pohlreicha " jako student v pochvě". Mě už nebaví, když se na mě někdo učí. Stojí mě to čas a peníze a nervy. Kvůli tomu jsem koupil nové auto, ať se v tom nikdo nemusí hrabat. Jenže v Bruntálské škodovce se střídají přejímací technici a personál jako na běžícím pásu - důvody jsou jasné, hodně práce, málo peněz, kluk se po půlroce naštve nebo rozkouká a je pryč. Takže tam je co půl roku nový personál, který začíná od začátku, tam prostě nikdo nevydrží, aby pobral trochu zkušeností a pobavil se se zákazníkem trochu na úrovni.Jejich filozofie je jasná, nechejte tady auto a my se na to podíváme. No pak u toho maturují, hanba se koukat.( vím o čem mluvím, můj syn tam rok pracoval) Proto si mohu dovolit o tom něco vědět. Tak pak tady napíšu pro ostatní, jak to dopadlo. Zatím mi logicky vychází jako špatný ten předřadný odpor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda237 Vloženo 19. Září 2013 Sdílet Vloženo 19. Září 2013 (editace) No tak vyzkoušeno, na 4. rychlost to pálí pojistku spolehlivě také. Tak nezbývá, než se svěřit do rukou servisu škoda. Editováno: 20. Září 2013, autor: Jarda237 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kedarek1 Vloženo 19. Září 2013 Sdílet Vloženo 19. Září 2013 V příloze zasílám náhled na schéma zapojení ovládání rychlosti ventilátoru. Pojistka je 30A, máš tam takovou? Na předřadný odpor to nevidím. Zkus, jak je napsáno výše zapnout ventilátor na 4 a pak zapnout klíček. Pokud fungují nižší rychlosti, tak je odpor v pořádku. Ventilátor.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda237 Vloženo 20. Září 2013 Sdílet Vloženo 20. Září 2013 (editace) Tak ventilace F U N G U J E. Pomohli osobní radou přejímací technici ve škodovce v Bruntále, seznámili mě s firemním know-how a následujícím postupem: - nechat ventilátor projet nejméně 5 vteřin na 1. rychlost, -nejméně 5 vteřin na 2. rychlost, -pak na pár minut na 3. rychlost - a pak na nejméně 10 minut na 4. rychlost. Dojde tím k samočištění komutátoru motorku. Tak jsem to zkusil dle jejich rady a dobrý. Tak děkuji za tipy a zejména jsem překvapen ochotou a přístupem lidí v servisu škoda v Bruntále. Editováno: 20. Září 2013, autor: Jarda237 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.