Září 7, 201212 r Zdravím, řešil někdo tento problém u firmy Moravia Tuning? http://www.moravia-tuning.cz/. Co si o tom myslíte? Nic jsem o ní tady na fóru bohužel nenašel, ale bylo by to pro mě podstatně blíž než TDIfun a Dieselpower.
Září 11, 201212 r Na mé octě 2, Tdi 77kw, r.v. 05 , najeto 135tis jsem také řešil problém teplého startu. Byl jsem loni mezi svátky na garančce v mém autoservisu Škoda - Autonova Brno kde jsem auto kupoval a o problému jim říkal. Tehdy tam neměli kvůli dovolené motoráře ale řekli že se na to podívají - vyměnili svíčky , asi zbytěčně, problém samozřejmě nevyřešili, s autem moc nejezdím protože mám služební tak jsem se naštval až teď v září že to vyřeším ihned, prstudoval všechna fóra a byl rozhodnutý zajet k TdiFUN. Nejprve jsem ale zkusmo se stavil ve škodě auto Brno Slatina - ACC. Tam mi po konzultaci s technikem řekli že zásah do úpravy vstřiků nemůžou provést a bez řešení mne poslali do háje. Zajel jsem tedy do Autonovi kde mi garanční technik řekl že to je na úpravu vstřiků, ať se objednám na další den k jejich specialistovi na diagnostiku. Dnes jsem tam tedy ráno s pocitem že to stejně nedopadne nechal. Když jsem si šel odpoledne pro vůz tak mi bylo k mému překvapení sděleno že je to pořešeno. Prý aktualizovali software. Kdyby se ale problém vyskytnul znovu tak je to prý na výměnu startéru. Má octa ale při 90C startuje nyní již bez problému, doufám že jí to vydrží, pokud ne je na řadě TdiFUN Startér opravdu kupovat nechci. Pro přehled naúčtovali : zjistění závady pomocí diagnostiky VAS ... 320,- , spouštěč motoru d+n .... 343,- , ošetření akumulátoru vč dobití .... 147,- , kontrola a očistění kontaktů startéru - 147,- , celkem tedy 957 bez DPH. Jsem rád že je to teď ok, ještě jsem měl na rychlý start vychytávku - netočit 5 sec ale natočit 1 sec a přerušit, při dalším již naskočí ihned. No a dnes se mi ještě ozval neznačkový servis v Senetářově na Vyškovsku že mi to za 1000,- opraví .... (tel 777111118) Mnoho úspěch v řešení problému všem!
Září 17, 201212 r tak včera jsem jel delší trasu a problém je tu zase ... takže asi nakonec TDIfun ... ještě budu testovat
Září 21, 201212 r Na základě zkušenosti s firemní flotilou Š -TDI musím souhlasit s rolbařem, že z 95% je příčina špatného teplého start ve startéru. Nevzpomínám si, že by tento problém nebyl vyřešen jeho repasí ...
Listopad 29, 201212 r Při zahřátem motoru dlouze startuje občas! Diagnostika nehlási ani jedinou chybu...Motor občas dlouze točí ale naskočí občas za jízdy cukne při zrychlení, také se stalo že na neutral chcípne...aleternátor dobíjí (baterie, startér OK, palivový filtr vyměněn) co to může být? je to k zbláznění!
Červen 21, 201312 r A co taková mechanická úprava http://www.octaviaclub.cz/clanky/navod-teple-a-studene-starty-uprava-550.html ?
Červen 22, 201312 r Nejsem si úplně jist, ale nestačila by upravit v tomto případě startovací dávka a nemusel by se tam vkládat takovýto aparát??
Září 19, 201311 r Nemáte někdo zkušenosti s někým kdo přehrává software v okolí Znojma, Brna nebo Zlína? TDIfun je pro mě bohužel zhruba 300km...
Říjen 18, 201311 r Ahoj, měl jsem stejný problém s teplými starty(někdy i 10s). Po přehrání nového softu je vše OK. Teď chytá hned. Mohu doporučit všem. Práce asi na 1/2 h. Autoelektro Mandát, Chlumec nad Cidlinou. Cena 1000,- www.autoelektromandat.cz Upraveno Říjen 18, 201311 r od PetrL
Říjen 18, 201311 r Ahoj, je normální, že po opravě teplého startu firmou POWERTECH sice startuje super, ale naopak při studeném startu dost kouří?? Díky
Říjen 20, 201311 r To jirka1022: Kontaktuj p. Mandáta na www.autoelektromandat.cz Určitě ti pomůže. Kouřit při studeném startu by nemělo!
Listopad 3, 201311 r Autor Ahoj, je normální, že po opravě teplého startu firmou POWERTECH sice startuje super, ale naopak při studeném startu dost kouří?? Díky spatne premapovane. Pravdepodobne netusi ani jak ten zasah funguje a jak ho odladit korektne.
Listopad 3, 201311 r Autor Při zahřátem motoru dlouze startuje občas! Diagnostika nehlási ani jedinou chybu...Motor občas dlouze točí ale naskočí občas za jízdy cukne při zrychlení, také se stalo že na neutral chcípne...aleternátor dobíjí (baterie, startér OK, palivový filtr vyměněn) co to může být? je to k zbláznění!tady bude jinej zavaznejsi problem se vstrikovanim. Motor nemuze jen tak zdechnout.
Listopad 3, 201311 r Měl jsem problém s teplými starty a na diagnostice zjištěná vada snímače polohy vačky. Po jeho výměně (spojil jsem to i s rozvody) startuje nadrc kdykoliv.
Listopad 7, 201311 r spatne premapovane. Pravdepodobne netusi ani jak ten zasah funguje a jak ho odladit korektne.Mě firmy tvrdí že jejich zásah nemá vliv vstřikování paliva, takže jejich zásahem to být nemůže. Je pravda ze mi svítí kontrola "Emise si dílny" takže je možné že to souvisí s tím.
Listopad 9, 201311 r Autor Mě firmy tvrdí že jejich zásah nemá vliv vstřikování paliva, takže jejich zásahem to být nemůže. Je pravda ze mi svítí kontrola "Emise si dílny" takže je možné že to souvisí s tím. Masakr. Prave je to o tom ze se prida palivo. :-)
Listopad 10, 201311 r Já bych ti doporučil toto. Zajeď k nějakému odborníkovi, který ti to přehraje. Daleko chodit nemusíš jeden ti na tvé otázky zde v tomto vlákně rovnou odpovídá. Mě to dělal také a jsem spokojen, protože startuji na DRNC. Mimochodem, zde vidíš jasný příklad toho, že každý rádoby úpravce nabízí tuto korekci, ale jen pár firem (dalo by se spočítat na prstech jedné ruky ) to umí bez následků pro motor či peněženku zákazníka.
Listopad 12, 201311 r Autor Já bych ti doporučil toto. Zajeď k nějakému odborníkovi, který ti to přehraje. Daleko chodit nemusíš jeden ti na tvé otázky zde v tomto vlákně rovnou odpovídá. Mě to dělal také a jsem spokojen, protože startuji na DRNC. Mimochodem, zde vidíš jasný příklad toho, že každý rádoby úpravce nabízí tuto korekci, ale jen pár firem (dalo by se spočítat na prstech jedné ruky ) to umí bez následků pro motor či peněženku zákazníka. Mozna to je tim, ze jsem pred par lety na to prisel jak to funguj a jak to udelat a neokopiroval jsem to nebo nevykradl z ECU. :-) Upraveno Listopad 12, 201311 r od TDIfun
Březen 23, 201411 r Kdyby měl někdo problém s teplým startem na TDI tak taky umím vyřešit Upravou software.Staré i nové jednotky 1,9tdi i 2,5tdi Na zimu i upravička prodloužení délky topných žhaviček v topení Jindřichuv Hradec
Červen 6, 201411 r Zdravim lidicky, mam dotaz pokud pouziju tuto upravu, rele odpor http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=15694 Nechci delat reklamu ale aby ste vedeli oc de... Pokazde nebo aspon pri teplych startech bude zhavit? Zvysilo by se tim opotrebeni zhavicek... nebo bude fungovat jako drive a jen upravi startovaci davku nafty pri teplym startu. Dekuji za odpovedi, chystam se toto zbastlit, nebo je nekdo z Kralovehradeckoho kraje kdo poradi apod...?
Červen 20, 201411 r Mě firmy tvrdí že jejich zásah nemá vliv vstřikování paliva, takže jejich zásahem to být nemůže. Je pravda ze mi svítí kontrola "Emise si dílny" takže je možné že to souvisí s tím. V první řadě je nutné zjistit, co s tím máš. Prokázat, jestli je to jejich zásahem, nebo ne je vcelku snadné - stačí porovnat to, co tam máš s originálem! Nicméně oprava tohoto problému nemá s vstřikovaným množstvím paliva nic společného! Jedná se o nastavení minimálních otáček startéru, do ničeho jiného hrabat netřeba! Kdo by měl zájem, tak samozřejmně na počkání opravím v Hranicích na Moravě.
Srpen 26, 201411 r Zdravím, mám problém ohledně startování za teplého motora. Vůz Octavia II (2005) 1,9 TDI PD Při startu za studena chytne motor vždy skoro hned, ale za teplého motora to chytne v rozmezí 1-4 sec. Četl jsem hodně forum, kde se tento problém řešil, ale pokaždé se říká něco jiného. Řešení je v úpravě startovacích map nebo přidáním startovací dávky? Díky za jakoukoliv odpověď Honza
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.