Zdena79 Vloženo 7. Září 2012 Sdílet Vloženo 7. Září 2012 Zdravím, řešil někdo tento problém u firmy Moravia Tuning? http://www.moravia-tuning.cz/. Co si o tom myslíte? Nic jsem o ní tady na fóru bohužel nenašel, ale bylo by to pro mě podstatně blíž než TDIfun a Dieselpower. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djdave Vloženo 11. Září 2012 Sdílet Vloženo 11. Září 2012 Na mé octě 2, Tdi 77kw, r.v. 05 , najeto 135tis jsem také řešil problém teplého startu. Byl jsem loni mezi svátky na garančce v mém autoservisu Škoda - Autonova Brno kde jsem auto kupoval a o problému jim říkal. Tehdy tam neměli kvůli dovolené motoráře ale řekli že se na to podívají - vyměnili svíčky , asi zbytěčně, problém samozřejmě nevyřešili, s autem moc nejezdím protože mám služební tak jsem se naštval až teď v září že to vyřeším ihned, prstudoval všechna fóra a byl rozhodnutý zajet k TdiFUN. Nejprve jsem ale zkusmo se stavil ve škodě auto Brno Slatina - ACC. Tam mi po konzultaci s technikem řekli že zásah do úpravy vstřiků nemůžou provést a bez řešení mne poslali do háje. Zajel jsem tedy do Autonovi kde mi garanční technik řekl že to je na úpravu vstřiků, ať se objednám na další den k jejich specialistovi na diagnostiku. Dnes jsem tam tedy ráno s pocitem že to stejně nedopadne nechal. Když jsem si šel odpoledne pro vůz tak mi bylo k mému překvapení sděleno že je to pořešeno. Prý aktualizovali software. Kdyby se ale problém vyskytnul znovu tak je to prý na výměnu startéru. Má octa ale při 90C startuje nyní již bez problému, doufám že jí to vydrží, pokud ne je na řadě TdiFUN Startér opravdu kupovat nechci. Pro přehled naúčtovali : zjistění závady pomocí diagnostiky VAS ... 320,- , spouštěč motoru d+n .... 343,- , ošetření akumulátoru vč dobití .... 147,- , kontrola a očistění kontaktů startéru - 147,- , celkem tedy 957 bez DPH. Jsem rád že je to teď ok, ještě jsem měl na rychlý start vychytávku - netočit 5 sec ale natočit 1 sec a přerušit, při dalším již naskočí ihned. No a dnes se mi ještě ozval neznačkový servis v Senetářově na Vyškovsku že mi to za 1000,- opraví .... (tel 777111118) Mnoho úspěch v řešení problému všem! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djdave Vloženo 17. Září 2012 Sdílet Vloženo 17. Září 2012 tak včera jsem jel delší trasu a problém je tu zase ... takže asi nakonec TDIfun ... ještě budu testovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapl Vloženo 21. Září 2012 Sdílet Vloženo 21. Září 2012 Na základě zkušenosti s firemní flotilou Š -TDI musím souhlasit s rolbařem, že z 95% je příčina špatného teplého start ve startéru. Nevzpomínám si, že by tento problém nebyl vyřešen jeho repasí ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rick5 Vloženo 29. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2012 Při zahřátem motoru dlouze startuje občas! Diagnostika nehlási ani jedinou chybu...Motor občas dlouze točí ale naskočí občas za jízdy cukne při zrychlení, také se stalo že na neutral chcípne...aleternátor dobíjí (baterie, startér OK, palivový filtr vyměněn) co to může být? je to k zbláznění! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ka-spel Vloženo 21. Červen 2013 Sdílet Vloženo 21. Červen 2013 A co taková mechanická úprava http://www.octaviaclub.cz/clanky/navod-teple-a-studene-starty-uprava-550.html ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 22. Červen 2013 Sdílet Vloženo 22. Červen 2013 Nejsem si úplně jist, ale nestačila by upravit v tomto případě startovací dávka a nemusel by se tam vkládat takovýto aparát?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdena79 Vloženo 19. Září 2013 Sdílet Vloženo 19. Září 2013 Nemáte někdo zkušenosti s někým kdo přehrává software v okolí Znojma, Brna nebo Zlína? TDIfun je pro mě bohužel zhruba 300km... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrL Vloženo 18. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2013 (editace) Ahoj, měl jsem stejný problém s teplými starty(někdy i 10s). Po přehrání nového softu je vše OK. Teď chytá hned. Mohu doporučit všem. Práce asi na 1/2 h. Autoelektro Mandát, Chlumec nad Cidlinou. Cena 1000,- www.autoelektromandat.cz Editováno: 18. Říjen 2013, autor: PetrL Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka1022 Vloženo 18. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2013 Ahoj, je normální, že po opravě teplého startu firmou POWERTECH sice startuje super, ale naopak při studeném startu dost kouří?? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrL Vloženo 20. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2013 To jirka1022: Kontaktuj p. Mandáta na www.autoelektromandat.cz Určitě ti pomůže. Kouřit při studeném startu by nemělo! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 3. Listopad 2013 Autor Sdílet Vloženo 3. Listopad 2013 Ahoj, je normální, že po opravě teplého startu firmou POWERTECH sice startuje super, ale naopak při studeném startu dost kouří?? Díky spatne premapovane. Pravdepodobne netusi ani jak ten zasah funguje a jak ho odladit korektne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 3. Listopad 2013 Autor Sdílet Vloženo 3. Listopad 2013 Při zahřátem motoru dlouze startuje občas! Diagnostika nehlási ani jedinou chybu...Motor občas dlouze točí ale naskočí občas za jízdy cukne při zrychlení, také se stalo že na neutral chcípne...aleternátor dobíjí (baterie, startér OK, palivový filtr vyměněn) co to může být? je to k zbláznění!tady bude jinej zavaznejsi problem se vstrikovanim. Motor nemuze jen tak zdechnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ka-spel Vloženo 3. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2013 Měl jsem problém s teplými starty a na diagnostice zjištěná vada snímače polohy vačky. Po jeho výměně (spojil jsem to i s rozvody) startuje nadrc kdykoliv. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka1022 Vloženo 7. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2013 spatne premapovane. Pravdepodobne netusi ani jak ten zasah funguje a jak ho odladit korektne.Mě firmy tvrdí že jejich zásah nemá vliv vstřikování paliva, takže jejich zásahem to být nemůže. Je pravda ze mi svítí kontrola "Emise si dílny" takže je možné že to souvisí s tím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 7. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2013 kdyby někdo potřeboval mohu vyřešit v Prostějově Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 9. Listopad 2013 Autor Sdílet Vloženo 9. Listopad 2013 Mě firmy tvrdí že jejich zásah nemá vliv vstřikování paliva, takže jejich zásahem to být nemůže. Je pravda ze mi svítí kontrola "Emise si dílny" takže je možné že to souvisí s tím. Masakr. Prave je to o tom ze se prida palivo. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka1022 Vloženo 10. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2013 Jenže jak jim tohle dokážu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 10. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2013 Já bych ti doporučil toto. Zajeď k nějakému odborníkovi, který ti to přehraje. Daleko chodit nemusíš jeden ti na tvé otázky zde v tomto vlákně rovnou odpovídá. Mě to dělal také a jsem spokojen, protože startuji na DRNC. Mimochodem, zde vidíš jasný příklad toho, že každý rádoby úpravce nabízí tuto korekci, ale jen pár firem (dalo by se spočítat na prstech jedné ruky ) to umí bez následků pro motor či peněženku zákazníka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 12. Listopad 2013 Autor Sdílet Vloženo 12. Listopad 2013 (editace) Já bych ti doporučil toto. Zajeď k nějakému odborníkovi, který ti to přehraje. Daleko chodit nemusíš jeden ti na tvé otázky zde v tomto vlákně rovnou odpovídá. Mě to dělal také a jsem spokojen, protože startuji na DRNC. Mimochodem, zde vidíš jasný příklad toho, že každý rádoby úpravce nabízí tuto korekci, ale jen pár firem (dalo by se spočítat na prstech jedné ruky ) to umí bez následků pro motor či peněženku zákazníka. Mozna to je tim, ze jsem pred par lety na to prisel jak to funguj a jak to udelat a neokopiroval jsem to nebo nevykradl z ECU. :-) Editováno: 12. Listopad 2013, autor: TDIfun 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kosiik2 Vloženo 23. Březen 2014 Sdílet Vloženo 23. Březen 2014 Kdyby měl někdo problém s teplým startem na TDI tak taky umím vyřešit Upravou software.Staré i nové jednotky 1,9tdi i 2,5tdi Na zimu i upravička prodloužení délky topných žhaviček v topení Jindřichuv Hradec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 23. Březen 2014 Sdílet Vloženo 23. Březen 2014 Nám teplá starty na TDI opravili výměnou snímače vačky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Krejsar Vloženo 6. Červen 2014 Sdílet Vloženo 6. Červen 2014 Zdravim lidicky, mam dotaz pokud pouziju tuto upravu, rele odpor http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=15694 Nechci delat reklamu ale aby ste vedeli oc de... Pokazde nebo aspon pri teplych startech bude zhavit? Zvysilo by se tim opotrebeni zhavicek... nebo bude fungovat jako drive a jen upravi startovaci davku nafty pri teplym startu. Dekuji za odpovedi, chystam se toto zbastlit, nebo je nekdo z Kralovehradeckoho kraje kdo poradi apod...? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanZ - Sodan.cz Vloženo 20. Červen 2014 Sdílet Vloženo 20. Červen 2014 Mě firmy tvrdí že jejich zásah nemá vliv vstřikování paliva, takže jejich zásahem to být nemůže. Je pravda ze mi svítí kontrola "Emise si dílny" takže je možné že to souvisí s tím. V první řadě je nutné zjistit, co s tím máš. Prokázat, jestli je to jejich zásahem, nebo ne je vcelku snadné - stačí porovnat to, co tam máš s originálem! Nicméně oprava tohoto problému nemá s vstřikovaným množstvím paliva nic společného! Jedná se o nastavení minimálních otáček startéru, do ničeho jiného hrabat netřeba! Kdo by měl zájem, tak samozřejmně na počkání opravím v Hranicích na Moravě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzerek Vloženo 26. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2014 Zdravím, mám problém ohledně startování za teplého motora. Vůz Octavia II (2005) 1,9 TDI PD Při startu za studena chytne motor vždy skoro hned, ale za teplého motora to chytne v rozmezí 1-4 sec. Četl jsem hodně forum, kde se tento problém řešil, ale pokaždé se říká něco jiného. Řešení je v úpravě startovacích map nebo přidáním startovací dávky? Díky za jakoukoliv odpověď Honza Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.