Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

ahoj, asi pred mesicem jsem mel uplne ten samy problem. tak jsem si ho dal ke kamaradovi do servisu at se mi na to podiva a zjisti ze v termostatu byl kousek plastu, tak ze se ten termostat nedoviral

Tak jsem dnes měnil čidlo teploty, tentokrát na autě od manželky - motor 1,4 16V 55kW - BKY, automatická převodovka. Teploměr nijak nebláznil, jen byly už od doby kdy jsem auto koupil zhoršené starty s teplým motorem. Vzhledem k tomu, že u automatu se při startu roztáčejí trošku větší hmoty, nezdálo se mi to podezřelé. Nyní za mrazu -17°C to studené chytlo, ale vzápětí zhaslo. Nastartovat se mi podařilo až po asi deseti pokusech, kdy jsem zkoušel různě přidávat plyn, aby to nezhaslo. Vyřešila to výměna čidla teploty chladicí kapaliny. Mimochodem VAG nic nehlásil.

Pánové, ještě dotaz. Nemá někdo nápad, jak v tomto počasí odvzdušnit chladicí systém? Normálně se to provádí tak, že se auto nechá běžet na volnoběh, dokud se neroztočí ventilátor, jenže už při podzimimních teplotách jsem měl s tímto způsobem problém, nakonec jsem vycouval kopec a bylo to, ale co v tomhle mrazu?

Mimochodem, tentokrát se mi podařilo zachytit všechno, co mi vyteklo po vytažení čidla a bylo toho asi 2 litry. Víc jak litr jsem tam už nalil, ale zbytek objemu tam bude pořád jako vzduchová bublina :(

  • 5 let později...

Ahoj,

 

ja mam problem s budikom, teplomer vobec nic neukazuje len stale je na 0, vymenil som pre istotu snimac teploty ale nepomohlo to. ale ked som ho skusal tak pekne sa zohreje a pekne drzi teplotu, termostat funguje bez problemov,  problem ale mam nastartovat studeny motor, tak na tri krat ako tak bezi... predpokladam, ze riadiaca jednotka nedostane spravnu informaciu o teplote a kvoli tomu nedrzi otacky, len to scipne.

 

kde moze byt chyba ?

kabelaz ?

1,4 mpi AZF (2001)

Dej to na Vag a pak teprv něco řeš. Zkontroluješ i budíky v testu. Ale těma to nebude,když máš problém se studeným startem a volnoběhem.

přesně tak, chce to dát před startem v bloku měřených hodnot teplotu, aby jsi viděl co to ukazuje, popř. po startu, zda otřesem motoru tam nevlítne nějaká nesmyslná hodnota, popř. jak se teplota pohybuje v závislosti na běhu motoru.

Ahojte

Dakujem za odpovede,

bohuzial kabel mam u kamosa, tak som to nevedel pozriet, ale uz som prisiel na zavadu, je to kabelaz, vcera vecer som trosku ponatahoval kable :-), a dneska rano uz auto nastartovalo pohode, drzal otacky tesne nad 1000 , ked sa zohrial tak klesol, len trosku skakaly otacky, ale uz aj teplomer meria. kabelaz mam vyvesene, tak neviem kde bude inde chyba, ale skusim prejst kontakty a premerat to nejak.

Mala otazocka:

 

nedavno par dni som mal prasknuty termostat, odlomil sa plast ktory ho drzi, motor sa nedokozal zohriat na plnu pracovnu teplotu, vsimol som si pri tom ale ze ked sa zastavim na kratky cas. napr. na benzinke tak auto hned naskocilo, ked motor mal pracovnu teplotu(90st), tak vzdy to trvalo kym starter par krat pootocil kym naskocil - tazko startoval,  par dni som snim jazdil takto, a teraz nedokazem si to vysvelit, ci je to stym, ze motor sa nejak prehreje, ci netreba dat iny termostat ktory drzi teplotu o nieco nizsie, alebo je to sposobene niecim inym. na viacerych autach som si vysimol, ze maju max teplotu 85stopnov a nie 90st.

napr. kia sorento 2012 co som vydel mal na teplomery 85st. a isli sme snim dost dlho

zabudol som, bol to tiez benzin len 2,4, ale toto som si vsimol aj na inych autach, chapem ze maju inu konstrukciu ale len uvazujem, mozno zle :kol-44:

pri stati na benzinke som si vsimol este dalsiu vec, ked ten termostat bol stale otvoreny, mal som nejaku teplotu no nie tych 90, a ked som sa vratil po natankovani tak teplota bola ovela vyssia. take ale nieco sa nedialo pri 90st ked som mal termostat dobry. teraz neviem ci nejake zbytkove teplo v motoru to sposobil, alebo len nejak prudenie tepla v kvapaline. kazdopadne ale vysledok stale otvoreneho termostatu bol ze motor hned naskocil. ked vyriesim tento problem s teplotnym snimacom, tak skusim len tak zo srandy vybrat termostat na nejaku dobru ...

... no ptal jsem se hlavně kvůli tomu, ža ať máš teplotu 85 či 100, na Fábii ti bude ukazovat pořád kolmo vzhůru. Výkyvy poznáš jen pokud budeš mít napojen VAG a sledovat blok hodnot.

Hmm, dakujem ze info, nejak som to takto neporovnaval, ale som si myslel ze je to plynule, a predpokladal som ze je tam len nejaka tolerancia. potom to nechapem :kol-49:  potom on podla coho ukazuje ? len v nejakych skokoch/v nejakom rozmedzi ? kolmo hore znamena co potom presne ? medzi 80-100 st. hoci co?

kdysi jsem to sledoval na svém HTP a tuším už při nějakých 73°C jsem měl ručku v kolmém stavu

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.