Publikováno Září 20, 200816 r Má to cenu na Octavii RS?Nebo mám investovat do něčeho jiného na zvýšení výkonu?díky
Září 28, 200816 r jsou docela mastný DENSO...každopádně sebelepší svíčky by neměly být na autě poznat co se týče výkonu....pouze spotřeby a menšího cukání při popojíždění...jinak jestli bych ti mohl doporučit alternativu, zkus tenhle konfigurátor http://www.svickyngk.cz/
Září 28, 200816 r Ahoj, popravde si myslim ze nepoznas svicku za 500 a za 150 kč, do sveho auta jsem daval i lepsi kolem tech 500, tusim to byli DENSO IRIDIUM, ale ted pri vyměně oleje sem dal svíčky NGK - 3 bodové a naprosta spokojenost...doporucuju
Září 28, 200816 r Bacha na to . Svicky jdou pozna a hodne.Napr. Brisk A-LINE PLATINUM pri ostrejsim rozjezdu to proste nedavali.Auto "stukalo".Hned se vymenily za NGK a rozdil markantni, spotreba sla krapek dolu a kle kle maji rok a fachaji jak nove. Bylo to na octavii 1,8 T. Ale brisky se pak dali na fabku 1,4 16V a tam makaji jak maj.
Září 28, 200816 r Autor Tak jsem koukal na ty svíčky a asi do nich půjdu,podle vašich zkušeností asi budou kvalitní a ty NGK PFR6Q za 390kč nejsou až tak drahý.Díky za rady
Září 28, 200816 r Autor Tak to jsem netušil a do téhle chvíle jsem ani netušil,že taková firma na svíčky existuje
Září 22, 201014 r CHtěl jsem se zeptat, jestli nemá někdo zkušenost s těmito svíčkami Denso Iridium IK22 vz. IK20 je tam rozdil v teplotách, ale jak se to projeví s chováním motoru?? Zapalovací svíčky Denso Iridium IK22. Pasují na koncernové motory VW, Audi, Seat, Škoda 1.8T 150/180/225PS. Teplota svíčky - o jeden stupeň chladnější než sériové (one step colder). Gap - 0.028. Doporučeno pro upravené motory. Jezdím na LPG a tam by mohlo hrát nějakou roli ty stupně.. Děkuji za postřehy http://www.globaldenso.com/en/products/aftermarket/plug/power/features.html
Říjen 23, 201014 r Zdravím, sice vám neporadím jaké svíčky, ale chtěl jsem se zeptat, jaký máte typ motoru jestli AGU nebo nějaký jiný. Dále píšete že jezdíte na LPG, já mám octavii rv.1999 s typem motoru AGU a chci také přestavět auto na plyn. Chtěl bych se zeptat kde jste si nechal dělat přestavbu a na kolik vás vyšla. Popřípadě jaký systém máte nainstalován,kolika litrovou nádrž a tak. Díky za odpověd
Říjen 23, 201014 r CHtěl jsem se zeptat, jestli nemá někdo zkušenost s těmito svíčkami Denso Iridium IK22 vz. IK20 je tam rozdil v teplotách, ale jak se to projeví s chováním motoru?? Zapalovací svíčky Denso Iridium IK22. Pasují na koncernové motory VW, Audi, Seat, Škoda 1.8T 150/180/225PS. Teplota svíčky - o jeden stupeň chladnější než sériové (one step colder). Gap - 0.028. Doporučeno pro upravené motory. Jezdím na LPG a tam by mohlo hrát nějakou roli ty stupně.. Děkuji za postřehy http://www.globaldenso.com/en/products/aftermarket/plug/power/features.html Pokud tam nemáš aspoň čip, tak to tam vůbec nedávej. Kup IK20. Mám doma IK24 a to mám velký turbo atd a stejně je to na hovno. Musí se to snad i poladit softem. Aspoň jsem to slyšel. Osobně si už Densa nikdy nekoupím. Zlatý Brisky Premium za pár korun.
Říjen 23, 201014 r moje AEE se třeba s Briskama vůbec nechtělo bavit přikládám tabulku, která by se mohla hodit
Listopad 17, 201014 r Tak jsem koupil ty ik22 a zatím si s tím auto rozumí, jede skvěle na obě paliva :-)
Listopad 19, 201014 r Tak to jsem v pasti. Z více stran jsem slyšel, že na LPG není vhodné dávat iridiové svíčky, kvůli jejich velmi malé životnosti a to z důvodu menšího rozměru jiskřiště. Prý má LPG větší teplotu a svíčka se tak časem rychleji opotřebí případně se krajně stává, že kontakt odpadne úplně. Tak teď hodně jezdi, ať vím, jestli je to ok a mám si je koupit taky a nebo mám zvolit levnější variantu klasických NGKček. :-) Stejně si myslím, že tuhle investici moc na výkonu ani na startech nebude poznat. Co?
Leden 19, 201114 r já se pro ně rozhodl právě proto že by měly vydržet větší teploty.. nikde jsem se nic nedozvěděl tak jsem koupil, že to zkusím osobně.. najeto cca 5t kratší trasy - zatím vše ok, o průběhu a vydrží dam vědět.
Únor 23, 201114 r moje zkušenosti s Denso IK20, motor AGU, LPG, jezdím většínou na dálnici rychlostí 140-180 km, dálky, cca 3-5 tis km měsíčně, svíčky nové před 20 tkm., auto začíná v zátahu škubat, vyměněny svíčky za jiné a je po problému. Už mě upozornil jeden majitel stejného motoru, že na plyn tyto svíčky většinou odejdou do 25 tk., ale v oplu mi svíčky odcházely po 10 000 tkm, takže jsem si významě polepšil. Upraveno Únor 23, 201114 r od kid001
Únor 23, 201114 r iridiová svíčka je nejlepší, proto se dává na LPG, kvalitativně jsou takto....obyčejné, silver, platinum, yridium.....elektrody vydrží teploty nad 2500 stupňů, takže se minimálně opalují, dávajá se např. do motorů, kde se dá těžko dostat ke svíčkám(někdy se musí zdemontovat celé sán), doporučený interval výměny 120 tisíc km....
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.