vorlajz Vloženo 25. Září 2008 Sdílet Vloženo 25. Září 2008 do Scoutíka jsem dal V-power racing párkrát a abych zaznamenal třeba úsporu ve spotřebě nebo tak, tak ani ne... ale to bych asi musel udělat dlouhodobější test... jenže u mě převládá cena... radši dám N98 z LukOilu za 30,70 než VPR za 34,50 na nádrži mi to už udělá 240 kaček a to je už dost... a že bych měl o 100 km větší dojezd, to teda ani náhodou ... ale zpět k 1.2 HTP ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 25. Září 2008 Sdílet Vloženo 25. Září 2008 Musím taky souhlasit, že u 1.2 to nebude mít žadný efekt. Ty motory nejsou na to stavěný. Raději bych tam dával kvalitní N95(N98) i když myslím, že s N98 to je podobný, než 100 oktanů a výsledek bude stejný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 25. Září 2008 Sdílet Vloženo 25. Září 2008 hlavně bych chtěl všechny ujistit, že tu nikoho nepřemlouvám, aby dával do svýho auta VPR ... jen říkám, že vyhazuje prachy... jestli mě někdo přesvědčí o opaku, tak prosím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tangerín Vloženo 25. Září 2008 Sdílet Vloženo 25. Září 2008 jj, no však uvidím, pokud budu mít spotřebu stejnou, tak se nato taky vykašlu...vyzkouším tuhle, max. ještě jednu nádrž a pokud budu spokojenější, budu to tankovat dál...pokud ne, tak mě to za ten příplatek taky nestojí Těžko soudit s najetejma 25km Zatím z toho mám pocit takovej, jakej jsem psal na první stránce...zda je to skutečnost, či jen nějakej subjektivní pocit, to se pozná časem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hony Vloženo 25. Září 2008 Sdílet Vloženo 25. Září 2008 jj tohle vím, možná ještě F ve 2,0 má doporučeno tankovat N98. Kdepák,2.0i 85kw má doporučeno pouze N95,ale 100oktanů lpg mu taky chutná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tangerín Vloženo 25. Září 2008 Sdílet Vloženo 25. Září 2008 jj co by nechutnal ...dobrej motůrek, mám k němu docela sympatie, škoda že se víc nevyráběly do fábek, hlavně do sedanů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schumi Vloženo 25. Září 2008 Sdílet Vloženo 25. Září 2008 TK SEM DAM TAKY NAKEJ POZNATEK Schell V- Pover Racing tankuju kazdy leto , na zimu jeto naprd to ten motor porad bezi naprd , ale v lete po takovi 2 az 3 nadrzi jeto lepsi spotrebu nereknu pac na spotrebu jezdit neumim rek bych ze jede lip ale priznam se sem schelista a Schumi je Schumi takze by mi rvalo srdce jezdit jinam pro beno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tangerín Vloženo 25. Září 2008 Sdílet Vloženo 25. Září 2008 Nevím, Schumi neSchumi, ale Shell je asi ten poslední, kam bych pro benál jel, dost si pohoršili, stačí si projít nějaký testy, jak jsou natom který benzinky...třeba v Německu Shell prodává podle těchto testů za ty samý peníze mnohem kvalitnější produkty, nás tady pěkně šiděj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schumi Vloženo 26. Září 2008 Sdílet Vloženo 26. Září 2008 Njn jeto hold kazdyho vec ja bych zase nejel jinam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tangerín Vloženo 23. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2008 Tak abych toto téma uzavřel, tak po projetí cca necelejch 3 nádržích 100 oktanu jsou moje zkušenosti následující. Skok z naturalu 95 na carreru 100 byl mírně pocítit, auto bylo nepatrně citlivější na plyn. Co se týče spotřeby, žádný snížení jsem neznamenal a dlouhodobá spotřeba na tomto benzínu byla v rozmezí 5,8-5,9l na 16tkách. Ježděno všude, někdy jen město, někdy potrhy, dálnice atd. Teď tankuju carreru 95, ale že už bych nějak zpětně pocítil úbytek se nedá říct, spotřeba zatím nevím, ale počítám, že bude asi skoro stejná. Můj verdikt zní, že to je zbytečný kupovat, nestojí to zato. Možná tak sem tam odčasu, aby se případně vypálily nějaký nečistoty, nebo jak to nazvat, ale to je tak vše Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 24. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2008 som rad, ze nie som hlupak, ktory zozerie reklamny hacik. niekto dokonca aj s navijakom... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 24. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2008 Když něco od Shellu, tak PowerRacing... Motor je tišší a jede možná nepatrně lépe (takže skoro k nepoznání), ale o pár kč dráže aspoň u mý 1,4... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Vloženo 2. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2008 Já kdysi u Siery 2,0l EFI tankoval na pumpách jako Aral, Benzina, Unicorn a spotřeba se pohybovala okolo 9L po vyjetí asi 3 nádrží V-Power spotřeba klesla asi o 1 až 1,5 litru.Motor začal líp táhnout a neškubal na volnoběh Když jsem si pořídil F HTP tak jsem u V-Poweru zůstal, před půl rokem jsem zkusil natankovat OMW Carrera 100 a jediné co jsem pocítil byla o něco lepší reakce při sešlápnutí plynu. Vzhledem k porovnání cen jsem u Shellu zustal. Před nedávnem jsem se potkal se známým co tankuje Shell naftu do Scanie a omylem asi 3 měsíce tankovat V-pover diesel a spotřeba šla o cca 2-3 litry dolů a motor začal mnohem líp táhnout Takže podle mého názoru se 100 benzín u motorů jako je HTP nevyplatí, pokud chcete zlepšení stačí tankovat kvalitní paliva jako je V-Power nebo carrera 95 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
safris Vloženo 2. Březen 2009 Sdílet Vloženo 2. Březen 2009 Podlehl jsem teto diskuzi, a rozhodl se vyzkoušet "premiovy" benzin ve sve 1,2-47. Vice oktanovy benzin jsem zavrhl, protoze dle me je to cele zavysle na kompresnim pomeru, ktery je pevne dany, takze horsi palivo muze zpusobit snizeni vykonu, ale lepsi zvyseni vykonu ne. To tam musely byt nejaka "cidla" ktera by menila kompresni pomer dle kvality paliva. Takze jsem vyzkousel carreru 95, a muzu ric, ze auto bylo tišší a to je tak vsechno. Takze zase budu jezdit k hypernove :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomaS-BB Vloženo 2. Březen 2009 Sdílet Vloženo 2. Březen 2009 (editace) Naskyta sa otazka, naco do tak slabeho motora supat drahe a "dobre" palivo? Aby ste si nemysleli ze kydam na HTPcka, sam ten motor mam Ja som zo zaciatku chodil na Tesco pumpu a tam tankoval N95 a potom neskor ked som zacal tankovat na OMW tu Carerru 95 tak to bol rozdiel... hned to slo cele plynulejsie a bez trhania, ovsem ziadny rozdiel vo vykone sa nekonal... raz som skusil W-Power tak isto rozdiel ziadny, ani skutocny, ani pocitovy Editováno: 2. Březen 2009, autor: TomaS-BB Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 2. Březen 2009 Sdílet Vloženo 2. Březen 2009 Tuším v Top Gearu, nebo jak se ten pořad přesně jmenuje (jo skleróza řádí ) dávaly test použití více oktanovýho benzínu v automobilech....nebudu se více rozepisovat, verdikt testu byl jasný: více oktanový benzín nemůže vozidlu nijak uškodit, ale zároveň pokud ho výrobce vozidla nedoporučuje, není v jeho užívání žádná výhoda ohledně zvýšení výkonu či úspory paliva = pokud výrobce doporučuje 95, je nej lít tam právě to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
anry Vloženo 2. Březen 2009 Sdílet Vloženo 2. Březen 2009 tak já mám taky poznatek se 100 oct benzínem. Ne že bych ho nalél do auta ,ale do motorky. Jelo to daleko líp, hlavně v nižších otáčkách. Ale taky se to víc zahřívalo. Spootřebu jsem neřešil. Ale nižší určitě nebyla, jak by taky mohla,když tomu jen dáváte plnný céres. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 2. Březen 2009 Sdílet Vloženo 2. Březen 2009 jo...fichtl by na něj jezdil jak drak, u starejch strojů jsou dost znát kvality mot. oleje... Oproti M2T sračce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
anry Vloženo 2. Březen 2009 Sdílet Vloženo 2. Březen 2009 jo ve fichtlovi to moc nefungovalo, možná tak pár km a se "motor" odporoučel, normálně se uvařil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 2. Březen 2009 Sdílet Vloženo 2. Březen 2009 Co se mrknout na ? 1) ZZE (zákon zachování energie) Dnešní motory jsou ošetřeny proti klepání, mají tato čidla a ŘJ je adaptivní. Takže, pokud budete tankovat 100 octa benzín, ŘJ se časem přizpůsobí. Prostě se přemapuje. 2) ZZC (zákon zachování ceny) vždycky je to něco za něco. Takže, o 3,- Kč dražší benzín a snížená spotřeba o 0,3 lt/100 ("dlouhodobě") se taky nemusí vyplatit. 3) ZZE podruhé... Lít 100 octa benzín do 1.2 HTP black font nemá smysl, bo maximální výkon vzroste z 40 kW na 41,5 kW maximálně a to ve městě stejně nevyužijete. P.S.: Jak chcete motor palivem zničit, když tam máte ŘJ, čidla, lambdu sondu a stechiosměs blížící se k jedné? P.S.S: "Dlouhodobě" znamená min 5 tkm - pak se tomu dá už říkat statistika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.