Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

ventily se stejně musí nějak nastavit ne, s tou hydraulikou to neznám

Jo, povolit až do ztráty kontaktu vahadla s ventilem, utáhnout až bude kontakt potom utáhnou o dvě otáčky a utáhnou kontramatku.

Jinak je to stejný jako u Favo/Felda atd...

  • Autor

v noname servisu 1500,-

když sem viděl, co všechno musí dolů....nic pro mě

zatím jsou problémy v normě, tak počkám, jestli se to zhorší

Jasně, já jsem takovej šťoura bet to tak :)

  • 2 roky později...

Mám fabii 1,4 44kw 2002, nevím jestli smůla, ale oprav dost - (vetší opravy- odešel posilovač , zapalovací lišta , naposledy - okno u ridice sjelo a nešlo nahoru ) , těd po startu často hned nebo po chvíli svítí kontrolka chladící kapaliny - dle servisu -(olej se dostava do baňky chladící kapaliny atd- nutná výměna těsnění pod hlavou , cca 5-7 tisic ) mám to dát opravit , nebo stím jezdit , po cca 10 min jízdy stačí znova nastartovat a už kontrolka neblika a stav normálně v půlce na budíku , nestalo se někomu to samé , jde mi oto jestli to nechat třeba až po zimě, nebo to řešit radši hned , aby ještě něco neodešlo , díky ahoj všem , nebo to radši prodat :help:

JJ problém jestli prodat nebo ne řeším taky na cokoliv šahnu tak musím spravovat po někom kdo to odflákl. :angry: K tvému problému známý měl nebo má stejný problém na služební a vůbec to neřeší - až chcípne tak nastartuje a jede bez problému. Takhle to prý už dělá půl roku. Neřeší

EDIT: pravidla fóra bod č.4

Upraveno od Standis

Tvůj problém z kontrolkou chladící kapaliny vůbec nemusí mít s těsněním pod hlavou

nic společného, je tady na fóru o tom dost, hledej příspěvky :palec2:

1,4MPi 2003 presne ten samy problem. Vypustila se kapalina, napustila se nova (G12) a pritahla se hlava na krev a jeste kousek. od te doby zatim v klidku a jezdim s tium uz 3 roky, az to udela znovu tesneni vymenim, ale zatim drzi...

  • 2 měsíce později...

Zdravim.

Chci se zeptat někoho znalého,jestli mi povíte , jak poznám poškozené těsnění pod hlavou motoru a jestli má k tomu Fabia 1.generace, 1.4 MPi, 44kW sklony. Díky. :palec2:

v oleji nas vodu ( chladiacu ) resp. v expanzke mas olej mastnu skvrnu. este ma napada ze vseobecne sa da povedat auto dymi a moze sa prehrievat teda vyssia prevadzkova teplota ktora moze zapricinovat prehrievanie.

Este aj stracanie sa chladiacej kvapaliny ;):)

PROCHY603: jj :)

p.s.: inak tesnenie pod hlavou casti jav u MPI ze odchadzalo pri najazde zovseobecnim 50-100tkm

Díky všem .... :palec2:

Auto vtedy zvykne slabšie kúriť. Vo Favorite sa mi to prejavilo tak, že som nemal vodu v oleji, ani naopak, ale rýchlo išla teplota nahor a vyrovnávaciu nádržku na vodu malo roztrhnúť.Proste motor tlačil tlak ako kompresor

Niekedy vodu poškodené tesnenie nepusti priamo do oleja, ale rovno do válca,čo spôsobi zvlhčenie sviečky a tým vyradenie konkretného válca-nespaľovanie zmesy- dýmivosť motora(voda).

Ahoj , mám 1,4 44kw 2002 , bohužel již delší dobu mi píska kontrolka chladicí kapaliny, v servisu bylo řečeno - nutná výměna těsnění pod hlavou , olej se dostavá do baňky a usazuje se tam - to by sedělo, baňka tmavá - špinává atd. , jelikož mi bylo řečeno , že u aut tohoto data výroby se to běžně stává :help: , chci se zeptat jestli někdo už toto nemá za sebou a případně , kolik to vyšlo a jestli po této opravě se to nemůže vice zhoršit ( prý se může brousit hlava atd. moc se jim do toho v servisu nechtělo ) Dikes

Ahoj , mám 1,4 44kw 2002 , bohužel již delší dobu mi píska kontrolka chladicí kapaliny, v servisu bylo řečeno - nutná výměna těsnění pod hlavou , olej se dostavá do baňky a usazuje se tam - to by sedělo, baňka tmavá - špinává atd. , jelikož mi bylo řečeno , že u aut tohoto data výroby se to běžně stává :help: , chci se zeptat jestli někdo už toto nemá za sebou a případně , kolik to vyšlo a jestli po této opravě se to nemůže vice zhoršit ( prý se může brousit hlava atd. moc se jim do toho v servisu nechtělo ) Dikes

No pokud je to klasickej českej motor 1,4 tak foukly tesneni pod hlavou neni nic neobvyklyho. Motor je to v podstate stejnej jako Favorit, Felda a

neni problem to tesneni vymenit. Zalezi jak si kdo troufa. Cena tesneni je podle me cca 250KC coz je pakatel. Zalezi, ale kolik si vezme servis.

Brouseni hlavy se muze a nemusi udelat. Z hlediska 100% funkcnosti je to lepsi, ale pokud se to neudela a jen ocisti od bordelu tak to bude

taky jezdit. Jinak staci vypustit vodu, odpojit vsechno od hlavy + vyfukovy potruby a pak to musi jit dolu, ale to se od stolu povida pekne ;)

Fery: trosku pohladaj tu na fore, inak bezne u MPI aj tu to uz riesilo x ludi.

Fery: trosku pohladaj tu na fore, inak bezne u MPI aj tu to uz riesilo x ludi.

OK , houmre , vím , jsem myslel, že třeba někdo může, přispět s nečím novým ;)

u mna menene tesnenie 2 krat a cena je asi 250 material a 500 robota slovenske koruny. vydrzi asi 100tkm.

u mna sa to nebrusilo ale dalsi pokus uz to pojde zbrusit a dam aj kvalitnjsie tesnenie je modrostrieborne vyzera ako kovove a u autostangl stoji asi 1300

amigo: tak myslim ze si ten co mu moze o tom pisat a uz mas skusenosti ;)

Tak ja to už mám za sebou... V lete si za to servis zobral 5000,- (skoro ma vystrelo). Brúsili hlavu, ževraj bola dosť skrivená. Odvtedy som najazdil cca 15 000 km a pomaly sa mi do nádobky zas dostáva čierny bordel od oleja. Dúfam že sú to len usadeniny čo boli v chladiacom systéme (pochybujem že ho v servise prepláchli). Plánujem si prepláchnuť celý chladiaci systém a potom uvidím...

za 5000 ti mali dat novu hlavu kurvy. u nas majstri dokazu hlavu vyvarat hlinikom a potom zbrusovat trva to sice asi den naviac a stoji to do 2000sk.

ale to neni autorizovany servis ale sikovny majstri. :palec2:

ja mam fabiu 4 roky a milion kilometrov lol ale v skodaservise som este nebol

Tak ja to už mám za sebou... V lete si za to servis zobral 5000,- (skoro ma vystrelo). Brúsili hlavu, ževraj bola dosť skrivená. Odvtedy som najazdil cca 15 000 km a pomaly sa mi do nádobky zas dostáva čierny bordel od oleja. Dúfam že sú to len usadeniny čo boli v chladiacom systéme (pochybujem že ho v servise prepláchli). Plánujem si prepláchnuť celý chladiaci systém a potom uvidím...

jj, no právě , taky říkali něco cca do 6 litru atd. , moc se mi do toho nechce , ale kontrolka pořád bliká a baňka je dost zevnitř zašpiněná :feve:

najdi si v okoli kutila s dilnou ten to za 3 hodiny a 500 penazi udela :palec2:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.