Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Sice není mi jasne proč se dohadujete já jsem při špatném teplem startu vymněnil startér a bylo po problému.Ale pokud bych věděl že to půjde přes Vag a že to finančně vyjde na stejno +- tak bych to nechal udělat vagem.

Vloženo

ja podle diagnostiky jsem mel spatnou baterii,ale za studena chytlo hned....vymenil jsem baterku a chytalo nadhernr i za tepla a rikal jsem si parada,ale jen cca 3tis.km a potom stejny problem za tepla....otazka proc pomohla baterie jen chvilku......ale je tohle tema na dpf filtr,takze bude lepsi toho nechat

  • o 3 týdny později...
  • o 5 měsíců později...
Vloženo
.. Proste se lidi musi naucit s turbomotorem jezdit..

Srry za OT. Jak by se tedy mělo jezdit? Poraďte když už jste to tady zmínili. Zajímá mne hlavně v benzínu.

Vloženo

Pridam jedno prijemne zistenie.

Ked som tankoval naftu u Shellu, a jazdil som vascimi rychlostami (tj 150a viac), vsimol som si, ze filter a recyklacia je skoro v pernamencii (spotreba sa mi pohybovala v rozmedzi 8 az 10l , tj hnal som to plyn-brzda). Skusobne som natankoval dve plne nadrze nafty bez obsahu siry (Slovnaft), a tento jav zmizol.

Len ta cena za liter nafty je ozaj ukrutna....

Vloženo
Pridam jedno prijemne zistenie.

Ked som tankoval naftu u Shellu, a jazdil som vascimi rychlostami (tj 150a viac), vsimol som si, ze filter a recyklacia je skoro v pernamencii (spotreba sa mi pohybovala v rozmedzi 8 az 10l , tj hnal som to plyn-brzda). Skusobne som natankoval dve plne nadrze nafty bez obsahu siry (Slovnaft), a tento jav zmizol.

Len ta cena za liter nafty je ozaj ukrutna....

Jj, to jsme tu už řešili, že Shell je pro DPF smrt, moje zkušenosti s naftou od Shell - každou chvíli svítící DPF. Mají mastnější naftu.

  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

Netankuju v podstatě nikde jinde než u Shellu a s tímhle jsem se zatím nikdy nesetkal, kontrolka DPF se mi za jízdy nikdy nerozsvítila - Oct. 2,0 TDI 103 kW 4×4, po koupi v říjnu 2008 (r.v. 2007, najeto 29.700 km) lehce chipnuto, od té doby najeto dalších 30 tis. km bez problémů.

Editováno: , autor: Lubos_PM
Vloženo
Netankuju v podstatě nikde jinde než u Shellu a s tímhle jsem se zatím nikdy nesetkal, kontrolka DPF se mi za jízdy nikdy nerozsvítila - Oct. 2,0 TDI 103 kW 4×4, po koupi v říjnu 2008 (r.v. 2007, najeto 29.700 km) lehce chipnuto, od té doby najeto dalších 30 tis. km bez problémů.

mam octavia rs tdi koupena 2008 tankuju u shell a po 32tis km nevim ze tam nakej dpf je

  • o 2 měsíce později...
  • o 9 měsíců později...
Vloženo

Ahoj, snažil jsem se na foru najit odpoved na par otazek ohledne DPF, ale nepovedlo se..

Muze mi nekdo napsat, jak se pozna, kdyz se vypaluje DPF a zda to muze mit vliv na vykon (napr. kratke zavahani turba v tahu)? Pokud se to tady nekde uz resilo, poselte mi pls odkaz, nemohl jsem to najit..

Diky :palec2: OS

Vloženo

Mám motor BMM s DPF, za těch skoro 25 tis. co jsem s tím najel jsem si nikdy (při jízdě) nevšiml, kdy se regeneruje.

Vlastně to poznám jen na grafu spotřeby, co si vedu v PC, některá tankování vyskočí spotřeba nahoru.

Jinak auto najeto skoro přes 190 tis. filtr zatím žádný problém. Je ale pravda, že na spotřebu nejezdím, se zahřátým motorem jezdím spíš jako s benzínem, klidně vytáčím 3,5 tis., sem tam i ke 4 tis ot., ať se všechno pěkně prohřeje, pročistí.

  • o 2 týdny později...
  • o 4 měsíce později...
Vloženo

Musel někdo opravdu měnit DPF filtr (myslím tím výměnu, ne odstranění)? Po kolika najetých km a kolik celá legrace stála?

Ročně najedu +/- 30-35.000km, hlavně delší trasy. Mám možnost koupit koupit dieselovou oktávku s cca. 30.000km, ale bojím se téhle potenciální finanční komplikace. D9ky ;)

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Ahoj,nevíte někdo jestli má OII combi 4x4 1,9TDI r.v.2006 filtr pevných částic DPF? Jestli že ano,je nějaká údržba nebo prevence na dlouhou životnost?

Děkuji farda2.

Vloženo

Zdravím píši sem, protože nechci zakládat nové vlákno, snad to sem trochu patří

Rád bych se zeptal na kombinaci DPF a krátkých cest..... případně jejich četnost... Uvažoval jsem o koupi TSI motoru, pravě kvůli "(myslím) občasným krátkým cestám..." Jenže teď se mi naskýtá velmi výhodná koupě půlročního předváděcího auta TDI CR bohužel právě s DPF.

S naftovými auty nemám moc zkušenost.... nespornou výhodou je spotřeba. Problém se mi zdá, že možná 1/5 ročního nájezdu činí cesty po městě, kdy se tak nějak stačí zahřát motor a zase vychladnout.... tak se chci zeptat:

1. Jestli myslíte, že by to mohl být problém.... případně, jak to řešíte, pokud používáte TDI s DPF i ke kratším cestám

2. Pomůže tomu použití nezávislého topení... pro rychlejší ohřátí motoru nebo je to nesmysl a hloupost se s tím vůbec zabývat a auto si to nějak samo vyřeší.....

Ta koupě mě dost láká.... už jsem se smířil s tím, že životnost vstřikovačů mnozí popisují jako nevyzpytatelnou, ale to se snad dá ovlivnit kvalitní naftou, největším strašákem je pro mě ten DPF.....

Nejhorší je, že si nedovedu představit ani pojem "krátké častější cesty" v tomto smyslu.... Je to cesta 5 km nebo i 20 km je krátká cesta.....????

Omlouvám se pokud mé dotazy vzbudí úsměv, ale dost akutně to teď řeším a potřeboval bych pomoci.

Díky

Vloženo (editace)

Zdravím píši sem, protože nechci zakládat nové vlákno, snad to sem trochu patří

Rád bych se zeptal na kombinaci DPF a krátkých cest..... případně jejich četnost... Uvažoval jsem o koupi TSI motoru, pravě kvůli "(myslím) občasným krátkým cestám..." Jenže teď se mi naskýtá velmi výhodná koupě půlročního předváděcího auta TDI CR bohužel právě s DPF.

S naftovými auty nemám moc zkušenost.... nespornou výhodou je spotřeba. Problém se mi zdá, že možná 1/5 ročního nájezdu činí cesty po městě, kdy se tak nějak stačí zahřát motor a zase vychladnout.... tak se chci zeptat:

1. Jestli myslíte, že by to mohl být problém.... případně, jak to řešíte, pokud používáte TDI s DPF i ke kratším cestám

2. Pomůže tomu použití nezávislého topení... pro rychlejší ohřátí motoru nebo je to nesmysl a hloupost se s tím vůbec zabývat a auto si to nějak samo vyřeší.....

Ta koupě mě dost láká.... už jsem se smířil s tím, že životnost vstřikovačů mnozí popisují jako nevyzpytatelnou, ale to se snad dá ovlivnit kvalitní naftou, největším strašákem je pro mě ten DPF.....

Nejhorší je, že si nedovedu představit ani pojem "krátké častější cesty" v tomto smyslu.... Je to cesta 5 km nebo i 20 km je krátká cesta.....????

Omlouvám se pokud mé dotazy vzbudí úsměv, ale dost akutně to teď řeším a potřeboval bych pomoci.

Díky

Já osobně mám TDI a jezdím krátké tratě po městě cca 6km do práce + občas nějaký výlet. Ale pokud bych to mohl vrátit a vybrat si znovu, tak bych pro své městské ježdění a občasný výlet volil TSI. Důvody jsou: nekvalitní nafta v ČR a pokud je kvalitní a aditivovaná tak stojí o trochu víc než benzín v lepším případě stejně, v zimních podmínkách náročnost na údržbu(nabitý akumulátor,žhavící svíčky ok atd...), a to nemluvim o kultivovanosti motoru. Jinak problém s filtrem pevných částic je ten že krátkými jízdami se nevypálí saze způsobené jízdou. Tím se usazují a až dosáhnou určitého momentu zpustí se regenerace to znamená čištení a filtr se vypálí. V dnešní době se to dá vykuchat a elektronicky odblokovat, ale s tím žádné zkušenosti nemám jen jsem to tu někde četl na foru. :palec2:

Editováno: , autor: Sniper_2003
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Ahoj, snažil jsem se na foru najit odpoved na par otazek ohledne DPF, ale nepovedlo se..

Muze mi nekdo napsat, jak se pozna, kdyz se vypaluje DPF a zda to muze mit vliv na vykon (napr. kratke zavahani turba v tahu)? Pokud se to tady nekde uz resilo, poselte mi pls odkaz, nemohl jsem to najit..

Diky :palec2: OS

Ahoj když se regeneruje filtr pevných částic tak to můžeš poznat jedině tak, že se t itrochu zvedne spotřeba a trochu sníží výkon jinak to nepoznáš. Já si ale osobně myslím, že lepší než poznávat regeneraci je nechat DPF odstranit uplně z auta a máš klid na pořád.Můj soused(škoda superb) si to nechával odstraňovat někde v bystřici nad pernštejnem tam je prej nějaká firma fapoff a prej to dělají už dýl, ale nevím, byl tam asi před 14 dny a měli tam na to nějakou akci na seaty, audiny, škodovky a tak říkal.

Vloženo

Musel někdo opravdu měnit DPF filtr (myslím tím výměnu, ne odstranění)? Po kolika najetých km a kolik celá legrace stála?

Ročně najedu +/- 30-35.000km, hlavně delší trasy. Mám možnost koupit koupit dieselovou oktávku s cca. 30.000km, ale bojím se téhle potenciální finanční komplikace. D9ky ;)

Nevím ale kdo si nechá DPF vyměnit, tak je asi blázen, protože ho bude muset měnit zase a zase, nejlepší ho dát vyhodit ještě dřív než se pak kvůli filtru poserou další věci, takhle ho necháš někde odstranit a máš klídek.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...