violator Vloženo 26. Červen 2014 Sdílet Vloženo 26. Červen 2014 Nedávno jsem řešil DPF na Fiat Croma (motor CR) auto postupně ztrácelo výkon a s bídou se na rovině rozjelo na trojáka 60km/h. Po strastiplné nekonečné cestě do servisu (diagnostika) bylo konstatováno zaplnění DPF 106% a tudíž je DEAD. Dle servismana pomůže jen výměna což je na tomto autě za cca 35.tis Kč i s prací mechanika. Sranda byla, že na cestě domů se to tak tlakovalo, že podfukoval EGR a z pod kapoty fučely saze a černý dým. Po cca 15km auto na jedničku chcíplo na rovné cestě a konec. Po odtahu šel předek na špalky a DPF ven. Samozřejmě se čistilo sání atd. protože to byl samý sajrajt. Vymontovaný DFP jsem přidrátoval do svislé polohy, venku roztopil kotel na vodu a začal jsem filtr prolévat vařící čistou vodou. Ze začátku to ani nechtělo téct, jen pár kapek. Cca po osmém kýblu začala protékat černá kaše a po dalších pěti kýblech celkem čistá voda. Na pomoc jsem ještě přibral kompresor, ale akorát prdla hadica a vřelá voda mi popálila haxnu . Zhruba po cca 3 denním sušení a vystavování filtru na sluníčku jsme se odhodlali ke zpětné montáži. Motor dostal navíc po "těch útrapách" nový olej + filtry. Nastartovat to šlo v pohodě, a jet to taky jelo celkem slušně. Ze začátku jako by šlo trocha páry, ale to po 10min. volnoběhu přestalo. První jízda směřovala na diagnostiku a vyvolání nucené regenerace DPF. Konečně to šlo spustit. Asi po deseti minutách a 3500ot. se začalo z výfuku dýmit, asi tak jako když se přiloží do kotle staré gumáky a saze lítaly na všechny strany. Po první regeneraci dle diagnostiky měl DPF zaplnění 52%. Následovala ostrá jízda po dálnici a znova vynucená regenerace DPF. To už zaplnění kleslo na 22%. Prozatím auto jezdí normálně dál. Možná jsem výměnu DPF jen oddálil, ale důležité je, že to jede - zatím druhý měsíc bez potíží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 26. Červen 2014 Sdílet Vloženo 26. Červen 2014 teoreticky to takle jde, ale všechny škodliviny na trávníku, a filtr pokud neschne v peci aspoň týden, je už stejně znehodnocen..pápá. To už jsi ho mohl rovnou vykotlat a ještě by jsi dostal prachy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PJAY Vloženo 6. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2014 Já řešil pododně, přeposílám topic. http://forum.skodahome.cz/topic/127669-20-tdi-elegance/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wejgll Vloženo 6. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2014 Já bych místo brutálního vykuchávání filtru doporučil jeho vyčištění.Jsou firmy co se tím zabývají.Asi nejlepší čištění je vysokým tlakem vzduchu,saze se prostě vyfoukají.Cena je kolem 15 000 a filtr pak dalších 100 000km dál slouží.To co předepisovala Škoda, výměnu po cca 120 000km je proto,že zhruba po této době je filtr už zanesenej popelem a ten prostě nejde regenerací spálit. Navíc se v poslední době na STK začali hodně zaměřovat právě na vykuchaný filtry. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka toledo Vloženo 6. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2014 s autem který má DPF se musí prostě jezdit , krátké jízdy a městský provoz mu moc nesvědčí mám najeto 280 300 km a filtr zatím funguje regeneruje se cca po 700-800 km kontrolka nucené regenerace se zatím nerosvítila , poznám to pouze že se zvíší volnoběh a z výfuku se zakouří modrobíle(přivstřik nafty před filtr aby se zvýšilo hoření a teplota) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PJAY Vloženo 6. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2014 Mimochodem mě to čištění a věci kolem DPF stálo asi 7000 i s výměnou jednoho čidla přímo spojeným s DPF, samotné čištění bylo 5000. Zajímavostí je, že se mi nezorsvítila kontrola pro DPF ale pro emise výfukových plynů, nebo-li vrtulník. Ale diag hovořil jasně... Auto je živější, sám jsem koukal co to udělá. Už ho nenechám zahnojit:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kvaki Vloženo 3. Srpen 2015 Autor Sdílet Vloženo 3. Srpen 2015 (editace) Tak už je to tady Adresa 01: Motor Labely: Chyba přesměrování Řídící jednotka SW: 03G 906 021 MC HW: 03G 906 021 AB Díl: R4 2,0L EDC G000SG 9817 Revize: --H07--- Seriové číslo: SKZ7Z0G4459003 Kódování: 0000172 Dílna #: WSC 73430 000 00000 VCID: 6CD3A5B9361B 1 Fault Found:008194 - filtr pevnych castic rada valcu 1: efektivita na spodni mezi P2002 - 000 - - - Kontrolka závad ZAP info o závadě: Stav závad: 11100000 Priorita závad: 1 Frekvence závad: 1 Kilometry: 107091 km Indikace času: 0 Datum: 2000.00.00 Čas: 00:03:15 info o závadě: Otáčky: 0 /min Rychlost: 0.0 km/h bez jednotek: 4.0 Pracovní cyklus: 15.0 % bez jednotek: 0.00 Teplota: 19.8*C Čas: 4492.8 s Readiness: 0 0 0 0 1 nouzový režim!!!! tak přemýšlím jestli renovovat nebo odstranit Modelový rok 2008 měl euro4 s filtrem i bez filtru ,tak by to nemuselo vadit..??????? Editováno: 3. Srpen 2015, autor: kvaki Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kvaki Vloženo 7. Srpen 2015 Autor Sdílet Vloženo 7. Srpen 2015 Zkošel někdo to to http://auto-simek.cz/filtr-pevnych-castic.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kvaki Vloženo 14. Srpen 2015 Autor Sdílet Vloženo 14. Srpen 2015 tak,jsem to zkusil/zaplnění 0% Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 14. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2015 A jak to probíhalo? Kolik to stálo? To jsi nalil do nádrže něco když tam píšou odstranění úsad i v částech motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PJAY Vloženo 25. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2015 Taky mě zajímá jak to probíhalo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 25. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2015 tak,jsem to zkusil/zaplnění 0%Jak to udělali když píšou že odstraní saze,kde je popel? když tam píšou odstranění úsad i v částech motoru? Kde to píšou? Taky mě zajímá jak to probíhalo...kvaki hraje mrtvého brouka nebo sem jen umístil klamavou reklamu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 10. leden 2016 Sdílet Vloženo 10. leden 2016 znamy se me ted dival jak je na tom dpf a ze je stupen zaplneni jenom 2,6gramu neni to nejaka blbost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 10. leden 2016 Sdílet Vloženo 10. leden 2016 Záleží kolik je najeto a jestli si spíš nespletl saze a popel Saze se spáli ale popel je to co zůstane .. kolem 130 000km je zaplnění okolo 30gramů .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pjdefort Vloženo 10. leden 2016 Sdílet Vloženo 10. leden 2016 Já mám najeto 174tkm dálničních a tohle je stav mých vstřikovačů a DPF..nevím teď jestli mám brát zaplnění těch 19g nebo 11g, ale obojí je gut..vstřikovače perfekt..auto mám teprve 2000 tkm, tak sem se teď byl mrknout hned Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 10. leden 2016 Sdílet Vloženo 10. leden 2016 (editace) tak ja mam toto Editováno: 10. leden 2016, autor: foxdivemaster Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pjdefort Vloženo 10. leden 2016 Sdílet Vloženo 10. leden 2016 Teď čtu článek Světa motorů, co tu je přidanej ve vláknu 1.6 TDI CR a asi je rozhodující, co je ve skupině OBJEM POPELA V OLEJI...takže jsme koukali oba jinam :-/ znova se mi ke kamarádovi nechce teda jet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 10. leden 2016 Sdílet Vloženo 10. leden 2016 Zaplnění zjístí i přes diagnostiku v autorizáku .. mě to udělal na počkání když jsem chtěl předělat servisní interval na promenlivý aby mě pořád nenaskakovala hláška co 15 000 Já mám 138 300km a zaplnění nějak kolem 32g ale neřešil bych to až tak .. já jezdím hodně město a mimo město a trochu dálnice .. tankuju vervu a jak se zasere tak ho nechám vyčistit. Snad to nějak půjde ale mám spočítáno že zaplnění 70g bude tak ve 320 000 km takže do té doby kdoví co bude .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mtv Vloženo 23. leden 2016 Sdílet Vloženo 23. leden 2016 (editace) Zdar, asi jsem tupej, ale neumim najít, jestli filtr mam, nebo nemam. Na kupní smlouvě (od dýlera Škody, kupovaný před 14. dny ojetý) mám 1,9 TDI PD DPF... ale taky ve svodce mám popsanou výbavu, o kolo který to moje ani nejelo :-) auto je to konec 2005. Někdo tu psal, že se dával až od 2007 a kód 7GG v servisce taky nemam. A teď babo raď, teda lidi raďte :-D Editováno: 23. leden 2016, autor: mtv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 23. leden 2016 Sdílet Vloženo 23. leden 2016 já bych řekl, že ty osmiventilový dvoulitry je měly od začátku (2005?) a 1,9 až dejme tomu od roku 2006. V každém případě by bylo dobré napsat jaký máš kód motoru a případně jaký je původ vozu (v Německu to s těmi filtry bylo trochu jinak) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mtv Vloženo 23. leden 2016 Sdílet Vloženo 23. leden 2016 (editace) původ je ČR a kód motoru BKC Tak podle návodu a vylepepenýho štítku v servisce ho nemám Editováno: 23. leden 2016, autor: mtv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 23. leden 2016 Sdílet Vloženo 23. leden 2016 pokud to není nějaký atyp, tak tyhle filtr podle mě neměly. Teoreticky, kdyby tě auto přestalo bavit, tak jim ho běž vrátit, že tě podvedli s filtrem :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mtv Vloženo 23. leden 2016 Sdílet Vloženo 23. leden 2016 kdepak, žádný vracení. "Vyměnil" jsem to za FI 1,9TDI a z Octávky jsem vysloveně nadšenej za těch 14 dní mám asi 3000Km a naprostá spokojenost... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 25. leden 2016 Sdílet Vloženo 25. leden 2016 BKC DPF nemá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ado1973 Vloženo 19. Únor 2016 Sdílet Vloženo 19. Únor 2016 Ako je mozne odpozorovat ketdy dochadza k regeneracii Dpf . V pripade niekolko nasobneho prerusenia moze dojst k problemom. Pocuvam o vymontovani dpf prave koli tomu a tiez mam skusenost cez kamarata o prenikani nafty do oleja. Po asi 10 tis sa mu zdvihla hladina oleja o centimeter. V extreme sa neda vypnut motor. Preto ma napada a mozno ste to uz niekto riesili, naprogramovat RJ pre vystrahu na maxidote resp inak informovat vodica ze prebieha reg aby mohol upravit jazdny rezim a vyhnut sa preruseniam, vypnutiam motora. Nehovoriac o super systeme start stop , hlavne v kolonach, seriovo montovanych od 2016. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.