Neználek Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 Sice není mi jasne proč se dohadujete já jsem při špatném teplem startu vymněnil startér a bylo po problému.Ale pokud bych věděl že to půjde přes Vag a že to finančně vyjde na stejno +- tak bych to nechal udělat vagem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidek.c Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 ja podle diagnostiky jsem mel spatnou baterii,ale za studena chytlo hned....vymenil jsem baterku a chytalo nadhernr i za tepla a rikal jsem si parada,ale jen cca 3tis.km a potom stejny problem za tepla....otazka proc pomohla baterie jen chvilku......ale je tohle tema na dpf filtr,takze bude lepsi toho nechat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 5. leden 2009 Sdílet Vloženo 5. leden 2009 To neznalek : bud rad ze mas novy starter min na 2roky mas pokoj, upravit to vagem je jedna vec a KO starter druha.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 5. leden 2009 Sdílet Vloženo 5. leden 2009 Tak tak.Tema je FAP tak piste.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 22. leden 2009 Sdílet Vloženo 22. leden 2009 Tak se někdo stavte... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 22. leden 2009 Sdílet Vloženo 22. leden 2009 Ok, kdy kde kam za kolik?? Emise atd vyresene jo? Zavady to psat nebude atd? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 22. leden 2009 Sdílet Vloženo 22. leden 2009 Pro Tebe zadarmo.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dasbag Vloženo 3. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2009 .. Proste se lidi musi naucit s turbomotorem jezdit.. Srry za OT. Jak by se tedy mělo jezdit? Poraďte když už jste to tady zmínili. Zajímá mne hlavně v benzínu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rostama Vloženo 4. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2009 Umíte už někdo vykuchat DPF z O2 RS aby to bylo v poho, nehlásilo chyby atd. ... ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wagoo Vloženo 5. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2009 Pridam jedno prijemne zistenie. Ked som tankoval naftu u Shellu, a jazdil som vascimi rychlostami (tj 150a viac), vsimol som si, ze filter a recyklacia je skoro v pernamencii (spotreba sa mi pohybovala v rozmedzi 8 az 10l , tj hnal som to plyn-brzda). Skusobne som natankoval dve plne nadrze nafty bez obsahu siry (Slovnaft), a tento jav zmizol. Len ta cena za liter nafty je ozaj ukrutna.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jurach Vloženo 9. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2009 Pridam jedno prijemne zistenie.Ked som tankoval naftu u Shellu, a jazdil som vascimi rychlostami (tj 150a viac), vsimol som si, ze filter a recyklacia je skoro v pernamencii (spotreba sa mi pohybovala v rozmedzi 8 az 10l , tj hnal som to plyn-brzda). Skusobne som natankoval dve plne nadrze nafty bez obsahu siry (Slovnaft), a tento jav zmizol. Len ta cena za liter nafty je ozaj ukrutna.... Jj, to jsme tu už řešili, že Shell je pro DPF smrt, moje zkušenosti s naftou od Shell - každou chvíli svítící DPF. Mají mastnější naftu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubos_PM Vloženo 21. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2009 (editace) Netankuju v podstatě nikde jinde než u Shellu a s tímhle jsem se zatím nikdy nesetkal, kontrolka DPF se mi za jízdy nikdy nerozsvítila - Oct. 2,0 TDI 103 kW 4×4, po koupi v říjnu 2008 (r.v. 2007, najeto 29.700 km) lehce chipnuto, od té doby najeto dalších 30 tis. km bez problémů. Editováno: 21. Červenec 2009, autor: Lubos_PM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XXXGAMES Vloženo 23. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2009 Netankuju v podstatě nikde jinde než u Shellu a s tímhle jsem se zatím nikdy nesetkal, kontrolka DPF se mi za jízdy nikdy nerozsvítila - Oct. 2,0 TDI 103 kW 4×4, po koupi v říjnu 2008 (r.v. 2007, najeto 29.700 km) lehce chipnuto, od té doby najeto dalších 30 tis. km bez problémů. mam octavia rs tdi koupena 2008 tankuju u shell a po 32tis km nevim ze tam nakej dpf je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel S Vloženo 11. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2009 dej odkaz na nějaké strýnky,jestli máte,kde se s tím zybýváte ODSTRANĚNÍ DPFhttp://www.fapoff.cz/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OnSit Vloženo 22. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2010 Ahoj, snažil jsem se na foru najit odpoved na par otazek ohledne DPF, ale nepovedlo se.. Muze mi nekdo napsat, jak se pozna, kdyz se vypaluje DPF a zda to muze mit vliv na vykon (napr. kratke zavahani turba v tahu)? Pokud se to tady nekde uz resilo, poselte mi pls odkaz, nemohl jsem to najit.. Diky OS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kajman Vloženo 23. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2010 Mám motor BMM s DPF, za těch skoro 25 tis. co jsem s tím najel jsem si nikdy (při jízdě) nevšiml, kdy se regeneruje. Vlastně to poznám jen na grafu spotřeby, co si vedu v PC, některá tankování vyskočí spotřeba nahoru. Jinak auto najeto skoro přes 190 tis. filtr zatím žádný problém. Je ale pravda, že na spotřebu nejezdím, se zahřátým motorem jezdím spíš jako s benzínem, klidně vytáčím 3,5 tis., sem tam i ke 4 tis ot., ať se všechno pěkně prohřeje, pročistí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 4. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2010 Umíte už někdo vykuchat DPF z O2 RS aby to bylo v poho, nehlásilo chyby atd. ... ? vyreseno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
z142 Vloženo 5. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2010 Musel někdo opravdu měnit DPF filtr (myslím tím výměnu, ne odstranění)? Po kolika najetých km a kolik celá legrace stála? Ročně najedu +/- 30-35.000km, hlavně delší trasy. Mám možnost koupit koupit dieselovou oktávku s cca. 30.000km, ale bojím se téhle potenciální finanční komplikace. D9ky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
farda2 Vloženo 6. leden 2011 Sdílet Vloženo 6. leden 2011 Ahoj,nevíte někdo jestli má OII combi 4x4 1,9TDI r.v.2006 filtr pevných částic DPF? Jestli že ano,je nějaká údržba nebo prevence na dlouhou životnost? Děkuji farda2. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ratras1 Vloženo 6. leden 2011 Sdílet Vloženo 6. leden 2011 DPF byla příplatková výbava, čili jej mít může a nemusí, já ho mám a zatím funguje, ale není dobré jezdit s ním často krátké cesty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Almazek Vloženo 11. leden 2011 Sdílet Vloženo 11. leden 2011 Zdravím píši sem, protože nechci zakládat nové vlákno, snad to sem trochu patří Rád bych se zeptal na kombinaci DPF a krátkých cest..... případně jejich četnost... Uvažoval jsem o koupi TSI motoru, pravě kvůli "(myslím) občasným krátkým cestám..." Jenže teď se mi naskýtá velmi výhodná koupě půlročního předváděcího auta TDI CR bohužel právě s DPF. S naftovými auty nemám moc zkušenost.... nespornou výhodou je spotřeba. Problém se mi zdá, že možná 1/5 ročního nájezdu činí cesty po městě, kdy se tak nějak stačí zahřát motor a zase vychladnout.... tak se chci zeptat: 1. Jestli myslíte, že by to mohl být problém.... případně, jak to řešíte, pokud používáte TDI s DPF i ke kratším cestám 2. Pomůže tomu použití nezávislého topení... pro rychlejší ohřátí motoru nebo je to nesmysl a hloupost se s tím vůbec zabývat a auto si to nějak samo vyřeší..... Ta koupě mě dost láká.... už jsem se smířil s tím, že životnost vstřikovačů mnozí popisují jako nevyzpytatelnou, ale to se snad dá ovlivnit kvalitní naftou, největším strašákem je pro mě ten DPF..... Nejhorší je, že si nedovedu představit ani pojem "krátké častější cesty" v tomto smyslu.... Je to cesta 5 km nebo i 20 km je krátká cesta.....???? Omlouvám se pokud mé dotazy vzbudí úsměv, ale dost akutně to teď řeším a potřeboval bych pomoci. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DEZENT Vloženo 12. leden 2011 Sdílet Vloženo 12. leden 2011 Kombinace CR a DPF bych se vůbec nebránil jen to chce sem tam protáhnout Krátké popojíždky nesvědčí žádnému motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 12. leden 2011 Sdílet Vloženo 12. leden 2011 (editace) Zdravím píši sem, protože nechci zakládat nové vlákno, snad to sem trochu patří Rád bych se zeptal na kombinaci DPF a krátkých cest..... případně jejich četnost... Uvažoval jsem o koupi TSI motoru, pravě kvůli "(myslím) občasným krátkým cestám..." Jenže teď se mi naskýtá velmi výhodná koupě půlročního předváděcího auta TDI CR bohužel právě s DPF. S naftovými auty nemám moc zkušenost.... nespornou výhodou je spotřeba. Problém se mi zdá, že možná 1/5 ročního nájezdu činí cesty po městě, kdy se tak nějak stačí zahřát motor a zase vychladnout.... tak se chci zeptat: 1. Jestli myslíte, že by to mohl být problém.... případně, jak to řešíte, pokud používáte TDI s DPF i ke kratším cestám 2. Pomůže tomu použití nezávislého topení... pro rychlejší ohřátí motoru nebo je to nesmysl a hloupost se s tím vůbec zabývat a auto si to nějak samo vyřeší..... Ta koupě mě dost láká.... už jsem se smířil s tím, že životnost vstřikovačů mnozí popisují jako nevyzpytatelnou, ale to se snad dá ovlivnit kvalitní naftou, největším strašákem je pro mě ten DPF..... Nejhorší je, že si nedovedu představit ani pojem "krátké častější cesty" v tomto smyslu.... Je to cesta 5 km nebo i 20 km je krátká cesta.....???? Omlouvám se pokud mé dotazy vzbudí úsměv, ale dost akutně to teď řeším a potřeboval bych pomoci. Díky Já osobně mám TDI a jezdím krátké tratě po městě cca 6km do práce + občas nějaký výlet. Ale pokud bych to mohl vrátit a vybrat si znovu, tak bych pro své městské ježdění a občasný výlet volil TSI. Důvody jsou: nekvalitní nafta v ČR a pokud je kvalitní a aditivovaná tak stojí o trochu víc než benzín v lepším případě stejně, v zimních podmínkách náročnost na údržbu(nabitý akumulátor,žhavící svíčky ok atd...), a to nemluvim o kultivovanosti motoru. Jinak problém s filtrem pevných částic je ten že krátkými jízdami se nevypálí saze způsobené jízdou. Tím se usazují a až dosáhnou určitého momentu zpustí se regenerace to znamená čištení a filtr se vypálí. V dnešní době se to dá vykuchat a elektronicky odblokovat, ale s tím žádné zkušenosti nemám jen jsem to tu někde četl na foru. Editováno: 12. leden 2011, autor: Sniper_2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blaster Vloženo 15. Únor 2011 Sdílet Vloženo 15. Únor 2011 Ahoj, snažil jsem se na foru najit odpoved na par otazek ohledne DPF, ale nepovedlo se.. Muze mi nekdo napsat, jak se pozna, kdyz se vypaluje DPF a zda to muze mit vliv na vykon (napr. kratke zavahani turba v tahu)? Pokud se to tady nekde uz resilo, poselte mi pls odkaz, nemohl jsem to najit.. Diky OS Ahoj když se regeneruje filtr pevných částic tak to můžeš poznat jedině tak, že se t itrochu zvedne spotřeba a trochu sníží výkon jinak to nepoznáš. Já si ale osobně myslím, že lepší než poznávat regeneraci je nechat DPF odstranit uplně z auta a máš klid na pořád.Můj soused(škoda superb) si to nechával odstraňovat někde v bystřici nad pernštejnem tam je prej nějaká firma fapoff a prej to dělají už dýl, ale nevím, byl tam asi před 14 dny a měli tam na to nějakou akci na seaty, audiny, škodovky a tak říkal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blaster Vloženo 15. Únor 2011 Sdílet Vloženo 15. Únor 2011 Musel někdo opravdu měnit DPF filtr (myslím tím výměnu, ne odstranění)? Po kolika najetých km a kolik celá legrace stála? Ročně najedu +/- 30-35.000km, hlavně delší trasy. Mám možnost koupit koupit dieselovou oktávku s cca. 30.000km, ale bojím se téhle potenciální finanční komplikace. D9ky Nevím ale kdo si nechá DPF vyměnit, tak je asi blázen, protože ho bude muset měnit zase a zase, nejlepší ho dát vyhodit ještě dřív než se pak kvůli filtru poserou další věci, takhle ho necháš někde odstranit a máš klídek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.