Publikováno Prosinec 22, 200816 r poraďte kolísají mi otáčky pod hranici 800 u teplého motoru a občas i zhasne motor. Upraveno Prosinec 22, 200816 r od mireks111
Prosinec 23, 200816 r Jaká je to 1,4? Je to 16V, nebo 8V OHV 44Kw?? Ať tak či onak nechej si vyčistit a nastavit v servisu škrtící klapku
Prosinec 23, 200816 r Autor Jaká je to 1,4? Je to 16V, nebo 8V OHV 44Kw?? Ať tak či onak nechej si vyčistit a nastavit v servisu škrtící klapku Je to 44 Kw. Skusím ten servis hned po svátkách dik
Prosinec 23, 200816 r Počkej momentík! Ty máš 1,4 44Kw v Octavii? Jak to jezdí? Jaká je spotřeba? A tak vůbec...těhle motorů v oktávkách moc není...
Prosinec 23, 200816 r Autor Počkej momentík! Ty máš 1,4 44Kw v Octavii? Jak to jezdí? Jaká je spotřeba? A tak vůbec...těhle motorů v oktávkách moc není... No trvá jí chvilku déle než se rozjede ale pak se to valí celkem slušně stavěl jsem novou dálnici na Prahu a tady jsem jí skusil a rozhoupala se celkem bez problemu na 170 km ale pak už jsem ubral možná by šla ještě víc.Jinak spotřeba se pohybuje na 8,5 litrech.
Prosinec 23, 200816 r Zkus prohledat témata o fábijích, tyhle motory se dávaly hodně do fábek, tam už to určitě řešili. V oktávkách je tento motor raritou.
Prosinec 24, 200816 r No trvá jí chvilku déle než se rozjede ale pak se to valí celkem slušně stavěl jsem novou dálnici na Prahu a tady jsem jí skusil a rozhoupala se celkem bez problemu na 170 km ale pak už jsem ubral možná by šla ještě víc.Jinak spotřeba se pohybuje na 8,5 litrech. Mno do sekce Fabia určitě napsat můžeš. Je fakt, že do Fabií se montoval o sto šest. V Octavii je to vážně rarita, ale je jich pár vidět sem tam v bazaru. To vyčištění škrtící klapky bys zvládnul i doma. Stačí koupit prej na čištění klapek a u 44Kw je tam myslím dobrý přístup. Ve Feldě se to jen prostříkalo bez demontáže a ani se to nemuselo na VAGu natavovat, ale 1,4 má novější generaci ŘJ Siemens, tak u ní nevím. Hmmm. Tak jezdit se s tím dá. Maximálka bude těch tachometrových 170Km/h. Než se to ale dostane na stovku, tak to chvíli asi trvá. V papírech má zrychlení z 0 na 100 za 18.5s. Ale HTP 40Kw ve Fabce je na tom stejně a přesto s ním jezdí polovina republiky Jen mě zaráží ta spotřeba 8,5l/100??? To je docela dost. To jezdíš hodně město? Nebo ji dáváš trochu za uši? Počítal jsem s průměrem kolem 7 litrů. Upraveno Prosinec 24, 200816 r od TomášT
Prosinec 24, 200816 r Je to 99% zasraná klapka. Já měl 1,4 16v a řešil jsem to. Na servis se vyser. Jestli umíš povolit šroubky na vzduch. filtru tak si to udělej sám. Vyndáš papírovou vložku filtru a už vidíš hrdlo klapky. Když sešlápneš plyn tak uvidíš po okraji černej sajrajt a ten dělá ty problémy. Nastříkej tam čistič na brzdový kotouče a zahejbej klapkou. Pozor na klapku nešahat jen plynem. Nebo někdo podrží plnej plyn a ty vatičkou pěkně utři bordel. Párkrát opakovat a je hotovo. Jinak podrobnej návod a foto je v sekci fabie.
Prosinec 24, 200816 r Tady to nejde, tady klapka nereaguje na přidávání plynu při zaplém zapalování. Leda když se dá v diagnostice v základním nastavení test motoru klapky tak pak ano. Ale nejlepší je jí stejně vyndat a vyčistit na stole a pak udělat základní nastavení /kanál 60/ ve vagu.
Prosinec 24, 200816 r Autor Mno do sekce Fabia určitě napsat můžeš. Je fakt, že do Fabií se montoval o sto šest. V Octavii je to vážně rarita, ale je jich pár vidět sem tam v bazaru. To vyčištění škrtící klapky bys zvládnul i doma. Stačí koupit prej na čištění klapek a u 44Kw je tam myslím dobrý přístup. Ve Feldě se to jen prostříkalo bez demontáže a ani se to nemuselo na VAGu natavovat, ale 1,4 má novější generaci ŘJ Siemens, tak u ní nevím.Hmmm. Tak jezdit se s tím dá. Maximálka bude těch tachometrových 170Km/h. Než se to ale dostane na stovku, tak to chvíli asi trvá. V papírech má zrychlení z 0 na 100 za 18.5s. Ale HTP 40Kw ve Fabce je na tom stejně a přesto s ním jezdí polovina republiky Jen mě zaráží ta spotřeba 8,5l/100??? To je docela dost. To jezdíš hodně město? Nebo ji dáváš trochu za uši? Počítal jsem s průměrem kolem 7 litrů. Jezdím hodně po městě a používám jí jako pracovní k bagru tak hodně v terénuproto asi ta spotřeba
Prosinec 24, 200816 r Autor Je to 99% zasraná klapka. Já měl 1,4 16v a řešil jsem to. Na servis se vyser. Jestli umíš povolit šroubky na vzduch. filtru tak si to udělej sám. Vyndáš papírovou vložku filtru a už vidíš hrdlo klapky. Když sešlápneš plyn tak uvidíš po okraji černej sajrajt a ten dělá ty problémy. Nastříkej tam čistič na brzdový kotouče a zahejbej klapkou. Pozor na klapku nešahat jen plynem. Nebo někdo podrží plnej plyn a ty vatičkou pěkně utři bordel. Párkrát opakovat a je hotovo. Jinak podrobnej návod a foto je v sekci fabie. Díky zítra skusím
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.