Přejít na obsah

LED osvětlení RZtky


superfatty

Doporučené příspěvky

Já to také rezavé nemám a to jsem tam měnil žárovky celkem hodně krát, ale tchán na Fabii II to má rezavé také a nebourané, takže asi možná nějaké místo, kde záleží na dobrém usazení toho těsnění při manipulaci, nebo jestli nebylo měněné zadní sklo a někudy tam nezatýká, protože zrovna u tchána sklo měnily a když jsem ty krytky demontoval, zevnitř bylo normálně mokro!

 

Jinak tyhle LED mám a že by to nějak extra svítilo se mi nezdá, teď plánuju koupi nových LED s CREE chipem, tak uvidíme, mělo by to svítit více do plochy a ne tak bodově,tak až přijdou dám porovnání

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto bolo po nejakom burani ale vsetko vraj urobili v skoda servise nuž ale toto som nečakal po prvej zime ze bude treba asi toho osetrovat viacej tak je to ta vodičova strana takze ta citlivejšia po zime obzvlášť zvyknú vykuknut rôzne opravovane veci so zárukou ... ;-) je mozne ze okno sa menilo takze by stalo skontrolovať osadenie okna ci nepúšťa niekde dovnútra ? Inak v servise mi na to nejako nic nehovorili len ze by to trebalo ošetriť. Mam obavy ze ked zaskrabnem do toho tak sa pod tou farbou objaví hrdze viacej ... Riziko podnikania - teda kúpa jazdenky - clovek nikdy nevie ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes som osadil Led na ŠPZ a musím povedat ze su pekne svietia ale hlásia mi chybu co asi každému s FL len som chcel vediet ci ste jazdili aj tak s tym hlasenim ? za 2 v tom mieste uchytenia sa mi začína zažierať hrdza budem musieť v lete asi nejako ošetriť. Ja len ze ci mate to tak aj vy resp ci ste to nejako riešili tu hrdzu v miestach osvetlenia SPZ ???

Přesně ty jsem měl a za mě je to hnus - fialové světlo, děsná svítivost, každý kdo to viděl mi to potvrdí. Tak buď stejný prodejce prodává pod stejnou fotkou a popisem různé LEDky, nebo nevím, ale ty mé byly fakt hrozné..
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ved prave ze v servise som bol nedavno a spominal som im to. Asi tam budem musiet zajst znova nech si to pozru. Len neviem neviem ci to uhrajem na zaruku kedze auto bolo origo v CR tam sice malo komplet historiu v skoda auto servise ale myslim ze to nebolo poriadne spravene. Mam obavu ze to niekto dohodol ako na rychlo opravu a aby to vyzeralo aby sa to dalo predat , alebo co je horsie ze to bolo spravene ok ale zatekalo dnu po troske a tak toto je vysledok ... Inak je nejaka zaruka na karoseriu u tychto aut ak je vsetko origo servis skoda, ak ano kolko rokov?

 

 

Inak LED spz svieti to vcelku ok zatial neviem je to skor do modra svetla nieco ako 6000k , neskor skusim dat foto ... 

Editováno: , autor: Mathias
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak slubene foto za tmy ... som zvedavy ze co teda vydrzia ... premyslam ze ci skodovka sa nebude chciet vyzut z toho ak im poviem ze by mohli sa lepsie pozriet na to osvelenie a tu hrdzu pod tym ... vyzut by sa mohli tym ze tam boli montovane folie a ze teda vady sposobene pripadnym zatekanim po "neodbornym zasahom - instalaciou folii " zaruku mi nemozu uznat ale sam som zvedavy ako to dopadne ... 

post-9998-0-12929500-1425928951_thumb.jp

post-9998-0-13577500-1425928961_thumb.jp

post-9998-0-07431100-1425928971_thumb.jp

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z instalace fólií? To ať zkusí říct. To by pak měl rezavý každej, navíc ten poprašek vody ti nic ani udělat nemůže, navíc instalace fólií se snad nedělá v poloze zavřeného kufru (v tomto případě by se mohla dostat voda směrem dolů, ale zase tam je ten kus plastu. Pokud by ti to zamítli kvůli fóliím, řekni jim, že si necháš vypracovat soudní posudek na základě kterýho se zjistí příčina, přičemž v případě, že to nebude projevené instalací fólie, tak to zaplatí oni včetně nových dveří..

ikdyž teď si vzpomínám, že záruka na kastlu není soudně vymahatelná :/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám to po 3  letech velmi podobně , rezavé jako prase, osvětlení celé rezavé, okolo rezavé...       osvětlení se kupuje podle VIN, jsou dva rozměry, já koupil po 90 u zdejšího inzerenta (eshop) a těsně vedle, a tak napodruhé jsem šel koupit do škodovky pro ty širší (je to asi o 6mm) ty stály raketu (asi 270).

 

Prikladám foto tej hrdze myslim ze na tej istej strane to mam aj na fabii ľavé zadné osvetlenie ma ten úchyt komplet v hrdzi co stym neviem na leto by som to skúsil vybrúsil a strieknut tam základ a farbu len ci to pomôže auto bolo po nejakých ťukancoch takze co uz 2009 a uz to začína kvitnúť ??? Mam obavu ze ked začnem tak odhalí sa toho viac ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se dnes pustil do těch odporů stejně, jak to má udělaný Jarys (stejné odpory), ale mám verzi Combi a nevím kam ty odpory umístit. Chtěl bych je přidělat pomocí šroubků, takže vyvrtat dvě dírky na každý odpor, ale ať zkouším jak zkouším, moc vhodných ploch tam není. Lepit se mi to moc nechce, aby se mi to časem odlepilo. Navíc při použití šroubků jsem chtěl použít teplovodivou pastu, která rozvede teplo po kufru.

Jinak chybu to nehází, zkusil jsem to propojit na testovačku. Trošku se zahřejí, ale fakt jenom trošku. Masakr rozsvítit světla a žádná chyba :D

Doplněno později::

Nakonec jsem umístil ty odpory na jediné místo, které bylo reálné na vrtání. Jsou to takové dvě packy. Zítra udělám lepší foto, tak to snad půjde vidět. Nevýhodou dveří kombajnu je, že prostor pro umístění je docela osekaný. Provrtat se skrz dveře jsem nechtěl, to je logický a lepení jsem se chtěl vyhnout taktéž. Nevýhodou je, že k odporům povedou relativně dlouhé drátky a samotné místo není "sexy". Z hlediska funkčnosti to však ničemu nevadí, protože odpory stejně nikdo neuvidí. Kdo nechce vrtat, může nalepit, ale zvolený odpor není zrovna lehký a nějak nevěřím, že by se časem (v závislosti na bouchání/zavírání kufru) neodloupnul a nedělal by peklo (mě nebo případně dalšímu majiteli).

Takto jsem vyvrtal otvor, aplikoval teplovodivou pastu a pomocí šroubku a matičky odpor umístil na své místo. Nehrozí tak žádné upadávání, cinkání a nevím co ještě. Do prostoru s odporem se voda nedostane, takže věřím, že nehrozí ani koroze kolem dírek na šroubky.

Dnes jsem řešil propojení pouze na testovačku a hned zítra dopoledne mám domluvenou pájku (nechtělo se mi kvůli 5 minutám práce kupovat).

 

Jsem rád, že toto řešení funguje a věřím, že i dlouho fungovat bude. Není to žádný šajz odpor za 20 korun, tak mu věřím. Kdyby chtěl někdo v okolí Olomouce - Šumperku pomoc, stačí napsat :)

Editováno: , autor: Pawlisko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawlisko:

Hele jsem rád, že ti to pomohlo.. Určitě sem dej fotky, ať je případná inspirace, kam to v kombajnu dát. ;) V Liftbacku bylo místa poměrně hodně, to jsem si až skoro mohl vybírat. :) Tak mě mě jen překvapilo, že u dvěří kombíka to je výrazně komplikovanější, ale jasně... chápu, že to záleží na konstrukci. :)

 

--------------------------

Jinak doplňuji, že jsem teď po delší době užívání shodou okolností musel ještě rozdělat kufr..  Abych u toho zrovna ověřil pracovní teplotu rezistorů, udělal jsem to tak, že po asi z dvouhodinové cestě, jsem nechal běžet motor a nechal zaplé osvětlení SPZ a povrchová teplota cca 38°C (měřeno infra teploměrem), takže max. spokojenost, také jsem provedl po dlouhodobém užívání kontrolu úchytů odporů a vše drží jak má. Jen doplním, že jsem původně nepoužil samojistné matičky, tak jsem je teď radši ještě zakápl barvou, která po zaschnutí zajistí, aby se při nějakých rezonancích dlohodobě třeba nepovolovaly.

 

Nevýhoda těchto 50W rezistorů je jejich velikost (59x29x15,50mm), výhodou je však dlouhá životnost (využívá se asi 1/14 výkonu "3,6W") a také to, že hřejí minimálně (cca 60°C bez chladiče), při montáži na vnitřní část kufru a za pomocí teplovodivé pasty se však účinost odvodu tepla mnohonásobně zvýší (cca 38°C). Teplovodivá pasta navíc mírně lepí a vyplní prostor tak, že nedochází k případným rezonancím a nežádocím zvukovým projevům. Rezistor je odizolován od vnějšího těla obalu, takže s montážina na kostru není problém. Případní nedůvěřivci, co by přece jen chtěli mít rezistor odizolovaný od kostry, mohou použít teplovodivou silikonovou podložku a izolační průchodky, ale tohle je už zbytečně komplikované řešení. ;)

Editováno: , autor: Jarys
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...