svantner3 Vloženo 27. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2008 Mé ex-vozy - Škoda 105 Škoda 120 Škoda Favorit Škoda Forman Silver Line Opel Astra G Caravan 1.6 16V Nyní Škoda Fabia II 1.2 HTP Foto jen Opel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Motaaa Vloženo 27. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2008 (editace) Fabia I 1.9 sdi Fabia II 1.4 16 V mé současné auti Editováno: 27. Prosinec 2008, autor: Motaaa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek Vloženo 27. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2008 ŠKODA 120L PEUGEOT 309 FI 1,2 HTP - viz foto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alespilot Vloženo 27. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2008 Tak mé: -Škoda 1202 - Škoda 120 - Trabant -Škoda Forman 92 -Opel Astra G sedan 1,6 teď Fabia II combi Sport 1,4 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foromen Vloženo 28. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2008 Tak jen pár aut: Š 100 Š 135 Rapid Š 125 GLS Oltcit CLub Felicia 1,4 Fiat 500 Š 120 LS Fiat Stilo 1,4 16V 6 speed Š Roomster 1,2 HTP "CIMBU". Foto předposledních 2 aut, Roomstera znáte. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rejdn Vloženo 28. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2008 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nohab Vloženo 28. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2008 Š 120 Hyundai Getz 1.3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PMA Vloženo 28. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2008 (editace) . Editováno: 29. Květen 2014, autor: PMA 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djpetr Vloženo 28. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2008 Trabant 601combi r.v. 1964 Škoda 105-s LPG r.v.1986 Škoda 120 r.v. 1989 VW Golf II,1.3 r.v.1988 Ford Escort 1.8 16V GHIA,77kw r.v.1995 a současná F II combi r.v.2008 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzik6098 Vloženo 28. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2008 Škoda Fabia junior 1.0 Mpi r.v. 2002 Škoda Fabia Combi 1.2HTP 47 kw r.v. 2005 Škoda Roomster 1.2 HTP r.v. 2006 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 28. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2008 Tak pridám aj ja niečo z mojej motoristickej histórie: 1.) Škoda 120 LS, 1994-1996, zaujímavosť - dovoz z Nemecka 2.) Škoda Forman 135LS, 1996-2001, zaujímavosť - auto bolo pôvodne vyrobené ako predprodukčný kus, nikdy sa nemalo dostať do predaja, no nakoniec sa úspešne podarilo vybaviť prepis na polícii 3.) Škoda Fabia Classic 1.4MPI, 2001-2002 4.) Škoda Fabia Comfort 1.4MPI, 2002-2005, zaujímavosť - prvá Fabia na Slovensku, do ktorej bol domontovaný tempomat 5.) Škoda Fabia Combi Elegance 1.2HTP, 2005-2008 Foto mám len 3-4-5, ostatné by sa možno niekde našli, no mám po ruke len tieto... ŠPZ som odmazal, všetky autá ešte jazdia, 2 z nich dokonca na pôvodných značkách, len presne neviem ktoré z nich - tak som zmazal pre istotu všetky 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomV Vloženo 28. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2008 Nohabe muzes srovnat FII s getzem? kamoska ho ma a do fabie by nesedla pry, podle me nesmysl... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kamil Rákosník Vloženo 29. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2008 tak jako první byla Š120 a poté přišla Fabia I Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David C3 Vloženo 29. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2008 (editace) Hmmm.. moje první saxo 1.5 D. Moje druhé auto C3 Hdi a třetí byla Škoda 1000MB. Jezdím občas Fabka sedan 1.9 Tdi ale hlavně Accentem CRDi 81kw :-) Editováno: 29. Prosinec 2008, autor: Blacky Slib ze si koupis rychle FII, nebo R at sem zapadnes jo? :o) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nohab Vloženo 29. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2008 (editace) Nohabe muzes srovnat FII s getzem? kamoska ho ma a do fabie by nesedla pry, podle me nesmysl... Jak moc se mám rozepisovat? Zaprvé chci říci, že jsem s Getzem byl v zásadě spokojený. Jenže: měl jen 2x airbag a neměl ABS. Což o to, v době pořízení to neměla ve standardu ani Fabia. Důvody, proč výměna za Fábii (původně uvažována FI Combi, nakonec koupena FII krátká), mimo bezpečnosti: -Spotřeba. 1.3 v G jela hezky, ale žrala o litr (spíše 1,5) více, než nyní 1,2 HTP, přičemž jízdní styl v zásadě nezměněn, deficit 12 kW není tak zřetelně znát -chování podvozku. F jede jako po kolejích! A je fuk, jestli na letních 195 či zimních 165, G mel 175 (14"), FII lépe filtruje příčné nerovnosti, G je trochu nejistější -určitá "bytelnost" auta, F je pocitově bytelnější, robusnější a karoserie zdá se při jízdě tužší -posez za volantem. Mám 190 cm, FII: 1*, u G tak 2, ale není to nejhorší. V F subjektivně lepší sedačky a volant -kufr. Ve F sic jen o něco větší, ale je to lepší krabice, je hlubší, lze tedy přepravku dát podélně a 2 na sebe -stěrače. U F II výrazně lepší -místo vzadu. FII výrazně lepší -výhled z vozu - z FII lépe vidím, v G vadilo zpětné zrcátko, měl jsem slepý úhel doprava dopředu, když člověk třeba dojížděl na křižovatku z mírného klesání a křížil kolmo jdoucí cestu po vrstevnici - ovladače, v FII mi přišly o generaci výše -přesnější řazení převodovky (FII o generaci dále) -FII - stažení/vytažení i skla spolujezdce 1 dotykem (el.okna), u G jen u řidiče a jen stažení -v FI(I) takové drobnosti, jako že lze při zamčení a podržení klíče zavřít všechna otevřená okna etc. -ceny servisu a ND. Servis u FII VÝRAZNĚ levnější než u Hyundai. Podotýkám, že využívám pouze autorizované servisy, nejsem ten, kdo mění olej doma na ulici a využívá garážové mechaniky. Cenově výhodnější pořízení zimních kompletů (disk+kol vč.práce, na G 12.600,- a FII 7.800,-). Levnější pojistka (povin.+krádež). Dostupnější doplňky (sítě do kufru, zahrádky atd.), litá kola... podotýkám, že při koupi nového auta hrálo podstatnou skutečnost to,, že se mi prostě FII líbí. Nicméně, bylo porovnáno s tehdy (2007) akčními cenami a provedeními H Getz 1.4, Akcent a i s produkcí Kia, nakonec i tak mi FII přišla více "user friendly" a pocitově lepší, než Ceed či Getz a Akcent. věci, které má Getz lepší - systém sklápění zadních sedadel, lepší repro (měl jsem továrně 6x repro), 1.3 když se jí šlape na krk, tak jede, není tam ale žádné "nakopnutí" v určitých otáčkách, držák 1.5 l lahve na stř.tunelu vzadu, otevírání nádrže z místa řidiče Resumé - Getz byl dobrej, ale znovu bych si ho nekoupil. Tehdy nad FI vyhrál proto, že srovnatelná výbava byla o 65.000,- nižší, dnes bych po zkušenostech spíše volil FI s chudší výbavou. V záruce u G pouze vyměněny vzpěry 5.dveří a 2x žárovka v př.světle. Při prodeji měl G najeto 42.000 km. Jestli tě zajímá něco konkrétně, zeptej se. Sorry ostatním za jistý OT. Majitelům Hyundaiů přeji šťastné km a stále se považuji za příznivce značky Hyundai Hned po Škodě (a i trochu VW) Editováno: 29. Prosinec 2008, autor: Blacky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 29. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2008 (editace) Abychom neoddelovali FII a R (pokud se casem neukaze se je to potreba), tak sem tohle zajimavy vlakno presunul do podsekce "VASE VOZY". Co se me tyka, tak jezdil sem uz spoustou aut, ale vlastnil pred Rumikem pouze jedno. Škoda Forman LX r.v 1994 - posledni auto co melo jeste karburator. Puvodne urcene pro vyvoz nekam k čongum ze kteryho pak seslo, tak je dostali policajti. Muj tata snim najezdil cca 120 000km, pak se vyrazovalo, tak sem ho koupil ja za papirove 8000Kč, preprodejci sem dal 16 000Kč. Protoze byl puvodne urcenej mimo ČR, tak se nedal prihlasit. Takze sem koupil za 20 000Kč schnily fáčko a udelal prestavbu karoserie a vymenu motoru Po roce sem do nej nechal zadelat plyn. Najezdil dalsich 60 000km. Musel vynenit oba predni blatniky a dvere u ridice, protoze puvodni zkorodovaly. Pak me sestrelil kaspar s FI a auto "zlomil". ( pri bouracce sem mel v kufru plnou 60l nadrz plynu, ale nestalo se sni nastesti nic, jen v podlaze uchyty vytrhaly diry). Pojistovna za totalni skodu zaplatila 30kKč a znami kluci ho za 2000Kč na stolici dali dohromady + novy paty dvere. Pravda je, ze levy zadni dvere nedolehaly uplne presne ale bylo to ok. Po dalsim roce sem ho za 29 000Kč jeste prodal. Verim je pokud nenaboural tak dal odvadi svou praci. Nikdy me nenechal ve štichu a odvozil sem snim dva byty. Editováno: 29. Prosinec 2008, autor: Blacky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomV Vloženo 29. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2008 hehe diky, takze spis jen popichuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 30. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2008 (editace) Takze tu su moje autiká .. >>>Skoda 105@120L [rv1985] (motor prerobeny zo 105 na 120) >>>Skoda Favorit 135LS [rv1992] >>>Skoda Fabia Combi Classic Plus HTP [rv2003] >>> Roomster 16V [rv2006] >>> Editováno: 30. Prosinec 2008, autor: LUKY-007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lumirnavrat Vloženo 30. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2008 ( pri bouracce sem mel v kufru plnou 60l nadrz plynu, ale nestalo se sni nastesti nic, jen v podlaze uchyty vytrhaly diry). Tak ted v sobotu byl v autosalonu na prime "test" co udela pozar s autem (testovano na favoritu) a posledni se tykal auta s pohonem na LPG a prave ta nadrz ten pozar prezila bez uhony a vybuchu. Takze se ani nedivim, ze ti pri te bouracce prezila. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djpetr Vloženo 30. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2008 Ano,taky sem na autosalon koukal,jen bych podotk důležitou věc.Montáž LPG provedl odborný servis,kdyby to montoval nějakej laik,tak by první co by vybouchlo,tak by byla ta nádrž.Platí tedy pořekadlo:nejsme tak bohatý,aby sme si mohli kupovat levné věci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 30. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2008 PMA: tak podla mna ty si si pohorsil mal si 1,4 16V 74kW v elegance a teraz mam classic v 1,2. cize nie len motorovy ale aj vybavovy upadok. p.s.: preco si neopravil F I, ci to bolo take ze uz to nemalo cenu ? zda sa mi ze iba plecharina, pripadne servo, zeby aj naprava ? co si vlastne spravil s tym autom a co ta viedlo s takej vybavy aj motora prejst do F II ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 30. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2008 Tak ted v sobotu byl v autosalonu na prime "test" co udela pozar s autem (testovano na favoritu) a posledni se tykal auta s pohonem na LPG a prave ta nadrz ten pozar prezila bez uhony a vybuchu. Takze se ani nedivim, ze ti pri te bouracce prezila. Ano,taky sem na autosalon koukal,jen bych podotk důležitou věc.Montáž LPG provedl odborný servis,kdyby to montoval nějakej laik,tak by první co by vybouchlo,tak by byla ta nádrž.Platí tedy pořekadlo:nejsme tak bohatý,aby sme si mohli kupovat levné věci. JJ ja ten test taky videl. Mel sem to montovany ofiko, takze v pohode, ale clovek ma stejne blbej pocit. Hned se pozaviral oba bezpecnostni ventily a byl oto OK. Legracni bylo, ze me ten chlapek trefil proto, ze koukal do prave, kde stali mestaci a merili rychlost. Po te nehode se jeden policajt hrnul k autu. Kdyz sem rekl, ze mam v aute bombu plnou plynu, tak predvedl paradni sipku do prikopu. hihihhi odvazny policista to byl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PMA Vloženo 30. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2008 PMA: tak podla mna ty si si pohorsil mal si 1,4 16V 74kW v elegance a teraz mam classic v 1,2. cize nie len motorovy ale aj vybavovy upadok.p.s.: preco si neopravil F I, ci to bolo take ze uz to nemalo cenu ? zda sa mi ze iba plecharina, pripadne servo, zeby aj naprava ? co si vlastne spravil s tym autom a co ta viedlo s takej vybavy aj motora prejst do F II ? No pohorsil jsem si, ale byla to totalka, odneslo to: blatnik, srolovanej nosnik, modul serva (fungovalo, ale treba pri prejezdu nerovnosti si to treba samo zatocilo ), hnuta chladicova stena (leva strana zarazena a prava presazena dopredu o cca 3 cm), poloosa plus takovy blbosti jako ze svetlo, mlhovka, naraznik, mlhovka, nefungoval vetrak na chladici, kapota, disk... Oplakaval jsem ji dlouho, byla to moje vina, mel jsem ji neco pres ctvrt roku Auto jsem prodal autosalonu a pojistovna neco vyplatila, takze jsem ani moc netratil. Asi trictvrte roku jsem byl bez auta a premejslel co poridim, no a pak mi nejak padla do oka FII (hlavne jsem chtel skodovku ), tak jsem zasel na autosalon a koupil tuhle, byl to uz vyrobenej vuz (ne skladovka). No a proc tahle vybava a motor? Protoze jsem na nic lepsiho nemel a ceny byli jeste vysoky... Jo mohl jsem si poridit neco ojetyho, ale ja chtel auto od "miminka" No a uz jsem si zvykl a jsem spokojen, s tim, co mam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 31. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2008 PMA: tak to ano to by bola draha oprava skoda jej, ale ked uz nova robi radost to je dobre p.s.: mne sa celkom paci a keby bolo na mne tak hned vymenim za tuto http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...amp;tabNumber=2 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
norton Vloženo 31. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2008 (editace) Jaká jsem vlastnil auta? 1 – Renault 8; r.v. 1964 - bílá 2 – Škoda 1000MB; r.v. 1969 – červená „bordó“ 3 – Škoda 110L; r.v. 1971 – červena „rally“ 4 – Škoda 105L; r.v. 1983 - červená „základní“ 5 – Škoda Felicia GLXi 1,3 50kW BMI r.v. 1996 - tmavě modrá „paříž“ 6 – Škoda Fabia Combi Elegance 1,2 12V r.v. 2003 - modrá „admirál“ 7 - Škoda Roomster Style 1,4 16V r.v. 2007 – zelená „oliva“ Žádné z nich mne nikdy nikde nevypeklo a vždy kamkoli odvezlo. Pravda do "stopětky" šlo pomocí "vázacího drátu, kombinaček a kladiva" opravit "cokoli". :-)) Nostalgicky někdy,když jedu za nějakou "stodvácou" vzpomínám na "bezkatalyzátorovou vůni dálek". :-)) Holt pokrok je pokrok... Editováno: 31. Prosinec 2008, autor: norton Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.