juke.box Vloženo 4. leden 2009 Vloženo 4. leden 2009 S kartonem = nefouká ledový vzduch který projde stejně studeným chladičem na samotný motor a proto se ohřeje dřív a nepadá tolik teplota při deceleraci ( jízdě z kopce se zařazenou rychlostí) Citovat
p2p Vloženo 4. leden 2009 Vloženo 4. leden 2009 To Leny: servis a vymen termostat nad cim premejslis??? :p Citovat
Leny Vloženo 4. leden 2009 Autor Vloženo 4. leden 2009 To Leny: servis a vymen termostat nad cim premejslis??? :p Nad ničím.Jen,že už jsem to v servisu měl a nezměnilo se nic.Věřil jsem,že mi ten termostat opravdu vyměnili. Citovat
Bladik Vloženo 4. leden 2009 Vloženo 4. leden 2009 A dali ti ten vymenenej do ruky? Nebo jsi to mel na zaruku? Oni sou schopni dneska vseho! Citovat
kvaki Vloženo 4. leden 2009 Vloženo 4. leden 2009 To co popisujes je termostatem, neprepina ti mez malym a velkym okruhem. V tuhle chvili pro tebe lepe, protoze ti zustava porad otevreny velky okruh a auto tim neuvaris, ale zase ani nezahrejes to už je problém souhlas Citovat
kvaki Vloženo 4. leden 2009 Vloženo 4. leden 2009 S kartonem = nefouká ledový vzduch který projde stejně studeným chladičem na samotný motor a proto se ohřeje dřív a nepadá tolik teplota při deceleraci ( jízdě z kopce se zařazenou rychlostí) je to tak Citovat
Leny Vloženo 4. leden 2009 Autor Vloženo 4. leden 2009 A dali ti ten vymenenej do ruky? Nebo jsi to mel na zaruku? Oni sou schopni dneska vseho! No,dali,já si vždycky říkal o vyndaný díly,ale jak jsi napsal:Oni jsou schopný všeho.Kdoví co to je za termostat??? Citovat
Bladik Vloženo 4. leden 2009 Vloženo 4. leden 2009 No to je taky pravda, buh vi co ti dali ... ach jo to je dneska svet :feve: Citovat
dasbag Vloženo 5. leden 2009 Vloženo 5. leden 2009 Je nějaký rozdíl když se dá Climatronic na ECON a teplotu HIGH a nebo když na teplotu třeba 26°? Netopí to jiným zprůsobem, nějakým topným tělesem při HIGH a tím pádem to neubírá teplo motoru? A jak to je když se topí přes klimu? Citovat
THORIN Vloženo 5. leden 2009 Vloženo 5. leden 2009 Já když jedu třeba padesát km v jednom tahu a motor mám krásně ohřátý na devadesát a pak přijde kopec dolů třeba 2km, tak než ho sjedu dolů tak je na teploměru asi 60 stupňů. A stačí na to mráz sedm, osm stupňů. Určitě by pomohla nějaká dečka na zakrytí motoru, jinak mám motor ohřátý asi po šesti až sedmi km "citlivé"jízdy. Nedovedu si představit jak se může někomu podařit ohřát motor při jízdě ve velkém městě, třeba při mínus deseti. Myslím si že tam jezdí auta celou zimu s podchlazeným motorem, a nebo je točí s plynem na podlaze studený, aby je trochu ohřály, no a co to dělá s "nafťáky" to asi víme všichni. Citovat
Luke288 Vloženo 5. leden 2009 Vloženo 5. leden 2009 jak moc vadí motoru, když se ohřeje a pak na chvilku teplota sleze na 60-70°C a pak se jede dál třeba do kopce? ted na horách se mi to párkrát stalo, ale žil jsem v tom, že to zas tak nevadí. jinak já mám po Praze motor ohřátej pomalu dřív jak mimo Prahu. v zácpě se ohřeje vcelku rychle Citovat
lubinob Vloženo 5. leden 2009 Vloženo 5. leden 2009 Na skúšku som dal kartón pred chladič, tiež som to pozoroval pri jazde dolu kopcom a keď som zostal stáť a motor išiel na voľnobeh tak tiež teplota klesala... dolu kopcom to teraz drží normálne 90 stupňov stále a na mieste to trochu chladne aj tak, sklesne max na 70 a predtým to bolo za 10 min na 50... Citovat
Leny Vloženo 5. leden 2009 Autor Vloženo 5. leden 2009 jak moc vadí motoru, když se ohřeje a pak na chvilku teplota sleze na 60-70°C a pak se jede dál třeba do kopce? ted na horách se mi to párkrát stalo, ale žil jsem v tom, že to zas tak nevadí. jinak já mám po Praze motor ohřátej pomalu dřív jak mimo Prahu. v zácpě se ohřeje vcelku rychle Podle mě to nevadí vůbec.Jak už je jednou ohřátej na provoz.teplotu tak už je mu fajn.Je až neuvěřitelný kolik hodin(i v mrazu)zůstane po příjezdu teplej.Teda ne podle teploměru,ten spadne za chvíli,ale na dotyk. Citovat
wrccko Vloženo 6. leden 2009 Vloženo 6. leden 2009 na hlavnej stránke je odkaz na internetový obchod tak som ho prelistoval a pozerám http://shop.obautodily.cz/index.php?main_p...roducts_id=3914 Citovat
Romariooo Vloženo 6. leden 2009 Vloženo 6. leden 2009 Ráno když vyjíždím ze studené garáži tak mě trvá 7km abych ten motor ohřál na 70 stupnu ale když jedu do města couračky tak se mi to výš nedostane.Auto ale dokáže dobře vytopit i při těch 70 stupních. Citovat
melman Vloženo 6. leden 2009 Vloženo 6. leden 2009 Mě by zajímalo za jak dlouho se ohřejí na 90 benzínové Oct. Citovat
Bladik Vloženo 6. leden 2009 Vloženo 6. leden 2009 pri rychle jizde do 2-3km pri lehke noze a jezdeni z kopce tak 7km Citovat
lubinob Vloženo 6. leden 2009 Vloženo 6. leden 2009 na hlavnej stránke je odkaz na internetový obchod tak som ho prelistoval a pozerám http://shop.obautodily.cz/index.php?main_p...roducts_id=3914 to bolo spomínané na predchádzajúcej stránke a za tie peniaze??? Skôr by som zakryl spodné mriežky v nárazníku, cez tie prúdi viac vzduchu priamo cez chladiče a na motor, ten kartón čo som skúšal tak bol odspodu približne zarovno nárazníkom a teda zakrýval skoro celý chladič, a na zohriatie po meste na 90 stupňov stačilo max 5km... Citovat
czert@ Vloženo 7. leden 2009 Vloženo 7. leden 2009 2.0FSI ohřeju v dnešních -8 na 90C za cca. 7 km jízdou po městě (asi za 10 minut) Citovat
wrccko Vloženo 7. leden 2009 Vloženo 7. leden 2009 to bolo spomínané na predchádzajúcej stránke a za tie peniaze???Skôr by som zakryl spodné mriežky v nárazníku, cez tie prúdi viac vzduchu priamo cez chladiče a na motor, ten kartón čo som skúšal tak bol odspodu približne zarovno nárazníkom a teda zakrýval skoro celý chladič, a na zohriatie po meste na 90 stupňov stačilo max 5km... aha tak to som si nevšimol, ale ako tu písal myslím karlos aby sa vám namočený kartón nezapchal do chladiča Citovat
p2p Vloženo 7. leden 2009 Vloženo 7. leden 2009 To Bladik: Ale ty to mas ale v garazi ne??? :p :p Citovat
lubinob Vloženo 7. leden 2009 Vloženo 7. leden 2009 aha tak to som si nevšimol, ale ako tu písal myslím karlos aby sa vám namočený kartón nezapchal do chladiča Mám ho dvojmo, celú rozloženú krabicu som tam strčil tak nehrozí... a jak som včera pozeral, tak ani nie je spredu mokrá Citovat
Leny Vloženo 7. leden 2009 Autor Vloženo 7. leden 2009 Ráno když vyjíždím ze studené garáži tak mě trvá 7km abych ten motor ohřál na 70 stupnu ale když jedu do města couračky tak se mi to výš nedostane.Auto ale dokáže dobře vytopit i při těch 70 stupních. Ona i ta garáž udělá svý,i když není vytápěná.To,že to topí je i když není ohřátej motor je normální,je tam prej nějaká elek.spirála,která topí bez ohledu na teplotu vody. Citovat
Bladik Vloženo 7. leden 2009 Vloženo 7. leden 2009 To Bladik: Ale ty to mas ale v garazi ne??? :p :p nn nemam, zatim teda ne, baracek jeste neni hotovy, ale uz se to rysuje Citovat
kvaki Vloženo 8. leden 2009 Vloženo 8. leden 2009 dá se tam dát místo toho kartonu ,třeba koženka nebo náka umělohmotná deska Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.