Leden 4, 200916 r S kartonem = nefouká ledový vzduch který projde stejně studeným chladičem na samotný motor a proto se ohřeje dřív a nepadá tolik teplota při deceleraci ( jízdě z kopce se zařazenou rychlostí)
Leden 4, 200916 r Autor To Leny: servis a vymen termostat nad cim premejslis??? :p Nad ničím.Jen,že už jsem to v servisu měl a nezměnilo se nic.Věřil jsem,že mi ten termostat opravdu vyměnili.
Leden 4, 200916 r A dali ti ten vymenenej do ruky? Nebo jsi to mel na zaruku? Oni sou schopni dneska vseho!
Leden 4, 200916 r To co popisujes je termostatem, neprepina ti mez malym a velkym okruhem. V tuhle chvili pro tebe lepe, protoze ti zustava porad otevreny velky okruh a auto tim neuvaris, ale zase ani nezahrejes to už je problém souhlas
Leden 4, 200916 r S kartonem = nefouká ledový vzduch který projde stejně studeným chladičem na samotný motor a proto se ohřeje dřív a nepadá tolik teplota při deceleraci ( jízdě z kopce se zařazenou rychlostí) je to tak
Leden 4, 200916 r Autor A dali ti ten vymenenej do ruky? Nebo jsi to mel na zaruku? Oni sou schopni dneska vseho! No,dali,já si vždycky říkal o vyndaný díly,ale jak jsi napsal:Oni jsou schopný všeho.Kdoví co to je za termostat???
Leden 5, 200916 r Je nějaký rozdíl když se dá Climatronic na ECON a teplotu HIGH a nebo když na teplotu třeba 26°? Netopí to jiným zprůsobem, nějakým topným tělesem při HIGH a tím pádem to neubírá teplo motoru? A jak to je když se topí přes klimu?
Leden 5, 200916 r Já když jedu třeba padesát km v jednom tahu a motor mám krásně ohřátý na devadesát a pak přijde kopec dolů třeba 2km, tak než ho sjedu dolů tak je na teploměru asi 60 stupňů. A stačí na to mráz sedm, osm stupňů. Určitě by pomohla nějaká dečka na zakrytí motoru, jinak mám motor ohřátý asi po šesti až sedmi km "citlivé"jízdy. Nedovedu si představit jak se může někomu podařit ohřát motor při jízdě ve velkém městě, třeba při mínus deseti. Myslím si že tam jezdí auta celou zimu s podchlazeným motorem, a nebo je točí s plynem na podlaze studený, aby je trochu ohřály, no a co to dělá s "nafťáky" to asi víme všichni.
Leden 5, 200916 r jak moc vadí motoru, když se ohřeje a pak na chvilku teplota sleze na 60-70°C a pak se jede dál třeba do kopce? ted na horách se mi to párkrát stalo, ale žil jsem v tom, že to zas tak nevadí. jinak já mám po Praze motor ohřátej pomalu dřív jak mimo Prahu. v zácpě se ohřeje vcelku rychle
Leden 5, 200916 r Na skúšku som dal kartón pred chladič, tiež som to pozoroval pri jazde dolu kopcom a keď som zostal stáť a motor išiel na voľnobeh tak tiež teplota klesala... dolu kopcom to teraz drží normálne 90 stupňov stále a na mieste to trochu chladne aj tak, sklesne max na 70 a predtým to bolo za 10 min na 50...
Leden 5, 200916 r Autor jak moc vadí motoru, když se ohřeje a pak na chvilku teplota sleze na 60-70°C a pak se jede dál třeba do kopce? ted na horách se mi to párkrát stalo, ale žil jsem v tom, že to zas tak nevadí. jinak já mám po Praze motor ohřátej pomalu dřív jak mimo Prahu. v zácpě se ohřeje vcelku rychle Podle mě to nevadí vůbec.Jak už je jednou ohřátej na provoz.teplotu tak už je mu fajn.Je až neuvěřitelný kolik hodin(i v mrazu)zůstane po příjezdu teplej.Teda ne podle teploměru,ten spadne za chvíli,ale na dotyk.
Leden 6, 200916 r na hlavnej stránke je odkaz na internetový obchod tak som ho prelistoval a pozerám http://shop.obautodily.cz/index.php?main_p...roducts_id=3914
Leden 6, 200916 r Ráno když vyjíždím ze studené garáži tak mě trvá 7km abych ten motor ohřál na 70 stupnu ale když jedu do města couračky tak se mi to výš nedostane.Auto ale dokáže dobře vytopit i při těch 70 stupních.
Leden 6, 200916 r na hlavnej stránke je odkaz na internetový obchod tak som ho prelistoval a pozerám http://shop.obautodily.cz/index.php?main_p...roducts_id=3914 to bolo spomínané na predchádzajúcej stránke a za tie peniaze??? Skôr by som zakryl spodné mriežky v nárazníku, cez tie prúdi viac vzduchu priamo cez chladiče a na motor, ten kartón čo som skúšal tak bol odspodu približne zarovno nárazníkom a teda zakrýval skoro celý chladič, a na zohriatie po meste na 90 stupňov stačilo max 5km...
Leden 7, 200916 r to bolo spomínané na predchádzajúcej stránke a za tie peniaze???Skôr by som zakryl spodné mriežky v nárazníku, cez tie prúdi viac vzduchu priamo cez chladiče a na motor, ten kartón čo som skúšal tak bol odspodu približne zarovno nárazníkom a teda zakrýval skoro celý chladič, a na zohriatie po meste na 90 stupňov stačilo max 5km... aha tak to som si nevšimol, ale ako tu písal myslím karlos aby sa vám namočený kartón nezapchal do chladiča
Leden 7, 200916 r aha tak to som si nevšimol, ale ako tu písal myslím karlos aby sa vám namočený kartón nezapchal do chladiča Mám ho dvojmo, celú rozloženú krabicu som tam strčil tak nehrozí... a jak som včera pozeral, tak ani nie je spredu mokrá
Leden 7, 200916 r Autor Ráno když vyjíždím ze studené garáži tak mě trvá 7km abych ten motor ohřál na 70 stupnu ale když jedu do města couračky tak se mi to výš nedostane.Auto ale dokáže dobře vytopit i při těch 70 stupních. Ona i ta garáž udělá svý,i když není vytápěná.To,že to topí je i když není ohřátej motor je normální,je tam prej nějaká elek.spirála,která topí bez ohledu na teplotu vody.
Leden 7, 200916 r To Bladik: Ale ty to mas ale v garazi ne??? :p :p nn nemam, zatim teda ne, baracek jeste neni hotovy, ale uz se to rysuje
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.