Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

S kartonem = nefouká ledový vzduch který projde stejně studeným chladičem na samotný motor a proto se ohřeje dřív a nepadá tolik teplota při deceleraci ( jízdě z kopce se zařazenou rychlostí)

Vloženo
To Leny: servis a vymen termostat nad cim premejslis??? :p :p

Nad ničím.Jen,že už jsem to v servisu měl a nezměnilo se nic.Věřil jsem,že mi ten termostat opravdu vyměnili.

Vloženo
To co popisujes je termostatem, neprepina ti mez malym a velkym okruhem. V tuhle chvili pro tebe lepe, protoze ti zustava porad otevreny velky okruh a auto tim neuvaris, ale zase ani nezahrejes :aggressive:

to už je problém souhlas :kuk:

Vloženo
S kartonem = nefouká ledový vzduch který projde stejně studeným chladičem na samotný motor a proto se ohřeje dřív a nepadá tolik teplota při deceleraci ( jízdě z kopce se zařazenou rychlostí)

je to lol tak

Vloženo
A dali ti ten vymenenej do ruky? Nebo jsi to mel na zaruku? Oni sou schopni dneska vseho!

No,dali,já si vždycky říkal o vyndaný díly,ale jak jsi napsal:Oni jsou schopný všeho.Kdoví co to je za termostat??? :p

Vloženo

Je nějaký rozdíl když se dá Climatronic na ECON a teplotu HIGH a nebo když na teplotu třeba 26°? Netopí to jiným zprůsobem, nějakým topným tělesem při HIGH a tím pádem to neubírá teplo motoru? A jak to je když se topí přes klimu?

Vloženo

Já když jedu třeba padesát km v jednom tahu a motor mám krásně ohřátý na devadesát a pak přijde kopec dolů třeba 2km, tak než ho sjedu dolů tak je na teploměru asi 60 stupňů. A stačí na to mráz sedm, osm stupňů. Určitě by pomohla nějaká dečka na zakrytí motoru, jinak mám motor ohřátý asi po šesti až sedmi km "citlivé"jízdy. Nedovedu si představit jak se může někomu podařit ohřát motor při jízdě ve velkém městě, třeba při mínus deseti. Myslím si že tam jezdí auta celou zimu s podchlazeným motorem, a nebo je točí s plynem na podlaze studený, aby je trochu ohřály, no a co to dělá s "nafťáky" to asi víme všichni.

Vloženo

jak moc vadí motoru, když se ohřeje a pak na chvilku teplota sleze na 60-70°C a pak se jede dál třeba do kopce? ted na horách se mi to párkrát stalo, ale žil jsem v tom, že to zas tak nevadí. jinak já mám po Praze motor ohřátej pomalu dřív jak mimo Prahu. v zácpě se ohřeje vcelku rychle

Vloženo

Na skúšku som dal kartón pred chladič, tiež som to pozoroval pri jazde dolu kopcom a keď som zostal stáť a motor išiel na voľnobeh tak tiež teplota klesala...

dolu kopcom to teraz drží normálne 90 stupňov stále a na mieste to trochu chladne aj tak, sklesne max na 70 a predtým to bolo za 10 min na 50... :feve:

Vloženo
jak moc vadí motoru, když se ohřeje a pak na chvilku teplota sleze na 60-70°C a pak se jede dál třeba do kopce? ted na horách se mi to párkrát stalo, ale žil jsem v tom, že to zas tak nevadí. jinak já mám po Praze motor ohřátej pomalu dřív jak mimo Prahu. v zácpě se ohřeje vcelku rychle

Podle mě to nevadí vůbec.Jak už je jednou ohřátej na provoz.teplotu tak už je mu fajn.Je až neuvěřitelný kolik hodin(i v mrazu)zůstane po příjezdu teplej.Teda ne podle teploměru,ten spadne za chvíli,ale na dotyk.

Vloženo

Ráno když vyjíždím ze studené garáži tak mě trvá 7km abych ten motor ohřál na 70 stupnu ale když jedu do města couračky tak se mi to výš nedostane.Auto ale dokáže dobře vytopit i při těch 70 stupních.

Vloženo
na hlavnej stránke je odkaz na internetový obchod tak som ho prelistoval a pozerám :smich:http://shop.obautodily.cz/index.php?main_p...roducts_id=3914

to bolo spomínané na predchádzajúcej stránke a za tie peniaze???

Skôr by som zakryl spodné mriežky v nárazníku, cez tie prúdi viac vzduchu priamo cez chladiče a na motor, ten kartón čo som skúšal tak bol odspodu približne zarovno nárazníkom a teda zakrýval skoro celý chladič, a na zohriatie po meste na 90 stupňov stačilo max 5km... ;)

Vloženo
to bolo spomínané na predchádzajúcej stránke a za tie peniaze???

Skôr by som zakryl spodné mriežky v nárazníku, cez tie prúdi viac vzduchu priamo cez chladiče a na motor, ten kartón čo som skúšal tak bol odspodu približne zarovno nárazníkom a teda zakrýval skoro celý chladič, a na zohriatie po meste na 90 stupňov stačilo max 5km... ;)

aha tak to som si nevšimol, ale ako tu písal myslím karlos aby sa vám namočený kartón nezapchal do chladiča :help::aggressive:

Vloženo
aha tak to som si nevšimol, ale ako tu písal myslím karlos aby sa vám namočený kartón nezapchal do chladiča :help::aggressive:

Mám ho dvojmo, celú rozloženú krabicu som tam strčil tak nehrozí... a jak som včera pozeral, tak ani nie je spredu mokrá ;)

Vloženo
Ráno když vyjíždím ze studené garáži tak mě trvá 7km abych ten motor ohřál na 70 stupnu ale když jedu do města couračky tak se mi to výš nedostane.Auto ale dokáže dobře vytopit i při těch 70 stupních.

Ona i ta garáž udělá svý,i když není vytápěná.To,že to topí je i když není ohřátej motor je normální,je tam prej nějaká elek.spirála,která topí bez ohledu na teplotu vody.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...