ViperCZ Vloženo 14. leden 2009 Sdílet Vloženo 14. leden 2009 Rad bych upozornil uzivatele 12htp, ze brzdy sou neco na cem se v zadnem pripade nesetri a nedivim se ze chce servis menit, protoze ja osobne bych si to na svedomi nevzal neupozornit zakaznika a po sleze nevymenit dojebany brzdy na jeho aute. Mej si okna na klicku, fabii junior s motorem 1,0, ale brzdy ve spickovym stavu, protoze jen tak se vyhnes problemum... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpavlik Vloženo 14. leden 2009 Sdílet Vloženo 14. leden 2009 (editace) Menil jsem kotouce pri 85kkm. Desky uz bylo KO (3mm), kotouce zacali po tour de france pri brzdeni lehce dupat, tak proto jsem je menil. Jinak by jeste urcie 20 kkm vydrzely. Predchozi majitel najel asi 78kkm, 100% bez vymeny. Ted mam desky s cidlem, tak jsem zvedavej, kdy se objevi info o opotrebeni. Zadni bubny jsem mel dole kvuli vymene loziska, brzdy temer bez opotrebeni. Na felde jsem desky + kotouce menil asi kolem 100kkm PS: jinak spravna pripominka, brzdy musi byt vzdy ve 100% stavu Editováno: 14. leden 2009, autor: mpavlik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kissj Vloženo 16. Únor 2009 Sdílet Vloženo 16. Únor 2009 Mám naj. 99 tis. km všetko origo a ešte asi na 20 tis km su dobré dostičky. Kontrolujem ich pravidelne prí prehadzovaní zimných a letných pneumatík. Málo pravdepodobné že niekto po 60 tis. km zjazdí brzdy ten musí byť totální antivodič. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViperCZ Vloženo 16. Únor 2009 Sdílet Vloženo 16. Únor 2009 No ale uvedom si kdo kde jezdi (mesto/dalky) a s jakym a jak nalozenym autem. Samozrejme jde i o jizdni styl a priznavam ze si obcas sportovni jizdu dopreju, ale nedela mi problem koupit nove kotouce/desky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jardaro Vloženo 16. Únor 2009 Sdílet Vloženo 16. Únor 2009 Pánové Vaše diskude byla opravdu zábavná. Můj poznatek:prošlo mě rukama moc kotoučů /to je hodně/v důchdu je bezplatně orovnávám kamarádům. Někdo je opotřebuje za 35 tisíc a někdo za 10 let .Je to na stylu jízdy ale hlavně na kvalitě výrobce /jaká várka/ I drahý kotouč nevydrží když řidič dlouhý kopec jede za traktorem a stále přibržduje-až jej rozpálí do červena a dole zastaví a drží nohu na brzdě /pak kotouč hází třeba i 0,2MM. Pakho orovnám na 00mm a on to udělá znova Moje metoda 1x srovnat i rýhy nové destičky a podruhé to vyhodit. I pro důchodce to není drahé --jsou to přeci brzdy.Málo který servis si dneska dovolí tvrdit co není pravda /mimo elektriky/tomu rozumí málo kde. Jsem tu úplně nový a starý ale forum je moc užitečný a pěkný .administrátorům hodně zdaru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Strojvůdce Vloženo 24. Únor 2009 Sdílet Vloženo 24. Únor 2009 Docela mě baví příspěvky, že 12htp nemá šetřit na brzdách. Lidi čtěte pořádně. Tady nikdo na brzdách šetřit nechce. Jen se ptal, jak ověřit tvrzení servisu o potřebě výměny. To je docela normální. Přijde mi taky zbytečný měnit kotouče v půli životnosti, když jim nic není, jen proto, že si servis řekl o kšeft. Já servisu nevěřím ani nos mezi očima. Samo, že kdo se o svý auto nezajímá a jen ho používá, tak tím nic nezkazí a má po starostech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
777 Vloženo 24. Únor 2009 Sdílet Vloženo 24. Únor 2009 Mám naj. 99 tis. km všetko origo a ešte asi na 20 tis km su dobré dostičky. Kontrolujem ich pravidelne prí prehadzovaní zimných a letných pneumatík. Málo pravdepodobné že niekto po 60 tis. km zjazdí brzdy ten musí byť totální antivodič. Možné to je. Měnil jsem destičky při 60 tis. km a nepřipadám si jako totální antiřidič. Záleží jestli jezdíš dálnice nebo město, roviny nebo kopečky, na kvalitě materiálu atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 24. Únor 2009 Sdílet Vloženo 24. Únor 2009 na to aby som zistil ci mam v poriadku kotuce a dosticky nepotrebujem skodovacky servis, na to mi staci posuvne meradlo a mierky. dosticky neriesim som strojar a viem co je cca 2mm, oko vidi oko nie je pica cca 105tkm dosticky uz menene a kotuce povodne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 24. Únor 2009 Sdílet Vloženo 24. Únor 2009 na to aby som zistil ci mam v poriadku kotuce a dosticky nepotrebujem skodovacky servis, na to mi staci posuvne meradlo a mierky. dosticky neriesim som strojar a viem co je cca 2mm, oko vidi oko nie je pica cca 105tkm dosticky uz menene a kotuce povodne. Houmer: rozsekl jsi to , nevím nad čím tu ještě kdo debatuje - min. tlouš´tka je jasně danná v každym katalogu u konkrétníh typu a značky brzd, každý si to může snadno najít a změřit;) A hádat se kdy je čas na výměnu je zbytečný - každej jezdíme jináč a taky máme různý značky brzd, nehledě na-tom, kdo jakou "chytil" várku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ado1973 Vloženo 19. Březen 2009 Sdílet Vloženo 19. Březen 2009 Mam problem, po vymene brzdovych platniciek za nove mi auto brzdi, resp velmi zle. Ked som pozeral na technika co to vymienal tak len vymenil kus za kus , stare za nove, Musim na bzdu dolsova dupat aby som zabrzdil. Poradte ci sa to casom upravi, resp je mozne dat brzdy na fabii opacne? ktore by mohlo sposobit tieto problemy?? Mam koli tomu menit aj kotuce?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mytrix Vloženo 19. Březen 2009 Sdílet Vloženo 19. Březen 2009 je to vlastnost.. musis par km najezdit aby se desticka prizpusobila.. doporucuji se jt projet a proste parkrat prudce pribrzdit.. melo by se to srovnat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 19. Březen 2009 Sdílet Vloženo 19. Březen 2009 adol1973: jak píše mytrix, chce to ty destičky "zajet" - párkrát je probrzdit Jináč není pravidlem měnit kotouče zároveň s destičkama - záleží jakou mají tloušťku, změř si je a porovnej: záleží jakou máš motorizaci, ale u průměr [mm]: 256 tloušťka brzdového kotouče [mm]: 22...minimální tloušťka [mm]: 19!! (motorizace 1,2 - 1,9TDI) u RSky a 2.0MPi průměr [mm]: 288..tloušťka brzdového kotouče [mm]: 25..minimální tloušťka [mm]: 22!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViperCZ Vloženo 20. Březen 2009 Sdílet Vloženo 20. Březen 2009 akorat sem cetl ze pri zajizdeni brzd by si nemel nikdy brzdit tak prudce, aby se aktivovalo ABS takze probrzdit beznym brzdenim. Ja si zajedu vzdy na hodinku na letiste a tam si jezdim a brzdim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kadett Vloženo 20. Březen 2009 Sdílet Vloženo 20. Březen 2009 podobnej problem taky budu o vykendu řešit,aby si to sedlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 20. Březen 2009 Sdílet Vloženo 20. Březen 2009 podobnej problem taky budu o vykendu řešit,aby si to sedlo stačí jezdit normálně s dostatečným a bezpečným odstupem a vlastně není co řešit - po pár km si to "sedne" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 20. Březen 2009 Sdílet Vloženo 20. Březen 2009 ABS na autě máš proto, aby se aktivovalo - prostě brzdi tak, jak chceš, a když budeš v krizovce, dupni na pedál a vis na něm, ABS si s tím poradí a ty máš plnou řiditelnost vozu. Proto se ABS podle EU už pár let dává do nových aut. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 20. Březen 2009 Sdílet Vloženo 20. Březen 2009 ABS nebrzdi tak jak chceš - brzdí přerušovaně, aby se "nekously" kola a nešly do smyku Asi reaguješ na ViperaCZ, ale ten to myslel tak, že se nemá na nové brzdy hnedka "dupat" ale brzdit s citem - to se potom ABSko nesepne (necítíš klepání brzdového pedálu do nohy) Jináč máš pravdu, že se ABSko dneska dává snad do všech aut. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 20. Březen 2009 Sdílet Vloženo 20. Březen 2009 kibi : podle mě je jedno, jestli u nových brzd ABS sepne nebo ne... P.S.: Na nové brzdy dupu - musí se co nejdříve přizpůsobit (destička - kotouč) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 20. Březen 2009 Sdílet Vloženo 20. Březen 2009 v podstatě to jedno je, ale každopádně kdyby se sepínalo už při jemnym sešlápnutí pedálu, tak bys byl asi pěkně nasranej Jako je jasný, že když je potřeba nemá prostě se na brzd dupne, ale když to není třeba proč je "trápit". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek09 Vloženo 17. Duben 2009 Sdílet Vloženo 17. Duben 2009 Už asi týden mi auto vydává nový zvuk. Při menších rychlostech když brzdím a následně přestanu brzdit (parkování nebo odbočování - asi jen tehdy to slyším), tak při tom povolení pedálu se ozve "písknutí" není to přímo pískot, ale podobný zvuk slýchávám skoro u všech Felicií co kolem jezdí - taky při povolení brzd. Je to velká závada nebo si toho nemám vůbec všímat? Ani nevím, jestli jde ten zvuk zepředu nebo zezadu? Co to tam vždycky pískne? Mám 1.2 47kW Elegance 2006 mám ALU orig. kola a předek i bubny jsou už dost zrezlé ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 17. Duben 2009 Sdílet Vloženo 17. Duben 2009 kolik máš najeto a jakým stylem jezdíš (jestli jak dobytek brzda plyn, nebo běžnou plynulou jízdou )? PS: prozatím si zkus brzdy vyčistit (hlavně hrany kotoučů od rzy) a odmastit (přípravek na odmaštění brzd) a když už budeš mít sundaný přední kola, tak si je i přeměř: kotouč min. 19mm (nový 22mm) a destičky uvidíš jestli jsou vybržděný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek09 Vloženo 17. Duben 2009 Sdílet Vloženo 17. Duben 2009 kolik máš najeto a jakým stylem jezdíš (jestli jak dobytek brzda plyn, nebo běžnou plynulou jízdou )? PS: prozatím si zkus brzdy vyčistit (hlavně hrany kotoučů od rzy) a odmastit (přípravek na odmaštění brzd) a když už budeš mít sundaný přední kola, tak si je i přeměř: kotouč min. 19mm (nový 22mm) a destičky uvidíš jestli jsou vybržděný Auto mám od října 2008 (nejsem 1. majitel) a celkem má teď najeto něco málo přes 53 000 km. Jezdím spíše stylem normální rozjezd, plynulá jízda a většinou využívám brždění motorem až pak brzdy a to s citem, žádné "dup" na brzdu. Jak s tím jezdil předchozí majitel to nevím. Nevím, jestli to s tím souvisí, ale teď ka podlední 2 týdny když zaparkuju na parkovišti, tak většinou zatáhnu i ruční brzdu a mám i construct. Auto vždy stojí max. 4 dny. A co to na těch brzdách vždycky pískne i u těch Felicií po uvolnění pedálu??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 17. Duben 2009 Sdílet Vloženo 17. Duben 2009 Tak to máš najeto prd, to by kotouče ani desky bejt neměly První bych je zkusil vyčistit jak jsem psal, hlavně ty hrany od rzy - jestli ti auto sem tam stojí několik dní tak jí tam bude požehnaně....a jestli se to nezlepší, nech to skontrolovat někomu kdo autu rozumí popř ať se ti s tim projede nějakej servisák - s brzdama se nezahrává. Co jsem jezdil s Felckou, tk nic nepískalo, ale to byla služební a denně v provozu PS: vydrž co ti napíšou i jiní, ale ai nic moc rozdílnýho odemne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek09 Vloženo 17. Duben 2009 Sdílet Vloženo 17. Duben 2009 Tak to máš najeto prd, to by kotouče ani desky bejt neměly První bych je zkusil vyčistit jak jsem psal, hlavně ty hrany od rzy - jestli ti auto sem tam stojí několik dní tak jí tam bude požehnaně....a jestli se to nezlepší, nech to skontrolovat někomu kdo autu rozumí popř ať se ti s tim projede nějakej servisák - s brzdama se nezahrává. Co jsem jezdil s Felckou, tk nic nepískalo, ale to byla služební a denně v provozu PS: vydrž co ti napíšou i jiní, ale ai nic moc rozdílnýho odemne OK, díky za rady. Jsem trpělivý, počkám na další rady. Brzdí mi to normálně až na ruční brzdu - tu musím i v mírném kopci zatáhnout pořádně a když z auta vystupuju tak to v bubnech nějak "skřípe" (když se nakloní auto trochu do strany při vystupování) když jdu do auta (druhý den) tak už nic neslyším?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 17. Duben 2009 Sdílet Vloženo 17. Duben 2009 nemáš za co....u tý ručky stačí nechat "dotáhnout" lanko, je to pod středovým panelem a skřípaní je normál to dělá snad každá fába Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.