Publikováno Prosinec 31, 200816 r zdravím vsechny, mám octávii Tdi 81kw a mám problém se studenými starty převážně za mrazu. při teplotě kolem 8stupnů start je ještě dobý,žhavení svítí cca 3sec. problém však nastává jak teplota jde pod bod mrazu. to žhavení svítí cca kolem 25sec. ,skoušel jsem žhavit i dvakrát, žhavičky mám nový, žhaví krásně,předstřik tak v normě, start však trvá asi 30sec a připadá mi spíš jak když startuje liazka. chytá nejprve jeden pak dva a nakonec se proberou všechny válce,ásleduje ohromnej modrej kouř. už nevím co dál zjištovat tak mi prosím někdo skuste poradit co by to mohlo být dál. přemýšlel jsem už i nad tím jestli to náhodou nemohou být i vstřiky. předem díky za názory.
Prosinec 31, 200816 r Tak ja mám octaviu 1.9 SDI a taky mám tento problém pod bodem mrazu težko štartuje.....žhavenie je v pohode nech je teplotá aká chce tak mi žhavý ani nie 5 sec. ale ked má nažhavené a štartujem tak nemá silu naštartovat a to tam tankujem ten alpin diesel....neviem čim to može byt ale myslím si že to može byt baterkou že namá dost sili aby roztočila motor...da sa povedat že je zamrznutá baterka...bud ju dat skontrolovat a poriadne nabit alebo skúsit naist baterku ktorá je odolnejšia mrazom Upraveno Prosinec 31, 200816 r od 69Tomino
Prosinec 31, 200816 r Tak ja mám octaviu 1.9 SDI a taky mám tento problém pod bodem mrazu težko štartuje.....žhavenie je v pohode nech je teplotá aká chce tak mi žhavý ani nie 5 sec. ale ked má nažhavené a štartujem tak nemá silu naštartovat a to tam tankujem ten alpin diesel....neviem čim to može byt ale myslím si že to može byt baterkou že namá dost sili aby roztočila motor...da sa povedat že je zamrznutá baterka...bud ju dat skontrolovat a poriadne nabit alebo skúsit naist baterku ktorá je odolnejšia mrazom
Prosinec 31, 200816 r Ted jsem, řešil něco podobnýho. Žhaviče nový,ale pod bodem mrazu nic moc. Čidlo klima i pal PC na hodnotě -7°C při napíchnutí na Vag teplota motoru + 2°C = vozidlo nežhaví. Oprava = výměna teplotního čidla,zkreslená hodnota cca o +- 10°C běžná závada........
Prosinec 31, 200816 r Tak ja mám octaviu 1.9 SDI a taky mám tento problém pod bodem mrazu težko štartuje.....žhavenie je v pohode nech je teplotá aká chce tak mi žhavý ani nie 5 sec. ale ked má nažhavené a štartujem tak nemá silu naštartovat a to tam tankujem ten alpin diesel....neviem čim to može byt ale myslím si že to može byt baterkou že namá dost sili aby roztočila motor...da sa povedat že je zamrznutá baterka...bud ju dat skontrolovat a poriadne nabit alebo skúsit naist baterku ktorá je odolnejšia mrazom Nepises kolko mas kilometrou??? jak mas staru baterku??? O baterku sa treba obcas aj postarat doliat destilku + nabit na nabijacke u DIESLU HLAVNE. NA SDI IDE 70AH BATERKA. :) :)
Prosinec 31, 200816 r Ted jsem, řešil něco podobnýho. Žhaviče nový,ale pod bodem mrazu nic moc. Čidlo klima i pal PC na hodnotě -7°C při napíchnutí na Vag teplota motoru + 2°C = vozidlo nežhaví. Oprava = výměna teplotního čidla,zkreslená hodnota cca o +- 10°C běžná závada........ Ahoj, muzes me prosite rici , krete teplotni cidlo mas na mysli? A kde je umistene? Chozee
Prosinec 31, 200816 r Mám na mysli čidlo teploty motoru,je zdvojené,jeden signál jde na ručičku budíku,druhý signál jde do řj motoru a na základě toho dál jednotka žhaví,či nikoliv + z toho bere asi i potřebnou délku žhavení. Čidlo je trochu schované,když sundáš plastový kryt motoru (je to lepší) tak na pravé straně motoru vedou hadice z chladiče do hliníkového nálitku a jsou tam tři žhaviče.Čidlo je schované na tom nálitku jakoby zespoda . Nic na něm nezkontrlouješ,bud to ráno za mrazu napíchni na vag a zkontroluj v měřených hodnotách ůdaj o teplotě motoru,nebo ho rovnou vyměň,stojí cca 3 - 4 stovky. Jsou dva typy,s kulatou a hranatou zásuvkou,je potřeba rozpojit konektor a zkontrlovat jaký typ zásuvky máš a podle toho koupit čidlo.
Leden 1, 200916 r Skus dat dole konektor zo zhavica a zapni zapalovanie a odskusaj trebars so ziarovkou ci tam ide stava pri mrazoch. Lebo ked svieti kontrolka to neznamena ze zhavi. Ked rele nezapne tak nezhavi. Mam to odskusane,hlavne ked su teploty okolo 5 stupnov tak prestava zhavenie,len blikne kontrolka....Alebo aj vag-om je kontrola zhavenia,kontrolky,rele...Ja som tymto presiel ked zacali zimy...Takze nove zhavice,ktore ani jeden nesiel,nova baterka,lebo stara padala az na 8 voltov pri startovani,nedrzala uz dobre stavu... proste starina.
Leden 1, 200916 r Mam ten isty problem, hlavne ked tocim, tak naprv okolo 100 otacok, potom, znova startujem, potom skoci na 300 ot, potom znova necham tocit, potom okolo 500 a tak az kym nenaskoci. a to vsetko za 2-3 min, a to mate vidiet, kolko bieleho dymu ide za mnou. ked je motor teply, tak ani pol otacky a motor naskoci. chcem sa opytat, ake tesniace kruzky vymenit, urcite mi pada nafta. ako zmeriam baterku pri starte? kde najdem konektor na zhavickach, aj ten by som premeral. urcite mam c haji aj starter, lebo piska ako pistalka, ked atocim motor. diky
Leden 1, 200916 r Autor jen k tomu čidlu. je to dobrá rada,určitě si to skusim přejít ale tak mě taky napadá,když by to náhodou bylo tim že je -7 venku a motor má dle čidla třeba 5,tak by žhavení jen vlastně mělo bliknout a tím auto nežhaví, m´ě ale přitom žhaví dlouze. asi 20sec a stejně potom nenaskočí,dnes to chytlo až tak po 3Osec trápení. ještě skusim ale přeměřit zda je dobrej přivod k žhavicím.
Leden 1, 200916 r Mam ten isty problem, hlavne ked tocim, tak naprv okolo 100 otacok, potom, znova startujem, potom skoci na 300 ot, potom znova necham tocit, potom okolo 500 a tak az kym nenaskoci. a to vsetko za 2-3 min, a to mate vidiet, kolko bieleho dymu ide za mnou. ked je motor teply, tak ani pol otacky a motor naskoci. chcem sa opytat, ake tesniace kruzky vymenit, urcite mi pada nafta. ako zmeriam baterku pri starte? kde najdem konektor na zhavickach, aj ten by som premeral. urcite mam c haji aj starter, lebo piska ako pistalka, ked atocim motor. diky Mas zle ZHAVICE!!! Vyber ich von a skontroluj ako zhavia.
Leden 1, 200916 r Autor po dnešním hledání sem zjistil že k žhavičkám se nedostává vůbec žádné napětí, setkal se s tim někdo? relé při testu akčních členů cvaká.je nějaká pojistka pro žhavičky?
Leden 1, 200916 r po dnešním hledání sem zjistil že k žhavičkám se nedostává vůbec žádné napětí, setkal se s tim někdo? relé při testu akčních členů cvaká.je nějaká pojistka pro žhavičky? Pozri poistky co mas na BATERKE+ POISTKY CO MAS V INTERIERI L.S. Upraveno Leden 1, 200916 r od PROCHY603
Leden 1, 200916 r Jak už jsem zde psal,pokud Ti kecá čidlo teploty Chl kapaliny,žhavit to nebude!!!!!! Sice to je hezké ten návod tady,ale jak píše,žhavení řídí řídící jednotka motoru.Je potřeba přečíst hodnotu chl kapaliny přes Vag!!! a zkontrolavat se skutečnou hodnoutou venku příp. na klimatizaci nebo čidle Pal PC. Upraveno Leden 1, 200916 r od juke.box
Leden 1, 200916 r Ten navod som tam dal preto nech si pozrie aj POISTKY NA ZHAVENIE . O par riadkou sa pytal LiborS ci zhavice maju poistky!!!!!
Leden 1, 200916 r A co když čidlo na digi klimě ukazuje to samé co palubák. Je čidlo teploty kapaliny OK? Upraveno Leden 1, 200916 r od ad0da
Leden 1, 200916 r A co když čidlo na digi klimě ukazuje to samé co palubák. Je čidlo teploty kapaliny OK? Tie dve cidla nemaju nic spolocne!!!! CIDLO NA DIGI KLIME SNIMA TEPLOTU VZDUCHU VONKU.a CIDLO TEPLOTY KVAPALINY SNIMA TEPLOTU CHLADIACEJ KVAPALINY. :)
Leden 1, 200916 r Autor tak závada odstraněna. po dlouhém měření a hledání ve schematech jsem zjistil ,že vývody na relé žhavících svíček jsou stále bez napětí. Konkrétně u nohou řidiče matky se šrouby s označením 30a a 87F ,tak sem si pozdeji i všiml že tam je opravdu pojistka (na baterii pravá 50A) která byla přepálená. po výměně za novou startuji na otočení a to je venku -5. :-)doufám že tímto pomohu i třeba někomu dalšímu
Leden 1, 200916 r Autor Tie dve cidla nemaju nic spolocne!!!! CIDLO NA DIGI KLIME SNIMA TEPLOTU VZDUCHU VONKU.a CIDLO TEPLOTY KVAPALINY SNIMA TEPLOTU CHLADIACEJ KVAPALINY. :) prochy603 - jinak děkuji moc za radu. Upraveno Leden 1, 200916 r od LiborS.
Leden 2, 200916 r K tomu cidlu ci je zle alebo nie. AK mu to akoze zhavi cca 20 sekund tak nebude cidlo zle,lebo inak by blikla kontrolka na 2-3 sekundy...Prvotna kontrola zhavicov ci su dobre staci dat dole kabel a ziarovkova skusacka. jeden koniec na + pol baterky,druhy na zhavic,ale nie dlho inak ti prepali kablik. Ked nesvieti ako aj mne tak je jasne ze su v prdeli. Ked svieti tak mozes vybrat a skontrolovat ci zhavi poriadne po celej dlzke,alebo len spicka. Vtedy ho mozes vyhodit.
Leden 2, 200916 r tak závada odstraněna. po dlouhém měření a hledání ve schematech jsem zjistil ,že vývody na relé žhavících svíček jsou stále bez napětí. Konkrétně u nohou řidiče matky se šrouby s označením 30a a 87F ,tak sem si pozdeji i všiml že tam je opravdu pojistka (na baterii pravá 50A) která byla přepálená. po výměně za novou startuji na otočení a to je venku -5. :-)doufám že tímto pomohu i třeba někomu dalšímu Můžete mi někdo poradit, kde jsou chována ty relátka a pojistka pro žhaviče?? Vůbec se mi to nedaří najít. Nebo aspoň nějaká fotka. Díky moc
Leden 2, 200916 r Můžete mi někdo poradit, kde jsou chována ty relátka a pojistka pro žhaviče??Vůbec se mi to nedaří najít. Nebo aspoň nějaká fotka. Díky moc Relatko je schovane pod volantom nad pedalmi. Poistka je v boxe ktory je namontovany na Akumulatore.
Leden 2, 200916 r ahojte a mne sa da s tym nieco robit??? pisal som asi 16 prispevkov vyssie. Dakujem. lebo uz fakt neviem, co mam robit.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.