Fire Vloženo 1. leden 2009 Sdílet Vloženo 1. leden 2009 Ahoj, hledal jsem hledal, ale nenašel přesně co jsem hledal a tak zakládám téma, sice jsem tento problém lehce řešil s pár klukama, ale přesto to popíšu ještě jednou Mám oktavii r.v.2001 TDi PD a teď v zimě mám problém s ohřátím motoru a udržením jeho teploty na 90ti stupních. Auto ohřeju až třeba za 15 - 20 km, což je fakt docela dost, dřív při podobných teplotách to bylo cca po 8 - 10 ti km určitě. Teplota leze velmi pomalu nahoru a když už se dostane třeba na cca 70stupňu, pak zničehonic se vrátí na 50 jak studený motor...pak se to opakuje třeba ještě jednou, s tím že teplota pak stoupá rychleji... když už dosáhnu onu vysněnou devadesátku tak není vyhráno - stačí lehký kopeček dolů ( kde plyn jen lehtám ) a teplota jde dolů, třeba jen o kousek, ale sleze... to jest můj problém popsán ve zkratce... ... na VAGU jsem nebyl - nejdřív příští týden .... Chci se zeptat, co vše to může dělat a jak zjistím co to přesně je... co kluci říkali tak může propouštět termostat, a pak čidla teploty - tady jsem nepochytil o jaké čidla jde,a hlavně kde se nacházejí ...děkuji moc za rady... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 1. leden 2009 Sdílet Vloženo 1. leden 2009 Dle mě jasnej termostat. A jak si přišel na ty teploty když si to ještě neměl na vagu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fire Vloženo 1. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 1. leden 2009 jak na teploty, koukám na budík , já vím. tp je orientační ale aspoň vidím jak to lítá nahorů a dolů ... kolik stojí termostat prosím a jak je to s montáží ? jinak díky ti KaJe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 1. leden 2009 Sdílet Vloženo 1. leden 2009 K těm teplotám si dovolím jen napsat ještě to, že třeba ta čárka uprostřed, což se uvádí jako 90°, tak to je ve skutečnosti teplota někde kolem 70° až 105°, je to dělané pro to, aby ta rafika prostě nelítala jako třeba na felicii. Jaký má klepocáck termostat nevím, ale myslím, že obyč, nic složitého - http://www.autodilykrc.cz/eshop/skoda/octa...16&pocet=36 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fire Vloženo 1. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 1. leden 2009 tak me navod poslal RTG61, jen kde vypustit tu chladici kapalinu ? jak je "15" ctka a dolni hadice ??? Vypustak.doc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fire Vloženo 1. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 1. leden 2009 vypustak je u patnactky ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esař Vloženo 1. leden 2009 Sdílet Vloženo 1. leden 2009 Jo to by měl byt vypouštěcí ventil, teda aspoň u mé 81 kW to tak je.Ale nejraddši bych předdtím zajel na tu diagnostiku.Taky mě lítala teplota a bylo to čidlem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fire Vloženo 1. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 1. leden 2009 jj, bude to asi vypusťák teda :-) .... ale to budu muset kurňa sundat zespoda ten kryt, já mam pro jistotu plechovej kurňa Jinak na diagnostice mi to bude psát co ? jaká čidla můžou být ještě v háji ? ( kolik stojí, kde ho najdu ) .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esař Vloženo 1. leden 2009 Sdílet Vloženo 1. leden 2009 Myslím čidlo teploty chladící kapaliny,už se tady o tom psalo,má dva okruhy,jeden pro řj motoru a jeden pro budíky. Tak myslím ten okruh pro budíky. Jestli chceš tak bych se ti mohl podívat VAGem jestli tam nějaká závada není. Jo jinak ten dekl sundat musíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 2. leden 2009 Sdílet Vloženo 2. leden 2009 (editace) Firere, jak jsem ti psal do SZ - přijde mi to spíš na problém s termostatem. Editováno: 2. leden 2009, autor: lukash Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fire Vloženo 2. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 2. leden 2009 který případně koupit termostat : AUTO KELLY nabízí : termostat FEBI 342,- a WAHLER 368,- jsou to šunky čínský ???? A co origo ??? ale kdo ví, kdo vyrábí tento... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 3. leden 2009 Sdílet Vloženo 3. leden 2009 Koukal jsem do ELITU a nabízejí Vernet resp. Facet - značky neznám, ale mám pocit že tu byl příspěvek ohledně koupě a byl s tím spokojen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
montas Vloženo 3. leden 2009 Sdílet Vloženo 3. leden 2009 Já jsem koupil termostat na Fábii taky v auto kelly za 650,- kč. po namontování ve značk. servisu ještě horší něž původní pokažený. Takže jsem musel nakonec koupit origo za 1250,- a ten z autokelly jsem reklamoval. Vrátili mi peníze a teď se s nimi hádám o zaplacení opakované montáže cca 900,- kč. Takže já osobně doporučuji origo. Jinak držím palce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fire Vloženo 3. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 3. leden 2009 jenže otázkou je, kdo ten origo opravdu vyrobí, to že to máš pak v obalu škoda je druhá věc....ale o tom asi jiný téma no Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 3. leden 2009 Sdílet Vloženo 3. leden 2009 bez vagu se to tezko urci,vypoustak je na 15ce a vypustis to i z vrchu,rukou se tam dostanes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fire Vloženo 3. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 3. leden 2009 ale vypustim to do řiti :-) leda na to nasadit nějakou hadičku at to upustím do kádě :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 kdyz uz to budes delat tak vymen napln,samozrejme na to muzes dat hadicku a pres noc to odpustit nebo hrknes v dilne na zem a pak to vytres Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neználek Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 Tak dne jsem skutečně zjistil že mám v haji termostat ,teplota na budíku skoro se to ani nehlo a hadice od chladiče teplá tak že se ohřívá voda komplet a né jen motor tak zítra to musím sehnat a vymněnit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fire Vloženo 4. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 4. leden 2009 kdyz uz to budes delat tak vymen napln,samozrejme na to muzes dat hadicku a pres noc to odpustit nebo hrknes v dilne na zem a pak to vytres Na to prdím, mám ji do mínus 4Oceti :-) Tak dne jsem skutečně zjistil že mám v haji termostat ,teplota na budíku skoro se to ani nehlo a hadice od chladiče teplá tak že se ohřívá voda komplet a né jen motor tak zítra to musím sehnat a vymněnit Tak nafoť výměnu, a jinak jakej budeš dávat ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fire Vloženo 4. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 4. leden 2009 VAG řekl jasně: řídící jednotka budíci: 01039 snímač teploty chladící kapaliny (G2) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 Tak dne jsem skutečně zjistil že mám v haji termostat ,teplota na budíku skoro se to ani nehlo a hadice od chladiče teplá tak že se ohřívá voda komplet a né jen motor tak zítra to musím sehnat a vymněnit Zdravím, co máš za motor? na TDi je totiž termostat na vratném potrubí do motoru, tj. hadice do chladiče se ohřívá !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neználek Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 Ano máš pravdu ale pokud je termostat uzavřen tak nedojde k cirkulaci chladící směsi a tím pádem pokud se termostat neotevře tak hadice by mněla být studená. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 Tak dne jsem skutečně zjistil že mám v haji termostat ,teplota na budíku skoro se to ani nehlo a hadice od chladiče teplá tak že se ohřívá voda komplet a né jen motor tak zítra to musím sehnat a vymněnit Neznalku ja ti to ale rikal pro poslednim lazeni SW a diagnostikovani ze mas nizkou teplotu.... Jses na to vykaslal coooooooooooo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neználek Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 Zdenku tenkrá to ještě nebylo tak nutné ale teď už ano už je to nutné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sandwwich Vloženo 5. leden 2009 Sdílet Vloženo 5. leden 2009 nebol by niekto ochotny spravit log s teplotami na porovnanie? Zaujimal by ma benzin a idealne 1,8T. Zda sa ze mi otvara skor termostat tak pri 70*C tu je moj LOG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.