Publikováno Leden 4, 200916 r Dobry den chci se zeptat jestli nekdo z vas nema zkusenost s : natocim motor a po par vterinach zacne sebou hazet jak kdyby nesel na vsechny,ale kdyz seslapnu spojku tak to hned prejde,nebo staci pridat trochu otacky.Predem diky za rady
Leden 4, 200916 r Kolik máš najeto? něco mi říká že se asi loučí setrvák. Každopádně bych zkusil diagnostiku jestli nebude uložená nějaká vada a v kanelá 13 se podívat na odchylky vstřikovačů.
Leden 4, 200916 r Autor mam najeto 144 tisic,a vis jaky maji byt hodnoty?ale asi aby byly tak nejak stejny co,predem diky
Leden 5, 200916 r Kolik máš najeto? něco mi říká že se asi loučí setrvák.Každopádně bych zkusil diagnostiku jestli nebude uložená nějaká vada a v kanelá 13 se podívat na odchylky vstřikovačů. pokud ma poctivych 144.tis tak je to strasne brzo na setrvak
Červen 12, 200916 r Mám naprosto stejný poznatek O1 96KW motor ASZ cca 160tkm ale spojku z toho klidně mužeme vyloučit mám dělanou komplet novou+setrvák před cca 30tkm takže tím to není. a hlavně je to tak že ten nepravidelný volnoběh se projeví jen občas a jakmile se dotkneš plynu motor okamžitě reaguje tak jak má(vytáčí se naprosto pravidelně a rychle ) to samý po zařazení a sešlapnutí plynu na všechny rychlosti naprosto pravidelný zátah bez jakéhokoliv zaškubnutí...musí to souviset s volnoběhem nikoli převodovka,setrvák apod...
Srpen 10, 200916 r Mam to same , mimochdem setrvak mi odesel asi pri 100 000km, mam ho vymeneny za jednoduchy , ale ted po case nejak po nastartovani klepe motor , az skube celym autem, jinak reaguje hned na pridani plynu , vse ok jen to cukani je divne, jako na 3 valce, je to proste neprijemne a cekate co zas se posere, co prijde.......mam 66kw.... Upraveno Srpen 10, 200916 r od Enjoy
Únor 5, 20205 r Ahoj vím, že je nejspíš pozdě na odpověď, je to spíše pro další lidi. Tyhle vibrace při volnoběhu mi teď dělal motor na SI 1.9TDi PD 96kw. Na volnoběh spíše se zahřátým motorem mi tak vibroval, že to házelo snad s celým autem. Při lehkém přidání plynu se vše ustálilo a motor měl standardní průběh. Bylo to těsněním na vštřicích. 2 ze 4 těsnění bylo už dost špatné. Oprava 250,- jedno těsnění + práce
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.