Přejít na obsah

Práce ve Škodovce?


kyraso

Doporučené příspěvky

Ja tomu take moc neveril, ale dal mi padne dukazy za rok 2008 vyplatnici ... dela si sam dane ... takze to tak je, ale jak rikam zasobuje dost firem a to ne jen fabiema social edition, ale dodava hodne OII v Eleganci a SII pohybujicich se s cenou kolem mega, takze to pak provize skacou jedna radost. Ne ze by prodejci meli stabilni plat jeden mesic je to horsi a pak dalsi se zase zadari, zalezi take na tom kdy firmam konci ucetni rok a kdy muzou utracet... to ho z vetsi casti zivi. A hlavne uz ma i stalou klientelu mezi fyzickyma osobama, kteri se mu vraceji a hlavne za jeho pristup take dale doporucuji ... v autoprodeji dela uz od 93-ho. ... coz je podle me solidni praxe :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já také ne....v této době ani omylem.......Prodejna na Jarově v době kdy měsíčně prodávala v průměru 80ks OI(nepočítaje FI) což už je sakra pár let zpátky,tak prodejce se tam pohyboval mešíčně 22.000 strop a to už se musel kurva otáčet...Dnes co vim od známého z Jarova,tak prodejci nepřelezou 17.000(a to už musej mít lepší měsíc) a na dílně se běžný mechanici pohybujou do 16.000 a mistři(co je ten můj známej) má do 21.000kč čistá ruka....a to už musí mít taky dobrej měsíc.......

Zrovna nedavno mi volal jestli bych neměl u sebe pro něj místo,že by šel hned a z radostí ke mně jezdit a i klidně ze svym autem na svůj živnosták abych s nim neměl žádný starosti...Řikal že už tam toho má plný zuby,že jim práce jde měsíc co měsíc dolu a že už ho to nebaví se tam jen koukat jak jsou všichni nasraný a choděj z hrůzou do práce protože nikdo neví co bude......jen od Října už tam propustily přes 25lidi(jen celkově na všech dílnách)......Jeho sice se to zrovna moc netýká,on je tam jeden s těch co jsou tam nejdíl z nejvíce zkušenostma,takže on by šel až tak mezi posledními,ale i tak řikal že už má toho plný zuby,že už ho to vůbec nebaví.....A to můžou být ještě rádi v takový Škodovce,náš společnej známej dělá v Autecu BMW a ty tam jsou úplně v hajzlu,řikal že jak se tam dělávalo na dvě směny,tak to už je dávno minulostí,že to tam spadlo za poslední rok na polovinu lidí na dílně a po 16h už tam nechávaj jen jednoho človíčka,jako takovou pohotovost kdyby se něco naskytlo....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

I kdyz maji cca 16tisic....tak relativne sedi v teple a meji veget....nekteri nemaji ani tech 16tisic a musi makat od vecera do rana...kazdy prodejce ma sluzebni auto ke svemu uzivani a nemusi platit udrzbu jen benzin a umi to vsichni moc krasne rozepsat...takze tak spatne na tom zase nejsou..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj vsem,ze se napojim do vasí konverzace,jen jsem se hlasil na post prodejce do skodovky v praze,moje prítelkine dela u spolecnosti ktera ma od skodovky vsechny sluzebaky uz tak osum let,mel jsem napad ze bych to tam taky zkusil uz tam ma spousta znamich,neni to zadnej problem se tam dostat,ale nejlepsi misto je tam delat mechanikana co oni chteji min 5 let praxi,kamarad tam dela tak caa 6let,samozrejme ma oktu.vzdy kdyz se mu neco rozbije tak si to tam vymeni za nove a nikdo nic nepozna a nejen sobe,vzdy se to nejak razem nekde ztrati........Dalsi dobrej job je delat ridiče,kdy jezdis do firem a vyzvedavas jim auta na servisy,prijedes vyzvednes a pak vratis maj za to caa 19000 cistýho....... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ted to asi díky tomu vsem ve skodovce nejspise nepujde,takovou nabídku jsem mel caa pred čtyřmi mesici kdy jeste nebyla v tomhle stavu co je ted,ale kbyby se neco zmenilo tak to aem hned hodim.....na mista řidicu je to ale pravdepodobnejsi nez na prodejce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ani omylem nemá každej prodejce služební auto....to fakt ani náhodou.....služebáky maj jen a pouze šéfové určit.oddělení....takže tam má služebáka tak ředitel prodeje......prodejci jsou moc malý ryby,ty si jezděj za vlastní!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prodejci rozhodne sluzebaky nemaj na to zapomente, maximalne jsou si schopni sehnat za velice slusne penize auto pro sebe, ale sluzebni tak maximalne kdyz jedou oni nekam sluzebne...tot vse....rozhodne ne na soukr. ucely

Co se tyka toho platu pisu co jsem videl a je to prumer za minuly rok, rikal sice ze ke konci roku to bylo horsi, ale ze i tak to neni spatne. Jak rikam s nim si sjednat schuzku byl docela problem, mel vetsinou plno na tyden dopredu, jak je to ted to fakt nevim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja se teda bavim o prodejci aut, ktery sedi na show roomu a stara se o prichozi klientelu a take o svoji standardni klientelu, ktera se k nemu rada vraci. Jo dnesni doba je na auta tezka, yl jsem sluzebne v Mlade Boleslavy a kazdy patek to tam stoji a je tam neskutecne prazdno a klidno a probihaji upgrady stroju a servis...jet o fakt smutne kdyz to tam clovek vidi stat a nic se nedeje :feve: Bohuzel asi se z toho jen tak nevybrusli z te krize :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechci malovat čerta na zeď, ale podle poslední prognozy asi nepřežije pár automobilek v Evropě tuto krizi, která se rýsuje minimálně i na příští rok. A taky je názor že tyto krize se budou častěji a v ještě větší síle opakovat. Takže doporučuji se radši vyhnout zaměstnání okolo aut.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nerad odbíhám od původního tématu,ale tato krize se nedá srovnávat s předcházejícíma. Svět je nyní velice globalizovaný a třeba nyní se zachraňují banky již po druhé během čtyř měsíců a to často ty samé. Tímto se dělá problém do budoucna. Dříve se nechalo co bylo nekonurenceschopné zbankrotovat a co bylo silné to přežilo a v budoucnu posílilo. Nyní se vše zachraňuje a jako bumerang se to vrátí ještě silněji. Třeba záchrana GM. Tam poskytnuté peníze padnou na nároky odborářů a na vývoj nezbude. Takže zase se bude opakovat žebrání o podporu, i když nevyrábí nic perspektivního. Zajímavé je že Japnoské a Korejské fabriky v USA nemají takový problém. Takže chybnou záchranou politikou téměř všude se zadělává na problém v budoucnosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No krize vznikla proto, ze Americani byli trotli a pujcovali si na kde co a pak to bankam nesplaceli, proto sli banky do kytek a proto se banky zachranuji tak jak se zachranuji, bohuzel jak se mluvilo o te globalizaci tak to neodnesli jen Amici ale vsichni, takze pokud se Americani vzpamatujou bude se to zase vracet do starych koleji, ale aspon si uz budou Amici davat pozor a s tim samozrejme i ostatni staty, ktere vidi kam muze vest pujcovani komukoliv. Nic jinyho to neni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajímavé je že Japnoské a Korejské fabriky v USA nemají takový problém.

Toyota je po 30ti letech poprvé ve ztrátě...

já vidim potenciální problém v těch odborech. oni si sice hrajou na to, jak pomáhaj zaměstnanců, a jak se jim nelíbí 4denní pracovní týden a že budou požadovat to to a to, ale to pak bude muset dopadnout jako s GM, která dostala injekci a když ne, tak to ty kokoti přepísknou a škodovka to třeba zabalí. to by mě zajímalo, jak by pak takovej Štěch čuměl...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...