Romariooo Vloženo 18. leden 2009 Sdílet Vloženo 18. leden 2009 Bladik: nezlob se ale nevěřím tomu že má 25-30 čistého. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 18. leden 2009 Sdílet Vloženo 18. leden 2009 Ja tomu take moc neveril, ale dal mi padne dukazy za rok 2008 vyplatnici ... dela si sam dane ... takze to tak je, ale jak rikam zasobuje dost firem a to ne jen fabiema social edition, ale dodava hodne OII v Eleganci a SII pohybujicich se s cenou kolem mega, takze to pak provize skacou jedna radost. Ne ze by prodejci meli stabilni plat jeden mesic je to horsi a pak dalsi se zase zadari, zalezi take na tom kdy firmam konci ucetni rok a kdy muzou utracet... to ho z vetsi casti zivi. A hlavne uz ma i stalou klientelu mezi fyzickyma osobama, kteri se mu vraceji a hlavne za jeho pristup take dale doporucuji ... v autoprodeji dela uz od 93-ho. ... coz je podle me solidni praxe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 18. leden 2009 Sdílet Vloženo 18. leden 2009 Já také ne....v této době ani omylem.......Prodejna na Jarově v době kdy měsíčně prodávala v průměru 80ks OI(nepočítaje FI) což už je sakra pár let zpátky,tak prodejce se tam pohyboval mešíčně 22.000 strop a to už se musel kurva otáčet...Dnes co vim od známého z Jarova,tak prodejci nepřelezou 17.000(a to už musej mít lepší měsíc) a na dílně se běžný mechanici pohybujou do 16.000 a mistři(co je ten můj známej) má do 21.000kč čistá ruka....a to už musí mít taky dobrej měsíc....... Zrovna nedavno mi volal jestli bych neměl u sebe pro něj místo,že by šel hned a z radostí ke mně jezdit a i klidně ze svym autem na svůj živnosták abych s nim neměl žádný starosti...Řikal že už tam toho má plný zuby,že jim práce jde měsíc co měsíc dolu a že už ho to nebaví se tam jen koukat jak jsou všichni nasraný a choděj z hrůzou do práce protože nikdo neví co bude......jen od Října už tam propustily přes 25lidi(jen celkově na všech dílnách)......Jeho sice se to zrovna moc netýká,on je tam jeden s těch co jsou tam nejdíl z nejvíce zkušenostma,takže on by šel až tak mezi posledními,ale i tak řikal že už má toho plný zuby,že už ho to vůbec nebaví.....A to můžou být ještě rádi v takový Škodovce,náš společnej známej dělá v Autecu BMW a ty tam jsou úplně v hajzlu,řikal že jak se tam dělávalo na dvě směny,tak to už je dávno minulostí,že to tam spadlo za poslední rok na polovinu lidí na dílně a po 16h už tam nechávaj jen jednoho človíčka,jako takovou pohotovost kdyby se něco naskytlo.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PMA Vloženo 18. leden 2009 Sdílet Vloženo 18. leden 2009 Uff, to jsem si myslel, ze maj vic... I sam mam teda vic jak oni, ale kdyby meli kseft, tak bych rad delal prodejce... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidek.c Vloženo 19. leden 2009 Sdílet Vloženo 19. leden 2009 I kdyz maji cca 16tisic....tak relativne sedi v teple a meji veget....nekteri nemaji ani tech 16tisic a musi makat od vecera do rana...kazdy prodejce ma sluzebni auto ke svemu uzivani a nemusi platit udrzbu jen benzin a umi to vsichni moc krasne rozepsat...takze tak spatne na tom zase nejsou.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
votas83 Vloženo 19. leden 2009 Sdílet Vloženo 19. leden 2009 ahoj vsem,ze se napojim do vasí konverzace,jen jsem se hlasil na post prodejce do skodovky v praze,moje prítelkine dela u spolecnosti ktera ma od skodovky vsechny sluzebaky uz tak osum let,mel jsem napad ze bych to tam taky zkusil uz tam ma spousta znamich,neni to zadnej problem se tam dostat,ale nejlepsi misto je tam delat mechanikana co oni chteji min 5 let praxi,kamarad tam dela tak caa 6let,samozrejme ma oktu.vzdy kdyz se mu neco rozbije tak si to tam vymeni za nove a nikdo nic nepozna a nejen sobe,vzdy se to nejak razem nekde ztrati........Dalsi dobrej job je delat ridiče,kdy jezdis do firem a vyzvedavas jim auta na servisy,prijedes vyzvednes a pak vratis maj za to caa 19000 cistýho....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kyraso Vloženo 19. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 19. leden 2009 A někdo tu práci náhodou nenabízí? _ivotopis_bez_osob.__daj_...rtf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
votas83 Vloženo 19. leden 2009 Sdílet Vloženo 19. leden 2009 Ted to asi díky tomu vsem ve skodovce nejspise nepujde,takovou nabídku jsem mel caa pred čtyřmi mesici kdy jeste nebyla v tomhle stavu co je ted,ale kbyby se neco zmenilo tak to aem hned hodim.....na mista řidicu je to ale pravdepodobnejsi nez na prodejce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kyraso Vloženo 19. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 19. leden 2009 Btw. kdo by měl na Olomoucku nabídku práce, tak ať se pochlubí...Nejevím zájem o manuální práci Děkuji za pochopení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
superfatty Vloženo 19. leden 2009 Sdílet Vloženo 19. leden 2009 se mi líbí takový ty pozice "Specialista analýzy potenciálu" v oblasti lidských zdrojů. by mě zajímala náplň práce takovej člověk dělá uplný kuloví a bere za to děsnej balík... a tváří se jako mistři světa.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 19. leden 2009 Sdílet Vloženo 19. leden 2009 Ani omylem nemá každej prodejce služební auto....to fakt ani náhodou.....služebáky maj jen a pouze šéfové určit.oddělení....takže tam má služebáka tak ředitel prodeje......prodejci jsou moc malý ryby,ty si jezděj za vlastní!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 19. leden 2009 Sdílet Vloženo 19. leden 2009 Prodejci rozhodne sluzebaky nemaj na to zapomente, maximalne jsou si schopni sehnat za velice slusne penize auto pro sebe, ale sluzebni tak maximalne kdyz jedou oni nekam sluzebne...tot vse....rozhodne ne na soukr. ucely Co se tyka toho platu pisu co jsem videl a je to prumer za minuly rok, rikal sice ze ke konci roku to bylo horsi, ale ze i tak to neni spatne. Jak rikam s nim si sjednat schuzku byl docela problem, mel vetsinou plno na tyden dopredu, jak je to ted to fakt nevim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 19. leden 2009 Sdílet Vloženo 19. leden 2009 hlavně jestli všichni píšete o stejných pozicích Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 19. leden 2009 Sdílet Vloženo 19. leden 2009 Pokud to dobře chápu tak se bavíme o prodejcich osobních automobilu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 19. leden 2009 Sdílet Vloženo 19. leden 2009 ano, ale třeba v Porsche ČB jsou takový ty kluci, to běhaj po salonu a když se na něco koukáš, tak přiběhnou a pak dycky nějakej úsekovej vedoucí (nebo nevim jak to napsat), kterej určitě nepřiběhne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 19. leden 2009 Sdílet Vloženo 19. leden 2009 dobře jsi to popsal,Luke. je fakt že v dnešní době takové zaměstnání je problém když se ty auta moc neprodávaji.Ale asi to je přechodná doba.Snad! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 19. leden 2009 Sdílet Vloženo 19. leden 2009 Ja se teda bavim o prodejci aut, ktery sedi na show roomu a stara se o prichozi klientelu a take o svoji standardni klientelu, ktera se k nemu rada vraci. Jo dnesni doba je na auta tezka, yl jsem sluzebne v Mlade Boleslavy a kazdy patek to tam stoji a je tam neskutecne prazdno a klidno a probihaji upgrady stroju a servis...jet o fakt smutne kdyz to tam clovek vidi stat a nic se nedeje Bohuzel asi se z toho jen tak nevybrusli z te krize Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 19. leden 2009 Sdílet Vloženo 19. leden 2009 dobře, ale je tam vedoucí ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 20. leden 2009 Sdílet Vloženo 20. leden 2009 No nevim na jake pozici je co se tyka vedeni, ale porad sedi na showroomu a prodava auta, jestli je vedouci prodeje to nevim, ale asi se ho zeptam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 20. leden 2009 Sdílet Vloženo 20. leden 2009 Nechci malovat čerta na zeď, ale podle poslední prognozy asi nepřežije pár automobilek v Evropě tuto krizi, která se rýsuje minimálně i na příští rok. A taky je názor že tyto krize se budou častěji a v ještě větší síle opakovat. Takže doporučuji se radši vyhnout zaměstnání okolo aut. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 20. leden 2009 Sdílet Vloženo 20. leden 2009 neviděl bych to tak černě. je to normální průběh, takových krizí už proběhlo víc a vždycky se to rozpumpuje. a jestli to nepřežije pár evropských automobilek, tak to určitě nebude žádná, kvůli který bych byl smutnej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 20. leden 2009 Sdílet Vloženo 20. leden 2009 Nerad odbíhám od původního tématu,ale tato krize se nedá srovnávat s předcházejícíma. Svět je nyní velice globalizovaný a třeba nyní se zachraňují banky již po druhé během čtyř měsíců a to často ty samé. Tímto se dělá problém do budoucna. Dříve se nechalo co bylo nekonurenceschopné zbankrotovat a co bylo silné to přežilo a v budoucnu posílilo. Nyní se vše zachraňuje a jako bumerang se to vrátí ještě silněji. Třeba záchrana GM. Tam poskytnuté peníze padnou na nároky odborářů a na vývoj nezbude. Takže zase se bude opakovat žebrání o podporu, i když nevyrábí nic perspektivního. Zajímavé je že Japnoské a Korejské fabriky v USA nemají takový problém. Takže chybnou záchranou politikou téměř všude se zadělává na problém v budoucnosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 20. leden 2009 Sdílet Vloženo 20. leden 2009 No krize vznikla proto, ze Americani byli trotli a pujcovali si na kde co a pak to bankam nesplaceli, proto sli banky do kytek a proto se banky zachranuji tak jak se zachranuji, bohuzel jak se mluvilo o te globalizaci tak to neodnesli jen Amici ale vsichni, takze pokud se Americani vzpamatujou bude se to zase vracet do starych koleji, ale aspon si uz budou Amici davat pozor a s tim samozrejme i ostatni staty, ktere vidi kam muze vest pujcovani komukoliv. Nic jinyho to neni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 20. leden 2009 Sdílet Vloženo 20. leden 2009 Zajímavé je že Japnoské a Korejské fabriky v USA nemají takový problém. Toyota je po 30ti letech poprvé ve ztrátě... já vidim potenciální problém v těch odborech. oni si sice hrajou na to, jak pomáhaj zaměstnanců, a jak se jim nelíbí 4denní pracovní týden a že budou požadovat to to a to, ale to pak bude muset dopadnout jako s GM, která dostala injekci a když ne, tak to ty kokoti přepísknou a škodovka to třeba zabalí. to by mě zajímalo, jak by pak takovej Štěch čuměl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 20. leden 2009 Sdílet Vloženo 20. leden 2009 Stech je magor a byvalej STBak...co od neho chces od takovyho trotla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.