Přejít na obsah

Práce ve Škodovce?


kyraso

Doporučené příspěvky

Ta krize je právě skvělá na tyhle odborové hovada jako je Štěch. Do teď si mohli diktovat svoje scestné podmínky, ale nyní mají po ptácích. Já odbory nesnáším protože v roce 1993 kdy nás propoštěli ze zaměstnání tak odbory si strnuly z tříměsíčního odstupného poplatek na podporu zaměstnanosti a přitom nám vůbec nepomohli. Já bych odbory okamžitě zrušil jsou to paraziti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě třeba v souvislosti s američanama zaráží, že i přesto, že mají "krizi" tak kurs dolaru jde od července pořád nahoru.

Nemůžu se ubránit dojmu, že je to celé řízené.

Nepřijde vám to divné?

Abych nebyl tak OT, tak práce u aut a/nebo pro automobilový průmysl není tak výhodná jak by se mohlo zdát.

IMHO vyrábět něco pro globální koncerny je skoro sebevražda. Cena je tak našponovaná, že se dělá jen aby se dělalo, ale v lepším případě nula od nuly pojde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koruna byla silná z důvodu nákupu spekulikativním kapitálem a úrokovou mírou v té době. Ti co ze zahraničí nakupovali koruny a tím pádem hodnota stoupala pak přišli o své zisky na burzách, v nákupu ropy a jiných komodit. Takže nyní je kurz stanovován podle hospodářského výsledku a prognozy do budoucna. Ta je velice chmurná a proto ten propad koruny. Za týden zhruba o korunu. Jen je smutné že takovéto krize zatím skončili jedním katastofálním řešením. Asi všichni známe jakým a doufám že se to nebude opakovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Venkoncem Miloš Zeman je furt nalitej, ale má pravdu, že ta "držková" přijít musela a žádným automobilkám nepomáhat, neboť to dlouhodobě nic neřeší. No vždyť jen když se zamyslíme tady na serveru, kde se snažíme uchovat v provozu větší či menší ojetiny. Víme, že auto tříletý, servisovaný, i když bude mít nalítáno 200tis. je pořád provozuschopný, bezpečný a co já vím jaký ještě. Pro průměrnýho soukromníka, ať prská při výměnách dílů sebevíc je to pořád ekonomičtější, než si vzít předraženej leasing na nový, i když započte odečte všechny DPHáčka apod. Neříkám, že se má jezdit v autě do rozpadnutí, chraň bůh a když je šikovnej řemeslník či podnikatel anebo firma, ať jezdí třeba v po roce obměňovaným Maybachu už od pozice uklízečka, jen chci říct, že i Škodovka je dle nejen mého embyronálního ekonomického úsudku obětí uměle vytvářené poptávky, která nereflektovala aktuální poteby trhu či co já vím co ještě... :kuk:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fuuj to jsou hrozna ekonomicka vyjadreni :feve:

Co se tyka poptavky, ty auta se kupovala, tak proc je nevyrabet, diky tomu si dost lidi mohlo pekne vydelavat, ale ted to skonci a firma proste musi pristoupit bud k zmrazeni platu, odstavovani vyroby a snizovani platu pri zachovani stejneho poctu zamestnancu a nebo musi zacit propoustet, jenze prave takovy pan Stech nema absolutne poneti o nejakem krizovem rizeni, ja kdyz ho vidim tak se mi otvira kudla v kapse :aggressive: :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se týče cen Škodovky tak to není i nyní žádná sláva. Pokud jste viděli reklamu v Mf dnes kde jen na vývoj přední mřížky potřebovali astronomický počet kliknutí myší ta pok se nedivím takovým režijním nákladům. Jinak těch aut byla nadprodukce a jednou se ten trh musel nasytit. Když vidím jak okolo Jarova a i jiných prodejců je obrovské množství aut a třeba v Německu jich stojí v přístavu 90 tisíc na jednom placu tak můžou zastavit výrobu i na půl roku než se sklady uvolní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se týče cen Škodovky tak to není i nyní žádná sláva. Pokud jste viděli reklamu v Mf dnes kde jen na vývoj přední mřížky potřebovali astronomický počet kliknutí myší ta pok se nedivím takovým režijním nákladům. Jinak těch aut byla nadprodukce a jednou se ten trh musel nasytit. Když vidím jak okolo Jarova a i jiných prodejců je obrovské množství aut a třeba v Německu jich stojí v přístavu 90 tisíc na jednom placu tak můžou zastavit výrobu i na půl roku než se sklady uvolní.

Těm reklamním blábolům nepřikládej váhu, je to něco jako 576 zlepšení na Favoritu anebo tahání Feldy na jeřábu za dveře a jak perfektně sedí :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nez udelas tu blbost a vyrazis pro tu kiu...tak mensi varovani, kolega si pro ni byl take v Nemecku, melo to najeto asi 10tkm ... no vetsi shit jsou uz snad jen Francouzi...to sorento 09 je dilensky silene zpracovane...fakt hnus ... jel jsem v tom sedacky vrzou, kastlik klepe, nelicujou presne dily na sebe...hodne odflaknute, pokud nezmenis nazor tak si to auto aspon poradne prohledni.

Editováno: , autor: Bladik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo k tem reklamnim blabolum ja jsem dneska cetl ze venovali pres 5000 hodin jizd v zatackovitem terenu aby presne naladili ASF Xenony ... ty Ing. ve Skode jsou nejaci zaostali, kdybych ja ladil stroj 5000hodin tak to by me zakaznik asi nemel rad :smich: :smich: :smich::palec2:

Ale je fakt ze se najdou lidi kteri porad na tyhle marketingove placaniny proste leti lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se vrátil z Německa a Kia Sorento má najeto 14 km a vše je v perfektním dílenském zpracování a kožené sedačky jsou jak z Audiny.Dle COC váží 2181 Kg a na foru Sorento v D je nafocená boračka Mazdy 626 a Sorenta. Mazda je totálka a Sorento má prasklej nárazník a nádobku ostřikovačů. Já si kdyžtak nějalej drnčící díl v budoucnu vychytám, ale za tu bezpečnost to setsakramentsky stojí :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano mě se taky líbí a ta mohutnost mě taky imponuje, protože moje další auta jsou vysoká a terénní. Zajímavé je jak se fantasticky zvednul prodej nových aut v Německu po zavedení šrotovacího bonusu 2500 Eur. Podle včerejších zpráv až o 700% v segmentu malých aut a asi to bude pravda protože já mám na faktuře číslo 131/09 a to na rodinou firmičku je krásný stav ad začátku roku. To se u nás musí jenom zdát všem obchodníkům. Ve firmě stále zvonil telefon s dalšíma objedávkama a tři zaměstnanci lítali jak splašení jakej to byl fofr. Škoda že jsem tam nemohl nechet Mondiho za ten bonus, který ale vyplácí stát a já s naším autem tam nemám šanci. Stejně ale půjde Mondi na jaře pod kytičky, jezdí skvěle, vypadá skvěle, ale 14 let je neperspektivní na další prodej.

Jak mám to Octávku 1,8 T, která od roku 1999 nikdy nejela po sněhu a v zimě má spánek, tak nyní převezme roli zimního auta. Sranda je ta že ještě voní novotou i při 120 Tkm a už by taky byl v Německu vyplacený šrotovací bonus - ten je na auta 9 let stará.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Velice záleží na zacházení a pokud kolega koupil starší z Německa tak se nedivím jestli měl problémy. Tam běžně jezdí 170- 190 km/h což je jako s mojí OI kdybych jezdil stále 230 km/h. To se pak uštve každé auto a u Sorent dokážou měnit turba po 10 Tkm na garaci.

Jinak podle doporučení nyní přidávají v Německu majitelé Sorent do nafty dvoutaktní syntetický olej aby zajistili mazání vstřikovaciho čerpadla a to protože v naftě je nyní 7% biosrágor. Já se kloním k přidávání VIF.

Co přidáváte do nafty ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...