Přejít na obsah

1,4 16V 55 kW nestartuje


przema

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny, prošel jsem si fórum a je tu spousta problémů se starty, ale ten můj jsem tu nenašel. Po špatných startech za tepla a dobrých za studena se po výměně čidla teploty chl. směsi situace otočila, startuje teplá dobře zato za studena to nechce chytit. Točí pěkně a má i vůli naskočit, ale jen tak kucká. Jak to ale naskočí tak je vše bez problémů, šlape jako hodinky. (svíčky nové i originál i vícebodové --- nepomohlo) Už jsem zoufalý moc bych byl rád za jakoukoli radu.

:aggressive: Dííííky PRZEMA

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny, prošel jsem si fórum a je tu spousta problémů se starty, ale ten můj jsem tu nenašel. Po špatných startech za tepla a dobrých za studena se po výměně čidla teploty chl. směsi situace otočila, startuje teplá dobře zato za studena to nechce chytit. Točí pěkně a má i vůli naskočit, ale jen tak kucká. Jak to ale naskočí tak je vše bez problémů, šlape jako hodinky. (svíčky nové i originál i vícebodové --- nepomohlo) Už jsem zoufalý moc bych byl rád za jakoukoli radu.

:aggressive: Dííííky PRZEMA

spatne cidlo tepoloty motora

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To by musel bejt pěkně zasranej ten vzducháč aby to ani nenastartovalo :smich::)

Neni to čidlo špatné? Jiný typ?

no to čidlo už tym mám druhé nové to první nové bylo špatné, na tento typ motoru jsou 3 druhy podle roku výroby a kódu motoru. Výměna mi pomohla s těma teplýma startama a už správně nabíhá teplota na palubce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

spatne cidlo tepoloty motora

né kapaliny ale teploty vzduchu okolí myslíš???? Podle mě jsou jen 2 varianty 1. špatná směs (nastavení hustoty na start ať už z jakéhokoliv důvodu)

2. špatná jiskra (ale to by se asi projevilo i při provozu jenže mě jak to naskočí tak to šlape jako víno)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravím Vás, Často se mi stává pokud někam přijedu nechám auto déle než 30 minut stát a motor nestačí vychladnout tak nejde napoprvé nastartovat (klidně můžu startérem točit čtvrt minuty ale nechytne nebo nastartuje a podle budíku drží volnoběh tak na 300-500 otáček a nereaguje na plynový pedál) Na druhý pokus chytne na první otočení. Už fakt nevím co s tím může být. Na diagnostice žádná chyba a čidlo teploty měněné. Olej a voda se neztrácí. Studený starty OK. Teplý starty pokud auto nestojí víc než 30 minut taky OK. Najeto 130 000KM. V servise mi řekly že je to normální ale mě to normální nepřipadá. Nevíte prosím někdo kam se podívat co vyměnit po čem pátrat ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Lancelot: Když na první pokus chytne a drží těch 300-500ot/m tak můžu si s plynem dělat cokoliv ale prostě na něj nereaguje. Takže i když dám plnej pořád 300-500ot/m. Včera se to stalo zase tak jsem chvilku poslouchal jestli když přidám plyn jestli se nezmění zvuk motoru ale nic pořád takovej zvuk jako by to mělo každou chvíli chcípnout. Jedinej způsob jak se z tohodle stavu dostat chcípnout motor nastartovat znovu a hned na první otočení vzorovej start. A pak už vše ok.

To Standis: Díky za odkazy pročtu třeba už řeším dávno vyřešené byť jiank se projevující.

Včera jsem jezdil po nákupech. A auto se chovalo tak že pokud jsem jenom odběh a do 30 min znova startoval tak hned napoprvé nastartovalo ok ale pokud to bylo více než 30 minut tak start vždy na podruhé. se studeným motorem startuje taky OK. Vyloučil jsem i špatné palivo jelikož pokaždé tankuji u jiné benzínky.

Pokud bude o výkendu čas zkusím projít hodnoty dle DP. Na co se zaměřit co hledat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V DP v části k motoru 1.4 kouknout na kapitolu Vlastní diagnostika V bloky naměřených hodnot.

Jsou tam hodnoty které mají být na volnoběh, hodnoty jako tlak nasávaného vzduchu, teplota vody, lambda aj.

A zkusil bych si nasimulovat tu závadu a pak to píchnout na VAG a kouknout na ty hodnoty v momentě, kdy to bude blbnout.

Jinak je zvláštní, že to nereaguje na plyn. :huh:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Zdárec borci.

Po prostudování Vašich příspěvků ohledně špatných startů (můj startér s motorem točil a motor kašlal jak Wimmer když recitoval Ostravu) jsem nechal vyměnit čidlo teploty chladící kapaliny motoru. Následně po výměně se ráno oteplilo z cca -6°C na nějakých +4 až +6°C se mi start výrazně zlepšil.

Babo raď. Je to výměnou toho čidla nebo tím, že teplota venku stoupla? Dá se to nějak vyzkoušet, kromě toho, že auto nechám v noci v mrazáku? ;-) Nepředpokládám, že teď najednou příroda udělá výjimku a na jeden dva dny udělá ráno -5°C. A samozřejmě mi je uplně jasný že až bude ráno +15 tak to bude startovat jak švýcarský hodinky.

Badi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zdarec,

Měl jsem úplně stejný problém jak se tu popisuje. Za tepla starty na brnk a jen se ochladilo tak starty třeba i na 5-tý pokus.

Vyměnilo se téměř vše, škrtící klapka, smímač teploty vzdychu, smínač teploty, snímač vačkové hřídele, snímač kliky a EGR.

Nic z toho nepomohlo,. Samozřejmě některé věci už bylo nutno vyměnit s ujetými kilometry.

Zhruba po dvou letech jsem na to přišel. Bylo přidřené palivové čerpadlo, po jeho výměně auto chytá na brnk i při teplotách -5 stupnů.

Snad to někomu pomůže 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravim vsechny skodovaky.

Mam problém pri startování, zadna kontrolka. Auto bez problemu zapaluje, ale nechce nakopnout motor. Ani při nekolika pokusech za sebou. Nechce nastartovat.

Planovany VAG test

Kontrola svicek a civek negativni, elektronika pravdepodobne taky...

Moje intuice mi rika, ze je neco s klapkou privodu vzduchu a nebo vstriky v motoru.Olej v motoru v poradku, hřídel taky. Nema vsak nekdo napad nebo radu cim to muze byt?

Diky vsem, auto k zivotu potrebuji... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
Návštěvník

Ahoj,

 

nedávno jsem pořídil tento vůz r.v. 2004 ve verzi kombi, zatím najeto cca 1000 km bez problémů.

Bohužel jsem včera vozidlo nenastartoval. Kontrolky na přístrojovce svítí v pořádku ty co mají, startér točí, motor má občas tendeci naskočit, ale nakonec nechytí.

Občas i chvilku běží (řádově několik sec.) ale není to kultivovaný běh, spíš jen takové škubání a stejně ihned chípne.

Tato závada se objevila bez jakýchkoliv předchozích problémů, kdy auto startovalo okamžitě na "ťuknutí" klíčkem.

Pokud pootočím klíčkem do 1. polohy, čerpadlo je slyšet.

 

Prosím o radu někoho zkušeného, čím by to mohlo být nebo zda to mám rovnou odtáhnout do servisu.

 

(motor má 108000 a je pravidelně servisovaný, je to doloženo servisní knížkou a ověřeno v servisu Škoda)

 

Díky moc za rady

Editováno: , autor: berry_76
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Návštěvník

Díky všem za rady - závada a záhada zároveň vyřešena.

 

Nakonec to jen byla zkondenzovaná voda v nádrži a stál jsem zrovna tak blbě, že si ji čerpadlo nacuclo.

Nakonec po pár dnech auto nastartovalo, doplnil jsem PHM a aditiva pro odstranění vody z nádrže a od té doby jezdím opět naprosto bez problémů.

Blbá závada, která se nakonec vyřešila sama.

 

Můžete lock.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...