Přejít na obsah

1,4 16V 55 kW nestartuje


przema

Doporučené příspěvky

Díky všem za rady - závada a záhada zároveň vyřešena.

 

Nakonec to jen byla zkondenzovaná voda v nádrži a stál jsem zrovna tak blbě, že si ji čerpadlo nacuclo.

Nakonec po pár dnech auto nastartovalo, doplnil jsem PHM a aditiva pro odstranění vody z nádrže a od té doby jezdím opět naprosto bez problémů.

Blbá závada, která se nakonec vyřešila sama.

 

Můžete lock.

 

Můžu se zeptat, jak jsi na tu vodu přišel a kolik jí v té nádrži  bylo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Zdravím všetkých prítomných, moja fabia 55kW neštartuje, keď motor vychladne, cca po 2 hodinách. Na druhý deň alebo za tepla naštartuje. Točí, ale nechytá, po dlhom štartovaní je motor prechlastaný a vykašliava čierny dym, po dlhej práci s plynom sa dá do normálu. Diagnostika žiadnu chybu nevyhadzuje. Aké by mohli byť najpravdepodobnejšie príčiny, ktoré diagnostika neodhalí? Ďakujem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj koupil jsem Fabií 1.4 16v 55 kw rv 2000 a mám pořád problém nastartovat za studena byl jsem na diagnostice a napsalo to tyto
chyby :
16555 p0171 
17598 p1190
16520 p0136
Chyby byly vymazány stim že příště se uvidí jestli se něco zobrazi znovu 
V servisu jsem dostal radu že se mam zaměřit na škrtící klapku koupil jsem nové gumové těsnění hliníkové jsem podlepil silikonem vše jsem vyčistil pak jsem tam jel znovu na nastavení škrtící klapky a koukali jsme na chyby a nic tam nebylo.Druhý den skocim do auta a furt to samé musím déle točit motor pak chvíli běží nepravidelně motor skáče pak se to srovná a bezi normálně a pak když chci vyjet ostřeji z parkoviště a přidám plyn a cítím že auto vynechává pak se ohřeje a vše v pořádku. Vzduchový filtr je nový svíčky jsou taky nové kabely jsem čistil a několikrát jsem je stříkal kontaktolem tak prosím o radu co dál předem dekuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj to se mi nějak nezdá,že při takových problémech nemáš nic zapsané. Co kontrolka motoru svítí? No už ti toho moc nezbývá jen EGR,lambda a vstřiky. Taky by nebylo naškodu vyměnit palivový filtr a čidlo teploty motoru.

Editováno: , autor: Mirek 835
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kontrolka motoru se rozsvítila akorát za studena když jsem jel do kopce a pak se po nějakých 10 startech zase zhasla po vymazani vyčištění sezireni a pretesneni škrtící klapky už se nerozsvitila ale auto furt dělá to samé a žádná chyba se už neukázala taky si myslím že to bude čidlo teploty motoru nebo  lambda a pak ty věci co jsi zmínil ale čím začít ? :-/ 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jsem četl hned na začátku jak jsi psal !Ale jak víš,že tam už nejsou zapsány zase,nebo dalších 10! Co ty chyby znamenají si lehce najdeš na netu a doufám ,žes je vyhledal. Nikdo ti z hlavy neřekne v čem máš problém. To můžeš měnit zkusmo věci v pořadí jak jsem ti už psal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím,mám stejný problém.Už jsi to nějak vyřešil?Mě vag také nic nepíše.Když udělám testy podle DP tak se všechna čidla a elektrika chová jak kdyby vyjela právě z fabriky.Všechny hodnoty mám v normálu.Stalo se mi to po vyčištění klapky sprejem od würtu.Dřív fábka chytala na škrtnutí a teď nic.Chytne a hned chcípne.Druhý start je už ok.Když ale podržím startér abych jako překonal to chcípnutí tak nechytne vůbec.Jsem v koncích

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...
  • o 2 roky později...

Dobrý večer, posledních několik měsíců jsem měl občasné problémy se startováním, vždy po několika dnech stání nebo krátké trase. Někdy se mi po obtížném startování rozsvítila kontrolka motoru, nicméně po opětovném nastartování vždy zhasnula. Auto šlo startovat kabely, bylo zjevné, že jsem měl slabou baterku. Půjčil jsem si automatickou nabíječku a včera jsem baterii plně dobil. Auto od nabití baterie již vůbec nestartuje a ani zkouška startování s kabely nepomáhá. V čem by tedy mohl být problém? Díval jsem se do pojistek a všechny se zdají v pořádku, žádné podivnosti auto nečiní "jen" nestartuje, a to i přes to, že zapalování točí. Auto bylo před rokem na rozvodech a před rokem a půl byl měněný alternátor za repasovaný. Kdykoli v minulosti motor naběhl, tak jsem žádné obtíže v jeho chodu nepostřehl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...