Přejít na obsah

felicia 1.3 50kw


stoklo

Doporučené příspěvky

prosim kto mi môze pomôct niekedy mi nechce naskocit felicia mam motor 1.3lxi 50kw combi 1996 stojim na krizovatke a ked skoci zelena a chcem pohnut tak my to zdochne potom naskoci tak po 5az7 sekundach ako keby isel na 3 valce ale hned sa to spravi a ide to ok a obcas mi trha motorom ale len ked je zatazeny do kopca na nizkych otackach ked idem po dialnici 130km na pol plina tak je to ok. auto ide aj 5,6dni dobre ale niekedy nemôzem nastartovat aj 3krat za den. menil som vsetky filtre , RJ., cidlo volnobehu. palec hlavu rozd. ind cievku,sviecky,rozvody. auto bolo na diagnostyke v skodovke vsetko ok. kto mi poradi prosim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslel jsem filtr s aktivním uhlím viz obrázek. Zkus udělat na vagu diagnostiku akčních členů ( škrtící klapka, relé pal. čerpadla a ten ventil ). Také bych se podíval na blok měřených hodnot na čidlo teploty nasávaného vzduchu. Všechno by mělo být slyšet . Jestli je to všechno funční a víš že ten snímač otáček ( č.9 ) je dobrý a tlak paliva je správný ( třeba že se ti neprotačí vrtulka když se zahřeje čerpadlo, dobré ukostření ) tak snad si půjčit funkční ŘJ. Základem jsou ale předepsané svíce, odtrh a neproražené kabely.

post-10586-1233475410_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no tak som dal auto na diagnostiku a ukazalo mi cidlo chladiacej kvapaliny na sacom potruby raz my to uz ukazalo a ja debil som menil cidlo teplomera na termostate ale aj tak bola urvata svorka. idem menit cidlo mam ho ale presiel som par obchodou a niegde ani nevedeli co chcem tak idem skusit stastie. som zvedavy ci to je ono.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Až ho tam dáš tak vymaž tu závadu z paměti. Možná budeš muset udělat základní nastavení. Nejsem si jistý ale když odpojíš baterku tak se smaže paměť závad a ŘJ si pak sama nastaví hodnoty. Myslím že BMM je v tomhle lepší a jednodušší než MPI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak som to vimenil dal som to na diagnostyku ale v tom to nebolo trha to furt. ale zas mi ukazalo snimac zotrvacnika ale tie som nenil a mam aj dve este nahradne ked som ich menil tat to ukazuje fur na to cidlo volnobehu. este som dal nove kable a sviecky tak uvidim.pocul som ze ak niekto meni spojku a omilom otoci zotrvacnik o 180°°tak to môze blbnut co vy na to? ci tam bola menena spojka neviem som treti maitel a druhy o tom nic nevie lebo ju kupil 2rocnu na lyzing.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nj ale s tím setrvákem by ti to dělalo pořád a ne jen někdy a většinou se mění ložisko, lamela, přítlačák. Setrvák zůstává. Snímač otáček je tam vždy když nemáš nastartovaný motor. ŘJ nemá čím snímat a hodí tam chybu. Počkej co máš furt s tím čidlem volnoběhu. Nemyslíš náhodou spínač volnoběhu co je na škrtící klapce? Máš správně nastavené plynové lanko? Abys ho neměl bez vůle. Mrkni na ten spínač pomocí vagu za chodu motoru. V tom 8místném čísle se musí měnit 1 (seplý) a 0 (rozeplý). A používáš originál díly. Zrovna zapalovací modul a snímače z číny bych na autě nechtěl. Nejednou se stalo že po ohřátí to blblo.

post-10586-1233906787_thumb.jpg

post-10586-1233906800_thumb.jpg

post-10586-1233906809_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam brata ma tiez feldu 1,3 glxi 96 50kw mame aj vedla seba garaze menim si od neho dieli ja mu dam môj a oj jeho mam od neho zapalovaci modul, kable hlavu rozdelovaca snimac polohy zotrvacnika a este mam jeden na policke v garazi. dieli co nie su drahe tak som kupil ( svecki,palec ,filtre palivovy vzduhcovy,cidlo teploty chladiacej kvapaliny to je original skoda. a auto stale blbne a bratovy ide tak kde je potom problem uz ma ide z toho jebnut.Ci sa menil zotrvacnik to nikdy nevies mohol bit popraskany a dali tam novy staci ze ho otocili o 45° a môze to blbnut dal som dole snimac a on snima tu nissiu plochu pred hornov uvratou ale mne akurat ta nissia plocha koncila na zotrvacniku a ne zacinala. tak neviem budem menit lamelu ked sa otepli tak to potom pozriem ci to je tak ako pisu v knihe. bol som aj za jazdy na vag a nic lebo akurat to islo. Asi sa dnes ozeriem :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím si, že kdyby byl nějakým způsobem pootočený setrvák tak by to dělalo pořád ale psal jsi že to blbne občas. Když všechny díly u bratra fungují tak zbývá tlak benzínu a lambda sonda. Nech si změřit tlak a nebo můžete s bratrem prohodit palivové čerpadlo a celý vršek vstřikovací jednotky i s regulátorem tlaku. Také mrkněte na hadici co vede benzín zpět do nádrže jestli není přicpaná. Pak už snad zbývá ta lambda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

raz sa mi stalo ze som nemohol natocit bol som akurat pri gerazi tam som to rozobral a benzin tam isiel sice je pravda ze moze bit tlak slaby ale ked dlho tocim tak asi tych 5 az 8sekund a auto potom naskoci tak sa to chova ako ked presajes staru 120cinu a vyleti vela dimu a je aj taky ciernejsi ale auto nenaskoci hned ked ho stertujem v tych sekundach jak som spominal tak mu to pomaly trva kym sa rozbehne uz uz chiti ale neni to ono este drzim kluc tak 3sek az kim uz nebezi ale musim ho nechat ukludnit lebo ked pridam plyn tak zdochne ma asi tak 1100otacok pockam zhruba tak 10sek a potom spadnu otacky na 850 a uz je vsetko ok mozem ist bez problemou auto ide ok.Vcera som skusal isiel som 50siatkov na trojke na pol plyna tak nic ak som dal pedal na podlahu tak s nim trhalo ale ked dam dvojku a trochu to rozpumpujem tak to na vissich otacok ide ok tak tlak to asi nebube. Robi to aj ked je tepli aj studeny tak asi to ta lambda nebude ta totiz zacne pracovat az od 300°C. Tak idem to popozerat vimenim celi jednobod a tu pumpu na tlak.Este jedna vec nemôze bit podpaleni neaky ventil u starich skodoviek to bol problem

Editováno: , autor: stoklo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak som to vcera pozrel stale my nedal pokoj ten setrvacnik ked som dal dole snimac otacok tak snimal koniec dražky ale pobla knihy pisu ze ma snimat zeciatok dražky tak som to urobil podla knihy ale potom som musel pootocit rozdelovac nastavit ho na prvy valec potom som to prebehol a dal na diagnostiku a bolo vsetko ok nic neukazalo. dnes som tiez bol na skusobnej jazde umyl som auto a bolo pekne tak som to prebehol shruba 15km po meste pomaly roziast na dvojke do kopca a zatial to ide na stvorke do kopca 60siatkou vsetko ok. tak som zvedavy ako to pojde zajtra idem do prace tam to este otestujem.Dufam ze budem mat uz pokoj. DIK VSETKYM CO MY RADILY O PAR DNI DAM VEDIET CI JE TO OK MAJTE SA

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...
Tak jak to vypadá?

ahoj chlapi dlho som tu nebol nemal son cas a nebol som ani doma. no podme k autu startovat startuje uz to neroby problemy ale po troch tyzdnoch mi zacalo trhat ked son isiel 50siatkou a dal som plyn na podlahu tak to trha ale ak sa rozbehne tak to ide uz ok. asi to budu sviecky ale to uz asi nezistim lebo cakam jak dopadne srotovne. ale bude my luto dat ju do srotu vela som tam pomenil veci. ale nove je nove predam kto kupi?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...