dufado Vloženo 5. Únor 2009 Sdílet Vloženo 5. Únor 2009 Poradíte co s tím? Díky Motor AGN, 1,8 20V r.v.1997, najeto 225000, ta chyba s volnoběhem není občasná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FilipV Vloženo 5. Únor 2009 Sdílet Vloženo 5. Únor 2009 Klapka byla pořádně vyčištěna, provedeno základní nastavení? Tím bych když tak začal, kouknout na hadice sání, pak teplotní čidlo, zkontrolovat konektor, prostříknout wd40, eventuleně dát nové ... S tím ABS vyměnit snímač, pro jistotu nejdříve změřit jeho odpor (dobrý snímač má odpor kolem 1.2kohm, myslim) ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dufado Vloženo 5. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 5. Únor 2009 Díky Ti za rady, klapka nebyla čištěna hrůzu let, mám takovou ichtyl otázku: Netušíš, kolik chtějí za vyčištění klapky v servisu, příp. není zde nějaký cenově optimální garážista?(Brno a okolí) Kde je teplotní čidlo? A zvládl bych sám výměnu ABS čidla, tedy nejprve jak jej proměřit? Jak vidíš z úrovně mých dotazů, je třeba vycházet z toho, že jsem trotl, i když se snažím sám si něco opravit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 5. Únor 2009 Sdílet Vloženo 5. Únor 2009 V Brně je top servismen přes VW pan Michal Chládek z RF auto Brno, má nick Huml z dieselpower.cz fóra. Podívej se sem www.rfauto.cz, mohu doporučit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.