Červen 15, 200916 r ty kolečka na zavírání a otevírání vzduchu byly gumové ale i ve starších verzích, mám dojem že v naší Fábce (MR08) to tak je Upraveno Červen 15, 200916 r od HjM
Červen 15, 200916 r Autor Ony už se měly měnit loni a nakonec na nich bílý tečky nejsou. Tak možná teď. Jinak páčka se změnila a vypadá takle:
Červen 29, 200916 r Motory EU5:Octavia – 1,6 CR – 77kW – od července 2009 1,6 CR – 77kW Green Line – 119g - od července 2010 V oficiálních technických údajích se píše, že Octavia Greenline má nyní emise CO2 114 g/km a již splňuje normu EU 5. Jak je to tedy doopravdy?
Červenec 27, 200916 r Cierna,strieborna a biela strecha + strieborne plasty pre Scout... Upraveno Červenec 27, 200916 r od Cjoctavian
Červenec 27, 200916 r Dal jsem dotaz na Škodovku kdy se začne montovat do OII a SII motor 2.0TDI-CR DPF 103kw/140k.....dnes mi přišla odpověď že přesné datum není stanoveno,ale že na 100% mohou říci že do Července 2010 to scela určitě nebude!!!..tudíš se dá předpokládat že náběh bude nejdříve od MR2011.......To celkem nechápu.....do Yetiho se už montuje a do OII a SII dělaj pořád to blbý PDčko ....
Červenec 28, 200916 r Tak neřikám,taková 1.9TDI-PD je bezproblémový motor...jediné co je u něj mínus je vyšší hlučnost a kultivovanost.....Ale rozdíl např.mezi takovým 2.0TDI-PD a 2.0TDI-CR je propastný....nejen že 2.0TDI-PD měl a ještě má spousty problémů,ale hlavně jízd.vlastnosti jsou u CR úplně nikde jinde......Měl jsem tři OII 2.0TDI-PD a už bych to nechtěl...ten mi nesednul už od začátku svými jízd.vlastnostmi,ale když jsem sednul poprvé do Audi A4 2.0TDI-CR 105kw,Passata 2.0TDI-CR 103kw a nyní do Yetiho 2.0TDI-CR 103kw,tak s tim se jezdí jedna báseň....jídní vlastnosti parádička,hlučnost,kultivovanost je prostě nádhera...o tom motoru člověk neví ani když to točí k jeho maximu.... Jestli s tim budou problémy to se uvidí časem,ale co vím od známého co dělal mistra v autor.servisu Škoda,VW,Audi,tak byli problémy jen u těch prvních generací CR..tam byli vadné nějaké hlavní vstřik.lišty...na to bylo aktuál.sdělení...pak už 2.generace už měla nějaké inovace a ty prý už jsou bez problémů.....Samozřejmě jak už u PD byla vyžadováná kvalitní nafta,tak u CR to platí dvojnásob...jsou více choulostiví,ale pokud se do toho bude lít kvalitní nafta+aditiva VIF,tak věřim že budou v pohodě. Hlavně koncern už dělá CR delší dobu 3.0TDI-CR+2.7TDI-CR se už dělá několik let....ze začátku vím že co mělo pár lidí ty první 3.0TDI-CR v Audinách,tak tam problémy byli...hlavně se vstřiky apod.,ale pár z nich už má novější 3.0TDI-CR(tak tříleté auta) najeto určitě přes 200.000km a až na nějaké prkotiny naprosto pohodě.
Červenec 29, 200916 r Plne s Tebou suhlasim ze 2.0 PD bol dost nestastny motor. Uvidime ako si poradi koncern s CR. Kultivovanost chodu a hlucnost su na strane CR.
Srpen 4, 200916 r Novinka u OI Tour, od pondělí 3.8. se montují vnější zrcátka alá FII/R a taktéž volanty. Zřejmě jako lehký facelift nebo spíš další úspora na výběhovém modelu.
Srpen 5, 200916 r Novinka u OI Tour, od pondělí 3.8. se montují vnější zrcátka alá FII/R a taktéž volanty. Zřejmě jako lehký facelift nebo spíš další úspora na výběhovém modelu. som na to fakt zvedavy Mozno im doslo, ze tie volanty su uz vazne zastarale. Ale pochybujem, ze zrkadla sa budu k O1 hodit... Upraveno Srpen 5, 200916 r od Cjoctavian
Srpen 5, 200916 r Autor ten volant se tusim porad montuje jeste do nekterych VW, dokonce i jako multifunkcni
Srpen 13, 200916 r Autor To by mohla zmizet z katalogu ta silena fotka palubni desky v odstinech svetle sedi
Srpen 20, 200916 r Autor Něco mně říká, že v R přibude akční model Emotion a že bude mít možná něco společného i se zárukou na 4 roky/ 60 000km
Srpen 20, 200916 r Autor Já ani nevím na 100%, jestli bude a on se mě ptá kdy :-D Zejtra du do salůnu, tak se zeptám jestli neví podrobnosti.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.