Přejít na obsah

Modelový rok 2010


bojler

Doporučené příspěvky

Už je to v konfigurátoru ty změny-40KT:

Parkovací asistent, signalizace vzdál. při parkování (senzory vpředu a vzadu) a "MAXI DOT"

Parkovací asistent Vám pomůže zaparkovat do řady podélně stojících vozidel. Stačí stisknout tlačítko a systém již sám vyhodnotí, zda je vzdálenost mezi vozy pro zaparkování dostačující. Pak už jen zařadíte zpětný chod, jemně přidáváte plyn nebo naopak brzdíte a parkovací asistent zaparkuje na vyhlédnuté místo sám. Inovovaný parkovací asistent dokáže zaparkovat vůz do kratší mezery mezi podélně stojícími automobily. Nyní je pro polosamočinné zaparkování potřeba přibližně o 40 cm méně než dříve (délka vozu + cca 80 cm).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no z dvou duvodu:

a) spousta tuzeru a ozivovacu ojetin se to bude snazit napodobit (parkovacky a mlhovky)

B) umisteni svetel blizko zeme je imho nevhodne, protoze muzou byt snadno zakryty terennima nerovnostma, prip. povazovany za odlesk od zeme auta jedouciho vzadu; navic na me pusobi ta svetla mdlym a nevyraznym dojmem, ale muze to byt jenom subjektivni pocit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no z dvou duvodu:

a) spousta tuzeru a ozivovacu ojetin se to bude snazit napodobit (parkovacky a mlhovky)

B) umisteni svetel blizko zeme je imho nevhodne, protoze muzou byt snadno zakryty terennima nerovnostma, prip. povazovany za odlesk od zeme auta jedouciho vzadu; navic na me pusobi ta svetla mdlym a nevyraznym dojmem, ale muze to byt jenom subjektivni pocit.

No tak se podívej kam si většina tzv. tuzerů cpe denní svícení..k mlhovkám nebo místo nich...takže stejné místo.....umístění je asi v pořádku, neboť by to asi nikdo neschválil :) .....jinak za nebezpečný považuju to, že denní svícení svítí jen ve předu a zadek je "mrtvej" :feve: .....po podle mě postrádá logiku. Protože důvod denní svícení a jeho zavedení byl aby řidič-auto bylo v provozu lépe vidět, ale proč jen zepředu??????

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jinak za nebezpečný považuju to, že denní svícení svítí jen ve předu a zadek je "mrtvej" :feve: .....po podle mě postrádá logiku. Protože důvod denní svícení a jeho zavedení byl aby řidič-auto bylo v provozu lépe vidět, ale proč jen zepředu??????[/i]

ako jedine logicke opodstatnenie mi pride, ze celne zrazky su ovela nebezpecnejsie ako zrazky zo zadu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslíš, že když je něco schválený, tak je to bezpečný? :) se zadkem souhlasim, to je humus. asi největší humus jsou ale čtyři slabý diody vpředu.

urcite by som netvrdil, ze O2 RS ma 4 slabe diody...maju totiz vyssi svetelny tok ako 21W ziarovky.

Editováno: , autor: Cjoctavian
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...