mirdas Vloženo 27. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2015 No jo taky se to čidlo za ty km už namakalo,mě na OII odešlo ve 145 tkm přední a ve 154tkm i zadní takže dle mě pěkná výdrž na SII zatím drží (141tkm) Dnes mi jako bonus luplo v loketní opěrce a něco tam uvnitř chrastí tak to zkusím rozdělat a uvidím co se tam ulomilo,ale aretace polohy funguje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka toledo Vloženo 27. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2015 to jo prvín závadu signalizovalo v chorvatsku , táhlo bylo pěkně zatuhlý to nové šlo pěkně zlehka , už je na autě vagem nastavena poloha a maká . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lkucirek Vloženo 4. Květen 2016 Sdílet Vloženo 4. Květen 2016 Dobrý den, chtěl bych se zeptat. Mám telefon Samsung S3. Když telefonuji přes HF sadu v autě, tak se mi nezobrazují volaná, přijatá, nepřijatá čísla po odpojení HF na mém mobilu. Zůstávají v autě. Stejné je to i u SMS. Pokud mi přijde za jízdy, objeví se na displeji v autě, ale není v telefonu. Jde to prosím nějak vyřešit? Děkuji za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka toledo Vloženo 13. Květen 2016 Sdílet Vloženo 13. Květen 2016 cca při 301000 začal zlobit S kontakt ve spínačce vyměněna nová elektrická část. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 8. Červen 2016 Sdílet Vloženo 8. Červen 2016 Dobrý den, chtěl bych se zeptat. Mám telefon Samsung S3. Když telefonuji přes HF sadu v autě, tak se mi nezobrazují volaná, přijatá, nepřijatá čísla po odpojení HF na mém mobilu. Zůstávají v autě. Stejné je to i u SMS. Pokud mi přijde za jízdy, objeví se na displeji v autě, ale není v telefonu. Jde to prosím nějak vyřešit? Děkuji za odpověď Tvoja HF Bluetooth pravdepodobne pouziva SAP protokol. Long story short- tvoje auto preberie rolu telefonu a sprava sa, ako by bola SIM karta vlozena priamo v aute. Ak je to tak, tak ked si pripojeny v aute telefon sa neda pouzivat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wizaard Vloženo 8. Červen 2016 Sdílet Vloženo 8. Červen 2016 Martttin & lkucirek: Přesně tak. Nicméně to by mělo jít změnit v nastavení Bluetooth v autě, aby nepoužívala rSAP, ale "klasiku". Nicméně pak samozřejmě nebude fungovat např. čtení SMS. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fobik Vloženo 8. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2016 Panove jak to je s tim emisnim pruserem u VW/Skoda TDI u nas v CR? Jak se to resi? Napsal jsem svůj VIN na skoda auto a vyplivlo mi to, ze se ten problém tyka i mého auta, ale auto uz neni v zaruce. Je třeba to resit, nebo budou problémy jen na STK/ME ? Snazil jsem se to hledat ale nic mi to nenaslo...Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2016 Něco najdeš ZDE. Na STK/ME nebudou nic řešit - žádné emise určitých chemických prvků se tam přece u dieselů neměří, měří se jen kouřivost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka toledo Vloženo 1. Únor 2017 Sdílet Vloženo 1. Únor 2017 (editace) cca 312 tis km začal foukat u hřídelky chladiče výfukových spalin , kloubek na hřídelce pěkně vymačkaný a vůle jako kráva, vyndání chladiče pěkná pakárna zezadu na motoru pod DPF přes něj odtoková trubka oleje turba nad ním turbo , takže poloosa dlouhá ven DPF povolit a vyhnout co to jde trubky turba pryč a pár kravin kolem taky , nějaké foto dodám.. Hotovo auto vrci ☺ Editováno: 2. Únor 2017, autor: jirka toledo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Harley1006 Vloženo 2. Únor 2017 Sdílet Vloženo 2. Únor 2017 V 1. 2. 2017 at 8:49, jirka toledo napsal: cca 312 tis km začal foukat u hřídelky chladiče výfukových spalin , kloubek na hřídelce pěkně vymačkaný a vůle jako kráva, vyndání chladiče pěkná pakárna zezadu na motoru pod DPF přes něj odtoková trubka oleje turba nad ním turbo , takže poloosa dlouhá ven DPF povolit a vyhnout co to jde trubky turba pryč a pár kravin kolem taky , nějaké foto dodám.. Hotovo auto vrci ☺ K čemu je to dobrý ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka toledo Vloženo 2. Únor 2017 Sdílet Vloženo 2. Únor 2017 snad jen k rychlejšímu ohřátí motoru jinak to dál pouští spaliny k egr ventilu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
littlewonder Vloženo 3. leden 2018 Sdílet Vloženo 3. leden 2018 Ahoj, mám problém se Supem, 2011 CFGB 4x4 manuál. Od zadní nápravy po zařazení na vyšší kvalt přijde takové jakoby cuknutí, dalo by se to popsat jako prodleva připojení Haldexu. Žádné další mechanické zvuky to nedoprovází. Dělá to hlavně na nižší kvalty, 2 - 4 a pouze při normální jízdě, třeba po městě. Při "závodech" ze semaforu a řazení do vyšších otáček je to OK. Připadá mi to jako by tam v ten moment byl vyšší tlak oleje a normálně to funguje bez cukání. Jak ale člověk jede jak když veze tchýni, je to děs. Byl jsem ve 3 autorizákách, 4 neautorizovanejch servisech, furt nic. Vyměněny obě hardy spojky, 2x olej v Haldexu ( jinak pravidelně po max. 60KKm ), zkoušeli jsme zadek odpojit ( nevím jak, tuším, že nějakým konektorem ), auto bylo jako vyměněný, žádné cukání, pohoda. Elektronik to celý měřil, byl jsem v kontaktu se Sixtou, udělal jsem co jsem mohl. Začínám bejt zoufalej. Vím, že je u čtyřkolek drobná prodleva v normě, ale tohle je fakt moc, Auto hrozně trpí, rázy se přenášejí až dopředu, dokonce se při tom cukne i ručička otáčkoměru. Máte někdo nějakej nápad? Dvouhmota? Rozvodovka? Diferák? Cokoliv? Nevíte o někom kdekoliv v ČR kdo by mi byl schopen pomoct? Auto 6 let starý, nový za mega a nikdo neví co s tím. Nájezd je momentálně 240KKm. Předem díky. PS: celý forum jsem prolezl dvakrát, byl jsem i na jinejch jako je briskodanet atd, fakt jsem se snažil :-).. Díky moc. Další info rád podám.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
z00m Vloženo 3. leden 2018 Sdílet Vloženo 3. leden 2018 Mne to príde ako chyba zadnej rozvodovky. Pri tom nájazde už môže mať vôle, ale keďže je to v jednej kope s haldexom, tak si asi nepomôžeš a treba to vymeniť celé. Čo povedal Sixta? Nerobí repasy tých haldexov? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
littlewonder Vloženo 3. leden 2018 Sdílet Vloženo 3. leden 2018 9 minutes ago, z00m said: Mne to príde ako chyba zadnej rozvodovky. Pri tom nájazde už môže mať vôle, ale keďže je to v jednej kope s haldexom, tak si asi nepomôžeš a treba to vymeniť celé. Čo povedal Sixta? Nerobí repasy tých haldexov? Že si musí být stopro jistej, že to není elektronikou, dělá snad jen mechaniku.. Zítra mu budu volat.. Jinak co se týče rozvodovky, to je klidně možný, na druhou stranu auto jezdí spíš dlouhé trasy do reichu a tak, takže většinou dálnice. Tak nevím. Vůle v rozvodovce asi na kanále nezjistím ne? Kontrolovali jsme celej kardan, ložiska uložení atd, a nic. Ale nevim jestli tohle jde poznat i na rozvodovce... Moc dík za odpověď.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
z00m Vloženo 3. leden 2018 Sdílet Vloženo 3. leden 2018 Diagnostikou vôle nezistíš, ani na zdviháku sa to moc nedá. Ak sú rozbité ložiská a má to vôle na osiach ozubení, tak by sa to teoreticky mohlo chovať ako popisuješ. Podľa popisu si kontroloval všetko pred haldexom, ale kým sa začneš vŕtať v haldexe, treba skontrolovať aj zadné poloosy, hlavne kĺby, prípadne ich uloženie, či náhodou nie je rupnuté niečo aj tam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
littlewonder Vloženo 3. leden 2018 Sdílet Vloženo 3. leden 2018 2 hours ago, z00m said: Diagnostikou vôle nezistíš, ani na zdviháku sa to moc nedá. Ak sú rozbité ložiská a má to vôle na osiach ozubení, tak by sa to teoreticky mohlo chovať ako popisuješ. Podľa popisu si kontroloval všetko pred haldexom, ale kým sa začneš vŕtať v haldexe, treba skontrolovať aj zadné poloosy, hlavne kĺby, prípadne ich uloženie, či náhodou nie je rupnuté niečo aj tam. Kanálem byla myšlena montážní jáma :-) ne diagnostika.. Nicméně ty klouby a poloosy zkontroluju, moc díky za tip. Tam jsme ještě nebyli. Třeba se někam dobereme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
z00m Vloženo 3. leden 2018 Sdílet Vloženo 3. leden 2018 (editace) Aha :-D Každopádne na jame nezistíš určite nič, ak máš kolesá na zemi. Možno na zdviháku, či tam niečo necvaká už pri voľnom pootáčaní kolies, alebo nezistíš veľké vôle, ale moc šancí tomu nedávam. Zameraj sa zatiaľ na tie poloosy a uvidíš, čo ti povie Sixta. Editováno: 3. leden 2018, autor: z00m Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
N@pster Vloženo 3. leden 2018 Sdílet Vloženo 3. leden 2018 A ja bych zkusil sharik4x4 z vyvyzovaky.cz treba se s tim uz setkal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
littlewonder Vloženo 4. leden 2018 Sdílet Vloženo 4. leden 2018 14 hours ago, N@pster said: A ja bych zkusil sharik4x4 z vyvyzovaky.cz treba se s tim uz setkal. Kluci moc díky, zkusím a poreferuju. Jestli na to někdy vůbec příjdu, určitě sem napíšu o co šlo.. Sharika zkusím taky.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
duckito Vloženo 22. Duben 2018 Sdílet Vloženo 22. Duben 2018 chem sa spytat riesil niekto tu zvolavaciu akciu co je v skodovke ohladom tych emisii co vam nahraju novy software do riadiacej jednotky? lebo mam teraz v servise svoj super 2.0tdi 125kw a prijimaci technik mi to neodporucil nakolko mam nabehane skoro 300tkm. vdaka za nazor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 23. Duben 2018 Sdílet Vloženo 23. Duben 2018 (editace) Ahoj, vlavo hore je take magicke okienko s napisom "Search...". Zadas tam "dieselgate" a vyhladavat v "All content". Hned prvy vysledok hladania... Editováno: 23. Duben 2018, autor: Martttin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
duckito Vloženo 23. Duben 2018 Sdílet Vloženo 23. Duben 2018 dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dejwood Vloženo 12. Únor 2020 Sdílet Vloženo 12. Únor 2020 Zdravím, mám Superba 2, 1.8 TSI, DSG 7, CDAA a všiml jsem si, že když mám sešlápnutý plynový pedál, tak slyším z oblasti motoru jak kdyby "syčení" (nebo něco na tento způsob), řekl bych že z pohledu řidiče je to na levé straně. Když pedál povolím zvuk zmizí, takže se objevuje jen při sešlápnutém plynovém pedálu za jízdy. Známý říkal, že to může dělat "nějaký plast nebo kryt" u motoru. Ale tomu se mi nechce moc věřit. Plus jsem si všiml, že když stojím na místě na volnoběh a sešlápnu plynový pedál, tak slyším jak kdyby "křupnutí/lehké bouchnutí". Tak jsem se chtěl zeptat u čeho bych měl začat hledat problémy, možná se s tím někdo už setkat. Díky za případné názory a rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
littlewonder Vloženo 17. Únor 2020 Sdílet Vloženo 17. Únor 2020 On 1/4/2018 at 12:05 PM, littlewonder said: Kluci moc díky, zkusím a poreferuju. Jestli na to někdy vůbec příjdu, určitě sem napíšu o co šlo.. Sharika zkusím taky.. Ahoj, s odstupem ale přece.. Tady je závěr mého trápení se 4x4 od Haldexu.. Za prvé, většina mechaniků v autorizákách jsou totální hovada a neudělají ani to co nafakturujou. Ano, je to známá věc ale pokud člověk bere info od nich jako základní bázi, pak je to na prd.. Nakonec na to přišel kámoš, odborník přes náklaďáky, ale ještě opravář, nikoliv výměnář. Napíchnul to na diagnostiku při jízdě a zjistil z čidel ABS, že se kola na každé nápravě točí jinou rychlostí.. Odchylka byla markantní zejména na rychlosti na 80 Km/h. V řádu procent, nad kilo ale už přes 8 procent. Dedukce - odlišně sjetá kola na nápravách. Kanál - prohození kol, auto najednou místo pozdě, přiřazovalo zadek brzy, bylo jakoby "našponované".. OK, příčina známá, co dál.. Koupil jsem 4 funglovky 18 -tky gumy , bylo po problému. Na chvíli. Po měsíci, max měsíci a půl, opět náznaky.. Jezdím 40K ročně.. Opět telefon na Sixtu. Ano, řídí to jednotka která bere data z ABS čidel, ale má v sobě v algoritmu naprogramovanou max. odchylku otáček jednotlivých náprav. Ta moje byla asi špatně naprogramovaná, bylo by třeba ten limit upravit - zvýšit. Dal mi číslo na borce z Česany, musel jsem mu říct, že jsem od něj, holt známosti. Pán mi řekl, že to přeprogramovat v ČR nelze, tj. nová jednotka ( možná Ferda?? ).. A nebo, což byla moje cesta, každých cca. 6 týdnů až dva měsíce ( s mým nájezdem ) přehodit zadky s předkama, pak je klid.. Takže, největší idioti jsou v autorizákách, kde jsem zaplatil!!! za diagnostiku na válcích "největšímu odborníkovi ve východočeském kraji" ( Porsche HK ), kterej ani nezkontroloval gumy a RPM data z ABS. Takže 2 hardy spojky plus další krámy - vyhozené peníze. To samé ve dvou dalších servisech - bez nálezu, vše OK.. A závěr? Auto jsem prodal na 277KKm, šlapalo jako hodinky, co dva měsíce jsem prohazoval gumy a pohoda. Novému majiteli jsem o tom samozřejmě řekl, nicméně s jeho přístupem "mám to pro manželku kolem komína" :-) pochybuju, že to bude řešit ( chudák mazlík, DPF si užije ).. Teď jezdím v trojce kombi 140KW DSG TDi předokola a s láskou vzpomínám na kvalitní a poctivý interiér dvojky, na pocit robustnosti celého auta, který mi u tý nový "jen zvětšený ovce" prostě chybí a hlavně na sedačky.. Jo a 4x4 fakt už nikdy :-).. Všechno co píšu jsou data která jsem získal od spousty lidí ale samozřejmě nevím zda je vše pravda. Zejména v oblasti elektroniky a ŘJ fakt tápu, takže nevím zda jde o jednotku na haldexu nebo něco dalšího. V případě potřeby jsem k dispozici přes SZ. Tímto všem děkuji za podporu a ať Vám to jezdí.. 1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jahoda73 Vloženo 1. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2020 elektricke vzperi piatych dveri comby,raz sa otvoria raz nie,ma niekto takyto problem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.