Přejít na obsah

SUPII a problémy


cosby

Doporučené příspěvky

No jo taky se to čidlo za ty km už namakalo,mě na OII odešlo ve 145 tkm přední a ve 154tkm i zadní takže dle mě pěkná výdrž na SII zatím drží (141tkm)

 

Dnes mi jako bonus luplo v loketní opěrce a něco tam uvnitř chrastí tak to zkusím rozdělat a uvidím co se tam ulomilo,ale aretace polohy funguje...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Dobrý den, chtěl bych se zeptat. Mám telefon Samsung S3. Když telefonuji přes HF sadu v autě, tak se mi nezobrazují volaná, přijatá, nepřijatá čísla po odpojení HF na mém mobilu. Zůstávají v autě. Stejné je to i u SMS. Pokud mi přijde za jízdy, objeví se na displeji v autě, ale není v telefonu. Jde to prosím nějak vyřešit? Děkuji za odpověď

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...

Dobrý den, chtěl bych se zeptat. Mám telefon Samsung S3. Když telefonuji přes HF sadu v autě, tak se mi nezobrazují volaná, přijatá, nepřijatá čísla po odpojení HF na mém mobilu. Zůstávají v autě. Stejné je to i u SMS. Pokud mi přijde za jízdy, objeví se na displeji v autě, ale není v telefonu. Jde to prosím nějak vyřešit? Děkuji za odpověď

Tvoja HF Bluetooth pravdepodobne pouziva SAP protokol. Long story short- tvoje auto preberie rolu telefonu a sprava sa, ako by bola SIM karta vlozena priamo v aute. Ak je to tak, tak ked si pripojeny v aute telefon sa neda pouzivat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Panove jak to je s tim emisnim pruserem u VW/Skoda TDI u nas v CR? Jak se to resi? Napsal jsem svůj VIN na skoda auto a vyplivlo mi to, ze se ten problém tyka i mého auta, ale auto uz neni v zaruce. Je třeba to resit, nebo budou problémy jen na STK/ME :D? Snazil jsem se to hledat ale nic mi to nenaslo...Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

cca 312 tis km začal foukat u hřídelky chladiče výfukových spalin , kloubek na hřídelce pěkně vymačkaný a vůle jako kráva, vyndání chladiče pěkná pakárna zezadu na motoru pod DPF přes něj odtoková trubka oleje turba nad ním turbo , takže poloosa dlouhá ven DPF povolit a vyhnout co to jde trubky turba pryč a pár kravin kolem taky , nějaké foto dodám..

Hotovo auto vrci ☺

 

 

20170130_125325.jpg

20170130_083406.jpg

20170201_095508.jpg

20170201_095446.jpg

20170201_095836.jpg

Editováno: , autor: jirka toledo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 1. 2. 2017 at 8:49, jirka toledo napsal:

cca 312 tis km začal foukat u hřídelky chladiče výfukových spalin , kloubek na hřídelce pěkně vymačkaný a vůle jako kráva, vyndání chladiče pěkná pakárna zezadu na motoru pod DPF přes něj odtoková trubka oleje turba nad ním turbo , takže poloosa dlouhá ven DPF povolit a vyhnout co to jde trubky turba pryč a pár kravin kolem taky , nějaké foto dodám..

Hotovo auto vrci ☺

 

 

20170130_125325.jpg

20170130_083406.jpg

20170201_095508.jpg

20170201_095446.jpg

20170201_095836.jpg

 

 

K čemu je to dobrý ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

Ahoj, mám problém se Supem, 2011 CFGB 4x4 manuál. Od zadní nápravy  po zařazení na vyšší kvalt  přijde takové jakoby cuknutí, dalo by se to popsat jako prodleva připojení Haldexu. Žádné další mechanické zvuky to nedoprovází. Dělá to hlavně na nižší kvalty, 2 - 4 a pouze při normální jízdě, třeba po městě. Při "závodech" ze semaforu a řazení do vyšších otáček je to OK. Připadá mi to jako by tam v ten moment byl vyšší tlak oleje a normálně to funguje bez cukání. Jak ale člověk jede jak když veze tchýni, je to děs.

Byl jsem ve 3 autorizákách, 4 neautorizovanejch servisech, furt nic. Vyměněny obě hardy spojky, 2x olej v Haldexu ( jinak pravidelně po max. 60KKm ), zkoušeli jsme zadek odpojit ( nevím jak, tuším, že nějakým konektorem ), auto bylo jako vyměněný, žádné cukání, pohoda. Elektronik to celý měřil, byl jsem v kontaktu se Sixtou, udělal jsem co jsem mohl. Začínám bejt zoufalej. Vím, že je u čtyřkolek drobná prodleva v normě, ale tohle je fakt moc, Auto hrozně trpí, rázy se přenášejí až dopředu, dokonce se při tom cukne i ručička otáčkoměru. Máte někdo nějakej nápad? Dvouhmota? Rozvodovka? Diferák? Cokoliv? Nevíte o někom kdekoliv v ČR kdo by mi byl schopen pomoct? Auto 6 let starý, nový za mega a nikdo neví co s tím. Nájezd je momentálně 240KKm. Předem díky. PS: celý forum jsem prolezl dvakrát, byl jsem i na jinejch jako je  briskodanet atd, fakt jsem se snažil :-).. Díky moc. Další info rád podám..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

9 minutes ago, z00m said:

Mne to príde ako chyba zadnej rozvodovky. Pri tom nájazde už môže mať vôle, ale keďže je to v jednej kope s haldexom, tak si asi nepomôžeš a treba to vymeniť celé. Čo povedal Sixta? Nerobí repasy tých haldexov?

 

Že si musí být stopro jistej, že to není elektronikou, dělá snad jen mechaniku.. Zítra mu budu volat.. Jinak co se týče rozvodovky, to je klidně možný, na druhou stranu auto jezdí spíš dlouhé trasy do reichu a tak, takže většinou dálnice. Tak nevím. Vůle v rozvodovce asi na kanále nezjistím ne? Kontrolovali jsme celej kardan, ložiska uložení atd, a nic. Ale nevim jestli tohle jde poznat i na rozvodovce... Moc dík za odpověď.. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diagnostikou vôle nezistíš, ani na zdviháku sa to moc nedá. Ak sú rozbité ložiská a má to vôle na osiach ozubení, tak by sa to teoreticky mohlo chovať ako popisuješ. Podľa popisu si kontroloval všetko pred haldexom, ale kým sa začneš vŕtať v haldexe, treba skontrolovať aj zadné poloosy, hlavne kĺby, prípadne ich uloženie, či náhodou nie je rupnuté niečo aj tam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 hours ago, z00m said:

Diagnostikou vôle nezistíš, ani na zdviháku sa to moc nedá. Ak sú rozbité ložiská a má to vôle na osiach ozubení, tak by sa to teoreticky mohlo chovať ako popisuješ. Podľa popisu si kontroloval všetko pred haldexom, ale kým sa začneš vŕtať v haldexe, treba skontrolovať aj zadné poloosy, hlavne kĺby, prípadne ich uloženie, či náhodou nie je rupnuté niečo aj tam.

Kanálem byla myšlena montážní jáma :-) ne diagnostika.. Nicméně ty klouby a poloosy zkontroluju, moc díky za tip. Tam jsme ještě nebyli. Třeba se někam dobereme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha :-D

Každopádne na jame nezistíš určite nič, ak máš kolesá na zemi. Možno na zdviháku, či tam niečo necvaká už pri voľnom pootáčaní kolies, alebo nezistíš veľké vôle, ale moc šancí tomu nedávam. Zameraj sa zatiaľ na tie poloosy a uvidíš, čo ti povie Sixta.

Editováno: , autor: z00m
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

chem sa spytat riesil niekto tu zvolavaciu akciu co je v skodovke ohladom tych emisii co vam nahraju novy software do riadiacej jednotky? lebo mam teraz v servise svoj super 2.0tdi 125kw a prijimaci technik mi to neodporucil nakolko mam nabehane skoro 300tkm. vdaka za nazor 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravím, mám Superba 2, 1.8 TSI, DSG 7, CDAA a všiml jsem si, že když mám sešlápnutý plynový pedál, tak slyším z oblasti motoru jak kdyby "syčení" (nebo něco na tento způsob), řekl bych že z pohledu řidiče je to na levé straně. Když pedál povolím zvuk zmizí, takže se objevuje jen při sešlápnutém plynovém pedálu za jízdy. Známý říkal, že to může dělat "nějaký plast nebo kryt" u motoru. Ale tomu se mi nechce moc věřit. Plus jsem si všiml, že když stojím na místě na volnoběh a sešlápnu plynový pedál, tak slyším jak kdyby "křupnutí/lehké bouchnutí". Tak jsem se chtěl zeptat u čeho bych měl začat hledat problémy, možná se s tím někdo už setkat.

Díky za případné názory a rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On 1/4/2018 at 12:05 PM, littlewonder said:

Kluci moc díky, zkusím a poreferuju. Jestli na to někdy vůbec příjdu, určitě sem napíšu o co šlo.. Sharika zkusím taky..

Ahoj, s odstupem ale přece.. Tady je závěr mého trápení se 4x4 od Haldexu.. Za prvé, většina mechaniků v autorizákách jsou totální hovada a neudělají ani to co nafakturujou. Ano, je to známá věc ale pokud člověk bere info od nich jako základní bázi, pak je to na prd.. Nakonec na to přišel kámoš, odborník přes náklaďáky, ale ještě opravář, nikoliv výměnář. Napíchnul to na diagnostiku při jízdě a zjistil z čidel ABS, že se kola na každé nápravě točí jinou rychlostí.. Odchylka byla markantní zejména na rychlosti na 80 Km/h. V řádu procent, nad kilo ale už přes 8 procent. Dedukce - odlišně sjetá kola na nápravách. Kanál - prohození kol, auto najednou místo pozdě, přiřazovalo zadek brzy, bylo jakoby "našponované".. OK, příčina známá, co dál.. Koupil jsem 4 funglovky 18 -tky gumy , bylo po problému.  Na chvíli. Po měsíci, max měsíci a půl, opět náznaky.. Jezdím 40K ročně.. Opět telefon na Sixtu. Ano, řídí to jednotka která bere data z ABS čidel, ale má v sobě v algoritmu naprogramovanou max. odchylku otáček jednotlivých náprav. Ta moje byla asi špatně naprogramovaná, bylo by třeba ten limit upravit - zvýšit. Dal mi číslo na borce z Česany, musel jsem mu říct, že jsem od něj, holt známosti. Pán mi řekl, že to přeprogramovat v ČR nelze, tj. nová jednotka ( možná Ferda?? ).. A nebo, což byla moje cesta, každých cca.  6 týdnů až dva měsíce ( s mým nájezdem ) přehodit zadky s předkama, pak je klid.. Takže, největší idioti jsou v autorizákách, kde jsem zaplatil!!! za diagnostiku na válcích "největšímu odborníkovi ve východočeském kraji"  ( Porsche HK ), kterej ani nezkontroloval gumy a RPM data z ABS. Takže 2 hardy spojky plus další krámy - vyhozené peníze. To samé ve dvou dalších servisech - bez nálezu, vše OK.. A závěr? Auto jsem prodal na 277KKm, šlapalo jako hodinky, co dva měsíce jsem prohazoval gumy a pohoda. Novému majiteli jsem o tom samozřejmě řekl, nicméně s jeho přístupem "mám to pro manželku kolem komína" :-) pochybuju, že to bude řešit ( chudák mazlík, DPF si užije ).. Teď jezdím v trojce kombi 140KW DSG TDi předokola a s láskou vzpomínám na kvalitní a poctivý interiér dvojky, na pocit robustnosti celého auta, který mi u tý nový "jen zvětšený ovce" prostě chybí a hlavně na sedačky.. Jo a 4x4 fakt už nikdy :-).. Všechno co píšu jsou data která jsem získal od spousty lidí ale samozřejmě nevím zda je vše pravda. Zejména v oblasti elektroniky a ŘJ fakt tápu, takže nevím zda jde o jednotku na haldexu nebo něco dalšího. V případě potřeby jsem k dispozici přes SZ. Tímto všem děkuji za podporu a ať Vám to jezdí..

  • Díky 1
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...