Květen 26, 200916 r Tak potom ok. Myslim, ze tam az taky velky rozdiel nie je. Mozno to odhlucnenie podvozku je u Pola lepsie. A to je prave vec, ktora by sa mala na FIII zlepsit, pretoze to je slabe miesto. Ale pri facelifte to neocakavam. Tam to bude skor naopak.
Květen 26, 200916 r Mám to potvrzeno. Bude se jednat o nový podvozek shodný s Polem. Do budoucna by měly být i hybridní pohony. Takže příští rok půjde o FIII a ne jen nějaký macke-up.
Květen 26, 200916 r to uz zneje uveritelnejsie ... ze ide o F III. FII zrejme dostane len lahky facelift na preklenutie doby ... a potom je uz mozne vsetko :-) aj zhodne karosarske dielce .. otazka je co urobia s roomsterom ....
Květen 26, 200916 r O Roomsteru zatím nic nevím. FIII by měla vyjet v létě 2010. Mimo to se má rozjet výroba malých plug-in elektromobilů. Neco jako VW-UP. Dojezd cca 200km rychlost do 100km/hod. Taky příští rok. Upraveno Červen 2, 200916 r od Ben
Květen 26, 200916 r hmm tie terminy sa mi moc nezdaju ... nevidim realny dovod na take skore uvedenie FIII a ako aj UP .. a UP sa ma robit podla poslednych informacii vo VW Bratislava ....
Květen 26, 200916 r V 2010 by to měla být už FIII Zkusím to ještě oveřit z jiného zdroje (pár dní potrvá). Informace jsou od maníka co připravuje linku na náběh výroby nové F. Linka je hotová. Ten malý elektromobil 2010-11. Tam už je termín míň přesný. FIII je nutností, když Ibiza jezdí na novém podvozku a Polo ho má letos! Tak by čekání bylo ceesta do pekel.
Květen 26, 200916 r no overuj Ben ... tak to som fakt zvedavy , ale v casoch "krizy" je mozne vselico ......
Květen 26, 200916 r Pak je teda otazka, proc Skoda uvadi na trh v pulce roku 2006 R, o rok pozdeji FII a od roku 2008 vyrabi FIIC s tim, ze by v roce 2010 uvedla uplne novej model. Ze je FII hodne velky facelift FI vime. Kazdopadne dost velky na to, aby ve vyrobe hatchback zustal neco pres 3 roky a combi 2,5.
Květen 26, 200916 r A jak to nazve škodovka? FIII nebo facelift FII? Pokud bude nový podvozek, o kolik se změní rozměry? Někde jsem četl, že v příštím roce by měla proběhnout inovace HTP, jsem zvědavý, v čem to bude.
Květen 26, 200916 r V 2010 by to měla být už FIIIZkusím to ještě oveřit z jiného zdroje (pár dní potrvá). Informace jsou od maníka co připravuje linku na náběh výroby nové F. Linka je hotová. Ten malý elektromobil 2010-11. Tam už je termín míň přesný. FIII je nutností, když Ibiza jezdí na novém podvozku a Polo ho má letos! Tak by čekání bylo ceesta do pekel. Nesmysl, v 2010 to určitě nebude nová FIII, vždyť je ve výrobě chvilku, ještě se nedělá ani FRSII.
Květen 26, 200916 r Ben: FIII na 1000% nepríde v roku 2010! Bude len kozmetický facelift, žiadna zmena podvozku ani iná významná zmena - okrem motorov. Pandora: Modernizované HTP majú nabehnúť najprv v novom Pole - zmena v rozvodoch, nové olejové čerpadlo, upravené RJ. Mierne sa upravia výkonové parametre, a hlavne už budú spĺňať nové emisné normy.
Červen 2, 200916 r Tak už je to potvrzeno. Přijde nová F a R A pokud někdo říká že SuperbII jen facelift Superbu I. Tak pak i ta Fabia co vyjede příští rok bude jen facelift té letošní ) http://news.auto.cz/nove-modely/skoda-auto...tavia-tour.html
Červen 2, 200916 r Autor vyrazna modernizacia je podla mna vyrazny facelift ako u O2, nie nova generacia...Co je samozrejme skoda
Červen 2, 200916 r Cast podvozku v sucasnej FII, konkretne predna naprava je podla zisteni zhodna s novou Ibizou/Polom [link]. Nezda sa mi ale ze buduci rok prejde Fabia komplet na PQ25.
Červen 2, 200916 r Nová Fabia ani R neprijdou, proste dostanou FL. No a u R su fakt zvedavej, protoze si priblizeni k SII moc nedokazu predstavit. U FII jo, ale naroubovani na R moc ne.
Červen 2, 200916 r Ben: Tešíš sa zbytočne, tá "výrazná" zmena bude asi taká, ako facelift OII. Je faceliftovaná OII úplne nový model? Nie je, a aj tak ho napriek tomu označujú ako OIII! Je nemysliteľné, aby po 3 rokoch automobilka uviedla na trh úplne nového nástupcu daného modelu postaveného na novej podvozkovej platforme - a je jedno, či je to auto kategórie Octavie alebo Fabie. Ono odlíšiť úplne nový model a facelift je jednoduché, stačí sa pozrieť na produktový kód. OII pred FL mala kód 1Z, OII FL alias OIII má tiež kód 1Z - takže o žiaden nový model sa nejedná A čo sa týka R, neviem prečo si myslíte, že je to úplne samostatný model. Nie je to nič iné, než jedno z prevedení modelu 5J (hatchback, combi, mini mpv). Stavím sa, že predok R FL a FII FL bude znova identický
Červen 2, 200916 r Je faceliftovaná OII úplne nový model? Nie je, a aj tak ho napriek tomu označujú ako OIII! Ale to je jenom u vás na východě ...né, vážně, tady sem to myslím neviděl, ale zato všude škodovka uvádí předFL jako Octavia a FL jako Nová Octavia, což taky dost dobře nechápu...dělají v tom bordel. Je jedničková okta, pak OI FL, Octavia Tour, OII, Nová OII....sem zvědavej, jak to budou dělat dál s příchodem nové generace...zase všechny názvy překopou ...zlatej Mitsubishi systém, kdy je to pořád Lancer a jen se mění číslo evoluce
Červen 2, 200916 r pokud se budeme bavit o FIII, na jaké bázi by měla být slibovaná F RS, která by se měla objevit příští rok; bude to FII nebo už FIII ???
Červen 3, 200916 r A čo sa týka R, neviem prečo si myslíte, že je to úplne samostatný model. Nie je to nič iné, než jedno z prevedení modelu 5J (hatchback, combi, mini mpv). Stavím sa, že predok R FL a FII FL bude znova identický Protože to auto je z velké části opravdu jiné a odlišení by mu pomohlo. Takle ho zákazníci považujou jenom za nafouknutou Fabiu s "místem vzadu". Přitom už jenom jízdní vlastnosti nebo prostor v drtivé většině směrů nemají s FII ani s FIIC nic moc společného. Každopádně posuzovat to podle modelového klíče a ne podle reality v možnostech užívání to jde taky.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.