sejvi Vloženo 14. Únor 2009 Vloženo 14. Únor 2009 Zdravim, chci se zeptat odborniku - dnes se mi stala nemila vec! Pri studenejsim motoru (rucicka teploty jeste nebyla na stredu, 90°) jsem chtel predjet auto, tedy slapnu na plyn a citim jak se zapina TURBO - behem 2-3s pri seslapnutem plynu najednou TURBO vypadlo! Proto zpomaluji a na rovince zkousim seslapnout plyn na doraz a TURBO nenaskocilo. Po vypnuti motoru a znova nastartovani TURBO jede zase bez problemu. Nevite co se stalo? Kde by mohla byt zrada? Je to vazne nebo jen chvilkova "nemohoucnost" meho auta? Citovat
Chozee Vloženo 14. Únor 2009 Vloženo 14. Únor 2009 (editace) Ahoj, no me pomohla vymena vahy vzduchu. Auto se me chovalo naprosto stejne, jak popisujes. Chozee Editováno: 14. Únor 2009, autor: Chozee Citovat
sejvi Vloženo 14. Únor 2009 Autor Vloženo 14. Únor 2009 Nevim kdo delal SOFTWARE. Uz jsem koupil nacipovane. Ale podle majitele, chiptuning delala chiptuningova firma, takze tam problem nevidim. 5 mesicu bez problemu jen dnes tato prihoda... Citovat
TDIfun Vloženo 14. Únor 2009 Vloženo 14. Únor 2009 ABCtuning?? no asi ta regulace, po netu neresitelnej problem.. Diag, mechanicka kontrola. to je vse. Citovat
balvan Vloženo 14. Únor 2009 Vloženo 14. Únor 2009 Zdarec mám ten samý problém,mám rok 03,81kw najeto 115000,prostě auto najednou přestane tahnout,zastavím chcípnu to,nakopnu a jede dál normálně,kdyby to byla zatuhlá regulace tak by to nejelo pořád ne?Otec má rok 97,81kw a má ten samý problém,že by vrozená vada octávie? Citovat
lukash Vloženo 14. Únor 2009 Vloženo 14. Únor 2009 Zatuhlá regulace (pokud někdo jezdí výhradně na spotřebu - tak na 95%), chybující čidlo tlaku atd... mno a pak jak tu psali vlastně všichni - špatnej/neoptimální čipíšek Každopádně bez mechanické kontroly/diagnostiky je to na prd... Citovat
dastax Vloženo 14. Únor 2009 Vloženo 14. Únor 2009 Já díky tomu vyměnil i turbo a nepomohlo..... nakonec to byla váha vzduchu.... Citovat
TDIfun Vloženo 15. Únor 2009 Vloženo 15. Únor 2009 Od tohle je ale diagnostika. Pokud ti servis neni schopnej zdiagnostikovat zavadu tak vymen servis. A pritom je tak snadne vzit jinou vahu a vyzkouset to. No marne. Kazdej ceka reseni na netu a obcas to reseni neni ok. Citovat
Mark Vloženo 15. Únor 2009 Vloženo 15. Únor 2009 Já jsem se více než půl roku trápil se stejným problémem, zkoušel jsem měnit všechno možné, čistil lopatky u turbíny, nakonec TDIfun proměřil a INDI za půl hodky opravil a už jsem zase lítal 200. Já měl zatuhlou a zrezavělou podtlakovou regulační baňku na turbíně, která se musela vyměnit. Ještě jednou velké díky Zdeňkovi a Petrovi Mimochodem, měl jsem to po známostech ve dvou značkových servisech na diagnostice, kde se snažili měnit váhu a N75 a nakonec radili celé turbo. Citovat
lukash Vloženo 15. Únor 2009 Vloženo 15. Únor 2009 Když všechno selže, tak jedině vyměnit auto... o výpadcích turba tu bylo napsáno už tolik a vždycky je tam příspěvěk, diagnostika a zaject za někým kdo tomu rozumí! Bohužel lidi to dost dobře nechápou Raději měsíc (nemyslím konkrétně tento případ) ptát a psát na netu, než se sbalit a holt vyrazit za někým kdo umí a ne jenom čumí (P.S.: já taky spíš čumím, umím ale zase něco jiného) Citovat
sejvi Vloženo 16. Únor 2009 Autor Vloženo 16. Únor 2009 Tak jsem cely vikend auto poradne prohanel a zadny vypadek uz nenastal. Uvidim casem zda se vypadek jeste nekdy "ukaze". Kolikpak stoji nova VAHA VZDUCHU, popripade vymena? Jen aby jsem zacal davat penize bokem Citovat
TDIfun Vloženo 17. Únor 2009 Vloženo 17. Únor 2009 Vaha ti ale auto do nozaku neposle, teda u diesla to plati. Pozor kolega nahore ti referoval problem ale na benalu. Tobe blbne regulace na turbu.. VAG a logovani dat!!!! Citovat
sejvi Vloženo 3. Březen 2009 Autor Vloženo 3. Březen 2009 Takze do dneska jsem mel dalsi TRI vypadky TURBA! Takze vypadek nebyl ojedinely, takze to budu muset zacit resit. Proto se ptam s cim bych mel zacit? Navstivit autodiagnostiku, servis, jine reseni..? Citovat
Indi Vloženo 4. Březen 2009 Vloženo 4. Březen 2009 Když si to tu pročteš a nejsi úplně tupý, tak to řešení najdeš. Je to tu napsané několikrát. Citovat
tomik123 Vloženo 5. Březen 2009 Vloženo 5. Březen 2009 Chlapi, všechno jsem pročetl i jiných tématech a fórech, ale potřebuji poradit jak postupovat dál. Diagnostika provedena, regulace turba promazána, chodí perfektně. Hadice zkontrolovány, nový N75 ventil. Dělal jsem to s mechanikem od Škody, když se podívám za motor tak je vidět při vysokých otáčkách že táhlo od baňky pracuje, takže lopatky to nejsou. Dokonce váha vzduchu nová (i když s tím přímo nesouvísí).Výpadky ale přetrvávají u studeného (lépe řečeno ne plně zahřátého) motoru dál. Poraďte prosím jaký další vylučovací postup zvolit. Díky. Citovat
sejvi Vloženo 5. Březen 2009 Autor Vloženo 5. Březen 2009 Dnes jsem byl za technikem a ten mi jednoznacne rekl ze musi TURBO ven a ze se musi rozebrat a vycistit. Ventil n75 je pry v poradku. Z jineho fora: Kdyz nebudes jezdit jak duchodce, tak se ti TURBO usazovat nebude, resp bude, ale v norme. kdyz s tim jezdi zenska, turba vubec netlaci a lopatky se poradne nenaklapi, protoze to neni potreba, jezdi v nizkejch a nic netlaci, proto se to zasira, kdyz tomu nalozis cas od casu, pekne to profouknes a neni problem. Citovat
pac Vloženo 7. Březen 2009 Vloženo 7. Březen 2009 Když si to tu pročteš a nejsi úplně tupý, tak to řešení najdeš.Je to tu napsané několikrát. Ahoj, taky mi obcas v zaberu vysadi turbo. Rad bych zasel na diagnostiku k profikum. Jsem ale z Prahy a na Ostravsko je to trochu z ruky. Poradi mi nekdo kam zajet na kvalitni diagnostiku TDI za rozumnou cenu v Praze a okoli? Dik. pac. Citovat
TDIfun Vloženo 7. Březen 2009 Vloženo 7. Březen 2009 I z Prahy a Kosic k nam jezdi na Ostravu Citovat
CIJOML Vloženo 8. Březen 2009 Vloženo 8. Březen 2009 Ahoj, taky mi obcas v zaberu vysadi turbo. Rad bych zasel na diagnostiku k profikum. Jsem ale z Prahy a na Ostravsko je to trochu z ruky. Poradi mi nekdo kam zajet na kvalitni diagnostiku TDI za rozumnou cenu v Praze a okoli? Dik. pac. Dojed ke garnymu... Citovat
Flowtec Vloženo 9. Březen 2009 Vloženo 9. Březen 2009 Stalo se mi to samé dneska...Při 210 se rozsvítila kontrolka motoru, auto nereagovalo na plyn. Motor mi dovolil točit pouze 2000 otáček / minutu. Když sem vypnul motor a zase nastartoval, kontrolka elektroniky motoru svítí dál, turbo někdy jede, někdy ne. Prosím o radu. Mám Octavii I 96kW. Citovat
Píďa Vloženo 12. Březen 2009 Vloženo 12. Březen 2009 Zdravím mám podobný problém, občas se mi stane že mi auto spadne do nouzáku, jezdím svižně proto říkám že se to stane občas a ne vždy když motor točím do vyšších otáček. byl by tady někdo kdo by se na to koukl a zjistil co s tím díky předem Citovat
toby66kw Vloženo 13. Březen 2009 Vloženo 13. Březen 2009 Zdravím mám podobný problém, občas se mi stane že mi auto spadne do nouzáku, jezdím svižně proto říkám že se to stane občas a ne vždy když motor točím do vyšších otáček. byl by tady někdo kdo by se na to koukl a zjistil co s tím díky předem Chce to nalogovat ,můžem ve Vyškově Citovat
danikd Vloženo 26. Červen 2011 Vloženo 26. Červen 2011 Panove nezna nekdo nejkaeho machra na cisteni turba v Kralovehradeckem kraji? Pripadne vychodni cechy ... Diky moc ...DD Citovat
Wojnar Vloženo 26. Červen 2011 Vloženo 26. Červen 2011 Je divné, žes našel dva roky mrtvé vlákno, když ještě na této stránce je celkem aktuální vlákno na toto téma Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.