Majký Vloženo 26. Únor 2009 Sdílet Vloženo 26. Únor 2009 a co lamdy ty máš odpojené nebo normálně pracují Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 10. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 10. Březen 2009 Lambdy jsou zapojene... jestli normalne pracuji, tak ano vykazuji urcitou praci, ale nechapou co se deje, tak porad ve Vagu odmazavam chyby spatne smesy atd. Blizim se k 500 KM najetych. Takze tomu zacnu davat a uvidime jestli vse vydrzi.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majký Vloženo 12. Březen 2009 Sdílet Vloženo 12. Březen 2009 zda tam nemáš kat tak bude problém s lamdou bude ukazovat chyby Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 2. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 2. Duben 2009 Proběhlo měření na brzde. Upozorňuji, že zatím bez předelání vstřikovací mapy. Naměřené hodnoty: 72,5 kW - 98 PS Kroutící moment: 135Nm Jak nascanuju graf, tak ho sem dám. Příští týden jedu na celý den na ladění jednotky do BIT POWERU. Pak se pojede zase na měření a uvídíme.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majký Vloženo 13. Duben 2009 Sdílet Vloženo 13. Duben 2009 tak co máš novou mapu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 15. Duben 2009 Autor Sdílet Vloženo 15. Duben 2009 Nemam, dojel jsem, udelal první načítaní dat, pak otevřel kapotu a musím předělat sání. Takže jsem o víkendu kutil, sání je už předělané. Ještě udělat oddělení od motoru a nadech od nárazníku a jedeme znovu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ruger Vloženo 2. Květen 2009 Sdílet Vloženo 2. Květen 2009 zda tam nemáš kat tak bude problém s lamdou bude ukazovat chyby Dá se to nějak obejít, když se vydělá kat, aby lamda nehlásila chybu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majký Vloženo 3. Květen 2009 Sdílet Vloženo 3. Květen 2009 řeším to samé na mé téma nikdo nenapsal - určitě nejak předělat soft. a nebo dát sportovní kat co má lepší propustnost a lambda bude OK 1. lambdu neřeším ta je před 1. katem ale ta 2. lambda je za obouma katama tak ta bude dělat potíže zda je vyndáš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ruger Vloženo 3. Květen 2009 Sdílet Vloženo 3. Květen 2009 Zajímala by mě funkce lambdy za kat. Je tam jenom, aby kontrolovala funkčnost kat a nebo se i podílí na nastavení optimální směsi? Pokud by jenom kontrolovala kat tak to by bylo v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SeatJim Vloženo 3. Květen 2009 Sdílet Vloženo 3. Květen 2009 luxusní upravička dal by se dala domluvit repas hlavy přes tebe u kolegy? s menším použitím lepších dilů samo.. na 130 motor díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 3. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 3. Květen 2009 luxusní upravička dal by se dala domluvit repas hlavy přes tebe u kolegy? s menším použitím lepších dilů samo.. na 130 motor díky Ahoj, myslím že by to šlo domluvit pisni SZ a domluvíme se.... Jinak co se týče druhé lambdy, tak zjištuje a upravuje směs atd... vyndáním či odpojením se nic nestane, RJ skočí do nouzáku. Je nutné na to udělat softwarovou upravu, která bude vložena k lambdě. Jinak cca do 14 dnů budu mít upravenou mapu a i tu lambdu, takže pak uvidíme, co to bude za trhače Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ruger Vloženo 3. Květen 2009 Sdílet Vloženo 3. Květen 2009 O jak moc to bude znát, když se vyhodí kat? Kolik koníků to může přidat? Ty tam teda budeš mít jenom tu jednu lambdu co bývala před kat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 7. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 7. Květen 2009 O jak moc to bude znát, když se vyhodí kat? Kolik koníků to může přidat? Ty tam teda budeš mít jenom tu jednu lambdu co bývala před kat? špatně čteš, psal jsem že když odebereč lambdu, tak RJ spadne do nouzáku. Je nutné skreslit lambde hodnoty, aby chápala, že jde více splodin do ní a je to v pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarys Vloženo 24. Květen 2009 Sdílet Vloženo 24. Květen 2009 Zdravím.. tak jsem si poctivě přečetl všechny příspěvky a mazec.. pěkná prácička.. já měl dřív kombíka taky s motorem 1.4 16V 55kw, ale než bych se do něčeho pouštěl, tak jsem volil raději nový auto.. ale fandím, at dopadne vše dle představ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 13. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 13. Červen 2009 Tak včera jsem se vrátil z BIT Poweru, a co myslíte.... Nejdřív trošku posun v čase o týden dozadu: Sehnal jsem si hliníkové sání z 74kw, dal jsem ho tam. Výkon, krouťák šli celkem citelně nahoru. Ale ouvej, EGR ventil dává do sání už jiné hodnoty, než na které je stavěné čidlo tlaku v sání a skočí mě to, že je nevěrohodný signal, špatná netěsnost potrubí a špatný EGR. Když se to ale potkalo s chybou na 2. lambda sondě, tak jednotka je z toho tak auf, že skočí do nouzáku a auto přestane jet a otačky jsou jen na cca 1200 ot/min. a na plyn to nereaguje. Častečně výpadky jízdy jsem eliminoval zaslepením EGR ventilu. Celkem to pomohlo, chyby se nehlasí tak často a když se nahlásí vsechny naraz, tak auto porad jede. A ted vcerejsek: Diskutoval jsem to před příjezdem s p. Rácem. Dle jeho slov, to bude orisek, jelikoz nic takového nedělal. Prijel jsem vcera k nim, jednotka ven, svab ven, předělat mapu vstriku a do auta. Eliminovat nebo zmenit hodnoty na EGR a lamde on nedokaze nebo kdyby dokazal, stravil by s tim spousty casu. Takze vlastne udelal jen, ze zvedl prisun paliva do vstriku. ( po uprave to nebylo nijak zvlast citit, max. trosku spodek byl lepsi). ALE! auto padalo mnohem casteji do nouzaku a i nejelo. Dalši z veci jsem chtel predela skrtici klapku, jelikoz dle vagu se me otevre jen na 73%. - to taky nejak nedal... Takže moje druhá navsteva a vysledek: Odpoledne nahrany puvodní hodnoty, předal jsem mu nejakou kacku do kapsičky za ztraveny čas a jel jsem domu s uplne stejnym autem :D ------------------------------------------------------------- Panové, znáte opravdu nekoho, kdo umí předělat celou jednotku a ví kam šáhnout??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukynoo Vloženo 14. Červen 2009 Sdílet Vloženo 14. Červen 2009 Skús zavolať sem MM racing Sám sa k nim chystám, len nie je furt čas, pár kamarátov má od nich chipnuté auto, robia aj soft pre pretekárske autá, tak možno by ti vedeli pomôcť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dcdodo Vloženo 17. Červen 2009 Sdílet Vloženo 17. Červen 2009 Ahojky a čo tak skusit p. Jandu (CIMBU) či bi neporadil, i keď si myslím, že asi na to nebude mať čas, ale za pokus to stoji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 28. Červen 2009 Sdílet Vloženo 28. Červen 2009 Ja myslim ze cimbu neporadi. Jinak supa uprava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
engine1_0 Vloženo 10. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2009 Paradna uprava... + 20kw a ide to aj bez turba.. parada.... Mam 1,4 16v 59kw je to v podstate to iste ako ta tvoja 55kw verzia?chcel by som skusit take iste upravy ako mas ty. Spocital som kompresny pomer - ja ho mam 10,5 (asi aj ty) tym ze si zbrusil hlavu o 0,5mm si zvysil kompresny pomer na 11,28 -teda ked som blbo nepocital... pripada mi to dost na normal 95 benzin.. ide ti to v pohode? bez detonacii ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 11. Červenec 2009 Autor Sdílet Vloženo 11. Červenec 2009 (editace) Tak chlapci, nyní sháním ŘJ motoru z 74kw, koncové označení BK. Bez tohoto se nedostanu dále s upravou jednotky. Jinak jsem musel upravit jemně sání, trošku jsem nakoupil pořádné sponky a voala, je to tam. engine1_0: Tvůj motor je podobny tomu co mám já, jen tam nebudes mít EGR ventil a par drobností bude jiných, ale v podstatě se to bude jen lišit Softwarem. CO se týče zvýšení kompresního poměru, tak já mám jen srovnanou hlavu a ne sniženou. Takže se snižováním opatrně, spíše si sežeň vačky, sání atd. z výkonější verze..... Kompresní poměr mám v normálu, který se pohybuje od 11 - 15. Nad 15 už je vyšší komprese, kde je ale nutné upravit ložiska na klice, čep na pístu atd, aby to něco vydrželo. Editováno: 11. Červenec 2009, autor: JohnyS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
engine1_0 Vloženo 12. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2009 Aha..takze kompresny pomer mas povodny... Kvoli comu potrebujes riadiacu zo 74kw verzie ? kvoli odpojenemu katu? Alebo kvoli klapke ? Preco nestaci seriova riadiacka ? A koli to uz ma koniku ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 12. Červenec 2009 Autor Sdílet Vloženo 12. Červenec 2009 Aha..takze kompresny pomer mas povodny...Kvoli comu potrebujes riadiacu zo 74kw verzie ? kvoli odpojenemu katu? Alebo kvoli klapke ? Preco nestaci seriova riadiacka ? A koli to uz ma koniku ? POtřebuju už se pohybovat v hodnotách 74kW, a jelikož RJ motoru jako vnitrkem se dělí na dva "jakoby chipy, tak potřebuju mít ten základní neco jako bios už v 74 hodnotách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukynoo Vloženo 4. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2009 Tak ako stojíš s Fabčou JohnyS? Niečo nové? Podarilo sa ti zohnať RJ 74kW? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 4. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2009 To se dá bez úprav nahradit plastové sání na 55kw motoru hliníkovým (i s klapkou) ? Díry,rozteče, apod. jsou stejné? Musí se to upravit v ŘJ nebo to zvládne korigovat lambda sama? Jaký pouze tohle může mít "kW a Nm" přínos? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 4. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2009 Představ si, že jsem nad tím zrovna dnes taky přemýšlel. Takže stejná otázka do pléna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.