jiri001 Vloženo 22. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2009 za studena nic, žádné projevy např. rachtání? může to být totiž setrvák. Někde jsem četl, že série z roku 2005 měly také špatné spojky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 22. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2009 Jo, setrvák by to mohl být, nicméně je divný že mu to dělá jen na 5-tku... A to je jen při určité rychlosti (70-80 km/h) a třeba i na 4-rku, nebo jen v těch otáčkách co jsi psal právě jen na 5-tku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr 1.9TDI Vloženo 25. leden 2010 Sdílet Vloženo 25. leden 2010 Zdravim,můžete mi někdo prosim poradit co s blokem motoru. Koupil jsem doveženou O2 z Holandska,nádherná v RS paketu, motor nádhernej, no všechno super. Jen nebyla možnost podívat se z pod auta. Po napíchnutí vše OK, má najeto 57tis a je čipnutá na 105kW od bývalého majitele. A teď ten problém jen tak náhodou jsem ji dnes hodil na kanál a hle totálně poblitý olejem kryt motoru. No zkrátim to. Zjistil jsem,že byl prasklej možná i utženej držák motoru, někdo to opravoval.Je vidět že to někdo vařil, ale na prd.Z sváru toho držáku na motoru prostě teče olej,na volnoběh OK ale po ostré jízdě koukám že vytekl olej. Potřebuju poradit co s tím mám dělat. Kamarád mi radí zkusit tekutý kov. Já se bojim dost toho abych nemusel měnit motor. Ten motor jede jak dravec a tohle je dost blbej problém. Písněte mi třeba na mail chytil_petr@centrum.cz nebo tel 776870310 Předem děkuji moc za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 25. leden 2010 Sdílet Vloženo 25. leden 2010 Zavařit. Dneska borci vaří cokoliv, nicméně-je to držák motoru,no... Tekutej kov myslel kamarád lepidlo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr 1.9TDI Vloženo 26. leden 2010 Sdílet Vloženo 26. leden 2010 Zavařit. Dneska borci vaří cokoliv, nicméně-je to držák motoru,no... Tekutej kov myslel kamarád lepidlo? No je to něco jako lepidlo ale mělo by to určitě utěsnit tu prasklinu aby nevytejkal olej. Drží to jak nebezská víra,ale samozřejmě prasklina tam je, tak že se muže a nemusí stát,že se to někdy utrhne. Přemýšlím nad různýma variantama, jelikož jsem ji před dvěma měsíce koupil, nevěděl jsem o závadě a až v něděli jsme na to přišli,když jsem ji jen tak šoupnul na kanál. Tudíž to beru jak skrytou vadu a potřebuju to nějak co nejdřív řešit. Jelikož mám už jen 4měsíce abych to nějak vyřešil s bývalým majitelem. A ten se samozřejmě kroutí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 27. leden 2010 Sdílet Vloženo 27. leden 2010 (editace) Tekutej kov znám jako HYSOL od Loctite. Je to dvousložkové lepidlo, které se skládá z epoxidu s částečky kovu (mikropilinky) a tvrdidla. Sám s ním mám zkušenosti. Třeba se v práci nepovedli rozteče děr. Tak jsme to tímto zalepili, a vyvrtali díru v přesné rozteči (i třebo to vyšlo napůl do toho zalepeného místa). Pak jsme do té díry i vyřízli závit. Drželo to perfektně! Nicméně nevím jak se to bude chovat v teplém oleji. Použitelnost je do 120°C-tak snad OK Navíc danou součást musíš perfektně odmastit (lihem, technickým benzínem). Zkusil bych to a když to nepomůže, tak pak jedině svařit. Zde je: Tato tuba stojí cca. 300,-kč Editováno: 27. leden 2010, autor: Dodo-Kolín Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Orfeus83 Vloženo 5. Únor 2010 Sdílet Vloženo 5. Únor 2010 Měl bych dotaz. Mám možnost koupit Škodu Octavii II, 1.9 TDi PD (77KW), 2006, koupena v CR, serviska, nebourane, komplet po rozvodech,nova spojka atd.Problem je, že má najeto 270tis. Je to sluzebni auto příbuzného, který ho má od novoty a vím co na něm kdy bylo děláno a jak se o něj staral a jak jezdi. Octa je jako nova. Jen nevím co tyhle motory na takovou nalož kilometrů? Mám do toho jít nebo ne?Cena je 170tis. Rocne moc nenajedu, tak 10-15tis. BTW. Není to kšeft s příbuznýma. Jen, že na autech firmy pro kterou dělá končí leasing a je taková cena a stav. Auto znám dobře od novoty, jel jsem s nim a mám ho na očích... A nevíte někdo jak je to s ověřením km a servisní historie dle VIN? Dá se na to spolehnout,kdybych kupoval auto v bazaru? Pac tam vsechny maji servisky a 70tis. najeto a skutečnost je dost jiná... Má někdo zkušenost a co byste mi poradili? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 5. Únor 2010 Sdílet Vloženo 5. Únor 2010 (editace) to 'Orfeus83': Nepiš 2x stejný dotaz. To bychom si zde fórum fakt zadělali Editováno: 5. Únor 2010, autor: Dodo-Kolín Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rsrsrs Vloženo 5. Únor 2010 Sdílet Vloženo 5. Únor 2010 Orfeus83 caff napisem ti to narovinu kup to auto a budes spokojny a tych km by som sa nebal vobec ak bol pravidelne servisovany a dodrzane servisne intervali bude ti sluzit este veeeela km.... je to lepsia volba ako bazar kde kupis macku vo vreci a tu to auto poznas... prajem ti dobru volbu a nech ti auto sluzi... daj potom vediet ako si sa rozhodol... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chucky Vloženo 17. Únor 2010 Sdílet Vloženo 17. Únor 2010 Měl bych dotaz. Mám možnost koupit Škodu Octavii II, 1.9 TDi PD (77KW), 2006, koupena v CR, serviska, nebourane, komplet po rozvodech,nova spojka atd.Problem je, že má najeto 270tis. Je to sluzebni auto příbuzného, který ho má od novoty a vím co na něm kdy bylo děláno a jak se o něj staral a jak jezdi. Octa je jako nova. Jen nevím co tyhle motory na takovou nalož kilometrů? Mám do toho jít nebo ne?Cena je 170tis. Rocne moc nenajedu, tak 10-15tis. BTW. Není to kšeft s příbuznýma. Jen, že na autech firmy pro kterou dělá končí leasing a je taková cena a stav. Auto znám dobře od novoty, jel jsem s nim a mám ho na očích... A nevíte někdo jak je to s ověřením km a servisní historie dle VIN? Dá se na to spolehnout,kdybych kupoval auto v bazaru? Pac tam vsechny maji servisky a 70tis. najeto a skutečnost je dost jiná... Má někdo zkušenost a co byste mi poradili? nálož kilometrů? za tyden bude v bazaru se 95tis/km a falešnou serviskou. a nekdo na nem najede dalsi pul mega. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
20Vautomat Vloženo 23. Únor 2010 Sdílet Vloženo 23. Únor 2010 Ta toho ještě najede, mám Octu I a najeto 228 tis. a je jak nová a vím že najede min. půl mega. Takže v poho. Měl bych dotaz. Mám možnost koupit Škodu Octavii II, 1.9 TDi PD (77KW), 2006, koupena v CR, serviska, nebourane, komplet po rozvodech,nova spojka atd.Problem je, že má najeto 270tis. Je to sluzebni auto příbuzného, který ho má od novoty a vím co na něm kdy bylo děláno a jak se o něj staral a jak jezdi. Octa je jako nova. Jen nevím co tyhle motory na takovou nalož kilometrů? Mám do toho jít nebo ne?Cena je 170tis. Rocne moc nenajedu, tak 10-15tis. BTW. Není to kšeft s příbuznýma. Jen, že na autech firmy pro kterou dělá končí leasing a je taková cena a stav. Auto znám dobře od novoty, jel jsem s nim a mám ho na očích... A nevíte někdo jak je to s ověřením km a servisní historie dle VIN? Dá se na to spolehnout,kdybych kupoval auto v bazaru? Pac tam vsechny maji servisky a 70tis. najeto a skutečnost je dost jiná... Má někdo zkušenost a co byste mi poradili? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alli86 Vloženo 24. Únor 2010 Sdílet Vloženo 24. Únor 2010 Ahoj koukam ze forum ma novy kabat... dlouho jsem tu nebyl tak si musim zvykat. mam dotaz mam O2 2006 1.9TDi mam v ni 15 000 km nality olej shell 5w30. behem tech 15000 km jsem musel dolit asi 1 -1,5 l oleje. muj dotaz je zda je to normalni nebo ne. Vim ze s olejem ma problem 2.0 co 1000km to litr :-) teda asi kus od kusu. Nicmene u 1.9 jsem se s tim nesetkal... pridejte prosim nazory nebo zkusenosti diks Alli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 24. Únor 2010 Sdílet Vloženo 24. Únor 2010 dolívám 1l na 10000km.. chip a dávám tomu! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DRYVER Vloženo 28. Únor 2010 Sdílet Vloženo 28. Únor 2010 Ahoj koukam ze forum ma novy kabat... dlouho jsem tu nebyl tak si musim zvykat. mam dotaz mam O2 2006 1.9TDi mam v ni 15 000 km nality olej shell 5w30. behem tech 15000 km jsem musel dolit asi 1 -1,5 l oleje. muj dotaz je zda je to normalni nebo ne. Vim ze s olejem ma problem 2.0 co 1000km to litr :-) teda asi kus od kusu. Nicmene u 1.9 jsem se s tim nesetkal... pridejte prosim nazory nebo zkusenosti diks Alli To muze klidne propoustet olej turbo. Kdyz se podivas do motoru nemas spoje hadic se stlacenym vzduchem poblite od oleje? Nebo treba i okolo chladice turba. Parkrat jsem uz vylejval z hadic a z intercoleru litry oleje ( zatim teda nastesti ne z meho auta) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hannys Vloženo 5. Březen 2010 Sdílet Vloženo 5. Březen 2010 (editace) :p Editováno: 8. Březen 2010, autor: hannys Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cizap Vloženo 2. Duben 2010 Sdílet Vloženo 2. Duben 2010 (editace) Panove , mel bych dotaz jestli nekdo nemate podobnej najezd a nedelal ste chip. Mam najeto 255tis a premejslim porad o chipu, kamos me zrazuje, ze uz ma moja OII par km za sebou a ze by to nemusela prezit, mam novej setrvak a loni bylo meneny turbo takze vsechny veci ktery odchazi pri chipu bych mohl mit tak nejako podchyceny, co vy na to, jit do toho?? kolik kW max?? nerad bych aby se mi to po pul roce rozlitlo a pak se mlatil do hlavy?? Jezdim v klidku ale nekdy hold predjed potrebuju - nekdy me taky chytne rapl u dobre pisnicky proste normalni blazen . Diky Editováno: 2. Duben 2010, autor: Cizap Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marv Vloženo 6. Duben 2010 Sdílet Vloženo 6. Duben 2010 Jak je to se servisními intervaly u 1,9TDI. Je 30 000km na výměnu oleje v poho, nebo raději měnit po 15 000km ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 6. Duben 2010 Sdílet Vloženo 6. Duben 2010 Řiď se serviskou. Já to mám po 15ti tis. nebo roce. Jsou lidi (dědci) co nenajezdí 30 tis i za 6 let Takže záleží i na tom čase. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 6. Duben 2010 Sdílet Vloženo 6. Duben 2010 a jaký máš servnisní interval, pevný nebo proměnlivý? co tam liješ za olej? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 7. Duben 2010 Sdílet Vloženo 7. Duben 2010 2 'Milhausek': Já? Pevný.-> 15 tis. Pro můj motor musí plnit normu VW 507.00 Olej: http://www.cc-autodily.cz/olej-motorovy-castrol?keyword=990000050 Popis: Castrol EDGE 5W-30 je syntetický olej speciálně vytvořen tak, aby splňoval nejnáročnější testy motorových olejů koncernu VW zaměřených na ochranu jednotlivých částí motoru a řešil jeho veškerá kritická zatížení. Určuje nové standardy v průmyslu, vyhovuje požadavkům moderních benzínových a naftových motorů VW a poskytuje ochranu emisních systémů. Je vyvinut tak, aby využíval syntetické technologie k dosažení lepších výkonnostních parametrů než klasické oleje. Splňuje specifikace: ACEA A3/B3, A3/B4, C3 VW 504 00/ 507 00 MB-Approval 229.51 BMW LL04 Vyhovuje požadavkům dřívější specifikace VW 503 01 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 7. Duben 2010 Sdílet Vloženo 7. Duben 2010 Jak je to se servisními intervaly u 1,9TDI. Je 30 000km na výměnu oleje v poho, nebo raději měnit po 15 000km ? ptal jsem se tady.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marv Vloženo 7. Duben 2010 Sdílet Vloženo 7. Duben 2010 a jaký máš servnisní interval, pevný nebo proměnlivý? co tam liješ za olej? Zatím jsem tam nic nelil. Auto mám poměrně nově. Dle servisky to vypadá na pevný 30 000km. Ještě dotaz... Stačí u 1,9TDI olej dolívat až se rozsvítí kontrolka, nebo to už je pozdě ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alli86 Vloženo 7. Duben 2010 Sdílet Vloženo 7. Duben 2010 Zatím jsem tam nic nelil. Auto mám poměrně nově. Dle servisky to vypadá na pevný 30 000km. Ještě dotaz... Stačí u 1,9TDI olej dolívat až se rozsvítí kontrolka, nebo to už je pozdě ? pro info podle stitku v kufru ,a tech kodu na nem, zjistis zda mas promenlivy interval nebo pevny (tedy zda menis po 30tis nebo po 15tis) zde na foru je odkaz na dekoder, kterym ty kody rozlustis. Osobne menim olej urceny na 30 000 po 25tis. (a mam promenlive intervaly) protoze po 15tis bych to menil pomalu kazdou chvilku mam vysoky najezd 80000 km rocne. Pokud mluvis o te zlute kontrolce "hladina oleje" tak je v pohode dolejt az kdyz se rozsviti.. protoze ona kolikrat zase zhasne a az tak po dalsich 500 km (kolikrat i vic) se ti rozsviti a nezhasne. Az se ti rozsviti ta cervena kontrolka oleje tak jsi v pytli :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 8. Duben 2010 Sdílet Vloženo 8. Duben 2010 to marv: Jak píše alli86-oranžová v poho-dolít olej. Červená okamžitě zastavit motor a odtah! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 9. Duben 2010 Sdílet Vloženo 9. Duben 2010 (editace) Chlapci, nevíte jestli je možný při výměně oleje i nějak vypustit chladič oleje ?? Editováno: 9. Duben 2010, autor: viewer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.