Luke288 Vloženo 25. Říjen 2008 Vloženo 25. Říjen 2008 jen se mi nekdy stava ze kdyz na to slapnu na podlahu a nemam dostatecne podrezena tak proklouzne spojka ....no hold uz ma neco za sebou, ale kamos rikal, ze dyztak daji pevnou spojku a ta prezije vsechno . Ted je tam nejaka dvojspojka, ktera ma nejaky pruziny a pousti Nm pozvolneji...... jinak zatim to fakt jede super a spotreba pri stejnem stylu jizdy o 0,5 l mensi ( vyzkousenao Příbram - Praha na tempomat a pokles o 0,5 l na stjenem useku pri stejne rychlosti) co to je? pevná spojka místo dvouspojky? zdá se mi, že ti ten tvuj kámoš věší na nos pěkný bulíky. a jestli ti už teď začla prokluzovat spojka, tak se připrav na výměnu a pokud nemáš OII z první série, tak to vypadá, že to s tim chipem trošku přehnal Citovat
TDIfun Vloženo 25. Říjen 2008 Vloženo 25. Říjen 2008 Kdyz tak za 3000,- prehraju nazpet na original Citovat
octaviatdi Vloženo 10. Listopad 2008 Vloženo 10. Listopad 2008 Cau chlapy,odešlo mi turbo na Octavia II 1.9TDi PD a mužu mít Turbo z 2.0 TDi ,bude tam pasovat ? Nebo má jiné uchycení ? Dík Citovat
orsino Vloženo 25. Listopad 2008 Vloženo 25. Listopad 2008 Zdravim! teraz ked sa znizili teploty mam problem nastartovat octavku II 1,9 TDi. Nastaruje a zdochne a to musim opakovat asi 10 krat a potom uz bezi....neviete kde je problem? Dakujem Citovat
vorlajz Vloženo 25. Listopad 2008 Vloženo 25. Listopad 2008 nejsem odborník, ale taky bych začal baterkou... buď jí nechat přeměřit nebo zkusit rovnou novou! jak dlouho máš baterku? Citovat
Carlito Vloženo 25. Listopad 2008 Vloženo 25. Listopad 2008 Kamarat s tym istym motorom mal presne takyto problem, a suviselo to s povolenou suciastkou niekde pri starteri , tusim to bol zotrvacnik.... bol s tym v servise 2 dni po zaruke. Uznali mu to ale za pracu musel platit ...vyslo ho to 3500,-SK . Citovat
vorlajz Vloženo 25. Listopad 2008 Vloženo 25. Listopad 2008 uznali mu to, ale musel zaplatit práci? to je nesmysl ne? Citovat
Luke288 Vloženo 25. Listopad 2008 Vloženo 25. Listopad 2008 pokud to natočí a chcípne, tak mi to na baterku moc nesedí, když má sílu otočit startérem. po nastartování už by měl fungovat altík ne? jinak teda mě co dělali na záruku tak nestálo ani korunu Citovat
jirkaK Vloženo 25. Listopad 2008 Vloženo 25. Listopad 2008 samozřejmě, pokud motor nastartuje, nemůže to být ani baterka ani starter. Kdy naposledy jsi měnil palivový filtr ? Citovat
orsino Vloženo 26. Listopad 2008 Vloženo 26. Listopad 2008 samozřejmě, pokud motor nastartuje, nemůže to být ani baterka ani starter. Kdy naposledy jsi měnil palivový filtr ? V palivovom filtri to podla mna tiez nebude lebo auto ma perfektny tah uz ked nastartuje....a jazdil som na aute ktore malo upchaty filter s parafinom, startovalo dobre ale uz ked si pridal plyn tak nevladalo, bolo neprizne. Takze vo filtri to nebude, v baterke tiez nie. Skusim to dat na test co vypise....ale aj tak je pre mna zahadou ze priblem je len ked je motor studeny....ale startne na prve pretocenie a potom ho vypne!!!! dnes rano zas ale na druhykrat uz zostal bezat....vcera 8x som musel startovat Citovat
Karel Mikulenka Vloženo 26. Listopad 2008 Vloženo 26. Listopad 2008 Mám pocit, že kdyby se mi zvýšil výkon motoru o 3kW, tak to ani nepoznám a nebudu tady psát jak jsem spokojenej. Nevím, jestli mluvíš z vlastní zkušenosti anebo na základě těch keců, co se válí po internetu. Já jen říkám, že zkušenost mám a když se na mě nalepí na dálnici nějakej chytrák s xenonama a vidí na zadku napsané černé TDI a myslí si, že čím víc na mě bude blikat tak tím rychleji mu uhnu, tak sešlápnu plyn a než to stejné udělá on, tak jsem o pěknejch pár metrů dál a řadím se vpravo, aby si mistr světa mohl v klidu projet. Mně když to někdo udělá tak probliknu brzdové světla.Frajer se lekne a hned je klid. Citovat
Luke288 Vloženo 26. Listopad 2008 Vloženo 26. Listopad 2008 Mně když to někdo udělá tak probliknu brzdové světla.Frajer se lekne a hned je klid. tohle nesnášim a nikdy nepochopim logiku lidí co to dělaj Citovat
karlos3 Vloženo 26. Listopad 2008 Vloženo 26. Listopad 2008 tak nějak!!!!! I když se nikomu na zadek nelepim a ani neblikám,tak třeba dnes si jedu po D1 na Prahu(cca 150km/h) a na Popovickym kopci se kus předemnou dal do levýho "borec"v FI-HTP,ten jel tak max.110km/h a když viděl jak se k němu blížim(ani né nějak moc rychle),tak schválně přibrzdil ....tohle dle mě může udělat jen naprostej vylízanec.....Za ty léta za volantem mě už jen tak něco nevytočí,nad dosti prasárnama kolemjedoucích mávnu rukou a myslim si svoje,ale za tohle bych dal frajerovi klidně pokutu a sebral body..... Nevim proč bych měl někomu rychlejšímu přišlápávat bzrdu......no bóže...takových co se řítěj+blikaj apod. vidim dnes a denně mraky...prostě uhnu a at si jede....tohle mě nechává naprsoto v klidu. Dle mě jsou právě daleko horší tyto bzdiči..ty podle mě snad trpěj nějakym komplexem méněcenosti a tímto jejich naprosto dementnim gestem to snad ventilujou nebo já nevim....každopádně to nechápu... Citovat
Luke288 Vloženo 26. Listopad 2008 Vloženo 26. Listopad 2008 pod to bych se podepsal. ten kdo ťuká na brzdu si zadělává na potenciální problém místo toho aby v klidu uhnul a jel bezpečně dál Citovat
mischicka Vloženo 29. Listopad 2008 Vloženo 29. Listopad 2008 Tak tak, špatná baterka si těžko nastartuje auto 10x po sobě. Citovat
Romariooo Vloženo 29. Listopad 2008 Vloženo 29. Listopad 2008 Bohužel takových debilu na silnici je mraky ale musim říct že to je lepší než to bylo předtím deset let zpátky(myslím tím levý pruh na dálnici) Nejhorší jsou řidiči kamionu.Sice se na mě ted budou asi zlobit ale mě přijde že se někteři řidiči tim snad bavi!? Citovat
Luke288 Vloženo 29. Listopad 2008 Vloženo 29. Listopad 2008 ale ještě to uplně v pohodě není, já budu spokojenej, až se lidi naučí používat všechny pruhy na dálnici Citovat
ViktorMPI Vloženo 29. Listopad 2008 Vloženo 29. Listopad 2008 Luke288: přesně tak.. nechápu proč lidi nesjedou do pravýho pruhu, když tam mají místo, aby měla rychlejší auta větší prostor.. asi je to moc náročný dát blinkr a pohnout volantem. Nebo kompletně ucpanej levej a volnej pravej pruh na D1 často při dojezdu do Prahy.. nepochopím. Citovat
P2M Vloženo 1. Prosinec 2008 Vloženo 1. Prosinec 2008 Vybržďovače taky nemusím, přijde mi, že snad chtějí "vychovávat"...a k těm blokujícím kamioňákům, to snad radši bez komentáře, to je na papíry (bloklý oba pruhy, kdy auta na sebe naštosovaný nemají ani prostor na to se uhnout ke krajům - průser pro sanitky, hasiče atd...) Pravý pruhy - někde je označení "pruh" jen technický, spíš by to měla být brázda a možná proto se tam nikomu nechce... Pokud ale nechci doprava, chytím se tempa vlevo, abych nebrzdil ostatní. Jinak asi Citovat
OTDi Vloženo 1. Prosinec 2008 Vloženo 1. Prosinec 2008 a jak ti odešlo turbo??? co to dělá? je spousta jiných věcí co může spůsobit špatný fungování turba, pak vyměníš a zjistíš že je to to samý, jako už tady někdo Citovat
jirkaK Vloženo 1. Prosinec 2008 Vloženo 1. Prosinec 2008 vyhandluj to tady na bazaru. Po turbech na 2.0 TDI bude myslím větší poptávka, než na 1,9 Citovat
CorradoVR6 Vloženo 2. Prosinec 2008 Vloženo 2. Prosinec 2008 (editace) viem ze sa tu vela pisalo o olejoch ake pouzivat co kdo doporucuje...ale predsa len...mam v garazi dva typy oleja a oba mi dali v servise pri prehliadkach..prvy je SHELL HELIX 5W-30 a druhy SHELL HELIX 5W-40. Moja otazka znie ktory mam liat do tohto motora ked si auto bude pytat?Mozem tieto oleje kombinovat?kedze neviem aky olej tam je od vyroby. a aky olej doporucujete pouzivat vy?olej menim kazdych 15 000km..a tieto oleje som dostal este pri starej octavii co som mal tiez s tymto motorom.a vtedy sa tam lialo co prislo prve pod ruku..s autom som sice nemal problemy..az na to ze zacalo piskat turbo.ale vtomto novom si na tomto chcem nechat zalezat dakujem za reakcie.. este doplnim ze s autom jazdim casto dlhe trasy.. a za 3mesiace mam nabehanych 14 000km o tyzden idem na prehliadku preto sa pytam na tie oleje..nech im poviem co tam maju dat Editováno: 2. Prosinec 2008, autor: CorradoVR6 Citovat
karlos3 Vloženo 2. Prosinec 2008 Vloženo 2. Prosinec 2008 Ten v tí šedý flašce(5w-30 VA) je sice pro TDI-PD,ale na kratkodob.interval po 15.000km(pro dlohodob.interval má označení jiné a to VX 5-30 a normu 504.00-507.00) a ten druhej v tí modrý flašce dle mě do PD vůbec nepatří!!! Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.