Přejít na obsah

nejde dotankovat nadrz?


nohic

Doporučené příspěvky

zdar,

jel jsem dneska na benzinku, protoze palivo bylo v rezerve. dojedu, zacnu tankovat, ale kdyz chci strcit hadici uplne do hrdla nadrze a pustim tankovani, tak me to vypina, takze hadici musim drzet povytazenou a tankuju na plno. asi po 40 litrech, ikdyz do nadrze se mi vleze 60l hadice tankovat nechce, porad se vypina... cim to muze byt? hodne peni nafta na omw nebo co to? kdyz jsem poprve tankova od koupe, tak jsem nalil do auta 59l na shell pumpe. ted tankuju podruhy a neslo vic jak 40l a predtim jsem tankoval jeste na nejaky eurooil pumpe a tam me vlezla jen polovina nadrze. ze bych mel neco v nadrzi? hm, ale co by tam tak mohlo byt, ze? :D

co vas napada? ze by to na shell nepenilo a na omw tak, aby neslo tankovat? ze by to bylo zavzdusnene? pred koupi auto stalo asi pul roku na miste s par litry nafty..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

musíš strčit pistoli co nejhloub ,tak až se zamáčkne na pravé straně odvzdušnovací ventilek,při tankování je pak slyšet,jak jím proudí vduch z nádrže. narvu tam běžně 48 l nafty,tankuju na benzině,shell je humus.

no je pravda, ze jsem ventilek zkusil povolil, ale az jsem zaklapnul pistol do stojanu, nejaky vzduch tam odesel, ale pak jsem uz netankoval... shell je hnus? hm, hodne vody v palivu? nejaky zkusenosti?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

musíš odvzdušnovat během tankování,bud to držet pistolí nebo vždy přestat a mačkat´,jinak by pumpy měli mít na pistolích odvzdušnování,tedy hlavně u pistolí s benzínem,je to když na to koukneš v tom mosazném kroužku

jinak nádž je na 55 l a z toho 9 l rezerva,tak nevím kde vzal foxi... 73 litrů,to má tvoje pumpa asi divný počítadlo,vím ale že od rezervy do opravdu plna pomocí odvzdušnění se dá nacpat ještě tak 51 až 52 l a je to až po okraj,skoro to teče ven,vykoušeno na 5 octách tdi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky mam problemy s natankovanim plne nadrze, tankoval jsem do OI teprve podruhe, vzdy shell V-Power Diesel, ale nikdy se mi nepodarilo natankovat doplna,ani rucicka palivomeru neni uplne oprena o 1/1, ale myslim se ventil odvzdusnuje. Kdyz pak zkousim dotankovat po cvaknuti mackanim tak to porad vypina at povytahnu pistoli jakkoli,nevite cim by to mohlo byt?? na felicii jsem nikdy nemel problem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

soptik:drž povytaženou pistol a pomalinku pouštěj palivo,druhou rukou "ukazováčkem"drž ten odvzdušnovací ventilek,nebo ho mačkej když ti to pomůže a cmrndej to tam,doufámže za tebou tě nějakej nervák nevytroubí :D hlavně at ti to nepřeteče zbytečně ven

po posledním našlapání se mi rafička nějak nechce vrátit z5 ,mám tam 140 km a nehne se z poslední čárky na budíku,doufám že nebude problém :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co chceš aby se usadilo,vzduchová bublina?

prostě ři tankování drž pistolí ten ventilek zmáčklej a ten zbytek už domačkáš ne?

...presne tak.

a jak tady nekdo psal, ze mu palivo klesne po dotankovani, tak me se spise stavalo, ze mi jeste o neco malo stouplo :o)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...