Přejít na obsah

Koroze karoserie


Jan155

Doporučené příspěvky

Zdravim, včera jsem koupil ojetou Octavii II, r.v.2005.

Až doma jsem zjistil, že při zavírání zadních dveří se odřel vnitřní lem zadního blatníku a začíná to reznout. Podle mě je to ošoupaný tvrdou těsnící gumou na zadních dveří dole.

Má s tim někdo taky nějaký zkušenosti?? A poraďte mi prosím co s tím mám dělat.

Díky moc

Ahoj já koupil v prosinci taky O II. rok 2005 a mám úplně stejné rýhy co ty na obouch stranách. Koupil jsem to přes známého z leasingovky a dle papírů i pojistných událostí nebyla bouraná. Napiš mi jak si dopadl s tou reklamací ve škodovce, mám servisku potvrzenouu i záruku mobility tak bych to taky prubnul. Dík Petr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám úplně stejný problém, MR2006. Psal jsem do MB, u autorizovaného servisu jsem s reklamací neuspěl. Dám vědět, jak budu mít z MB odpověď.

Zdravim..a kam si psal?? Já ze servisu už 14 dní čekam na odpověď a zatim nic..Nejradši bych se zbalil a jel osobně do Boleslavi..Myslíš, že by to takle šlo reklamovat??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pár obrázků nejhorších míst.

Zdravim..máš to uplně na tejch samejch místech jako já ... Je to prostě od těch gum na dveří, když jsem si šahal na gumy u faceliftovaný verze, tak jsou krásně měkoučký a ty moje na autě jsou jako umělá hmota.

Tenhle týden by se snad už měli z Boleslavi vyjádřit.

U OII mi tohle opravdu hodně zklamalo a myslim si, že když se to opravý, tak už to nikdy nebude jako dřív, prostě to bude pořád vylejzat.

Ty už jsi to zkoušel reklamovat?? Zkus se ještě podívat na spodní hranu kapoty, tak to taky často rezne. :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No taky to mám právě na řešení v Boleslavi. Tak uvidím, jak se k tomu postaví. Trošku mi uniká rozdíl mezi zárukou na poškození laku a zárukou na prorezavění. V autorizáku na toto aplikovali záruku na lak, kterou mám prošlou :aggressive:

Editováno: , autor: Johny1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky mi těsnící gumy prodřely lak na zadních podbězích, ale naštěstí ne až na kov. Všimnul jsem si toho včas. S gumama jsem chodil do servisu na reklamaci, že vržou ale vždy je namazali a šel jsem. Vyřešil jsem to pak tak, že jsem koupil nové a měkké. Mají úplně jiný profil a tvrdost. Mám taky r.v. 2005.

Nebyly by nějaké podrobnosti o těch nových a měkkých (kde, za kolik, jaký profil..) ??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No taky to mám právě na řešení v Boleslavi. Tak uvidím, jak se k tomu postaví. Trošku mi uniká rozdíl mezi zárukou na poškození laku a zárukou na prorezavění. V autorizáku na toto aplikovali záruku na lak, kterou mám prošlou :aggressive:

No právě, toho se bojim nejvíce, že to svedou na vadu laku a ta je jenom 3 roky, takže bych pěkně odstrouhal ... Kdyžtak bych musel vyhledat nějakýho šikovnýho lakýru, kterej by mi to dal pěkně do pořádku, koupil bych ty kryty práhů od Škodovky a snad by to nějakej rok vydrželo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nebyly by nějaké podrobnosti o těch nových a měkkých (kde, za kolik, jaký profil..) ??

Někde tady na forum jsem četl, že někdo si ty gumy zničil a kupoval je ve Škodovce nový a vyšly mu na 3000,-Kč .. Já jsem po tom ještě nebádal, protože spoléhám na Boleslav, že mi uzná záruku a tím pádem by mi gumy vyměnili zadarmo. Jaký profil, to asi budeš muset zakoupit prostě originál na OCTAVII II, slyšel jsem že se tam jenom nacvakávají, takže odpadá nějaké lepení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já myslel že jde právě o nějaké jiné než originální, kt. je dokážou nahradit. Ale díky za info, zkusím pohledat co a jak..

No lepší bude originál, protože tyhle nový už budou určitě z lepšího materiálu než ty co máme my :-) ... To byly buď nějaký zmetky nebo si to nedovedu vysvětlit.. Ale jestli půjdeš do autosalonu, tak si schválně zkus šáhnout na gumy u faceliftové Octavie a je tam fakt šílenej rozdíl.

Potom dej vědět, za kolik si těsnění koupil a kde a jak to bylo s montáží.

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vidím, že to řešíme stejně :palec2: Taky jsem si pořídil prahy, které pak zakryjí nejhorší a do budoucna opravená místa. Ovšem bez výměny těsnění nemá smysl provádět jakékoliv opravy laku.

Já jsem teda práhy ještě nepořídil, chci právě nejdříve vyřešit opravu a výměnu těsnění. Nejhorší je, že ty práhy zakrejou ty odřeniny jenom ve předu, ale v zádu se to nezakreje. To tady někdo taky psal, že to vyřešil tím, že si nechal udělat nalepovací pásky od 3M a nalepil to na tu vnitřní hranu zadního blatníku.

Koukal už jsi na tu kapotu, jestli jí máš taky chycenou?? Protože někdo tady taky psal, že mu Boleslav uznala výměnu celé kapoty :-).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No lepší bude originál, protože tyhle nový už budou určitě z lepšího materiálu než ty co máme my :-) ... To byly buď nějaký zmetky nebo si to nedovedu vysvětlit.. Ale jestli půjdeš do autosalonu, tak si schválně zkus šáhnout na gumy u faceliftové Octavie a je tam fakt šílenej rozdíl.

Potom dej vědět, za kolik si těsnění koupil a kde a jak to bylo s montáží.

Díky

Taky mě to napadlo, že někam zajdu a FL Oktávku náležitě osahám :) Jinak u mě je to zatím ve stádiu pozorování, bo v takovým stavu jako ty to ještě naštěstí nemám, ale pár škrábanců už se taky najde. Mám ale ve zvyku problémům radši předcházet, než je řešit, tak je možný že se v budoucnu naštvu a to nový těsnění koupím abych měl klid.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky mě to napadlo, že někam zajdu a FL Oktávku náležitě osahám :) Jinak u mě je to zatím ve stádiu pozorování, bo v takovým stavu jako ty to ještě naštěstí nemám, ale pár škrábanců už se taky najde. Mám ale ve zvyku problémům radši předcházet, než je řešit, tak je možný že se v budoucnu naštvu a to nový těsnění koupím abych měl klid.

No já kdybych to auto měl dříve, tak bych to taky řešil hned a ne když už to kvete :) ... Ale auto jsem bohužel koupil nedávno a tohodle jsem si všimnul až doma při mytí...vůbec mi nenapadlo, že by OCTAVIA II mohla reznout... To mi hodně zklamalo a Škodovku už jsi nikdy nekoupim ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je pech - to pod kapotou v místě masky mám asi taky.

Mě kvetl jeden lem a spodek dveří na Astře G a musím říct že se k tomu Opel postavil čelem a vše opravili k mé spokojenosti.

Pro ně bylo jen důležité zda má auto potvrzené kontroly a jezdilo k nim na servis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je pech - to pod kapotou v místě masky mám asi taky.

Mě kvetl jeden lem a spodek dveří na Astře G a musím říct že se k tomu Opel postavil čelem a vše opravili k mé spokojenosti.

Pro ně bylo jen důležité zda má auto potvrzené kontroly a jezdilo k nim na servis.

No ty kapoty jsou dost časté .... No takle by to mělo být s těma opravama, že by se k tomu automobilka měla postavit čelem, ale Škodovka u OII udělala hodně chyb a tak se jim do reklamací asi moc nehce.

Dám ten muj sráč nějak dohromady a prodam ho a víckrát o škodovce nechci slyšet... Myslel jsem si, že OII mi vydrží dlouho bez jakýchkoliv problémů a ono se to sype víc než nějakej korejskej sráč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ty kapoty jsou dost časté .... No takle by to mělo být s těma opravama, že by se k tomu automobilka měla postavit čelem, ale Škodovka u OII udělala hodně chyb a tak se jim do reklamací asi moc nehce.

Dám ten muj sráč nějak dohromady a prodam ho a víckrát o škodovce nechci slyšet... Myslel jsem si, že OII mi vydrží dlouho bez jakýchkoliv problémů a ono se to sype víc než nějakej korejskej sráč.

Myslim si to iste..... Skodovku uz NEEE !!!

Editováno: , autor: Carlito
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky si říkám že ta OI 1,8 t je poslední auto od Škodovky. Nemám s ní jediný problém,ale to se již nedá říct o dnešní produkci. Souběžně s ní jsem měl Mondeo 1,8 16V Combi a taky bylo perfektní a nyní mám nové Sorento koupené v Německu a zatím jsem velice spokojený. Korejci umí stejně dobře vyrábět jako v Evropě.

Editováno: , autor: wolfspitz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,

celé téma jsem nečetl, takže nevím výsledek, ale moje zkušenost: Koupil jsem OCTII z 2004 na začátku roku. Bylo to úplně stejně odřené na obou stranách. Šup s tím do značkového servisu (porsche cb) a opravili to ZADARMO v rámci záruky na neprorezavění karosérie! Nakonec jsem na to ještě koupil origo prahový lišty je to nyny.

PS: tady je asi důležité mít v pořádku servis. knížku a pak nedělají problém.

Enjoy ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Reznuti karoserie v mistech dotyku tesneni dveri s karoserii, je urcite tim, ze jsou spatne serizene dvere a moc se opiraji o karoserii. Normalne by to nemelo nic delat a ani to puvodni tvrdsi tesneni by to urcite nemelo udelat. Sam mam sice to nove tesneni (nechal jsem si ho vymenit bo to stare vrzalo) ale s reznutim cehokoliv na karoserii nemam problem a to u nas pul roku jezdim v prosolene sracce az to hezke neni!! Navic cela kastle je celopozink.

Muzu doporucit hodne dobre navoskovat 2x rocne cele auto, ne jen kastlu jako takovou, ale i vsechny zahyby, skulinky, proste si s tim pohrat!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...