Jar_da Vloženo 18. Březen 2009 Vloženo 18. Březen 2009 http://www.vosa.gov.uk/vosa/apps/recalls/default.asp Citovat
Marek Vloženo 18. Březen 2009 Vloženo 18. Březen 2009 no zadáš tam údaje a ono by ti to mělo vyhodit, jestli pro tebou zadaný požadavky...typ auta..rok výroby apod....je nebo byla nějaká svolávačka.... Citovat
peteres Vloženo 18. Březen 2009 Vloženo 18. Březen 2009 Jo takhle svolávačka, jakože od výrobce na odstranění nějaký výrobní chyby jen škodovka toto asi moc nevyužívá, ale třeba nějaká rýžová automobilka, ty mají často nějakej blud ve výrobě ... Citovat
mischicka Vloženo 18. Březen 2009 Vloženo 18. Březen 2009 No třeba přehrání softu co dělá škodovka na OII na 2.0 TFSI tam vůbec není, tak je otázka jak spolehlivé informace to jsou. Citovat
SKAJA Vloženo 18. Březen 2009 Vloženo 18. Březen 2009 Na RS TDI tam taky vůbec nejsou ani nový SW, ani výměny tlakových snímačů atd. Citovat
Jar_da Vloženo 18. Březen 2009 Autor Vloženo 18. Březen 2009 Kluci a on vás někdo svolával, to jsou akce ofiko, kdy ti přijde dopis, aby jsi se dostavil, bohužel škodovka to řeší až když přijdete sami anebo potichu při prohlídkách, když si stěžujete, ani na bagy po aféře s testem u Roomstra nic Škodovka nesvolávala Citovat
SKAJA Vloženo 18. Březen 2009 Vloženo 18. Březen 2009 No mě dává servis vědět, když se něco děje...ať už telefonicky, nebo dopisem...jim to vyhodí PC přímo podle VIN kódů a oni to pak řeší dál. Jestli to je nebo není ofiko akce nevím, ale to pro mě není podstatný Citovat
Igor Vloženo 18. Březen 2009 Vloženo 18. Březen 2009 Jakr: Záleží od toho, ako súrna je tá zvolávačka - často sa zvyknú zákazníci pozývať (hlavne u VW a Audi, ale aj u Škody je toho dosť). No sú aj dielenské akcie, ktoré nie sú akútne a vykonávajú sa až pri návšteve zákazníka v servise. Jedna z povinností prijímacieho technika je, aby overil VIN kód auta na výskyt zvolávacej alebo dielenskej akcie... Citovat
Jar_da Vloženo 19. Březen 2009 Autor Vloženo 19. Březen 2009 jasně, a přesně tohle se do té databáze nedostane, páč to není ofiko zveřejněné (prostě špatná reklama), kolikrát ani my sami nevíme o dílenských opatřeních, nebýt vás, kdo k nim máte přístup Citovat
Igor Vloženo 19. Březen 2009 Vloženo 19. Březen 2009 Pre zaujímavosť, od roku 2000 po súčasnosť bolo cca 750 servisných informácií - aktuálnych zdelení, predbežných informácí, informačných listov, akcií pred predajom a servisných akcií. Čisto servisných akcií bolo cca 75, z toho urgentných zvolávacích cca 20. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.