Kikiricky Vloženo 21. Únor 2008 Vloženo 21. Únor 2008 Postupoval si takto?? Njn, přesně tak. Akorát to vždy hodilo error :-( se starýma problém nebyl :-( Citovat
jendam Vloženo 21. Únor 2008 Vloženo 21. Únor 2008 (editace) To vypadá, že už ty klíče někdo měl přizpůsobený, viz odkaz. Profor má pravdu hodně se to tu řešilo http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...p;hl=imobilizer Editováno: 21. Únor 2008, autor: jendam Citovat
Kikiricky Vloženo 21. Únor 2008 Vloženo 21. Únor 2008 No byl jsem s tím za Honzou72 a nic :-( říkal, že moje Fabka má nějakou starší verzi imobilizeru a klíč novější :-( dálka bunguje ale zbyten ne e. Nechce se mi kuchat nové klíče a přehazovat imob. Tak hledám další cesty jak na to. Citovat
lars Vloženo 17. Duben 2008 Vloženo 17. Duben 2008 Chystám sa namontovať toto : imobilizer Má s tým niekto skúsenosti ? Citovat
profor Vloženo 17. Duben 2008 Vloženo 17. Duben 2008 Podobné ale ten istý princíp akurát u mňa zopnutie relé nepočuť a verím že v tomto zariadení keby zlodejík chcel a mal magnet by to po čase začul... Citovat
Koldo Vloženo 18. Duben 2008 Vloženo 18. Duben 2008 Podobné ale ten istý princíp akurát u mňa zopnutie relé nepočuť a verím že v tomto zariadení keby zlodejík chcel a mal magnet by to po čase začul... Najzaujímavejšie je na ňom toto upozornenie: Kontakt relé je zcela osamostatněn, takže můžete odpojovat opravdu libovolný obvod kdekoliv v automobilu (POZOR, nezasahujte do obvodů, které mohou ohrozit važi bezpečnost za jízdy!). Takže prerušiť čo ? klaksón ? Citovat
lars Vloženo 18. Duben 2008 Vloženo 18. Duben 2008 Na svoju ochranu to tam museli dať. Tajné vypínače predsa nie sú schválené výrobcom. A naopak samozrejme platí, že aj napr. riadiaca jednotka sa môže pokaziť aj počas jazdy a to sme potom v ri.. . Treba to brať s rezervou. Citovat
Crake Vloženo 23. Duben 2008 Vloženo 23. Duben 2008 Je to docela zajimave... a ta cena je taky zajimava... Profor: kdo by s sebou nosil magnet na takovouhle vychytavku? To by opravdu musel vedet po cem jde... muj nazor... Citovat
Gorol Vloženo 23. Duben 2008 Vloženo 23. Duben 2008 Je možné, aby najednou přestal spolupracovat klíč s imobilizerem? Večer jsem normálně dojel a ráno nešlo nastartovat. S druhým klíčem vše OK. Citovat
Saatan Vloženo 24. Duben 2008 Vloženo 24. Duben 2008 Je možné, aby najednou přestal spolupracovat klíč s imobilizerem?Večer jsem normálně dojel a ráno nešlo nastartovat. S druhým klíčem vše OK. ) Zkus vymenit baterku v klicku se kterym to nejde.Jestli to potom dal nebude fungovat,tak se ti rozbyl ten kus plastu v klicku co vysila kod pro imobilizer.Pak si dojdi do servisu at ti skoda objedna novy klic. Citovat
Pepa007 Vloženo 24. Duben 2008 Vloženo 24. Duben 2008 )Zkus vymenit baterku v klicku se kterym to nejde.Jestli to potom dal nebude fungovat,tak se ti rozbyl ten kus plastu v klicku co vysila kod pro imobilizer.Pak si dojdi do servisu at ti skoda objedna novy klic. Baterka v klíčku nemá nic společného s imobilizérem. Baterka napájí dálkové ovládání pro zamykání vozidla. Immo je pouze čip-transponder bez napájení. Citovat
Saatan Vloženo 24. Duben 2008 Vloženo 24. Duben 2008 Baterka v klíčku nemá nic společného s imobilizérem. Baterka napájí dálkové ovládání pro zamykání vozidla. Immo je pouze čip-transponder bez napájení. Jo ale ten cip potrebuje napajeni. Citovat
Pepa007 Vloženo 24. Duben 2008 Vloženo 24. Duben 2008 Jo ale ten cip potrebuje napajeni. Nepotřebuje Citovat
Gorol Vloženo 24. Duben 2008 Vloženo 24. Duben 2008 V servisu klíč znova nakódovali a je OK, ale mám strach aby se mi to nestalo znovu. Má někdo podobnou zkušenost ? Citovat
Pepa007 Vloženo 24. Duben 2008 Vloženo 24. Duben 2008 Je možné, aby najednou přestal spolupracovat klíč s imobilizerem?Večer jsem normálně dojel a ráno nešlo nastartovat. S druhým klíčem vše OK. Zkusil bych udělat VAGem přizpůsobení ,pokud to nepomůže tak je transponder po smrti. Nespadly ti třeba, nebo nedostyly nějaký náraz? Tady bys měl asi nejlevnější řešení http://www.autoramecky.cz/index.php?page=s...1&Itemid=71 Citovat
Woody Vloženo 24. Duben 2008 Vloženo 24. Duben 2008 (editace) To je blbost, ja si taky davam nakodovat klíč a je tam jen ten čip, nevím jak bys tam tu baterku dostal. Editováno: 24. Duben 2008, autor: Woody Citovat
Pepa007 Vloženo 24. Duben 2008 Vloženo 24. Duben 2008 To je blbost, ja si taky davam nakodovat klíč a je tam jen ten čip, nevím jak bys tam tu baterku dostal. Vždyť jsem psal, že baterka je jen na ovládání dálky. Citovat
Woody Vloženo 24. Duben 2008 Vloženo 24. Duben 2008 Jo ale ten cip potrebuje napajeni. To bylo pro něj vysvětleno do detajlu. Citovat
Gerrik Vloženo 27. Duben 2008 Vloženo 27. Duben 2008 To je blbost, ja si taky davam nakodovat klíč a je tam jen ten čip, nevím jak bys tam tu baterku dostal. A z jakého materiálu je ten čip? Mám ten obyč. klíč, chci jiný s tím barevným logem, mám strach že při přendávání čipu ho rozlomím nebo tak něco. Citovat
Návštěvník Vloženo 27. Duben 2008 Vloženo 27. Duben 2008 (editace) njo sklenena banka - indukcni civka a chip. nedavas klice tam kam treba nepatri? k mikrovlnce ci k nejakemu trafu? Davej si je na klicnik Editováno: 27. Duben 2008, autor: Návštěvník Citovat
delong Vloženo 30. Duben 2008 Vloženo 30. Duben 2008 (editace) No ja som zopár podobných magnetimmo vlastnej výroby postavil aj namontoval. A niektoré immo boli s DALLAS kľúčom .A to aj v kombinácií.A nielen do Fabií ale aj do VW Golf, Passat a jeden immo šiel aj do Š Superb.A nielen do áut ale aj motocyklov. Ja osobne to mám aj vo svojej Yamahe. Montujem to už dobrých osem rokov a naprostá spokojnosť. Doteraz som nemal ani jednu reklamáciu a v štyroch prípadoch zlodej neuspel.V kombinácií s chytrým alarmom a GSM bránou účinná ochrana. Ale tá cena je prehnaná. Ja to celé postavím za 150Sk.Relé a pár tranzistorov s bižutériou je to za facku . S tranzistorom FET to vyjde ešte lacnejšie. Ale komu sa nechce stavať alebo nemá inú možnosť je tá cena skoro prijateľná.Veď niektorý privatizéri zarobia za hodku sto násobok sumy . Editováno: 30. Duben 2008, autor: delong Citovat
VašekHK Vloženo 30. Srpen 2008 Vloženo 30. Srpen 2008 Ahoj, potřeboval bych pomoc - poradit. Protože mi nefungoval bzučák v budíkách, rozhodl jsem se ho prověřit. Odpojil, vyzkoušel - Ok a zapoji budíky zpět, a zde nastal ten problém - nemohu nastartovat. Po zapnutí klíčku zustane blikat kontrolka imobilizeru a jsem v pr...... Poraďte někdo prosím co stím mám dělat, budíky 6Y0 920 860M - původní, bohužel nemám pin imobilizéru (původní majitl npředal). Bude mi stačit VAG (ATAL), nebo budu muset do servisu? Případně je někdo z okolí Hradce Králové ochoten mi pomoc? Dík za každou radu. Vašek Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.