Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

k tomu názoru se přikláním.... tankuju věčně v polsku na čerp. stanicích lukoil, bliska apod. a nepoznám rozdíl mezi obyč. naturalem z Shellky... vlastně poznám, v ceně :)))

Vloženo

Benzín má určitě vliv, ale ne na lehké pocukávání. Já mám najeto 210 000km, nedávno sem čistil původní klapku a předevčírem sem dával nový zapalovací kabely- a od tý doby se pocukávání skoro ztratilo. Sem tam se ještě otáčky mírně zhoupnou, ale změna poměrně razantní. Někde tady na fóru sem se dočetl, že na to pocukávání má vliv i podávací čerpadlo v nádrži- tuto doměnku mi potvrzuje i fakt, že když auto stojí na volnoběh čumákem z většího kopce, tak se pocukávání taky výrazně omezí. No ale co bych vlastně měl chtít po autě, co už má něco za sebou....

Vloženo

Sice mám 1.6 74 kW + lpg, ale přesně mi to dělá to samý, jen jsem vypozoroval, že to dělá pouze při vyšších venkovních teplotách, celou zimu nic, ráno nic až když jedu odpoledne z práce, vag hlásí sporadickou závadu na lambdě, klapce a váze, klapku a váhu jsem čistil a lambdu před rokem měnil, tak nevim co dál. ještě mě napadá výměna kabelů ke svíčkám, ale stejně si myslim, že to bude lambda. Na předchozim modelu škoda favorit mi jemné pocukávání způsoboval špatný střední díl vyfuku, tak doporučuje ještě pořádně prohlédnou výfuk.

Vloženo

Jemné cukání se ztratilo po výměně svíček, po cestě do Polska se mi objevilo hodně silné škubání - to však poté přešlo. Tipoval bych to na tu vodu v benzínu. Od té doby je klid, a to jsem najel dalších 100 km od té doby a pohoda.

Vloženo

No tak klid není, cukání je zpátky (škubání , dušení... ). Zítra vyměním palivový filtr, na který nebylo už sáhnuto pár desítek tisíc km. Snad to pomůže. Auto se dusí v nízkých otáčkách na všechny rychlosti.

Vloženo (editace)

No právě, z toho mám taky strach. Navíc jsem se díval před časem na ty spojky do etky, ale podle toho nákresu, je nutné koupit celé vedení do filtru a z filtru. Někdo říkal, že jde koupit spojky zvlášť, ale nevím. Podle etky to nejde, navíc jedno celé kompletní vedení do filtru stojí 400,- Kč.

post-30270-1269765908,9455_thumb.jpg

Editováno: , autor: Iguka
Vloženo

no uvidíme odpoledne, snad to vyjde... pak dám vědět... každopádně se mi auto dusí a škytá při otáčkách nižších než 2000 ot. na všechny rychlosti - ale ne vždy... tak nevím kde hledat jinde závadu... počítám, že zapalováním to nebude, svíčky většinou dělají jen krátké cuknutí, ale tohle je vyloženě o přívodu benzínu....

Vloženo

tak jsem vyměnil palivový filtr... respektive nechal vyměnit v servise a to z toho důvodu, že je zapotřebí tam dát nové spojky, které jsem neměl (výměna 300 kč za práci).... po cestě ze servisu jednou mírně cuklo na čtyřku při cca 1600 ot.... za hodinu jedu 300 km do Polska zase, tak pak napíšu, jak se auto chovalo (budu v 5ti lidech a s plným kufrem).

Vloženo (editace)

tak výměna fltru částečně pomohla, neškytá tak často ale škytá pořád.... tak to vidím na ty svíčky, začalo to dělat den po jejich výměně... rada ? Škubání je vždy v rozmezí 1-2 tisíce otáček na všechny rychlosti pod plynem....

p.S.: jo a škube pouze u zahřátého motoru....

Editováno: , autor: HanyZ
Vloženo

svíčky jsem tam dal BRISK (co mi dal známý) - prý 55 Kč/ks .. ale katastrofa od té doby... otáčky sice držely na volnoběh, ale teď začaly taky cukat.. a k tomu to škubání... oboje začalo po výměně svíček druhý den, takže počítám, že kabelama to nebude... :(

Vloženo

Nechci te strasit ale neco podobnyho jsem resil u meho dvoulitraku skubani pod plynem 1600-2000 otacek. Vymene kabelu a inducka to na 90% vyresila.

Jo mam oktavku 2.0i je pro upresneni.

Vloženo

dej nový svíčky a od toho se odraž. Co rozdělovač, díval ses, jestli není zaoxidovanej? Ale nejdřív vyměň svíčky, takhle tam máš ty, co tam nepatří, takže další rady jsou k ničemu.

Vloženo (editace)

Zkusím dneska v Polsku někde sehnat svíčky a vyměnit. Jsem tady pracovně. Na rozdělovač jsem nekoukal, nevím kde ho hledat :( Jsem v tomhle laik. Když nepomůžou svíčky, tak mám v pátek dovolenou zajedu do ČR a hodím do servisu auto.

Tak mi nabídli svíčky NGK za 77 zl (x6,50 Kč). Jdu je po 16-té hodině koupit a uvidíme.

Editováno: , autor: HanyZ
Vloženo (editace)

rozdělovač najdeš na motoru vpravo, vedou k němu kabely od svíček. Dostaneš se k němu, jak sundáš ten černej plast. Však svíčky už jsi měnil, tak si musel vidět. Však zkus nový svíčky, pokud to nepomůže, tak zkus vyčistit kontakty ve víčku v rozdělovači. Pokud ani to nepomůže, tak nevím, snaf možná zkusit vyměnit zapalovací modul (cívku), třeba máš v ní trhlinu a vhlkem to blbne. Uvidíš. Dávám foto mého rozdělovače

post-30270-1269958155,4866_thumb.jpg

Editováno: , autor: Iguka
Vloženo

tak jsem vyměnil svíčky a zatím je klid. Zkoušel jsem to projet cca 20 km, otáčky od tisíce nahoru při každé rychlosti bez škytnutí...

dávám tady i svíčky nafocene - krabička od nových a původní (asi fakt naprd)

post-34550-12699659312213_thumb.jpg

post-34550-12699659468672_thumb.jpg

post-34550-12699659512948_thumb.jpg

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...