Září 28, 201113 r Za mě dobrý Ví někdo něco o těch motorech-jako například jestli je to z něčeho odvozený, nebo jestli je to úplně nový-kde se ten motor vyrábí atak? To by mě celkem zajímalo....
Září 28, 201113 r ví někdo, jaké k tomu bude příslušenství (exteriér/interiér) ? nebo kdy bude Citigo přidán do Konfigurátoru na škoda-auto.cz ?
Září 28, 201113 r o motorech rekli ze jen benzin 1.0 44kW a 55kW, tri hrnky. doufam jenom, ze to uz bude lip vychytany nez htp a ten nestastnej 1.0 co byl v juniorsky fabii... uvidime... na trihrnky je treba si zacit zvykat, ted to cpou do malejch aut vsichni a musim rict s ze treba toyota nebo i nissan to maj celkem pouzitelny jinak skoda na svych strankach pise ze vice 29.9. ve 14:00 a zatim tam je jen par info jako: "S délkou 3,56 metru, šířkou 1,65 metru a výškou 1,48 metru patří Citigo mezi nejkompaktnější vozy nabízené v tomto segmentu. Objem zavazadlového prostoru činí 251 litrů. Sklopením opěradel zadních sedadel vzroste tento objem na 951 litrů." "Po uvedení modelu Citigo na trh budou na výběr dva nové tříválcové benzinové motory: oba mají objem 1,0 litru a výkon 44 kW/60 k, resp. 55 kW/75 k. V úsporné variantě Green tec činí průměrná spotřeba 4,2 l/100 km, resp. 4,3/100 km. Emise dosahují hodnot 97 resp. 99 g CO2 na km. Spotřeba a emise činí u 44 kW motoru 4,5 l/100 km, 105 g CO2 na km. Motor o výkonu 55 kW spotřebuje 4,7 l/100 km a vypouští 108 g CO2 na km." "Citigo nabízí maximální prostor na minimální ploše a místa pro čtyři pasažéry. Při zahájení prodeje bude vůz na trh uveden ve třídveřové variantě, v roce 2012 bude Citigo k dispozici i v pětidveřové verzi" a na zbytek informaci si musime pockat.... Upraveno Září 28, 201113 r od Joseamigo
Září 28, 201113 r Strašně mi to připomíná fotomontáž Škody Fox v AutoTipu z roku 2004 No každopádně mi to autíčko připadá trochu smutné, asi za to můžou tmavé rámečky světlometů...
Září 28, 201113 r ví někdo, jaké k tomu bude příslušenství (exteriér/interiér) ? nebo kdy bude Citigo přidán do Konfigurátoru na škoda-auto.cz ? Víc informací bude 29.9.2011 ve 14 hodin.
Září 29, 201113 r Mě se to celkem líbí. Uvažoval jsem o pořízení Lupa na courání, tohle bude jistě taky jedna z možností, zvlášť když to je s oblíbeným znakem na kapotě.
Září 29, 201113 r ale ty boční megadveře to bude mazec sice zaparkuješ ale neotevřeš Upraveno Září 29, 201113 r od Mates_XIV
Září 29, 201113 r To jo, ale konečně by mohla Škoda mít sportovní model se třemi dveřmi - Škoda Citigo RS 1.2TSI (77kW) Upraveno Září 29, 201113 r od NNN
Září 29, 201113 r Keby nahodou bola realna verzia RS, bude tam to iste co v GT Up - teda litrovy turbo trojvalec so 100 konmi...
Září 29, 201113 r to by bylo pěkný žihadlo, 100 koní... Jinak Citigo se mi líbí už se teším až se sním svezu snad někdy...
Září 29, 201113 r Keby nahodou bola realna verzia RS, bude tam to iste co v GT Up - teda litrovy turbo trojvalec so 100 konmi... Já myslel (myslet znamená...), že tam bylo 1.2TSI... Takže 1.0 turbo?
Září 30, 201113 r jj, citujem: "Powering the GT Up is 98bhp version of the 1.0-litre three-cylinder engine found in the standard three-door car." PS: 98 bhp = 100 normalnych koni
Září 30, 201113 r na tý druhý fotce má klasickej sterej znáček asi maskování http://www.novinky.cz/auto/246035-nove-fotografie-skody-citigo.html
Říjen 1, 201113 r Mě se to líbí , jen ty zadní světla by mohlli být lepší. Citigo jsem viděl už na jaře , jelikož chodim do Škodovácký školy , tak se tam projíždělo Sice trošku zamaskovaný , ale stále byli ty tvary vidět. Ohledně toho motoru: Vím jen takové to jedna paní povídala Ale prý se bude zvětšovat hala M1 ( Sklad Fabie) Kde by se měli vyrábět tyto nové motory 1.0 . Dále co vím , tak příští rok by se měla Fabie uplně přestat vyrábět a místo ní přijít Mision L ( Kdo chce rapid)
Říjen 1, 201113 r Fabiii by měl nahradit nový model, protože bez ní by byla v sortimentu obrovská díra. Citigo má +-3,56m a MissionL by neměla být rozměry příliš daleko od OII s délkou 4,56m. Pak by ti vznikla velikostní díra mezi modely skoro 1m a navíc citigo bylo představováno jako sedmá modelová řada Škody, ale po ukončení výroby by zas Škoda měla "jen" šest modelových řad - to by bylo proti obchodnímu plánu a evoluci značky, navíc ať si říká kdo chce co chce, FII byla prodejně úspěšný model.
Říjen 1, 201113 r Ohledně toho motoru: Vím jen takové to jedna paní povídala Ale prý se bude zvětšovat hala M1 ( Sklad Fabie) Kde by se měli vyrábět tyto nové motory 1.0 . Dále co vím , tak příští rok by se měla Fabie uplně přestat vyrábět a místo ní přijít Mision L ( Kdo chce rapid) Sice mozna chodis do skodovacky skoly, ale vse cos napsal je spatne - nic z vyse uvedeneho neni pravda.
Říjen 2, 201113 r Ok, tak se omlouvám za zkleslené info , ale říkal mi to sám Mistr haly M1 , když tam jsem na praxi
Říjen 3, 201113 r Takže Škoda používá nejvíce sdílených dílů... Přední světla Citigo musejí zapadat do stejné díry jako u UP! (proto jsou tak divná), vzadu zase sdílí záď i boky se Seatem
Říjen 3, 201113 r Tak predne svetla musia zapadat do rovnakych vyrezov v blatnikoch aj u Seatu. A podla mna je na tom Seat horsie (co sa tyka image znacky), kedze bol predstaveny ako posledny...
Říjen 3, 201113 r Právě že podle mě jsou přední světla Seatu naprosto odlišná od ostatních dvou mini aut. Všimni si, že kromě jinak vtěsnané optiky a trojúhelníčku jsou u Citigo a Up! jsou světla naprosto stejná, ale světla Mii jsou prostě jiná. Hrozně mi ale připomíná facelift Polo z roku 2005.
Říjen 3, 201113 r Nebo si vzal Citigo pod svoje křídla koncern a udělal z toho toto. Hlavně si vezmi to, že u všech vydaných modelů Škody vyšly skici, ale u Citigo ne. (třeba jsem je jenom nenašel, ale stejně...)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.