Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Další barvy:

post-24140-0-10182600-1317197995_thumb.j

Za mě dobrý :palec2:

Ví někdo něco o těch motorech-jako například jestli je to z něčeho odvozený, nebo jestli je to úplně nový-kde se ten motor vyrábí atak? To by mě celkem zajímalo....

ví někdo, jaké k tomu bude příslušenství (exteriér/interiér) ? nebo kdy bude Citigo přidán do Konfigurátoru na škoda-auto.cz ?

o motorech rekli ze jen benzin 1.0 44kW a 55kW, tri hrnky. doufam jenom, ze to uz bude lip vychytany nez htp a ten nestastnej 1.0 co byl v juniorsky fabii... uvidime... na trihrnky je treba si zacit zvykat, ted to cpou do malejch aut vsichni a musim rict s ze treba toyota nebo i nissan to maj celkem pouzitelny

jinak skoda na svych strankach pise ze vice 29.9. ve 14:00 a zatim tam je jen par info jako:

"S délkou 3,56 metru, šířkou 1,65 metru a výškou 1,48 metru patří Citigo mezi nejkompaktnější vozy nabízené v tomto segmentu. Objem zavazadlového prostoru činí 251 litrů. Sklopením opěradel zadních sedadel vzroste tento objem na 951 litrů."

"Po uvedení modelu Citigo na trh budou na výběr dva nové tříválcové benzinové motory: oba mají objem 1,0 litru a výkon 44 kW/60 k, resp. 55 kW/75 k. V úsporné variantě Green tec činí průměrná spotřeba 4,2 l/100 km, resp. 4,3/100 km. Emise dosahují hodnot 97 resp. 99 g CO2 na km.

Spotřeba a emise činí u 44 kW motoru 4,5 l/100 km, 105 g CO2 na km. Motor o výkonu 55 kW spotřebuje 4,7 l/100 km a vypouští 108 g CO2 na km."

"Citigo nabízí maximální prostor na minimální ploše a místa pro čtyři pasažéry. Při zahájení prodeje bude vůz na trh uveden ve třídveřové variantě, v roce 2012 bude Citigo k dispozici i v pětidveřové verzi"

a na zbytek informaci si musime pockat....

Upraveno od Joseamigo

Strašně mi to připomíná fotomontáž Škody Fox v AutoTipu z roku 2004 :smich: No každopádně mi to autíčko připadá trochu smutné, asi za to můžou tmavé rámečky světlometů...

ví někdo, jaké k tomu bude příslušenství (exteriér/interiér) ? nebo kdy bude Citigo přidán do Konfigurátoru na škoda-auto.cz ?

Víc informací bude 29.9.2011 ve 14 hodin.

Mě se to celkem líbí. Uvažoval jsem o pořízení Lupa na courání, tohle bude jistě taky jedna z možností, zvlášť když to je s oblíbeným znakem na kapotě.

ale ty boční megadveře to bude mazec sice zaparkuješ ale neotevřeš :D

Upraveno od Mates_XIV

To jo, ale konečně by mohla Škoda mít sportovní model se třemi dveřmi - Škoda Citigo RS 1.2TSI (77kW) :prc:

Upraveno od NNN

Keby nahodou bola realna verzia RS, bude tam to iste co v GT Up - teda litrovy turbo trojvalec so 100 konmi...

to by bylo pěkný žihadlo, 100 koní... Jinak Citigo se mi líbí už se teším až se sním svezu snad někdy...

Keby nahodou bola realna verzia RS, bude tam to iste co v GT Up - teda litrovy turbo trojvalec so 100 konmi...

Já myslel (myslet znamená...), že tam bylo 1.2TSI... Takže 1.0 turbo?

jj, citujem: "Powering the GT Up is 98bhp version of the 1.0-litre three-cylinder engine found in the standard three-door car."

PS: 98 bhp = 100 normalnych koni

Mě se to líbí , jen ty zadní světla by mohlli být lepší. Citigo jsem viděl už na jaře , jelikož chodim do Škodovácký školy , tak se tam projíždělo :D Sice trošku zamaskovaný , ale stále byli ty tvary vidět.

Ohledně toho motoru: Vím jen takové to jedna paní povídala :D Ale prý se bude zvětšovat hala M1 ( Sklad Fabie) Kde by se měli vyrábět tyto nové motory 1.0 .

Dále co vím , tak příští rok by se měla Fabie uplně přestat vyrábět a místo ní přijít Mision L ( Kdo chce rapid)

Fabiii by měl nahradit nový model, protože bez ní by byla v sortimentu obrovská díra. Citigo má +-3,56m a MissionL by neměla být rozměry příliš daleko od OII s délkou 4,56m. Pak by ti vznikla velikostní díra mezi modely skoro 1m a navíc citigo bylo představováno jako sedmá modelová řada Škody, ale po ukončení výroby by zas Škoda měla "jen" šest modelových řad - to by bylo proti obchodnímu plánu a evoluci značky, navíc ať si říká kdo chce co chce, FII byla prodejně úspěšný model.

Ohledně toho motoru: Vím jen takové to jedna paní povídala :D Ale prý se bude zvětšovat hala M1 ( Sklad Fabie) Kde by se měli vyrábět tyto nové motory 1.0 .

Dále co vím , tak příští rok by se měla Fabie uplně přestat vyrábět a místo ní přijít Mision L ( Kdo chce rapid)

Sice mozna chodis do skodovacky skoly, ale vse cos napsal je spatne - nic z vyse uvedeneho neni pravda.

Ok, tak se omlouvám za zkleslené info , ale říkal mi to sám Mistr haly M1 , když tam jsem na praxi :)

Takže Škoda používá nejvíce sdílených dílů... Přední světla Citigo musejí zapadat do stejné díry jako u UP! (proto jsou tak divná), vzadu zase sdílí záď i boky se Seatem :angry2:

Tak predne svetla musia zapadat do rovnakych vyrezov v blatnikoch aj u Seatu. A podla mna je na tom Seat horsie (co sa tyka image znacky), kedze bol predstaveny ako posledny...

Právě že podle mě jsou přední světla Seatu naprosto odlišná od ostatních dvou mini aut. Všimni si, že kromě jinak vtěsnané optiky a trojúhelníčku jsou u Citigo a Up! jsou světla naprosto stejná, ale světla Mii jsou prostě jiná. Hrozně mi ale připomíná facelift Polo z roku 2005.

seat-mii1.jpg

vwup11_4e50a93b3a089.jpg

c54640ea32_80244233_o2.jpg

mohli ich trochu zahranatit, aby sa hodili k buducemu A-entry...

Nebo si vzal Citigo pod svoje křídla koncern a udělal z toho toto. Hlavně si vezmi to, že u všech vydaných modelů Škody vyšly skici, ale u Citigo ne. (třeba jsem je jenom nenašel, ale stejně...)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.