Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím všechny,

mam dotaz :help:

odkaloval jsem naftový filtr tim, že jsem musel vyndat i zpetný ventil na filtru. A ted se mi stáva , že nastartuju a motor za 5 vteřin chcipne a nechce nastartovat, musim drzet plyn pedal a pak to po 1-2 startovani chytne a vše je O.K. , jedna se jen o startování po delším stání ( přes noc ). Jinak motor chytá výborně, nehoupe, nekouří, rovnoměrný zvuk. Bojím se abych nepřidřel vstřiky když to tu chvilku startuje na " sucho"

Nekde jsem se dočet l že když se vytahuje ten zpětnej ventil na naftu, že se musí pak vyměnit ty 2 O-kroužky? když jsem koukal na průhlednou hadičku a motor běží na volnoběh tak od filtru jsou takový menší bublinky.

Samozřejmě pod autem žádná kaluž ani není nic mastnýho.

Díky za radu

97, AGR

Upraveno od RogerRog

Ked odkalujes naft.filter tak zpetny ventil nemusis povolovat-vytahovat.Pozri ci nemas prasknutu-zodratu gumicku na spetnom ventile.Kup nove gumicky a vymen. Poriadne dotiahni vypustaci srob na spodku filtra. BUBLINKY NIE SU ZAVADA. :)

  • Autor
Ked odkalujes naft.filter tak zpetny ventil nemusis povolovat-vytahovat.Pozri ci nemas prasknutu-zodratu gumicku na spetnom ventile.Kup nove gumicky a vymen. Poriadne dotiahni vypustaci srob na spodku filtra. BUBLINKY NIE SU ZAVADA. :)

Dik,

ten jsem se bavil s klukem co dela v servisu a dalsi mozna zavada jsou netesne přepadové hadičky na vstřikách.

Ano aj to moze byt,ale pokial je tam taka netesnost ze nafta spadne,zober si aky slaby podtlak staci na to aby zisla dole. Co potom tlak z nafty z druhej strany hadicky? To by si musel mat zasrane od nafty,aj by si videl za tecu hadicky. Brat to mal na forde. Pokial mu to slzilo tak mu padala nafta.

Zdarec,coto znamená odkalit filtr??já myslel že se po určitých km.jen vymění a hotovo :kuk:

Odkaluje sa preto abi sa ti spina+ voda nedostala do vstrekovacieho cerpadla. Na spodku naftoveho filtra je plastovy srob -biely na odkalenie-vypustenie . :)

Odkaluje sa preto abi sa ti spina+ voda nedostala do vstrekovacieho cerpadla. Na spodku naftoveho filtra je plastovy srob -biely na odkalenie-vypustenie . :)

aha,mám prvního diesla,tak nevím o tom,já myslel že se jen mění filtr a hotovo,a po kolika ujetých km.seto odkaluje??ato vyteče všechna nafta z filtru??budu muset ho znova zalét naftou??nebo bude stačit nastartovat??dík za odpověď.

30 000 km sa odkaluje ,kazdych 60 000 sa meni. Takze kazdu druhu 30 tis prehladku si ho doma prehliadnes a aj vymenis.

Vypusti sa cca 1 dl nafty. To sa doplni aj samo. Len horny vratny ventil nevyberaj.

Zdravím všechny,

mam dotaz :help:

odkaloval jsem naftový filtr tim, že jsem musel vyndat i zpetný ventil na filtru. A ted se mi stáva , že nastartuju a motor za 5 vteřin chcipne a nechce nastartovat, musim drzet plyn pedal a pak to po 1-2 startovani chytne a vše je O.K. , jedna se jen o startování po delším stání ( přes noc ). Jinak motor chytá výborně, nehoupe, nekouří, rovnoměrný zvuk. Bojím se abych nepřidřel vstřiky když to tu chvilku startuje na " sucho"

Nekde jsem se dočet l že když se vytahuje ten zpětnej ventil na naftu, že se musí pak vyměnit ty 2 O-kroužky? když jsem koukal na průhlednou hadičku a motor běží na volnoběh tak od filtru jsou takový menší bublinky.

Samozřejmě pod autem žádná kaluž ani není nic mastnýho.

Díky za radu

97, AGR

Sám sis dobře odpověděl. Při vyndání zpětného ventilku a jeho opětovném nasazení se zpravidla gumičky poškodí. Jsou toti už nabobtnané od nafty. Je třeba dát nové. Ne žádné náhrady , ale origo. Musí být tepelně odolné.

  • Autor
Sám sis dobře odpověděl. Při vyndání zpětného ventilku a jeho opětovném nasazení se zpravidla gumičky poškodí. Jsou toti už nabobtnané od nafty. Je třeba dát nové. Ne žádné náhrady , ale origo. Musí být tepelně odolné.

Díky za radu.

O víkendu jsem rozdělal kryt všude sucho takže přepadový hadičky dobrý a pak mě i napadlo jestli to těsný před čerpadlem ( jelikož tam není vidět ) taky vše o.k. Nakonec jsem vyndal znovu filtr a zjistil , že ma dole malou kapičku ALE blatník nebyl od nafty - tak jsem to ještě víc dotáhl a vypadá to dobře - v hadičce byla jen malinká bublinka. Jelikož nejezdím autem do prace - zitra musím rano se podívat na hadicku.

filtr včetne zpetného ventilu byl před 5 tis. km vyměněn!!! gumicky vypadali o.k.

všem díky

ps. jen pro info ptal jsem se u autorizovanyho prodejce - gumičky stojí 100 kč lol

Ano ta cena odpovídá. Jinak pokud dáváš nový filtr tak součástí balení jsou i gumičky.

Ano ta cena odpovídá. Jinak pokud dáváš nový filtr tak součástí balení jsou i gumičky.

tak jsem pro jistotu objednal filtr nový značky Bosch a byli k tomu i gumičky jedna černá.jedna modrá ;)

Ja mením všetky filtre pri výmene oleja čo je každých 15t. Tie filtre nestoja tak veľa a ja som spokojný.

Ja mením všetky filtre pri výmene oleja čo je každých 15t. Tie filtre nestoja tak veľa a ja som spokojný.

Nevidim v tom ziadny vyznam. Vzduchovy+pelovy+palivovy ma vymmenny interval vyssi ako 15 000km. :) :) :);)

  • Autor

Myslite ,že mi nekdo pomužete?

když jsem psal, že

"nastartuju a motor za 5 vteřin chcipne a nechce nastartovat, musim drzet plyn pedal a pak to po 1-2 startovani chytne a vše je O.K. , jedna se jen o startování po delším stání ( přes noc ). Jinak motor chytá výborně, nehoupe, nekouří, rovnoměrný zvuk. Bojím se abych nepřidřel vstřiky když to tu chvilku startuje na " sucho"

tak jsem si myslel, že je to tím , ma 1/2 prazdnou naftovou hadičku ( padá nafta ) ALE ted už to mam v pořádku (je tam malinká bublinka ) - takže O.k., ale dělá to POŘÁD tzn. jen někdy jako předtím!!!

Nevíte čím by to mohlo být? :help:

Upraveno od RogerRog

gumičky v palivovém filtru jak jsem psal výše , Pokud nepomůže vyndej plovák z nádrže (pod zadní sedačkou) rozeber a vyčisti . na sání je zpětný ventilek Pokud nedrží tak samo padá nafta

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.